برنامه ریزی برای کنکور 1401 – همراه با نمونه رایگان جدول برنامه ریزی

برنامه ریزی برای کنکور تجربی ریاضی و انسانی

صفر تا صد هر چیزی که از دنیای برنامه ریزی برای کنکور 1401 تجربی ، ریاضی و انسانی میخواید در این صفحه قرار داره. از آموزش برنامه ریزی کنکور تا نمونه های رایگان برنامه ریزی. این رو بدون همه چیز در این صفحه کاملا رایگانه.

برنامه ریزی همه جای زندگی شما از اهمیت خاصی برخورداره! برنامه ریزی داشتن در زندگی میتونه تاثیر عالی در موفقیت شما در زندگیتون داشته باشه! کنکور هم از این موضوع مستثنی نیست!

همچنین یک دوره  آموزشی کاملا رایگان برای برنامه ریزی کنکور تجربی ، ریاضی و انسانی حرفه ای برای شما در نظر گرفتیم، که حسابی تو این مسیر بهتون کمک می کنه.

اطلاعات حرفه ای برنامه ریزی
در 5 سال گذشته به بیش از 10 هزار نفر به صورت مستقیم در فرایند برنامه ریزی کمک کردیم. نتایح فوق العاده درخشان بود و حالا خیلی ها ما رو به عنوان رتبه 1 برنامه ریزی کنکور میشناسن. در این صفحه تجربیات صدها رتبه برتر کنکور رو که ما باهاشون کار کردیم رو مستقیم باهات به اشتراک میزاریم.

دسترسی سریع: برای مشاهده سریع بخش های مهم این مطلب روی آن بزنید.



آموزش کامل برنامه ریزی برای کنکور 1401

اول به شما پیشنهاد میکنیم که ویدیوی زیر را در رابطه با برنامه ریزی کنکور، به دقت نگاه کنید. در این ویدیو به خوبی با ویژگی های برنامه ریزی مطالعاتی استاندارد کنکور آشنا می شوید.

5 راز موفقیت در برنامه ریزی

حالا نوبت 5 راز مهم که در 7 روز برنامه مطالعاتی شما را به متحول میکند:


رتبه های برتر در رابطه با برنامه ریزی چه می گویند ؟!

همیشه سفال گری را از سفالگر ماهر یاد بگیرید! سفالگری که کوزه های خود شکسته باشد، چگونه می تواند به شما سفالگری یاد بدهد؟! شما هم در مسیر کنکور به حرف های کسی اعتماد کنید که خود به موفقیت رسیده باشند.

به اصطلاح کوزه های آن ها سالم باشد!
لطفا ویدیوی زیر را مشاهده کنید. کمی به حرف های رتبه های برتر قدیمی تر در رابطه با برنامه ریزی اصولی کنکور فکر کنید!

برنامه ریزی حرفه ای و رتبه ساز
نیاز به یک برنامه ریزی حرفه ای و تمام عیار دارید؟ خب پس با ما تماس بگیرید. حسابی کمکتون میکنیم.

02128422410

دوره صوتی برنامه ریزی برای کنکور 1401

دوره آموزش برنامه ریزی سوپر حرفه ای

ما به شما تجربه ی خود را هم می آموزیم . شما اگر برنامه ریزی کردن یاد بگیرید، بهتر نیز می توانید از برنامه استفاده کنید. در این قسمت یک آموزش 3 قسمتی به صورت وویس های آموزشی در اختیار شما قرار گرفته شده است.

دانلود دوره ی صوتی

دانلود قسمت اول


دانلود قسمت دوم


دانلود قسمت سوم


گام های فصلی برنامه ریزی برای کنکور

گام های فصلی برنامه ریزی برای کنکور

یک برنامه مطالعاتی برای تمامی روزهای سال تا کنکور؟! حرفش را هم نزنید. ما در دیجی کنکور برای شما دانش آموزان عزیز به صورت فصلی برنامه ریزی انجام می شود.

ما اعتقاد داریم که یک برنامه ریزی برای کنکور 1401 زمانی تاثیر گذار می باشد که، برنامه در هر بازه ای با توجه به نتیجه ی برنامه ریزی در بازه ی قبل انجام شود.

یک تجربه بسیار مهم

برنامه ریزی های فصلی به شما کمک میکنند تا با اهداف میان مدت هر فصل بتوانید در سال کنکور پیش بروید.

گام اول : برنامه مطالعاتی برای تابستان گرم !

همه چیز از تابستان شروع می شود. زمانی که بعد از استراحت و رفع خستگی امتحانات به این فکر می افتید که از همین حالا با برنامه شروع کنید. البته حتی اگر از تابستان هم شروع نکردید و این فصل را از دست دادید خیلی نگران نباشید در ادامه در مورد فصل ها و بازه های زمانی دیگه هم برای شما نکات و آموزش های فوق العاده ای داریم.

برنامه ریزی کنکور در فصل تابستان

مطالعه برای کنکور اگر از تابستان شروع شود ، طبیعتا به علت زمان مطالعاتی بیشتر تاثیر گذاری بیشتری در نتیجه ی کنکور دانش آموزان دارد. در تابستان به علت دوری دانش آموزان از مدرسه کمی مشکلات مطالعاتی و در نتیجه برنامه ای برای دانش آموزان ایجاد می شود.

انواع مشکلات برنامه مطالعاتی در تابستان

اصلی ترین این مشکلات شامل :
1. سردرگمی در مطالعه ی دروس: یعنی اغلب دانش آموزان نمی دانند که در تابستان باید چه دروسی را مطالعه کنند.
2. عدم نظم در مطالعه ی فردی: اصلی ترین دلیل آن این است که دانش آموزان اغلب در این فصل به مدرسه نمی روند. تازه اگر هم به مدرسه یا آموزشگاه بروند دروس پایه ی دوازدهم تدریس می شود و به دلیل عدم وجود فشار برای مطالعه دانش آموز در اغلب اوقات بدون هیچ نظم خاصی مطالعه می کند یا اصلا مطالعه نمی کند.
3. مطالعه ی دروس به شیوه ی نامناسب: اغلب دانش آموزان با شیوه ی نامناسب مطالعه ی دروس ، وقتی به پایان فصل تابستان می رسند. بسیاری از درس های ناتمام مانده اند.

برنامه ریزی کنکور 1401 تابستان

دانلود نمونه جدول برنامه ریزی تابستان کنکور

در تصویر زیر میتونید نمونه را مشاهده کنید. همچنین از طریق لینک زیر عکس میتوانید نمونه را دانلود کنید.

نمونه جدول برنامه ریزی کنکور تجربی

دانلود نمونه برنامه تابستان

ما برای حل این مشکل که همه ی دانش آموزان یک برنامه ریزی با کیفیت عالی و منحصر به فرد داشته باشند، چند راهکار یافتیم. برای آشنایی بیشتر با برنامه ریزی چند سطحی دیجی کنکور برای فصل تابستان به صفحه ی پکیج تابستان دیجی کنکور مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک بالا بزنید


گام دوم : برنامه ریزی برای پاییز زرد

پاییز فصل آغاز مدارس می باشد. در این فصل همه چیز جدی تر می شود. مطالعه برای کنکور سراسری نیز رنگ و بوی جدی تری به خود خواهد گرفت. استرس مطالعاتی برای کنکور سراسری از این فصل کم کم آغاز میشه. اما شما نگران باشید چون تا انتها این مقاله یک برنامه ریزی حرفه ای نصیبتون میشه که خیالتون رو راحت می کنه.  برنامه فصل پاییز

در این فصل دانش آموزان به علت حضوردر مدرسه و فضای آموزشی و رقابتی بیشتر از قبل، به مطالعه برای کنکور توجه خواهند کرد!

ولی مشکلات مطالعاتی زیادی وجود دارد که دانش آموزان در این فصل باید با آن دست و پنجه نرم کنند. یک برنامه کنکور 1401 که ایده آل باشد و همه ی ویژگی های یک برنامه ریزی مطالعاتی مناسب را داشته باشد، می تواند غالب این مشکلات را حل کند. این مشکلات شامل چند مورد می باشد که ما تعدادی از آن ها را در زیر ذکر کردیم:

انواع مشکلات برنامه مطالعاتی در پاییز

1- عدم تطابق دورس تدریس شده در مدرسه یا آموزشگاه با آزمون های آزمایشی
2- سردرگمی دانش آموزان در انتخاب پایه ی مناسب برای مطالعه ی در فصل پاییز
3- عدم اطلاع دانش آموزان از مطالعه دروس به ترتیب درست که همه ی پیش نیاز های دروس به صورت صحیح و اصولی رعایت شود.
4- عدم درک مناسب از مطالعه ی دروس پایه و دوازدهم در کنار هم
5- تداخل مباحث آزمون ها و امتحانات مدرسه با آزمون های آزمایشی و عدم تطابق آن ها که منجر به عدم موفقیت در هر 2 آزمون خواهد شد.

و بسیاری مشکلات دیگر که این ها فقط تعدادی از مشکلاتی مطالعاتی در فصل پاییز بود که هر کدام یک از این مشکلات می تواند آنچنان تاثیری در عدم موفقیت دانش آموز در کنکور 1401 بگذارد که دانش آموز به نتیجه ی نه چندان خوشایند در کنکور سراسری برسد.

دانلود نمونه جدول برنامه ریزی پاییز کنکور

در تصویر زیر میتونید نمونه را مشاهده کنید. همچنین از طریق لینک زیر عکس میتوانید نمونه را دانلود کنید.

نمونه جدول برنامه ریزی کنکور

دانلود نمونه برنامه پاییز

بهترین برنامه ریزی برای فصل پاییز کدام است؟

دیجی کنکور برای فصل پاییز طبق روال برنامه ریزی برای کنکور 1401 تجربی ، ریاضی و انسانی یک برنامه ریزی بسیار ویژه و کاملا منطبق بر ویژگی های این دوران را عرضه می کند.

تفاوتی ندارد که شما از برنامه تابستان دیجی کنکور استفاده کرده اید یا نه. یا اصلا در تابستان مطالعه کردید یا نه! اگر تابستان با ما نبودید هنوز فرصت دارید تا با یک برنامه واقعی درس بخوانید ، درست مثل هزاران نفر دیگر در دیجی کنکور.

برای آشنایی بیشتر با گام دوم برنامه ریزی برای کنکور 1401 که همان برنامه ریزی برای پاییز می باشد،کافیه به صفحه ویژه برنامه پاییزه امسال مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک بالا بزنید


گام سوم برنامه ریزی کنکور 1401 : برنامه مطالعاتی برای زمستان برفی!

آغاز نیمسال دوم تحصیلی همه چیز را در رابطه با کنکور جدی تر از قبل می کند! تقریبا استرس کنکور به سراغ تمام دانش آموزان کنکوری می آید! نیم سال تحصیلی دوم و نزدیک شدن بیش از پیش به کنکور سراسری اهمیت مطالعه برای کنکور را چندین برابر می کند.

مطالعه ی درست و اصولی در این فصل می تواند سرنوشت بسیاری را در کنکور سراسری تغییر دهد. دراین فصل نیز برخی مشکلات و مسائل متداول برای دانش آموزان ایجاد می شود. مشکلاتی که دانش آموزان غالبا با مطالعه در این فصل به آن بر می خورند را در ادامه بررسی می کنیم.

انواع مشکلات برنامه مطالعاتی در زمستان

1. استرس مطالعاتی و سردرگمی در مطالعه دروس جا مانده
2. سردرگمی در جبران عقب ماندگی ها
3. عدم رسیدن به مباحث آزمون های آزمایشی
4. عدم تطابق و فاصله ی زیاد مباحث تدریس شده در مدرسه و مباحث آزمون های آزمایشی
5. سردرگمی در نحوه ی مرور دروس مطالعه شده و بسیاری مشکلات دیگر که دانش آموزان اغلب در این فصل به آن بر می خورند.

دانلود نمونه جدول برنامه ریزی زمستانه کنکور

در تصویر زیر میتونید نمونه را مشاهده کنید. همچنین از طریق لینک زیر عکس میتوانید نمونه را دانلود کنید.

حدول برنامه ریزی زمستان کنکور

دانلود نمونه برنامه زمستان

بهترین برنامه ریزی برای فصل زمستان کدام است؟

دیجی کنکور برای این فصل حساس و پر استرس نیز برنامه ریزی ای مدون و حساب شده برای جلوگیری از استرس وارد شده به دانش آموزان عرضه می کند. در این برنامه طبق روال دیجی کنکور باز هم یک برنامه درسی و مطالعاتی ثابت در اختیار همه ی دانش آموزان قرار نمی گیرد.

ما به همه چیز در برنامه زمستان که بخشی از برنامه مطالعاتی کنکور 1401 می باشد، دقت کرده ایم. برای آشنایی هر بیشتر با گام سوم برنامه ریزی کنکور 1401 که برای زمستان می باشد ، به صفحه ی پکیج برنامه زمستان مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک بالا بزنید


گام چهارم : برنامه عیدانه 

عید وقت مناسبیه! می پرسید از چه نظر وقت مناسبیه؟! بهترین زمان برای جمع بندی و مرور پایه هاس! خیلی ویژگی های خوبی هم داره ! یکی از اون ویژگی های مناسب حدود 20 الی 21 روز تعطیلی و فرصت مناسب برای مطالعه اس! بدون هیچ دغدغه ای ! نگته ی دوم نزدیکی بسیار مناسب با کنکور سراسری!

