برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور

بهترین منابع زیست کنکور

معجزه ای جدید از دیجی کنکور منتشر شد. برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور که می تواند عقب ماندگی شما رو در در ترم اول پیش دانشگاهی جبران کند. حالا بریم هر چه سریعتر این برنامه ریزی  به شما معرفی کنیم که وقت شما رو نگیریم. 

نسخه جدید برنامه رو ببین

نسخه جدید برنامه جمع بندی انفجاری 1 ماهه ویژه کنکور 1401 منتشر شد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت روی لینک زیر بزن و به صفحه جدید منتقل شو:

دریافت نسخه جمع بندی جدید


جریان برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور چیه؟!

بچه ها تایم زیادی تا کنکور سرارسری نمونده. با توجه به درخواست های مکرر شما به تیم پشتیبانی دیجی کنکور که اقا ما نرسیدیم که برای کنکور امسال خوب درس بخونیم یا ما نرسیدیم این ترم رو درس بخونیم یا به هر دلیلی در مطالعه دروس ضعیف کار کردیم. برنامه ریزی 1 ماهه برای کنکور برای جمع بندی کل کنکور برای شما طراحی شده. برای شما که مطالعه ی ضعیفی را در سال کنکور خود داشتید یا اصلا مطالعه نکردید. معجونی با طعم تجربه ی رتبه های برتر دیجی کنکور که شما رو به حد بسیار خوبی از تسلط برساند. 

این برنامه برای هر سه رشته تجربی ، ریاضی و انسانی در دو نظام قدیم و جدید به صورت جداگانه تدوین شده است.


برای چه مباحثی در برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور ، برنامه ریزی کردید؟

ما برای همه مباحث کنکور برنامه ریزی می کنیم. یعنی قراره با یک برنامه ریزی بسیار بهینه و با بازدهی بالا طوری براتون برنامه ریزی کنیم که در یک ماهه ی باقی مونده از کنکور بتونید بیشتر مباحث کنکور را مطالعه کنید و به صورت کامل مرور و جمع بندی کنید.


قیمت برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور

پکیچج ویژه جمع بندی و برنامه یک ماهه کنکور دیجی کنکور توسط بیش از 30 نفر از رتبه های برتر کنکور تدوین شده و راز و رمز های یک برنامه هیجان انگیز که باعث موفقیت شما می شود را برای شما در این پکیج قرار داده ایم. قیمت اصلی این پکیج 199 هزار تومان می باشد که برای 200 نفر اولی که آن را تهیه کنند با 100 هزار تومان تخفیف فقط 99 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

همین حالا دریافت کنید – اگر می خواهید در روزهای پایانی مانده به کنکور به تغییر بزرگ در رتبه و درصدهای خود ایجاد کنید با برنامه و روش های ویژه این پکیج همراه باشید.

برنامه ویژه یک ماهه را می خواهم


یعنی ما هم به همه ی مباحث کنکور مسلط میشیم ؟! ( ما طبق قانون هشتاد بیست برای شما برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور را انجام دادیم )

بله البته تا حدودی. حالا چرا تا حدودی. ببنید یه قانون بسیار معروف در دنیا به نام قانون هشتاد بیست وجود داره. حالا این قانون چیه؟ این قانون به ما میگه که 80 درصد از نتیجه ای شما می گیرید برای 20 درصد کار ها و تلاش هایی هستش که شما انجام دادید. این قانون تو سال کنکور و برای کنکور هم درست هستش. ببینید بچه 80 درصد نتیجه ی شما در کنکور سراسری حاصل 20 درصد تلاش شما برای کنکور هستش.

یا به عبارت دیگه اگر بیاید سوالات کنکور های سال های قبل رو بررسی کنید می بینید که مثلا حدود 80 درصد سوالای کنکور فقط از 20 درصد حجم کتای درسی اومده. پس اگه دقت کنید می بینید که برای رسیدن به درصدی نزدیک به 80 در هر درس نیاز نیست که شما تمامی مطالب و دروس رو به صورت 100 درصد مطالعه کنید تا به نتیجه دلخواه تون برسید. کافیه حدود بیست درصدشون مطالعه کنید تا به اون نتیجه ی مدنظرتون برسید.