این نزدیکی زمانی با کنکور سراسری باعث میشه که عید وقت مناسبی باشه برای مرور و جمع بندی چون بخش عمده موضوعات و دروسی که شما در عید می خوانید، تا روز کنکور سراسری در ذهن شما می ماند.
به عید می توان به عنوان زمانی برای تسلط بیشتر بر دروس مطالعه شده در بازه های قبلی سال هم نگاه کرد. عید کلی مزایا داره که باید از ثانیه به ثانیه اون به درستی استفاده کرد.


گام پنجم : بهار جمع بندی !

دیگه آخرین گام واسه مطالعه ی کنکور بهاره! اینجا جایی که از هر زمانی بیشتر به کنکور سراسری نزدیک شدیم! استرس مطالعاتی در اوج خودش قرار داره! اینجا دیگه وقت جمع بندی کنکوره.

برنامه در فصل بهار

تا اینجا شما تقریبا کل دروس رو حداقل یک بار مطالعه کردید. یه کوچولو از از پایه ی دوازدهم مونده که اون تا آخر فروردین تمومه ! نکته ی مهم اینجاست که جمه بندی قلق داره! راه و روش مخصوص خودشو داره.

به همین سادگی ها نیست! ولی از راه خودش خیلی سادس! زمان واسه جمع بندی اونقدری طولانی نیست که که بشه کل دروس رو یه بار مطالعه کرد! تست زد و کلی تمرین ازش حل کرد! اصلا اسمش جمع بندیه.


برنامه مطالعاتی رتبه های برتر کنکور

حالا میخواهیم شما را با رویکردهای رتبه برترهای کنکور در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور آشنا کنیم. اینکه چطور این برنامه منجر به موفقیت آن ها شد.

جدول برنامه ریزی درسی رتبه های برتر کنکور تجربی

نظرات رتبه های برتر کنکور تجربی در خصوص برنامه خیلی به شما تجربی های عزیز کمک میکنه:

+ سید امیر شنوا – رتبه 1 تجربی 99: اصول حرفه ای برنامه ریزی رو از توصیه های رتبه های برتر سال های گذشته یاد گرفتم. در روزهای مدرسه روزی 4 تا 5 ساعت و روزهای تعطیل روزی 7 تا 9 ساعت مطالعه داشتم.
+ ایزدمهر احمدی نژاد – رتبه 1 تجربی 99: از سال دهم برنامه ریزی برای کنکور رو شروع کردم. توصیه ام اینه اگر هنوز سال کنکورتون نرسیده اصول برنامه ریزی رو یاد بگیرید از همون سال های پایه.
+ فریده جان پناه – رتبه 11 تجربی 99: روزی 5  و گاهی 6 بخش مطالعاتی در برنامه من قرار داشت. روز رو با درس های سخت و محاسباتی تر مثل شیمی یا فیزیک شروع میکردم و بعد در بخش های بعد میرفتم سراغ درس های مفهومی تر مثل زیست. هر پارت مطالعاتی من حدود 2 ساعت بود و 30 دقیقه بین هر دو پارت استراحت میکردم.

جدول برنامه نفرات برتر کنکور ریاضی

خب حالا بریم سراغ چند توصیه از نفرات برتر کنکور ریاضی در مورد برنامه هاشون در سال کنکور:

+ موسی کربلایی – رتبه 13 ریاضی 99: با توجه به سختی سوالات ریاضی در چند سال اخیر هر روز حداقل 2 پارت آغازین مطالعه من به درس های حسابان، گسسته و هندسه اختصاص داشت. یک روز در میون هم درس های خیلی حفظی مثل لغت املا، تاریخ ادبیات به همراه حل تست های ریدینگ و کلوز تست زبان اختصاص داشت.
+ احسان اسکرآبادی – رتبه 29 ریاضی 99: هر جمعه با دو نفر از دوستانم برنامه ریزی رو انجام میدادیم. یکی از اونها برنامه های خیلی سنگین 75 ساعت مطالعه هفتگی تنظیم میکرد. اما من میدونستم برنامه ریزی باید واقع گرایانه باشه پس هیچوقت کمتر از 40 ساعت و بیشتر از 55 ساعت در هفته برنامه ریزی نمیکردم. من میدونستم دقت برنامه ریزی از حجم و ساعت برنامه ریزی همیشه اهمیت بیشتری داره.
+ یونس ممقانی – رتبه 114 ریاضی 99: در سال کرونا برنامه ریزی من رو نجات داد. 30 درصد کتاب های درسی هنوز تو مدرسه تدریس نشده بود که مدارس به خاطر کرونا تعطیل شد. با کمک یکی از مشاورین برنامه و منابعی تهیه کردم که بتونم این نبود مدرسه رو جبران کنم.

جدول برنامه ریزی رتبه های برتر رشته انسانی

نظرات رتبه های برتر کنکور تجربی در خصوص برنامه ریزی می تواند خیلی به شما تجربی های عزیز در این مسیر کمک کند:

+  مهسا گلدشت – رتبه 41 انسانی 99: رشته انسانی احتمالا بالاترین تعداد کتاب رو بین همه رشته ها داره. همین واقعیت اهمیت درست برنامه ریزی و چینش درست آون ها در طول روز و هفته رو بیشتر میکرد. 7 پارت مطالعاتی در طول روز داشتم که 4 تا 1 تا 1.5 ساعته و 3 تا 30 تا 45 دقیقه بودن.
+ کارن عبدالهی – رتبه 124 انسانی 99: تعهد به برنامه خیلی خیلی مهمه. دو هفته طول کشید تا بتونم برنامه مناسب و حرفه ای برای خودم با کمک یکی از دوستانم تهیه کنم. اما بعد از اون حتی 1 روز هم نبود که به برنامه تعهد نداشته باشم.
+ سعیده بهمنیان پور – رتبه 302 انسانی 99 : با آزمون و خطا برنامه های زیادی رو امتحان کردم. متاسفانه این باعث شد تازه وقتی 6 ماه به کنکور مونده به برنامه ریزی ایده آل برسم. این نتیجه برام جالب بود که حتی اگر فقط 6 ماه برنامه ریزی ایده آل داشته باشید بازم میشه پیشرفت خیلی خوبی کرد.

سوالات متداول

چگونه مثل رتبه های برتر برنامه ریزی کنیم؟

در این صفحه اطلاعات مهم شامل توصیه های رتبه های برتر کنکور برای یک برنامه ریزی حرفه ای قرار گرفته است.

جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور چگونه است؟

به کمی بالاتر مراجعه کنید هم توصیه ها و هم نمونه جدول برنامه ریزی درسی رتبه های برتر کنکور قرار گرفته است.

روزی چند ساعت مطالعه کنیم؟

اگر قبلا سابقه مطالعه مستمر را نداشتید با روزی 4 ساعت شروع کنید. هر هفته 30 دقیقه به ساعت مطالعه روزانه خود اضافه کنید.

بهترین برنامه ریزی کنکور چه ویژگی های دارد؟

هر 2 ویدیو ابتدا صفحه را مشاهده کنید و همچنین پادکست 3 قسمتی را گوش کنید که حسابی راهنمایی کرده ایم.


 

383
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

383 دیدگاه

  • خرمی
    3 سال پیش

    سلام
    دخترم با اینکه در مدرسه تیزهوشان درس می‌خوند و برای کنکور هم زحمت زیادی کشیده بود و در آزمون قلم چی هم رتبه های نسبتاً خوبی کسب می‌کرد، ولی متاسفانه نتیجه خوبی نگرفت. الان هم وقت بسرعت در حال سپری شدن است ولی انگیزه لازم را برای شروع درس خوندن نداره. لطفاً راهنمایی بفرمایید که: اولاً چگونه در او ایجاد انگیزه کنیم؟
    ثانیاً: برای برنامه ریزی چه پیشنهادی دارید؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام جناب خرمی
      خب ناامیدی بعد از کنکوری که با موفقیت سپری نشه امر کاملا طبیعی هستش. برای راهنمایی و گرفتن اطلاعات مشاوره کافی لطفا با شماره 02128422410 تماس بگیرید تا همکاران حسابی راهنماییتون کنن.

  • امیر
    3 سال پیش

    سلام هزینه این بسته چند تومان هست؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام امیر جان
      باید دقیقا بسته مورد نظرتون رو ذکر کنید.
      برای اطلاعات بیشتر در این خصوص با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید.

  • حامد
    3 سال پیش

    سلام ببخشید این برنامه تابستانه رو میشه از هر روزی به غیر از شنبه شروع کرد؟؟ اگه میشه چجوری؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام بله قطعا میشه حامد جان.

  • فاطمه شعبانی
    3 سال پیش

    سلام خسته نباشید من فارغ التحصیل هستم مدت زیادی از درس دور بودم میخام استارت کنکور ۱۴۰۱ رو بزنم برنامه های شما به درد من میخوره؟!

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام فاطمه جان
      بهتون پیشنهاد میکنم ابتدا صفحات معرفی برنامه تابستانه رو بررسی کنید:
      برنامه تابستانه تجربی
      برنامه تابستانه ریاضیبرنامه تابستانه انسانیهمچنین اگر رشته تجربی هستید پیشنهاد فوق العاده سوخت جت پزشکی رو از دست ندید در لینک زیر:
      سوخت جت پزشکی
      همچنین برای یک جلسه مشاوره رایگان و آشنایی با برنامه ها و پروژه های ما حتما با شماره 02128422410 تماس بگیر تا مشاورین حسابی راهنماییت کنن.

  • ایدا محمدی
    3 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر مشاوره خصوصی همراه با پکیج الفا برای هر سه ماه تابستون هست؟ و اینکه این هزینه ۱۹۹تومن برای کل پیکجه یا باید ماهیانه ۱۹۹تومن رو پرداخت کنیم؟ و اینک گزارش کار شبونه دارین؟
    مشاورتون دقیقا چه کارایی انجام میده
    ممنون میشم اگه جواب بدین
    کنکوری ۱۴٠۱هسدم رشته ریاضی🥺

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام وقتتون بخیر خانم محمدی
      بله هزینه ای که با تخفیف در صفحه برنامه تابستان خورده برای کل دوره تابستان هستش.
      اگر بسته آلفا رو تهیه کنید مشاور خصوصی کنار پکیج هم دارید به طور کامل شامل گزارش کار ، تماس مشاوره ای و…
      اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید کافیه با مرکز تماس ما با شماره 02128422410 تماس بگیرید.

  • رها
    3 سال پیش

    سلام ،وقتتون بخیر ،خسته نباشید من دوازدهم رشته تجربی هستم اما میخوام از الان شروع کنم به درس خوندن برای کنکور زبان ،سطح زبانمم ادونس هست و مدرک گرفتم،و تصمیم دارم تشریحی تجربی هم بخونم که از مدرسه و امتحان نهایی عقب نمونم ایا پکیجی دارید که مناسب من باشه؟و میتونم تو این مدت زمان دانشگاه تهران قبول شم؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام رها جان .
      بله میتونید از برنامه های 4 ماهه مون استفاده کنید که مناسب پشت کنکوری و دوازدهم هستش.
      مشاور هامون هم به طور کامل راهنمایی تون میکنند که چطور هم برای کنکور بخونید و هم برای دوازدهم و امتحان های نهایی

  • ملودی
    3 سال پیش

    سلام
    من تابسون و واین دو ماه رد شده پاییز رو کلا از دست دادم و میخوام به صورت جدی شروع کنم درس هام هم خیلی خوبه به طوری که معلم هام بهم میگن اگه بخونی قطعا پزشکی میاری معدل بالایی هم دارم ولی تمام انگیزم واسه درس خوندن از بین رفته
    درس های دوازدهم هم بیشترش مونده خودم هم نمیتونم برنامه ریزی کنم
    راهی هست که بتونم تو این فرصت باقی ونده جبران کنم و پزشکی بیارم؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام ملودی جان
      بله حتما
      میتونید با استفاده از برنامه ریزی 6 ماهه مون که کاملا مناسب دوزادهمی ها و پشت کنکوری هاست
      ده و یازده و دوازده رو تو 6 ماه تا 4 بار مرور کنید و تستش رو بزنید.
      همراه با برنامه هم مشاور دارید که به طور کامل همراه تون هستن و راهنمایی تون میکنن

  • حجت
    3 سال پیش

    سلام من دوازدهم تجربی هستم هنوز هیچ برنامه ای واسه کنکور نداشتم آیا این برنامه ریزی ای که شما دارید میتونه کمکم کنه تو کنکور وامتحانات نهایی .

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام حجت جان
      بله میتونید از برنامه های 6 ماهه من استقاده کنید که هر سه پایه از صفرشرو میشه

  • hadis
    3 سال پیش

    سلام پکیج سوخت جت مشاور هم داره؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام حدیث جان
      بله میتونید پکیج الفا رو خرید کنید که همراه باهاش در طول شش ماه مشاوره داشته باشید.
      مشاور ها رتبه برتر زیر 500 هستن و به طور کامل تلگرام و واتس اپ و تلفنی همراه تون هستن

  • Yalda
    3 سال پیش

    سلام من کنکور ریاضی میخوام بدم و هیچی هنوز شروع نکردم و کلا عقبم
    بنظرتون دیر شده برای برنامه ریزی؟
    یا برنامه ای دارید که من بتونم باهاش رتبه سه رقمی بیارم؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام یلدا جان
      بله میتونید با استفاده از پکیج شش ماه مون ده و یازده و دوازده رو از صفر شروع کنید.
      دیر هم نشده نگران نباشید
      با اراده و با برنامه و با کمک مشاو میتونید رتبه ی دلخواه تون رو بیارید

  • تجربی
    3 سال پیش

    سلام به شما من یک برنامه دو هفته ای میخواستم که یک جهشی تو ترازم بزنم تازه شروع کردمو هیچی بلد نیستم.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام.
      برنامه ریزی های دو هفته ی معمولا برای دو هفته مانده به کنکور مناسبه.
      الان میتونید از برنامه ریزی های 6 ماه مون استفاده کنید که 0 تا 100 ده و یارده و دوازده رو تا 4 بار مرور کنید

  • مهسا صفری
    3 سال پیش

    سلام و خسته نباشيد.. من می خوام از کلاس دهم شروع کنم برای کنکور از الان خیلی استرس دارم، چند تا آزمون دادم اما نتیجه دلخواهمو به دست نیاوردم خیلی ناامید شدم خواهش می کنم بگید چیکار کنم می تونم از پکیجای کنکور استفاده کنم یابه دردم نمی خوره… مطالب بالا هم خیلی خوب بود واقعا ممنونم🌹

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام مهسا جان
      نگران نباشید
      میتونید با پیکج 6 ماهه مون ده و یازده و دوازده رو از صفر شروع کرده و تا4 بار مرور و مطالعه کنید به صورت پلکانی.

  • لیلا
    3 سال پیش

    سلام من کلاس دوازدهم انسانی هستم تا الان واس کنکور سردرگمم نمیدونم چطوری شروع کنم از کجا شروع کنم آیا با خرید این پکیج و مشاور میتونم به نتیجه برسم.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام لیلا جان
      بله می تونید از پکیج های همراه با مشاور مون استفاده کنید تا به طور کامل کنکوری خواندن و از صفر شوع کردن رو بهتون اموزش بدن

  • علی
    4 سال پیش

    آیا چهار دوره ویژه رو هم همراه با پکیج دانلود میکنیم یا جداست؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام علی جان
      بله همراه پکیج هستش

  • زهرا
    4 سال پیش

    باتوجه به تاخیر دربرگزاری کنکور میتونم از برنامه چهار ماهه استفاده کنیم تجربی نظام جدیدهستم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام زهرا جان
      بله می تونید استفاده کنید.
      احتمال زیاد کنکور در مرداد و شهریور برگزار میشه و به راحتی می تونید از برنامه 4 ماهه استفاده کنید

  • محمد
    4 سال پیش

    سلام.میشه برای این ۲ ماه باقیمانده هم برنامه ریزی بزارید مثل برنامه ۴ ماهه؟؟برای رشته های ریاضی و تجربی…

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام محمد جان
      احتمال زیاد کنکور در مرداد ماه برگزار میشه و می تونید از برنامه سه ماهه استفاده کنید

  • نسیم
    4 سال پیش

    سلام. میخواستم بدونم برنامه ی عید کی دردسترس میشه؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام نسیم جان
      الان در دسترس هستش

  • فاطمه
    4 سال پیش

    میخواستم بدونم اگه پکیج بتا رو خریداری کنیم واسه مشاور همون یکبار کل هزی

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام فاطمه جان برای پکیج بتا هم یکبار مشاور باهاتون تماس میگیرن و راهنمایی تون میکنن

  • فاطمه
    4 سال پیش

    میخواستم بدونم اگه پکیج بتا رو خریداری کنیم واسه مشاور همون یکبار کل هزینه ۴ماهه پرداخت میشه یا باید هرماه تمدید کنیم؟

  • kosar
    4 سال پیش

    سلام من میخوام برای کنکور 1400 برنامه ریزی کنم لطفا راهنماییم کنید .یازدهم تجربی هستم.

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام کوثر جان
      ما برنامه ریزی و مشاوره برای پایه یازدهمی هم داریم.
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 021-28422410 تماس بگیرید

  • مهری بانو
    4 سال پیش

    سلام
    من با چندتا مشاوره صحبت کردم گفتن نظام قدیمیا میتونن کنکور نظام جدید بدن و من دارم جدیدرو میخونم ولی شما ب همه گفتین نمیشه
    حالا تکلیف چیه نگران شدم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام بله. در کنکور امسال این اتفاق میتونه بیفته اما کنکور سال گذشته یعنی 98 این امکان نبود.

  • مرتضی
    4 سال پیش

    من کل سایتتون رو گشتم ولی برنامه ای پیدا نکردم که مثلا از آذر ماه شروع بشه و تا کنکور باشه و همچنین توش تایم های ویژه مدرسه هم جدا باشن اونایی هم که بودن برنامه ویژه مدرسه نداشتن لطفا کمک کنید

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام مرتضی جان
      برای دوازدهمی ها شما هم می تونید از برنامه زمستانه و هم برنامه 4 ماهه استفاده
      که جفتش کامل مناسب شما هستشبرای راهنمایی بیشتر با شماره
      021-28422410 تماس بگیرید

  • پروین
    4 سال پیش

    برای کلاس یازدهم برنامه تحصیلی میخوام امکان داره کمکم کنید

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام پروین جان
      برای پایه یازدهم هم برنامه و مشاوره داریم
      برای راهنمایی بیشتر لطفا با شماره 021-28422410 تماس بگیرید

  • نازیلا خیری
    4 سال پیش

    دوره های صوتی شما بسیار عالی بود واقعا خسته نباشید 😳👌لطفا دوره ی صوتی برنامه ریزی محتوایی را نیز در سایت قرار دهید با تشکر.

  • مهسا
    4 سال پیش

    پس کنکور هنر چی میشه؟😒

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام روال برنامه ریزی کردن حرفه ای خیلی ربطی به رشته نداره. این مقاله یک آموزش صفر تا صد برنامه ریزی برای هر رشته ای هستش.

  • محمدرضا
    5 سال پیش

    سلام
    من در حال حاظر دانشجو هستم
    میخوام دوباره کنکور بدم و این که یه برنانه ریزی مناسب میخواستم راهنمایی کنید ممنون میشم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام محمدرضا جان
      هم میتونید به صفحه کمپین ها و محصولات ما مراجعه کنید. و هم میتونید با شماره 02128422410 ما تماس بگیرید تا کامل راهنماییتون کنن.

  • گلشید
    5 سال پیش

    من دبیری میخام
    ولی انگیزه ای برای درس خاندن ندارم:(((((((((((((((((((((((

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      قطعا مهمترین بحث انگیزه است. تو کانال تلگرام و پیج اینستاگراممون کلی محتوای انگیزشی داریم. بررسی کنید.

  • Razieh
    5 سال پیش

    سلام
    ی سوال داشتم ازتون اینکه پکیچ پاییز یا زمستون رو میزنم پکیچ تابستون خودشم رشته تجربی رو دانلود میکنه مشکلش از کجاست من رشته ام ریاضی خب چیکار باید بکنم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام راضیه جان
      ممنون که اطلاع دادید. اصلاح شد

  • Mahdi
    5 سال پیش

    سلام من چند روزه توی همه ساعات شبانه روز دارم تماس میگیرم با شرکتتون ولی هیچکش پاسخگو نیست … لطفا راهنمایی کنید ک اگه قراره جواب ندیدن از جای دیگه ای تهیه کنم برنامه ریزی رو

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام مهدی جان
      این روزها خط هامون خیلی شلوغن که از این بابت ازتون عذرخواهی میکنیم.
      روال به این صورته که حتی اگر همون لحظه جواب ندن بعدش باهاتون تماس میگیرن.

  • راحیل
    5 سال پیش

    سلام من امسال میرم یازدهم تجربی و اصلا از سال دهمم راضی نبودم میشه منو راهنمایی کنید که کدوم پکیج و بگیرم که همزمان با خوندن سال یازدهم برای سال دهمم تست زنی و شروع کنم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام راحیل جان
      با شماره مرکز مشاوره ما تماس بگیرید، علاوه بر مشاوره رایگان به طور کامل به سوالاتتون جواب میدن.
      شماره تماس : 02128422410

  • علی
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید من امسال کنکور دادم ولی قبول نشدم میخوام بدونم با برنامه راهبردی قلم چی پیش برم بخونم و خودم با توجه به اهمیت مطالب یک سری موضوعات مثل مشق را علاوه بر اون بخونم
    یا خودم یه برنامه فشرده تر و در مدت زمان کوتاه تر (تا اواسط بهمن ماه )داشته باشم تا تعداد دوره ها و تست رو بالا ببرم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام علی جان
      استراتژی برنامه خیلی نکته مهمیه و باید با یک آدم با تجربه در موردش صحبت کنید.
      با شماره مرکز مشاوره ما تماس بگیرید، علاوه بر مشاوره رایگان به طور کامل به سوالاتتون جواب میدن.
      شماره تماس : 02128422410

    • امیر
      4 سال پیش

      من میخواستم بدونم این برنامه کنکور 1400 بتا از پاییز تا زمان کنکور هستش یعنی از پاییز تا سال بعد ممنون میشم جواب بدین

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام امیر جان
      برنامه ریزی های ما به صورت فصلی هستش
      پایان هر فصل برای فصل بعدی بهتون برنامه جدید خواهیم داد و تا کنکور همراه تون هستیم

  • ناشناس
    5 سال پیش

    سلام وقت بخیر من دهم به یازدهم هستم اما توی تابستون دهم رو مرور نکردم الان توی برنامه پاییز وقتی برای مرور دهم گنجونده شده یا نه فقط خوندن درس های 11 هست

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام وقتتون بخیر
      ببینید اصل برنامه برای پایه یازدهم و یک سال فوق العاده جرفه ای هستش.
      اما با هماهنگی و راهنمایی پشتیبان ها دروس اختصاصی دهم نیز در برنامه مطابق نظر شما قرار میگیره.

  • محمد مهدی
    5 سال پیش

    حفظ کامل متن کتب کمک درسی کار اشتباهیه؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      هر درسی روش مطالعه متفاوتی داره محمد مهدی جان
      اتفاقا در پکیج های برنامه ریزی ما روش های مطالعه فصل به فصل دروس هم قرار میگیره. و در کانال vip دانش آموز ها هر روز روش مطالعه و استراتژی برنامه گذاشته میشه.

  • H big bang
    5 سال پیش

    سلام وقت بخیرمطالبتون خیلی جالب ومفیدبودولی چراهرچی باشماره ای که گذاشتین داخل سایت تماس میگیرم هیچ کس پاسخگونیستش چکارکنم من میخواستم که برنامه ریزی ۴ماهه بگیرم ولی قبلش هم یه برنامه ریزی یک ماهه چکارکنم هیچ پل ارتباطی نیست که ……

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام دوست عزیزم
      بعضی ساعات روز تعداد تماس ها بالاست و خط ها اشغال میشه.
      حتی اگر تماس بگیرید و پاسخگو نباشن نهایتا تا چند ساعت بعد خودشون باهاتون تماس میگیرن پس نگران نباشید.

  • اکبر جولایی
    5 سال پیش

    سلام ببخشید الآن ما نمی شه پولو قسطی بدیم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام آقای جولایی ،
      نه متاسفانه امکان پرداخت قسطی وجود ندارد.

  • سارا
    5 سال پیش

    ممنون

  • سارا
    5 سال پیش

    سلام ببخشید من دیشب پول ریختم و برنامه رو دانلود کردم ولی باز نمی کنه می نویسه خطا در استخراج میشه یه بار دیگه لینک دانلود رو برام بفرستید

    • Mrsmh
      5 سال پیش

      حتما سارا جان ، لطفا از تلگرام به شماره ی 09351616724 پیام بده .
      ممنون

  • Ali
    5 سال پیش

    سلام پشتیبانی از طریق چه راهیه؟(تلگرام یا تلفنی)

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام علی جان
      پشتیبانی دیجی کنکور سه بعدی هستش
      1. از طریق مرکز تماس
      2. از طریق تلگرام
      3. از طریق سامانه آنلاین
      هر کدوم رو که راحت بودید میتونید اقدام کنید.

  • Sevil
    5 سال پیش

    عالی بود

  • فاطمه
    5 سال پیش

    سلام ببخشید این پکیج شامل برنامه ریزی میشه و یسری کتابچه مشاوره ای ؟ از طریق پست ارسال میشه؟ ینی چند وقت بعد از خرید ب دست ما میرسه؟

    • سلام
      پکیج به صورت الکترونیک بلافاصله بعد از خرید قابل دانلود هست. میتونید هر کدومش رو که بخواید پرینت هم بگیرید و استفاده کنید.
      هیچ تاخیری در دریافت نخواهید داشت.

  • کوثر
    5 سال پیش

    سوال دیگه اینکه فرق پک تابستان با برنامه ریزی چهار ماهه چیه

  • شیما
    5 سال پیش

    سلام و خسته نباشید میگم به اعضای تیم دیجی کنکور. ممنون بابت مطالب خوب و آپدیت شده که به خوبی دسته بندی شده اند و همچنین بابت پیگیری و پاسخگویی تون

  • شیما
    5 سال پیش

    سلام و خسته نباشید میگم به اعضای تیم دیجی کنکور. ممنون بابت مطالب خوب و آپدیت شده که به خوبی دسته بندی شده اند و همچنین بابت پیگیری و پاسخگویی تون . من لیسانس اقتصاد هستم ،متولد ۷۴ و ورودی ۹۳ بودم رشته ام ریاضی بود ولی به تجربی خیلی بیشتر علاقه دارم و شغلی بجز پزشکی یا داروسازی رو چندان موفقیت آمیز برای شخص خودم نمیبینم. رسما از صفر شروع کردم و دارم کتب زیست رو برای اولین بار میخونم .بلافاصله بعد از اتمام یک دور مطالعه زیست سه پایه ، نظام جدید برای آشنایی ،میرم سراغ برنامه ریزی برای مطالعه همزمان عمومی و اختصاصی، ولی سوالم اینه که باتوجه به اینکه فقط به کنکور ۹۹ از نظام قدیم میرسم و در عین حال با بقیه دروس نظام قدیم آشنایی دارم بجز زیستش، بهتره که این یک سال رو هم ریسک کنم و برای نظام قدیم باقدرت بخونم که آخرین فرصتم هم براش هست ،یا کلا از الآن جزوات و کتب قدیمی نظام قدیمم رو بریزم دور و برای نظام جدید بخونم؟

    • سلام خیلی خوشحالم که راضی بودید
      ببینید شما فقط میتونید در نظام قدیم آزمون بدید پس باید تمرکزتون رو بزارید روی نظام قدیم.

  • محمد
    5 سال پیش

    لطفاً برای روزه داران تو ما رمضون هم برنامه ریزی کنید

  • لطفا از طریق پشتیبانی تلگرام اطلاعات خود را ارسال نمایید

  • لطفا از طریق پشتیبانی تلگرام اطلاعات خود را ارسال نمایید

  • سیده مهدیه
    5 سال پیش

    ببخشید من هزینه مشاوره یکماهرو پرداخت کردم ولی باهام تماسی گرفته نشد چرا

  • زهرا
    5 سال پیش

    سلام. میشه بگین واسه کنکور زبان چیکار کنم؟ واقعا پایه دوازدهمم گیچم اعصابم خورده ! تو رو خدا راهنماییم کنین انگار تو برزخ هستم

  • خدیجه
    5 سال پیش

    سلام
    من نظام قدیم تجربی هستم یکی ازمشکلات من واقعا درموردبرنامه ریزی میشه کمکم کنیدممنون

  • Goli
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید.من بسته ی بتا ۳ماهه رو امروز خریداری کردم.ولی فقط پول رو پرداخت کردم و بعدش هیچ پیام مبنی بر تایید پرداخت از طرف سایتتون دریافت نکردم.چجوری برنامه رو برام میفرستید؟

  • حسین
    5 سال پیش

    عالی بود با قدرت ادامه بده

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام ممنونم ازتون
      خیلی خوشحالیم که راضی هستید

  • زهرا
    5 سال پیش

    سلام ببخشید من یازدهمم
    الان دیره برای رتبه خوب؟
    یا هنوز میتونم امید داشته باشم😥

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      مطمئن باشید از سال یازدهم قطعا میتونید.
      ما خیلی ها رو داشتیم از مهر سال کنکور هم شروع کردن و تونستن. اما اگر همین الان شروع کنید قطعا نتیجه درخشان تری به دست میارید.

  • سردار
    5 سال پیش

    ببخشید یک سوال داشتم.اگر مثلا من یک درس جامعه شناسی را بخونمش بعد از 50دقیقه مطالعه 10دقیقه استراحت میکنم آیا بعد از 10دقیقه استراحت ادامه ی همان درس رابخونم یا کتاب دیگری بخوانم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام این موضوع بستگی به خودتون و نوع برنامتون داره سردار جان.

  • @ashkangbd
    5 سال پیش

    ممنونم بابت راهنمایی های خوبتون که سبب پیشرفت درسی هر روز ماست.
    ممنونم
    اشکان قبادی

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام ممنونم ازتون
      خیلی خوشحالیم که راضی هستید

  • Dr.Vet
    5 سال پیش

    با سلام و احترام
    من سال 87 کنکور دادم و حالا مجدد میخوام کنکور بدم. می خوام از خدمتتون بپرسم که:
    1- آیا سال 99 دو تا کنکور برگزار میشه؟ یعنی برای نظام قدیما مثل ما هم مجددا کنکور برگزار میکنن؟
    2-اگر ما هم باید دروس نظام جدید را بخونیم چطوری شروع کنیم؟ به چه سبکی؟
    3- اگر کنکور از دروس نظام قدیم هم در سال های آتی برگزار بشه چطوری شروع کنم که خیلی وقتم هدر نرود؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام وقت بخیر
      1. بله دو کنکور برگزر میشه. یکی نظام قدیم و یکی نظام جدید
      2. شما باید در نظام قدیم شرکت کنید.
      3. ما برنامه ریزی ویژه کنکور نظام قدیم هم داریم. با شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین کاملا راهنماییتون میکنن.

  • حسین
    5 سال پیش

    س با عرض خسته نباشید
    من این برنامه رو دارم بعد از عید انجام میدم میخام بدونم که درس های ترم اول ویا اون درس هایی که اصلا نخدندیم رو کی مطالعه کنیم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام بستگی به برنامتون و نقاط قوت و ضعفتون داره.
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • عرفان
    5 سال پیش

    سلام
    سایتتون واقعا عالیه دمتون گرم
    من پایه دوازده ریاضی هستم و متاسفانه برا کنکور هنوز شروع نکردم و میخواستم این ۳ ماه و خورده‌ای ک مونده رو بخونم
    ی برنامه ریزی فشرده برا خوندن دروس پایه و امسالم میخواستم
    اگ نیاز ب پرداخت هزینه ای هم باشه مشکلی ندارم فقط خواهشا راهنماییم کنین

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام عرفان جان
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • arezoo
    5 سال پیش

    man ye barname 3mahe mikham chand sal fasele dadam. shodanie?

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام آرزو جان
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • یییییی
    5 سال پیش

    سلام برنامه هاتون مرور داره مثلا زیست دهم بعد یه هفته که خوندیم مرور میشه

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام بله
      سه استراتژی مرور بعد از یک هفته ، سه هفته و 5 هفته به طور کامل رعایت شده.

  • سارا مرادیان
    5 سال پیش

    خیلی مفید و عالی و کامل بود واقعا ممنونم❤

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام ممنونم ازتون
      خیلی خوشحالیم که راضی هستید

  • ریحانه
    5 سال پیش

    سلام مطالب تون عالیه من رشتم فنی هس کنکور سراسری98تجربی ثبت نام کردم اگه امکانش هس با توجه به وقت کم کمک کنید

  • فاطمه
    5 سال پیش

    سلام من رشتم فنیه کنکور سراسری98برای تجربی ثبت نام کردم مطالب تون عالیه اگه امکانش هست با توجه به وقت کمم کمک کنید قبول شم

  • مهنا
    5 سال پیش

    برای انسانی برنامه دارید?از اسفند تا آخر خرداد

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام بله مهتا جان
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • فاطمه نجف زاده
    5 سال پیش

    سلام شمام عین این برنامه های تلویزیون میگین اول باید فلان مبلغو پرداخت کنین فلان چیزیو بخرین یا نه ؟مشاوره بدون این چیزام میدین؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام فاطمه جان
      همین الان میتونید از ما بدون هیچ هزینه ی اولیه مشاوره دریافت کنید.
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • علی جمشیدی
    5 سال پیش

    سلام
    خسته نباشید
    میشه لطف کنید راجب برنامه ریزی کنکور فنی هم فایلی بگذارید و توضیحاتی بدید
    با تشکر

  • rozhin
    5 سال پیش

    کاشکی همه چیتون پول نبود شاید بعضیا نداشته باشن

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام روژین جان
      بیش از 60% خدمات ما بدون هزینه است.
      نمونه اش همین محتوا که بیش از چند ماه براش زمان گذاشته شده کلی آموزش های مفید براتون قرار دادیم.

  • پریسا
    5 سال پیش

    سلام..من دانشجوی ترم آخر رشته ی میکروبیولوژی هستم..الآن توماه بهمن هستیم ومن میخوام درکنار دانشگاه شانس خودمو برای آخرین کنکور نظام قدیم۹۸امتحان کنم..به نظر شماچند درصد امکان داره تواین ۵ماه امکان قبولی رشته ی خوب وجود داره یانه!دوس دارم قاطعانه جوابمو بدین..ممنونم..

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام پریسا جان
      برای راهنمایی ومشاوره دقیق با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • اسما
    5 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر من یه برنامه کامل برا رشته تجربی میخاستم میخام کنکور بدم رشته مدنظرم هم پزشکی هست ممنون میشم زودتر بهم اطلاع رسانی بشه تشکر

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام اسما جان
      برای راهنمایی دقیق با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • King
    5 سال پیش

    برنامه ای برای ۴ماهه برای کنکور تجربی که از صفر شروع بشه

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • مریم
    5 سال پیش

    سلام من سال 88 دیپلم تجربی گرفتم میخواستم امسال دوباره کنکور بدم اما تا الان موفق نشدم مطالعه ای داشته باشم اگه از الان شروع به خوندن کنم احتمالش هست بتونم یکی از رشته های پیراپزشکی قبول بشم؟5درصد سهمیه ایثارگری هم دارم. با تشکر

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام مریم جان
      قطعا قبولی رشته هایی مثل پیراپزشکی امکان پذیره. از اونجا که سهمیه هم دارید خیلی میتونه روی رتبه و رشته و دانشگاهتون تاثیر گذار باشه.

  • Pouya
    5 سال پیش

    سلام .خسته نباشید .من دوازدهم تجربی هستم ولی توی برنامه ریزی درسیم خیلی بامشکل مواجه شدم .خواهش می کنم کمکم کنید.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام پویا جان
      با مرکز مشاوره دیجی کنکور به شماره 02128422410 تماس بگیرید.
      مشاورین با صبر و حوصله راهنماییتون میکنن.

  • یه کنکوری
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    من میخوام تازه شروع کنم،وهمه مطالب وفایل های صوتی رو به دقت گوش کردم،تنها مسئله ای که الان من دارم اینه،کتاب دوم رو تموم کنم بعدبرم سراغ سوم بعد پیش…یاهمشونو باهم بخونم☹

  • solmazsmd
    5 سال پیش

    خیلی ممنون بابت این اطلاعات عالی

  • فایز ه
    5 سال پیش

    سلام من می خوام تابستان 98 یه جدول بر نامه ریز ی بر ای سال د هم و یاز دهم و دوازدهم تجربی داشته باشم تا برای کنکور 99 کاملا آماده بشم خواهش می کنم کمکم کنید .خیلی برام مهمه و خودم نمی تونم در ست برنامه ر یز ی کنم .

  • عاطفه سادات
    5 سال پیش

    سلام. خداقوت.
    ممنون بابت سایت بی نظیرتون . واقعا سایتتون عالیه.
    من تا الان برای کنکور خیلی جدی نخوندم فقط دروس دوازدهم رو خوندم و هیچ انگیزه و امیدی برای قبولی دانشگاه ندارم میشه با این تایم هایی که تو برنامه ریزی که گذاشتین تا 5 ماه دیگ خودمو به کنکور برسونم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام عاطفه جان وفتتون بخیر
      ببینید با یک برنامه ریزی درست و اصولی میتونید به بهترین نتیجه برسید.
      هنوز مهر ماه شروع نشده و بیش از 90% کنکوری ها از مهر هم حتی شروع به درس خوندن نمیکنن.
      با ما تمس بگیر خوشحال میشیم کمکت کنیم.
      شماره تماس : 02128422410

  • M.h
    5 سال پیش

    سلام.ببخشید یه سوال خیلی مهم….
    اگه لطف کنین جواب بدین ممنون میشم.چه رتبه ای وچه ترازی وچه درصدی برای قبولی در رشته زبان ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان وراهنمایی ومشاوره دانشگاه فرهنگیان نیازه؟؟؟
    چند درصد باید بزنم ؟؟
    ممنون

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام دوست عزیزم
      اگر در اینترنت جستجو کنید سایت هایی مثل کانون ، گزینه دو و… اطلاعات دقیق و کاملی رو در مورد ظرفیت رشته ها ، رتبه لازم و درصد ها بهتون میدن.

  • سوسن رحمن زاده
    5 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر خواستم بدونم شما کانال تلگرام یا خبر نامه ندارین که عضو بشیم

  • الهه
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید من دانشجوی رشته شیمی کاربردی هستم و دو ترم دیگه تمام میکنم و میخوام شروع کنم برای کنکور برای رشته پزشکی البته شاغل هم هستم و کل هفته روزی 8 ساعت سرکارم و بعضی اوقات 1 روز در هفته اف دارم .واقعا نمیدونم باید چطور و از کجا شروع کنم
    اگر منو راهنمایی کنید ممنون میشم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام الهه جان
      به طور کل حدود 5 تا 10% ظرفیت کنکور تجربی هر سال رو داوطلبینی مثل شما به خودشون اختصاص میدن که قبولی پزشکی کم نبوده در بینشون.
      با شماره مرکز مشاوره ما تماس بگیرید، علاوه بر مشاوره رایگان به طور کامل به سوالاتتون جواب میدن.
      شماره تماس : 02128422410

  • ریما
    5 سال پیش

    سلام من انسانی هستم قصد دارم کنکور تجربی بدم و پرستاری قبول بشم البته سراسری کمکم میکنید؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام ریما جان
      با شماره مرکز مشاوره ما تماس بگیرید، علاوه بر مشاوره رایگان به طور کامل به سوالاتتون جواب میدن.
      شماره تماس : 02128422410

  • محسن
    5 سال پیش

    سلام.یه برنامه برای ایام نوروز_ مرور کتوب تجربی ندارین

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام محسن جان
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • هادی
    5 سال پیش

    سلام.کاش یه جوری تمومش میکردین که ما خودمون برنامه ریزی کردنو یاد بگیریم و بتونیم خودمون واسه خودمون برنامه بریزیم.مثلا یه ویدیو ،وقتی که خودتون در حال فکر کردن هستین که یه برنامه بریزین رو توی سایت قرار بدین…امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید . ممنون واسه مطالب عالی و رایگانتون.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام هادی جان
      در این مطلب که قطعا مفید ترین مطلب در خصوص آموزش برنامه ریزی در بین تمام سایت هاست ما اطلاعات زیادی رو در اختیارتون قرار دادیم که امیدواریم به دردتون بخوره.
      در مورد استراتژی های برنامه ریزی هم ویدیو هایی در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما موجوده که می تونید بررسی کنید.

  • منصور
    5 سال پیش

    سلام ببخشید من خیلی خیلی دیر شروع به خوندن کردم الان نمی دونم چطور بخونم درواقع برنامه درست حسابی ندارم لطف میکنی اگه راهنمایم کنید ویه برنامه از الان تا نزدیکای کنکور بدین ممنون …

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام منصور جان
      با شماره مرکز مشاوره ما تماس بگیرید، علاوه بر مشاوره رایگان به طور کامل به سوالاتتون جواب میدن.
      شماره تماس : 02128422410

  • زهرا
    5 سال پیش

    ممنون از سایت خوبتون.

  • امیر حسین
    5 سال پیش

    سلام من امیرحسین هستم . خیلی دوست دارم زمان مطالعه خودم رو بالا ببرم . رشتم تجربی دهم هستم ‌ اول سال خیلی به فگر درس بودم مخصوصا اینکه تایممو بالا ببرم حتی تا هفته ای ۲۹ ساعت هم بردم ولی تا چند وقت بعضی موقع ها دیگ نمیشا واقعا درس خوند . میشا درقالب دو الی سه خط چگونه مدیریت زمان بهم بگید چون حس میکنم اگه بدون مدیریت زمان بخونیم واقعا وقت خودمونو هدر دادیم. تشکر از همراهیتون.💙💚

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      مهمترین نکته افزایش پله ای ساعت مطالعه است. یعنی اینکه روزی 15 دقیقه به ساعت مطالعتون اضافه کنید اینطوری هفته ای 1 ساعت 45 دقیقه بهش اضافه میشه و ظرف کمتر از 3 ماه حدود دو برابر میشه ساعت مطالعتون.

  • نوید
    5 سال پیش

    با سلام . به نظر شما می بایست در تابستان ورود به پایه دهم دروس پایه دهم مثل زیست را مطالعه کرد؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      خیلی توصیه نمیشه همه درس ها پیشخوانی بشه اما چند درس مثل زیست و فیزیک یا شیمی میتونه مطالعشون خیلی در طول سال به دردتون بخوره.

  • nahid
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید من ارشد معماری هستم دارم اماده میشم و شروع کنم برای کنکور تجربی
    مروری داشتم بر مطلالب کتابها میبینم‌که سخت دارم‌متوجه میشم
    حلا به نظر شما من باید معلم بگیرم؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام ناهید جان
      خیلی سوال رو کلی پرسیدید. پیشنهاد میکنم یک جلسه مشاوره رایگان از مرکز مشاوره ما بگیرید.
      با شماره مرکز مشاوره ما تماس بگیرید، علاوه بر مشاوره رایگان به طور کامل به سوالاتتون جواب میدن.
      شماره تماس : 02128422410

  • یوسف
    5 سال پیش

    سلام و خسته نباشید به تمامی بچه های دیجی کنکور
    مطالبتون واقعا عالیه و من ایمان دارم
    هر کسی از منابع این سایت استفاده کنه حتما موفق میشه…
    بدرود

  • فاطمه
    5 سال پیش

    سلام.من چندتا سوال مشاوره ای دارم.تماس بگیریم جواب میدن یا اواش میگن برو تو طرح مشاوره و فلان مبلغو پرداخت کن و…؟اگر رایگانه بگید

  • paniz
    5 سال پیش

    با سلام و خسته نباشید من دهم تجربی هستم میخواستم بدونم ایا کار درستی که در تابستان امسال در کلاس های کنکور شرکت کنم و درس های عمومی سه سال رو جمع بندی کنم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      خیلی توصیه نمیکنیم اینقدر زود درگیر مسائلی مثل کلاس کنکور بشید.

  • سعید قهرمانی
    5 سال پیش

    سلام خدا قوت .یه برنامه کلی برای 6ماهه زمستان و بهار برای اونایی که رشته های فنی وکاردانش خوندن و میخوان کنکور تجربی بدن

    • سلام سعید جان
      متاسفانه فعلا برنامه های برای سه رشته ریاضی ، تجربی و انسانی هستن.
      موفق باشید

  • zahra1373
    5 سال پیش

    سلام. ممنونم از سایت خوبتون. بخش بودجه بندی و راهنمایی در برنامه ریزی عالیه. فقط بخش بودجه بندی انسانی گفتید فرق داره با باقی رشته ها, ولی هنوز نیست. ممکنه اعلام کنید بودجه بندی عمومی انسانی تا چه زمانی آماده میشه؟ ممنون

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام زهرا جان
      برای بچه های دوست داشتنی انسانی هم به زودی بودجه بندی دقیق قرار میگیره.

  • Zeinab
    5 سال پیش

    درموردکنکوراختصاصی زبان راهنمایی میخاستم وتازه میخام شروع به مطالعه کنم بعدازتقریبا۱۴سال.کلانمیدونم چه درسی راچقدرووقت بگذارم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      با شماره مرکز مشاوره ما تماس بگیرید، علاوه بر مشاوره رایگان به طور کامل به سوالاتتون جواب میدن.
      شماره تماس : 02128422410

  • نگین
    5 سال پیش

    خیلییییی خوبه

  • سارا
    5 سال پیش

    سلام برنامه ریزی برای نظام قدیم انسانی دارید؟ آزمون‌های قلمچی شرکت میکنم تداخلی با برنامه ریزی نداره؟

    • سلام سارا جان
      خیر متاسفانه فعلا برنامه نظام قدیم انسانی رو نداریم.

  • ابوالفضل
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید به تیم خوبی دیجی کنکور راستش داشتم توی سایت ها یه دوری میزدم که به سایت خیلی خوب شما برخوردم من دانش آموز یازدهم انسانی هستم از نیشابور توی مدرسه نمونه دولتی حقیقتا از الان شروع نکردم واسه کنکور ولی از نظر شما بهترین زمان برای شروع کردن کی میتونه باشه ؟؟؟؟

    • سلام ابولفضل جان
      شنیدی میگن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است اونم برای شما که هنوز سال یازدهم هستی و کلی فرصت داری. از همین الان آروم آروم شروع کن و با برنامه ریزی درس بخون قطعا تو سال کنکور اتفاقات فوق العاده ای برات میفته.
      در ضمن اگر نیاز به کمک داشتی که چطور امسال رو فوق العاده موفق درس بخونی به مرکز مشاوره ما زنگ بزن.
      شماره تماس : 02128422410
      موفق باشی

  • محمد
    5 سال پیش

    من زنگ زدم نیستین

  • samara
    5 سال پیش

    ميشه لطفا راهنماييم كنين؟نياز به راهنماييتون دارم واقعا

    • سلام
      لطفا اگر نیاز به مشاوره یا راهنمایی دارید با مرکز مشاوره ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید.
      همکاران دلسوزانه بهتون کمک میکنن

  • رها
    5 سال پیش

    سلام من سال دوازدهمم و ميخوام فقط كنكور زبان شركت كنم و هنوز شروع نكردم براي برنامه ريزي نياز به كمك دارم

    • سلام رها جان
      متاسفانه ما فعلا برنامه ریزی اختصاصی برای بچه های کنکور زبان نداریم.

  • samara
    5 سال پیش

    سلام وقتتون بخير.قبل از هر چيز به شما و تمامي دوستاني كه زحمت ميكشين و كلي مطلب در اختيارمون ميزارين خسته نباشيد ميگم.من دوسال پشت كنكور موندم البته فكر ميكنم نه هدف درستي داشتم نه برنامه ي خوبي واسه همين نتيجه اي نداشت بعد رشته ي مهندسي پزشكي رو انتخاب كردم الان ترم3 هستم ولي حس ميكنم بازم دارم برميگردم به سال هاي قبل و علاقم به رشته ي دندانپزشكي.ميخوام تو كنكور 98 شركت كنم ولي نميدونم از كجا شروع كنم بايد از صفر شروع كنم ولي چجوري؟؟؟؟ ميتونم به همه چيز برسم؟؟؟دارم دير شروع ميكنم؟ ميشه يه راهنمايي كوچيك بكنيد؟كنكور 98 خيلي برام مهمه

  • مهدی
    5 سال پیش

    سلام من رشتم تجربیه و سال دوازدهمم یکم دیر شروع به خوندم کردم و نیاز به راهنماییدارم

    • سلام مهدی جان
      اگر میخوای که از اینجا به بعد یه تیم حرفه ای کمکت کنن برات از صفر برنامه ریزی کنن که بتونی تا کنکور به همه مباحث مسلط بشی و به درصدهای خیلی خوب برسی یه سر به لینک زیر بزن :
      مشاوره خصوصی تیم دیجی کنکور

  • مهدی
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید ببخشید بازم سوال میپرسم .
    من سال دوازدهم هستم و از اول سال تحصیلی شروع کردم الان هم روز های مدرسه 6الی7ساعت و روز های تعطیل 11الی 12 ساعت می خونم . میخوام بدونم با اینکه زمان زیادی برای درس میزارم چرا تراز قلم چی من اونی که می خواهم نمیشه؟؟؟
    اگه راهنمای کنین من رو ممنون میشم.

    • سلام مهدی جان
      حتما با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن
      تلفن تماس : 02128422410

  • مهدی
    5 سال پیش

    ببخشید می خوام بدونم برای برنامه ریزی باید ساعت مشخص بشه(مثلا از ساعت فلان تا فلان زیست) یا فقط مبحث بندی کنم.؟؟؟

    • سلام مهدی جان
      نیازی به مشخص کردن ساعت نیست شما فقط باید ساعت حدودی مورد نیاز مطالعه رو مشخص کنید. بعنی مثلا 2 ساعت در روز شنبه فیزیک بخوانید. نیازی نیست مشخص کنید از ساعت فلان تا فلان 2 ساعت

  • سارا
    5 سال پیش

    وااااقعا ممنونم از مطالب عااالیتون خیلی خوب و جامع بود و بهم کمک کرد
    با قدرت ادامه بدید?

    • سلام ساراجان
      خوشحالیم که این مطلب براتون مفید بوده.
      بازم به ما سر بزنید

  • رضا
    5 سال پیش

    سلام
    قسمت چهارم فایل صوتی رو کی میزارید؟
    یه سوال دیگه… ساعت شروع مطالعه مهمه از کی باشه؟ یعنی مهمه که حتمن از اول صبح بیدار شیم بخونیم یا میتونم به طور مرتب مثلا از ساعت 11 ظهر شرو کنیم

    • سلام رضا جان
      با توجه به چیزی که خودتون راحتید مطالعه کنید. یعنی حتی بعضیا آخر شبا راخت تر هستن. پس به خودتون بستگی داره.

  • زهرا
    5 سال پیش

    سلام
    من نیاز به مشاور دارم
    متاسفانه تماس گرفتم اما موفق نشدم
    میشه لطفا راهنمایی کنین؟

    • سلام زهرا جان
      با شماره مرکز مشاوره ما هر روز 8 صبخ تا 10 شب میتونید تماس بگیرید.
      شماره : 02128422410

  • هستی
    5 سال پیش

    سلام برنامه ریزی کنکور انسانی رو ندارید؟؟؟

    • سلام هستی جان
      برای بچه های انسانی هم هم در تابستان و هم در دوره پاییز برنامه ریزی داشته و داریم. خیالتون راحت.

  • رضا
    5 سال پیش

    سلام. بخش محتوایی فایل صوتی کی پخش میشه؟
    و یه سوال در مورد برنامه ریزی: برنامه ریزی از هر ساعتی میتونه شروع بشه؟؟ یعنی من چون ظهر از خاب بیدار میشم و نمیتونم خابمو تنظیم کنم بار میتونم همیشه ظهر ها شروع کنم؟؟ یا الگوی خاصی هست و باید صبح ها شروع کرد؟
    با تشکر از زحماتتون

    • سلام بله رضا جان
      میتونید برنامه رو با ساعت خواب خودتون تنظیم کنید.
      ولی سعی کنید ساعات صبح رو کامل از دست ندید.

  • Saber
    5 سال پیش

    با سلام ،ببخشید من سال قبل کنکور تجریی دادم و نتونستم موفق باشم‌متاسفانه ولی امسال دارم برای کنکور ریاضی میخونم ،میخواستم ازتون راهنمایی بخوام که باید چجوری دروسم رو بخونم؟چطور برنامه ریزی کنم؟

    • سلام صابر جان
      ما یک پروژه برنامه ریز خیلی خیلی موفق داریم که در طول سه سال اخیر خیلی از پشت کنکوری ها رو به موفقیت رسونده.
      به لینک زیر برو و مشخصاتش رو بخون.
      برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور

    • Nazanin
      5 سال پیش

      سلام .. رشتم تجربیه و هنوز شروع نکردم برای کنکور و تو هیچ ازمونی مثل سنجش و قلمچی شرکت نمیکنم .. واقعا گیج شدم و نمیدونم از کجا و چه جوری شروع کنم

    • سلام نازنین جان
      با شماره مرکز مشاوره ما تماس بگیرید همکاران به خوبی راهنماییتون میکنن.
      شماره تماس: 02128422410

  • FTMh
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    من نمیدونم اول دوم و پیش و تموم کنم بعد برم سوم وتموم کنم میشه راهنمایی کنید?

  • FTMh
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشبد
    من نمیدونم ک اول دوم و پیش و جمع بندی کنم بعد سوم .میشه راهنمایی کنید
    مرسی?

  • مریم
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشین
    ممنون بابت توضیحات خوبتون من کارشناسی کشاورزی دارم وچندسالی ازدرس دوربودم امسال تصمیم دارم کنکورتجربی شرکت کنم برای پرستاری یاپزشکی میتونین راهنمایی کنین ..
    باتشکر

    • سلام مریم جان
      برای نظام قدیم هایی مثل شما ما یک برنامه ریزی جامع و کامل 4 ماهه داریم که همه مطالب رو در 4 ماه میخونید ، تست میزنید و مرور میکنید.
      روی لینک زیر بزنید و ویژگی های بینظیر این پروژه برنامه ریزی ما رو بررسی کنید.
      برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور 98

  • sina
    5 سال پیش

    سلام به دیجی کنکور عزیز
    من دیپلم ریاضی دارم و دانشجوی رشته کامپیوتر هستم قصد اصراف دارم و تمایل دارم کنکور انسانی شرکت کنم .
    نیاز بهم راهنمایی برای اولویت بندی درس های رشته انسانی دارم و به نظر شما در این مدت میتونم به رشته دلخواهم برسم؟با توجه به اینکه تا به حال اصلا شروع نکردم!!

    • سلام سینا جان
      برای نظام قدیم هایی مثل شما ما یک برنامه ریزی جامع و کامل ۴ ماهه داریم که همه مطالب رو در ۴ ماه میخونید ، تست میزنید و مرور میکنید.
      روی لینک زیر بزنید و ویژگی های بینظیر این پروژه برنامه ریزی ما رو بررسی کنید.
      برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور ۹۸

  • سجاد
    5 سال پیش

    عالی بود واقعا خسته نباشید داره کارتون وممنون واسه رایگان بودن این اطلاعات ارزشمند

    • سلام سجاد جان
      خوشحالیم که این مطلب به دردتون خورده.
      بازم به ما سر بزنید

  • مبینا
    5 سال پیش

    سلام‌ممنون‌ازراهنمایی هاتون ببخشید میخواستم بدونم چطوربایدفیزیک‌وزیست‌وشیمی‌روبخونم؟اللخصوص فیزیک

  • اسپنتا
    5 سال پیش

    سلام. من يازدهم تجربي هستم. آزمون هاي قلم چي رو شركت ميكنم. در رابطه با فاصله دو هفته اي آزمون ها دچار مشكل شدم.
    من تا الان هر دو هفترو هم ميخوندم و هم تست ميزدم اما بعضي تست هام از اون بودجه بندي اي كه براي خودم كرده بودم اضافه ميموند و وقت نميكردم حل كنم.
    تصميم گرفتم هفته اول رو مطالعه كتاب درسي رو داشته باشم كامل و هفته دوم رو تست كار كنم. اين رو هم بگم كه من اكثر تست هاي آزمون رو بلدم اما درصد هاي پايينم فقط به دليل يادگيري ناقص يا وقت كم آوردن بود. ميانگين ترازم ٥٨٠٠
    نظر شما درباره فاصله بين دو هفته اي آزمون ها چيه

  • دانش آموز
    5 سال پیش

    سلام . می خواستم ببینم که اگه برای یه درسی مثلا زیست ، درس فلان رو که باید توی برنامه ریزی شنبه توی 2 ساعت میخوندم تمام نشد ، تکلیف چیه ؟

  • سارا
    5 سال پیش

    ي سوال ديگه اينك با وجود ي بچه كوچيك نميتونم تو ازموناي ازمايشي شركت كنم ميتونم تو خونه خودم ازمون بگيرم از خودم هر ٢ هفته يكبار ازمون هاي قلم چي؟

    • سلام
      دقیقا چیزی که میگید درسته. تو خونه و طبق شرایط آزمون از خودتون آزمون بگیرید و درصدهاتون رو بررسی کنید.

  • سارا
    5 سال پیش

    با سلام
    من ليسانس شيمي محض هستم و بعد از سالها دوري از درس ، امسال ميخوام كنكور تجربي شركت كنم و هدفم پزشكي يا دارو سازي هست، با توجه به اين ك شيمي خيلي خوب بلدم و چون تو دانشگاه رياضي عمومي و فيزيك پايه رو پاس كردم رياضي و فيزيك هم بلدم تاحدودي،روزي ٤-٥ ساعت درس بخونم ميتونم قبول شم؟و با توجه ب اينكه شبا اصلا خواب ندارم و تا صبح بيدار مي مونم،شب ها ميتونم درس بخونم؟

    • سلام
      اگر با یک برنامه ریزی منسجم و همچنین راهنمایی یک مشاور با توجه به شرایطتون پیش برید خیلی میتونید به هدفتون نزدیک بشید و با موفقیت پیش برید.
      تو تیم مشاوره و برنامه ریزی ما بچه های زیادی شرایط شما رو داشتن. پیشنهاد میکنم مطلب زیر رو بررسی کنید.
      مشاوره تلفنی دیجی کنکور

  • Shiva
    5 سال پیش

    سلام و خسته نباشی ببخشید مگه فقط تجربیو ریاضی رشته هستند پس انسانی چی اگر لطف کنی در مورد رشته انسانیم توضیح بدی ممنون میشیم ازتون.بعد اگه شد یه نمونه هم برای ما بزارید.ممنون بابت راهنمایهاتون

  • Leyla
    5 سال پیش

    خیلییی ممنون عالی بوود

  • محمد
    5 سال پیش

    با سلام خدمت تمامی دوستان من وقتی روش برنامه ریزی کردن رو خوندم اومدم دیدگاه هارو هم یک مطالعه کردم دیدم اکثرا روی یک درسی ضعیف هستن میخواستم پیشنهاد هایی بدم در مورد چه کتاب کاری یا کدوم کتاب که درسنامش برای کنکوریا بدرد میخوره رو بگم بنظرم مهروماه برای ریاضی و گاج نقره ای جامع برای دینی و مبتکران غزل موسوی برای عربی و مبتکران شهاب اناری برای زبان و ای کیو برای زیست خوبه برای بقیه کتابا هم خودتون میتونید انتخاب کنید با تشکر

  • مهرداد
    5 سال پیش

    سلام و عرض خسته نباشید.واقعافوق العاده بود و تونستم استفاده کنم ازاونجایی که افرین زیان بار ترین کلمه هستش…….میگم خوب بود و ممنون

  • NAZANIN
    5 سال پیش

    سلام میخواستم تشکر کنم بابت نکاتی که گفتید انشاالله همیشه پیروز و موفق باشید

    • سلام نازنین جان
      باعث افتخار ماست که راضی بودید
      بازم به ما سر بزنید

  • سارا
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    من تازه با تیم شما و سایتتون اشنا شدم و واقعا مطالبتون خیلی خوبه ممنونم
    من هنرستان کامپیوتر میخونم و الان دوازدهم هستم و تصمیم گرفتم کنکور ریاضی شرکت کنم
    تمام جوانب رو سنجیدم و خوندن رو شروع کردم
    واقعا انگیزه و هدف دارم و میدونم اگه واااقعا تلاش کنم به اونی که میخوام میرسم
    مشاور تحصیلی که رفتم تقریبا حرفاش مثل شما بود و من خیلی خوشحالم خیلیا به این درک رسیدن که کسایی که کنکور دارن ربات نیستن و نمیتونن همه چی رو بذارن کنار و ۲۴ساعت شبانه روز فقط و فقط درس بخونن
    خیلیا بهم میگن نه سارا نمیتونی قبول شی خیلی سخته و ازین حرفا ولی من میدونم که اگر بخوام میتونم

    • سلام
      واقعا روحیه بی نظیرتون رو تحسین میکنم
      به امید موفقیت شما سارا جان

  • Fateme
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    ببخشید شما برای کنکور فنی برنامه ریزی ارائه نمیکنین؟؟

    • سلام
      منظورتون فنی و حرفه ای هستش؟
      ما فقط برای سه رشته تجربی ریاضی و انسانی در حال حاضر برنامه ریزی انجام میدیم.

  • علی
    5 سال پیش

    کلا مثل اینکه انسانی های بنده خدا بچه زن بابان و هیچ جا خیلی تحویلشون نمیگیره !
    اخه چرا ؟

    • سلام علی جان
      دیجی کنکور تنها سایت کنکوری هستش که برای رشته انسانی هم برنامه ریزی ارائه میده میتونید استفاده کنید

  • Bahar
    6 سال پیش

    متشکرم بابت بیان مطالب حائز اهمییت!
    به طبع خیلی از ما در زندگیمان هیچوقت آموزش ندیدیم که چجوری باید برنامه ریزی کنیم و صد البته یادگرفتن نکاتی که شما به آن اشاره داشتید بسیار مهم و کارآمد است!
    سپاس فراوان…

  • مهبد
    6 سال پیش

    سلام و خسته نباشید.از کجا میتونم به منابع دقیق کنکور کارشناسی هوشبری دسترسی پیداکنم؟؟

  • شیدا
    6 سال پیش

    سلام من امسال دوازدهم هستم نیمه ی دوم تیر ماه کنکوره و من هنوز هیچ کتابی و جمع نزدم
    ب همه ی کتابا علاقه دارم ب جز زبان و عربی ینی اصن نمیفهممشون
    معدل این دو سالمم زیاد خوب نشد
    معدل امسال میگن خیلی تاثیر داره کلیم کتاب هست ک نخوندم
    میترسم از اینکه برنامه ریزی کنم و اون چیزی ک باید نشه و وقتم الکی از دست بره ..خوب باید رو امسالمم تمرکز کنم
    تا حالا هم دو بار برنامه ریزی کردم ولی بعد چند هفته واقعان پیشرفتی تو تستام ندیدم
    دوست دارم صد درصد نتیجه بگیرم یه منبع کلی میخوام میخوام یاد بگیرم چطور زیست و بخونم ک ریز نکاتش یادم نره

  • مهدیه
    6 سال پیش

    سلام و خسته نباشید به تیم پرتلاش دیجی کنکور من امسال دوازدهم تجربی ام و 98کنکور دارم من بدلیل فوت خاله عزیزم دو هفته اول مهر رو هیچ مطالعه نداشتم ولی تابستان تا حدودی درسهایه پایه را خواندم و الان برنامه ریزی شما را مطالعه کردم میخواستم راهنماییم کنید چه برنامه ایی بنویسم ایا بعد دو هفته برگردی سر کتاب سخت نیست ممنون میشم زود جواب بدید

  • مهسا
    6 سال پیش

    سلام برنامه از طریق تلگرام نمیشه برنامه رو‌دریافت کنیم‌و‌در ارتباط باشیم؟

  • الی
    6 سال پیش

    سلام.من نظام قدیم هستم و میخوان امسال کنکور بدم و همه ی کتابهای گاج رو خریدم ولی کتاب ها درسنانه نداره موندم چطوری بخونم.با کمبود وقتی که دارم فکر نمیکنم بتونم دوباره کتاب های درسی رو بخونم بعد برم سراغ کتابهای کمک آموزشی.چیکار کنم بنظر شما

  • دکتر واحدی
    6 سال پیش

    رشته شما چیست

    • سلام
      تیم دیجی کنکور همگی از رتبه های برتر کنکورهای 4 سال اخیر هستن.

  • تنها
    6 سال پیش

    سلام. خسته نباشید. من کنکوری 90 بودم. همون سال قبول شدم و الان لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم. اما عاشق پزشکی ام. بخدا علاقه ای به رشته ام ندارم. درسمم بد نیست. امسال کنکور دادم اما نتیجه که میخواستم نشد. زیستو 71 درصد زدم و ادبیات 45 و دینی حدود 60 و زبان عالی. و عریبم ضعیفه. شیمی و فیزیک و ریاضی یه مقدار ضعیفم. البته نخونده بودم ک بدونم در چند حدودی ام. الان چند ساله کنکور برام حسرت شده. اینکه به هدفم. از اینورم سال بد معدل مهمه. و من بنابردلایلی معدل سومم خراب شد. البته ترم دومش. ترم اول که عالی بودم. الان تاثیر معدل رو چیکار کنم؟ ترممیم هم همون بلا سرم اومد. یعنی من اگه درصد بالا بزنم بازم پزشکی قبول نمیشم؟ توروخدا جواب بدید؟ و اینکه چه جوری فیزیک و ریاضی و شیمی بخونم؟ خواهش میکنم کمکم کنید. حس میکنم اصلا فیزیکو نیمفهمم. شیمی و ریضاضی رو میخونم یمفهمم حل میکنم. اما فیزیکو نه. دوس ندارم اصلا

  • fatemeh
    6 سال پیش

    ببخشید توی این برنامه پاییزتون اگه کسی مشکل داشته باشه توی مشخص کردن تایم های مطالعاتیش مشاورای شما راهنماییش میکنن؟؟

    • سلام فاطمه جان
      بله تیم پشتیبانی ما هر روزه پاسخگوی سوالات شما هستن

  • مهرشاد
    6 سال پیش

    سلام
    خسته نباشید میشه یه برنامه ریزی برای یازدهم هم برای موقع مدارس و هم برای تابستون بذارین.

  • فاطمه
    6 سال پیش

    میشه فایل صوتی بعدی رو بزارید.سپاس

  • zahra
    6 سال پیش

    سلام من تو درس ریاضی خیلی ضعیفم و هرچقدم میخونم نمیفهممش چیکار کنم؟

  • zahra
    6 سال پیش

    سلام من تو درس ریاضی خیلی ضعیفم و هرچقدم میخونم نمیفهممش چیکار کنم؟

  • zahra
    6 سال پیش

    سلام اگه یه درسی مثل ریاضی که فقط با خوندن نمیشه یادش گرفتو چیکار کنیم؟

  • mansoor
    6 سال پیش

    سلام ممنون به خاطر پست هایی که گذاشتین من امسال سال سوم دبیرستان رشته انسانی هستم وقصد دارم امسال با برنامه ریزی پیش برم اگر ممکن هست بنده رو راهنمایی کنید . با تشکر

  • Hana
    6 سال پیش

    سلام.من امسال کنکور دادم ورتبه خوب نیاوردم میخوام بدونم باید از کجا شروع کنم واسه درس خوندن

  • جلیلی
    6 سال پیش

    سلام خسته نباشید من پکیچ کامل ازتابستان 97 تا پایان خرداد 98 از برنامه ریزی برای 3 رشته انسانی وتجربی وریاضی رامی خواهم البته می خواهم قیمت تمامی آنها رابرایم بنویسید

    • سلام
      شما باید در دیجی کنکور فصل به فصل برنامه ها را تا روز کنکور تهیه کنید.
      بعد از برنامه تابستان هم اکنون برنامه پاییزه موجود است.

  • شیرین
    6 سال پیش

    سلام.من فارغ التحصیل ام ودادم از دی وی دی استفاده میکنم زمان دی وی دی ها برای یک‌مبحث ۳_۴ساعته که اگه بخوام در روز مطالعه داشته باشم نهایتش ۲تادرس اختصاصی ویدونه عمومی خواهد بود که به نتیجه مطلوب نمیرسم میخوام همونطور که شما گفتین برا اختصاصی۲ساعت و براعمومی۱ساعت بخونم تا تنوع درسام بیشتر بشه که با این مدت مطالعه و بااستفاده از دی وی دیها مبحث برام جانمیفته انگار ناقصه چطور این مشکل رو حل کنم؟؟

    • سلام شیرین جان
      ببینید شما میتونید زمان ها رو بشکونید مثلا به جای 4 ساعت پشت سر هم به دو تا دو ساعت در دو روز تقسیم کنید.

  • K.a.s
    6 سال پیش

    سلام من مي خواهم برم كلاس هفتم . و خيلي هم تا كنكورم نماده اما من بيش تر براي برنامه ريزي كلاس هفتم خودم از اين مطالب استفاده كردم و خيلي خيلي هم به دردم خود♥️?♥️
    ممنون از راهنمايي ها ي خوب و درجه يك شما????????

  • حسین فاطمی
    6 سال پیش

    با سلام فکر کنم یه فایل صوتی دیگه هم هستش که تو سایت نیس درسته؟؟؟ منظورم بخش تکنیکی برنامه ریزیه

  • حسین فاطمی
    6 سال پیش

    با سلام مث اینکه یه فایل صوتی دیگه هس ولی تو سایت نیس درسته؟؟ منظورم بخش تکنیکی برنامه ریزیه

  • رها
    6 سال پیش

    سلام خیلی ممنون از زحماتتون و سایت عالیتون اگر امکانش هست بخش محتوایی رو کمی سریع تر قرار دهید تا من بتونم برناممو کامل کنم و برنامم حرفه ای تر بشه
    ممنون از
    زحماتتون?

    • سلام
      ممنون رها جان. حتما سعی میکنید در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مفید رو در اختیارتون قرار بدیم.

  • ajhiri
    6 سال پیش

    برنامه مهر و مهر به بعد کی اماده میشه

  • محمد
    6 سال پیش

    سلام.فایل صوتی بعدمحتوایی برنامه ریزی رو میشه بزارین…..سپاس

  • محمد
    6 سال پیش

    سلام فایل صوتی بعد محتوایی برنامه ریزی و من نتونستم پیدا کنم.لطفا بگین از چه قسمتی میتونم دانلودش کنم.ممنون

  • hadiseh
    6 سال پیش

    با سلام و خسته نباشید. من داوطلب نظام قدیمم برا کنکور 98 تجربی. برا برنامه ریزی چون توانایی زیاد خوندن رو دارم اگه 22 ساعت در روز بخونم خوب نیس

    • سلام
      اصلا این ساعت مطالعه توصیه نمیشه چون قطعا نمیتونه پایدار باشه.
      در تابستان حداکثر 12 ساعت پیشنهاد میشه

  • مرضیه
    6 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر، من متولد 74ام ودیپلم تجربی،، تا حالا سه یا چهار بار کنکور زبان خارجه دادم اما اون دانشگاهی که میخواستم قبول نشدم، و خیلی وقته که از درس دورم نه درس های عمومی رو خوندم و نه درس های اختصاصیمو، خواستم بدونم امکانش هست برای کنکور 98 دوباره آزمون بدم اما مرتبط با رشته اصلیم یعنی تجربی برای پزشکی؟ چندساعت رو باید اختصاص بدم به درس؟ و اینکه حتما باید کلاس هم شرکت کنم؟؟ من تقریبا وقتم آزاده و اینبار تصمیمم جدی. لطفا راهنماییم کنید،ممنون

  • پریا
    6 سال پیش

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون فقط یه سوال نظر شما راجب کلاس زبان رفتن تو سال کنکور چیه؟
    بریم یا نه؟
    ممنون

  • ناشناس
    6 سال پیش

    سلام
    سایت خوب و مفیدی دارید ولی متاسفانه خیلی کم به بچه های رشته انسانی پرداختید و بهتره بگم اصلا نپرداختید و تمام سرمایه گذاریتون رو روی بچه های تجربی و ریاضی گذاشتید
    لطفا درمورد رشته انسانی بیشتر مطلب قرار بدید

    • سلام
      اتفاقا ما برخلاف بقیه سایت ها تنها وبسایت کنکوری ایران هستیم که برای انسانی هم دوره برنامه ریزی انسانی داریم.
      ولی حتما سعی میکنیم در سال پیش رو مطالب اختصاصی بیشتری برای دوستان انسانی بزاریم.

  • مصطفی
    6 سال پیش

    سلام
    من مهندسی مکانیک خوندم ، الان ی سوالی برام پیش اومده که امیدوارم راهنماییم کنید ، امثال من و افرادی که دیپلم نظام قدیم رو دارند ، منظورم اینه که فارغ التحصیلان سیستم آموزشی سال های 87تا 97 اگر در کنکور سال 98به بعد بخوان شرکت کنند باید منابع قدیمی رو بخونند یا منابع مبتنی بر سیستم اموزشی جدید ؟ حق انتخاب دارند؟ یعنی میشه مثلا هر کدوم رو که خواستن در زمان ثبت نام بعنوان منبع سوالات انتخاب کنند .

  • امیر واحد
    6 سال پیش

    سلام ممنون از مطلب مفیدتون میشه برام یک جدول خالی برنامه ریزی از اونا که خودتون دارین و رنگش ابی هست ایمیل کنید؟

  • Sama
    6 سال پیش

    سلام خسته نباشید من سال بعد کنکور دارم و همش استرس دارم که درس هایی که از دهم و یازدهم میخونم رو فراموش کنم و بیشتر وقتا هم واقعا فراموش میکنم یعنی یه جورایی نمیتونم برای طولانی مدت دروس رو به یاد بیارم.ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • Negar
    6 سال پیش

    سلام من امسال کنکور دادم ولی رشته ای که میخوام رو نمیارم به نظرتون از کجا و کی شروع کنم؟از پایه شروع کنم یا پیش و اینکه من پارسال خیلی درس کنم ولی درست نخوندم و همش سر جلسه یادم رفت و اینکه والدین با توجه به اینکه پارسال زحمت زیادی برام کشیدند امسال منو تحت فشار بیشتری قرار میدن با این فشارها چگونه کنار بیام؟

  • زهرا
    6 سال پیش

    سلام.خسته نباشید.من الان دهمم و رشته ام ریاضیه و توی سمپاد درس میخونم. میخوام از تابستون امسال شروع به درس خوندن کنم.به نظرتون با روزی چند ساعت شروع کنم؟اول چه درسایی رو بخونم؟چقدر تست بزنم؟اگه یه راهنمایی کلی بهم بکنید ممنون میشم

  • maryy
    6 سال پیش

    میشه درباره کنکور زبان هم یه توضیح بدین؟؟

  • زهرا
    6 سال پیش

    سلام من دانشجویه انصرافی ترم۶ هستم میخام درکنکور۹۸شرکت کنم هدفم پزشکیه من منطقه ۳هستم برنامه درستی ندارم سردرگمم ک چیوکی بخونم ازمردادشرومیکنم حداقل با۱۲ساعت مطالعه شرومیکنم خواهشاکمکم کنیدک بابرنامه درستی پیش برم جواب روب ایمیلم بفرستیدلطفاباتشکراززحماتتون

  • پیمان
    6 سال پیش

    چرا دارید برای دیگران رایگان وقت میزارین واقعا عجیبه خدا خیرتون بده دمتون گرم
    من سوال دارم برای کنکور 98 میخوام بخونم این سومین سالی میشه میخوام کنکور بدم در روز 18 ساعت وقت ازاد دارم اما واقعا توی برنامه ریزی مشکل دارم خواهشا کمکم کنین
    الان من برای تا پایان خردادماه برنامه ریزی کردم که زیست و شیمی 2 رو جمع کنم یکبار و تا پایان تیر ماه عربی رو جمع میکنم لغات زبان رو هم تا الان 90 درصد در حد عالی بلدم از ادبیات هم فقط دارم لغات و قرابت معنایی میخونم . در کل تو عمومی ها فعلا وضعم بد نیست ولی برنامم برای تا پایان تیر ماه فقط برای همین درساییه که گفتم

  • ب.ع
    6 سال پیش

    سلام. وقت بخیر. بنده کارشناسی ارشد مهندسی دارم و از رشته و شرایطمم راضیم اما دوس دارم تو یه رشته دیگم تحصیل کنم مثل گروههای پزشکی که متاسفانه تو جامعه ما خیلی جایگاه بالایی از نظر وجهه اقتصادی پیدا کرده در حالی که از نظر بنده نصف سختی و حساسیت شاخه مهندسی رو نداره. به هر حال میخوام دوباره کنکور بدم میخواستم ببینم به نظر شما با توجه به مشغله کاریی که شرایط ما یجاب میکنه با روزی 4 ساعت مطالعه با سطح متوسط به بالا میشه به این مهم فایق اومد

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام قطعا این امکان وجود داره. پیشنهاد میکنم یه سری به بخش برنامه ریزی تابستانی ما برای کنکور 98 بزنید.
      یک برنامه با توجه به ویژگی های شما هم در اون بخش قرار داره.

  • مهرناز
    6 سال پیش

    سلام برنامه برای پایه یازدهم ندارین؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام
      به زودی برای دوره تابستان پکیج برنامه ریزی ما رونمایی میشه که فکر کنم خیلی به دردتون بخوره.

  • at
    6 سال پیش

    خیلیییی توضیحات عالی و کاملی بود .
    فقط یه سوال: پارت بعدی که برنامه ریزی محتوایی بود رو قرار نمیدید؟

  • afra
    6 سال پیش

    با عرض سلام و خسته نباشی…
    دوره های صوتی که گذاشتید خیلی خوب و مفید هستن..ممنون
    فقط دور صوتی چهارم نیست فعلا؟! 🙁

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام افرا جان
      این دوره صوتی سه قسمتی هستش . انشاالله به زودی دوه های صوتی جدیدی در داخل سایت قرار خواهد گرفت.

  • زینب
    6 سال پیش

    سلام ببخشید من تا الان درد حد کلاس میخونم بنظرت ون دیره آگه ازآن شروع کنم به برنامه ریزی و خوندن؟

  • F
    6 سال پیش

    خیلی ممنون از زحمات شما، و از شمایی که به من برنامه ریزی رو بی هیچ هزینه ای آموختید، ان شاءالله اجرتون رو در آخرت بگیرید.

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      ممنون از شما

  • محسن
    6 سال پیش

    سلام
    من لیسانس مهندسی شیمی هستم و رشته ام هم تجربی بوده و دروس زیست و شیمی رو تا حدودی از دوران کنکور یادمه یعنی پیش زمینه برای خوندن دارم جوری نیست که کلا همه چیز رو فراموش کرده باشم از الان میخوام برای کنکور بخونم یه سری دی وی دی های کمک اموزشی از اساتید خوب تهیه کردم (اقای مسعودی و احمدی و امثال این ها نیست و بعد از دو هفته تحقیق تونستم اساتید خوب رو شناسایی و دی وی دی ها رو تهیه کنم مثل جناب فلاح، اقاجانی و….) و قتم هم ازاد هست به نظر شما روزی چند ساعت درس بخونم و چگونه درس بخونم به طور مثال توو این زمان باقی مونده زیست و شیمی که بالاترین تاثیر رو توو رتبه دارن هر روز مطالعه کنم؟ ریاضی به چه صورت اول مباحث مهم رو بخونم بعد به سراغ مباحث دیگه برم ؟ کی فیلم کمک اموزشی ببینم کی درس رو بخونم اگر میشه یه توضیح بدید واقعا نیاز به یه مشاوره هستم برای درس خوندم فعلا برای فردابرنامه ی 1 هفته ای چیدم با 7-8 ساعت مطالعه در روز که توو 6 روز هر دو درس زیست با شیمی هست یک روز در میون دو درس عمومی و یک درس ریاضی یا یزیک توو برنامه هست جمعا 5 درس توو هر روز خونده میشه که درصد ها 70 به 30 هست

  • نارین
    6 سال پیش

    سلام من فوق لیسانس ریاضی دارم و دبیر ریاضی هستم از 15 دی تصمیم به خوندن درس برای کنکور تجربی گرفتم و خیلی با پشتکار شروع کردم سال 86 وارد دانشگاه شدم و دبیری ریاضی خوندم و الان تعهد خدمت هم دارم.
    چند تا سوال داشتم با حدود چه درصدهایی میتونم تو منطقه 3 رتبه زیر 2500 بیارم؟؟
    با توجه به اینکه تعهد خدمت به آموزش و پرورش دارم اگه قبول بشم و مازاد برم مشکلی پیش نمیاد؟
    و اینکه به نظرتون من چون خیلی دیر شروع کردم و احتمال قبولیم کمه برای کنکور 98 شرایط چطور میشه؟
    ممنون میشم جواب بدین

  • نوید
    6 سال پیش

    واقعا ممنون عالی بود

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      ممنون نوید جان

  • امیر محمد
    6 سال پیش

    سلام.یک سوال ذهنمو درگیر کرده!موفقیت فقط اینحوریه»»جزوه+کتاب درسی+تست؟ینی فقط تمرین؟
    یا دی وی دی های اموزشی (استاد) مسعودی هم خوبه؟بگیرمشون یا نه؟!؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام امیر محمد عزیز
      موفقیت در کنکور یک نسخه کلی نداره که ما خدمت شما ارائه کنیم
      ببین دوست عزیز من دی وی دی های کنکور مثل یک کاتالیزور برای شما در سال کنکور عمل میکنه یعنی سرعت پیشرفت شما افزایش میده ولی نه هر دی وی دی ای !! دی وی دی های شخصی که مثلا استاد هستن! سرعت شما رو که افزایش نمیده هیچ ، به شدت هم کاهش میده . دی وی دی افرادی که به زور تبلیغات زیاد بزرگ شدند و هیچ دانشی ندارن و با 4 تا فرمول می خوان شما رو تو کنکور موفق بکنن ، هییییچ ارزشی نداره و شما رو بدبخت می کنن !!

  • هلن
    6 سال پیش

    ببخشید من رشته ی ریاضی هستم.من نمی‌دونم که ادبیات و عربی رو چه جوری برا کنکور بخونم.از طرفی همه میگن ادبیات رو از داخل کتاب نمیارم و از داخل کتاب دیوان و سعدی و…هست و میگن عربی رو نباید لغت کار کنیم چون تمام گزینه ها معنیش یکی هست
    لطفاً راهنماییم کنید
    ممنون

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام هلن عزیز
      لطفا در قسمت مربوطه سوال خودتون رو بپرسید

  • حسن احمدی
    6 سال پیش

    سلام
    من تازه میحام برا کنکور 97 شروع کنم .قبلا یه بار کنکور ریاضی دادم اما الان میخام کنکور تجربی بدم.اگه میشه شما برا هر درس بهترین منبع رو پیشنهاد بدین!!!ترجیحا کتاب درسنامه باشه خیلی بهتره چون خیلی وقته از درس دور بودم به کل یادم رفته یه کتابی باشه که درسنامه قوی داشته باشه

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام
      بر روی ” منابع کنکور ” زیر کلیک کنید برای هر درس بهترین منابع رو به صورت دقیق در دیجی کنکور بررسی کردیم.
      منابع کنکور

  • رضا حمیدی
    6 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر.
    من در حال حاضر دانشجو هستم میخام برا کنکور 97 بخونم به نظر شما از الان شروع کنم میرسم درسا رو به طور کامل بخونم.یه کار نیمه وقت هم دارم.
    دانشجوی مهندسیم میخام تجربی امتحان بدم.
    اگه امکانش هست بهترین منابع برا اموزش دروس رو بهم معرفی کنین.
    برا برنامه ریزی و ازمون بین گاج و قلم چی کدومش رو یشنهاد میکنید؟یه جوری باشه که هم یه برنامه ریزی خوبی داشته باشه با توجه به وقت باقی مانده و هم یه ازمون ازمایشی کاملی داشته باشه که بتونم نقاط ضعفم رو تو ازمون پیدا کنم و رفعش کنم.
    با تشکر از شما

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام
      بر روی ” منابع کنکور ” زیر کلیک کنید برای هر درس بهترین منابع رو به صورت دقیق در دیجی کنکور بررسی کردیم.
      منابع کنکور
      برای آزمون به طور قطع قلمچی شرکت کنید.
      ولی برای برنامه ریزی به طور قطع قلم چی و گاج نه !

  • محمد مهدی منصوری
    6 سال پیش

    سلام. خسته نباشید.من کلاس یازدهم تجربی هستم.قلم چی ثبت نام کردمو تراز عمومی هم خوبه (5800) و مباحث عمومی تسلط خوبی دارم.نمیشه در طول سال تحصیلی روی اختصاصی ها فقط وقت بذارم وخوندن عمومی ها رو به تابستون موکول کنم؟سوال بعدی میشه در طول سال تحصیلی با روش های معمولی و بر اساس کتاب درسی تست حل کرد و در سوال دوازدهم تکنیک های تستی رو یاد گرفت؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      در خصوص سوال اولتون
      بله امکان پذیر هستش و میشه ولی بهتره یه گوشه چشمی به دروس عمومی داشته باشید و به صورت کامل رها نکنید
      سوال دوم : در هر صورت مطالعه ی کتاب های کمک آموزشی مبتنی بر کنکور سراسری در پایه یازدهم بسیار زیاذ مفید هستش پس اگه مطالعه کنید به نفع شماست

  • Sana7735
    6 سال پیش

    سلام من رشته م تجربی و متاهلم
    باید چندساعت درروز درس بخونم و چن ساعت دروس عمومی واختصاصی بخونم؟
    ممنون میشم اگه جواب بدید

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام
      ببینید بیشتر مهم اینه که کیفیت مطالعه تون بالا باشه ولی یه حداقلی ساعت مطالعه هم حتما نیازه مخصوصا تو تایم الان .
      اون حداقل ساعت مطالعه ا توجه به تجربه ی ما برای شما بین 6 الی 7 ساعت هستش.

  • Sevin
    6 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    من از دی ماه میخوام شروع کنم به درس خوندن ولی دقیقا امتحانات دی ماه هم شروع میشه
    چجوری برای ایام امتحانات باید برنامه ریزی کنم؟؟
    ممنونم میشم اگر جواب بدید

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام
      همگام با امتحانات برای کنکور هم مطالعه کنید
      یعنی با برنامه ی امتحانات سعی کنید برای کنکور هم مطالعه کنید

  • آراز
    6 سال پیش

    سلام خسته نباسید
    من فارغ التحصیل سالهای قبلم و امسال بعد اتمام خدمت سربازی قصد دارم کنکور تجربی بدم
    و از دی ماه تصمیم جدی دارم ک بخونم مشکلم فقط اینه که نمیتونم برنامه ریزی به صرفه داشته و مناسب تنظیم کنم من میخام روزی ۱۲ ساعت بخونم،میشه یه برنامه جامع برام بفرستید لطفا کمکم کنید آیندمو بسازم، لطا جوابتونو به ایمیلم بفرستین

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      به زودی برنامه ای جامع برای همه کنکوری در سایت دیجی کنکور قرار گرفته میشه. مخصوصا اون دوستانی که عقب ماندگی دارن . حتما سایت دیچی کنکور رو هر دو روز چک کنید.

  • شاهین
    6 سال پیش

    سلام خسته نباشید من متولد سال 70 هستم و پشتکار زیادی دارم از الان میخوام برای کنکور 98 خودم رو اماده کنم البته چون الان کار میکنم نمیخوام تمام وقت صرف کنکور کنم ولی میخوام واژگان زبان و ادبیات و املای ادبیات و فیزیک پیش و ریاضیات پایه رو بخوبی یاد بگیرم که از شهریورماه استارت بزنم که هم از مطالعه صفر شروع نکنم هم مباحثی که گفتم وقتم رو نگیره و استرس ایجاد نکنه فقط چند سوال داشتم . کنکور ازمایشی چون من برنامه ریزی خودم رو کردم نمیخوام قلم چی ثبت نام کنم بهتر نیست ازمون های گزینه 2 و سنجش دو سال آتی رو پرینت کنم و با اون بخونم و هر جا لازم دیدم کنکور ازمایشی رو در خانه انجام بدم ؟ سوال دومم اینه که ساعت مظالعه 11 ساعت برای ده هفته و بعد هر ده هفته یک ساعت روزانه بیشتر کنم یعنی 12 و 13 و ده هفته اخر 14 ساعت کار درستیه یا بهتره دوازده ساعت نگه دارم ولی بازده بالاتری داشته باشم ؟

  • نرگس
    6 سال پیش

    با سلام و خسته نباشید .من متولد 71 هستم فوق دیپلم کامپیوترم و قصد شرکت در کنکور 97 تجربی رو دارم به دلایل مختلفی بیشتر از 5 ساعت در روز نمیتونم درس بخونم . سی دی کمک آموزشی و کتاب تست و … ام دارم از این بابت مشکلی نیست فقط میخواستم بدونم که به نظر شما از روزی 4 . 5 ساعتی که میتونم درس بخونم چند ساعتش رو درس تخصصی بخونم ؟و قصد دارم از عربی فقط ترجمه. از ادبیات فقط قرابت معنایی و املا .از فیزیک و ریاضی فقط مباحث مهم رو بخونم به نظر شماامکانش هست دولتی پرستاری بیارم .

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام و تشکر
      موضوع اول اینه که 4 ، 5 ساعت واقعا کم هستش و با توجه به اینکه شما چند سال از درس دور بودید، اندکی کار شما رو سخت می کنه . شما باید بسیار بسیار بهینه درس بخونید و از این تایم حدود 3.5 الی 4 ساعتشو به دروس اختصاصیتون ، اختصاص بدید و حدود 1 تا1.5 ساعت هم به دروس عمومیتون .
      موضوع دوم اینکه که حذف یک سری از مابحث اصلا کار درستی نیست و اینکه فرمودید از ادبیات فقط میخوام قرابت بخونم یا از عربی فقط ترجمه کار درستی و شما یک درصد احتمال بدید که در کنکور 97 ادبیات و عربی ساده باشه و اون موقع شما بسیار زیاد از نظر ترازی عقب میوفتید.
      و موضوع سوم فرمودید از ریاضی و فیزیک میخواید مباحث مهم رو بخونید، حتما حتما به این نکته توجه کنید که مباحث رو با توجه به سلسله مراتب مطالعه کنید و قبل از خوندن مبحث جدید مطمین بشید که پیش نیاز های اون درس رو مطالعه کردید.
      و در نهایت اینکه فرمودید امکانش هست من پرستاری دولتی بیارم یا نه ، بله امکان هر چیزی وجود داره و شما باید توجه داشته باشید رفتار شما تا کنون و اینکه چه میزان صحیح و درست مطالعه کردید بسیار بسیار زیاد در نتیجه ی شما تاثیر گذار خواهد بود
      آرزوی موفقیت دارم براتون
      اگر بازم سوالی بود ، در زیر همین پست بپرسید.

  • محمد
    6 سال پیش

    عااااااليييي❤️❤️❤️❤️

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      تشکر از لطف شما

    • میر
      5 سال پیش

      سلام من دانش اموز سال دوازدهم انسانی هستم ، و تازه الان میخوام برای خوندن کنکور شروع کنم و نمیدونم از چه جور برنامه استفاده کنم که مانعی برای خوندن درس دوازدهم و نهایی نباشه لطفا پیشنهادی بهم بدین که بتونم کتابای دوسال رو به سرعت بتونم بخونم

  • تیم تحریریه دیجی کنکور
    5 سال پیش

    سلام
    به این مقاله مراجعه کنید ، فکر کنم دقیقا همون چیزیه که دنبالش میگردید :
    برنامه ریزی تابستان کنکور تجربی

  • تیم تحریریه دیجی کنکور
    5 سال پیش

    سلام سالار جان
    الان که هنوز فصل تابستانه برنامه فوق العاده تابستان ما رو بررسی کنید. فقط برای تابستان امسال تا الان که هنوز 30 خرداد ماه هستش بیش از 800 نفر برنامه رو تهیه کردن.
    برنامه ریزی تابستان کنکور تجربی

  • لطفا از طریق پشتیبانی تلگرام اطلاعات خود را ارسال نمایید

  • سلام
    خوبه که در آزمون ها شرکت کنید. تابستان ضروری نیست اما از مهر کم کم شرکت کنید.