حالا ما تو برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور از همین قانون استفاده کردیم. رتبه های برتر کنکور 3 سال اخیر رو در دیجی کنکور دور هم جمع کردیم و ازشون خواستیم که مباحث رو به ترتیب اهمیت برامون لیست کنن. با توجه به صحبت ها و جلسه های بسیار تونستیم مباحث مختلف از دروس مختلف کنکور رو به ترتیب اهمیت لیست کنیم. حالا تو مرحله ی بعدی حدود 85 درصد از مهم ترین مباحث از هر درس کنکور رو جدا کردیم. بعد برنامه ریزی 1 ماهه رو با توجه به اون مباحث انجام دادیم. ببینید بچه ها برای اینکه شما به درصدی در حدود 80 برسید کافیه حدود بیست درصد از حجم کتاب های رو بخونید. حالا ما تو برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور از همین قانون بسیار مهم استفاده کردیم. و برای با توجه به تجربه ی رتبه های برتر برای بیشتر از 40 درصد حجم کتاب ها برنامه ریزی کرده ایم. حالا به نظرتون با این شیوه شما نمیتونید به درصدی بالای 80 برسید؟!

خب ما تا اینجا متوجه شدیم که تو این برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور بیشتر از 75درصد از حجم دروس رو مطالعه می کنیم. در واقع اون 75 درصدی که بسیار مهم تر هستن و به نظر شما با این شیوه شما به درصدی بالای 85 درصد نمی رسید ؟!


همین حالا دریافت کنید – اگر می خواهید در روزهای پایانی مانده به کنکور به تغییر بزرگ در رتبه و درصدهای خود ایجاد کنید با برنامه و روش های ویژه این پکیج همراه باشید.

برنامه ویژه یک ماهه را می خواهم


حالا ایا تو این برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور ما دروس رو مرور هم می کنیم؟

بله قطعا. مگه میشه بدون مرور برای کنکور درس خوند. ما تو این برنامه ریزی یک ماهه برای شما حدود دو بار زمان برای مرور و جمع بندی اختصاص دادیم. البته از راه درستش. ما حتی به شما نحوه ی مرور کردن دروس رو یاد میدیم و به دقت براتون توضیح می دیم که چیکار باید انجام بدید که در زمان کم و به صورت بسیار بهینه و صحیح دروس رو مرور و جمع بندی کنید.


آیا این برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور پشتیبانی هم داره؟

مگه میشه نداشته باشه! یه پشتیبانی کاملا حرفه ای از تیم دیجی کنکور اونم به صورت 24 ساعته! مهم نیس شما صبح یا ظهر یا شب یا حتی نصفه شب به مشکل بربخورید! ما همیشه آنلاینیم و پاسخگوی مشکلات شما هستیم. بیشتر از 25 رتبه ی برتر سه سال اخیر کنکور، 24 ساعته در تلگرام آنلاین هستند که هر موقع برای شما مشکل و سوالی پیش اومد، پاسخگوی شما هستند. ( البته اینم بگم نوبتی میخوابیم یعنی یه جورایی ما هم خواب داریم ولی هیچ وقت نمی زاریم به قولی چراغ پشتیبانی خاموش بشه! )

ما در پشتیبانی

1- پاسخگویی  همه سوالات مشاوره ای شما هستیم.

2- راه حل های مناسب برای مشکلات شما ارائه می کنیم.

3- ابهامات شما رو برای اجرای هر چه بهتر برنامه رفع می کنیم.

4- مشاوره های تخصصی با توجه به ویژگی های هر دانش آموز

سیستم پشتیبانی و مشاوره فرمول1 اینقدر خوب و سریعه! که شما در طول دوره ای که با ما هستید، هیچ نیازی به مشاوره های خصوصی و جلسات مشاوره ای خاص نداری و با بهره مند شدن از پشتیبانی 24 ساعته دیجی کنکور وقتت تلف نمیشه و بلافاصله با راهنمایی پشتیبان ها جوابه سوالات و راه حله مشکلاتت رو پیدا میکنی!


برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور

همین حالا دریافت کنید – اگر می خواهید در روزهای پایانی مانده به کنکور به تغییر بزرگ در رتبه و درصدهای خود ایجاد کنید با برنامه و روش های ویژه این پکیج همراه باشید.

برنامه ویژه یک ماهه را می خواهم


حالا بریم سراغ یه بخش مهیج دیگه که در کنار برنامه ریزی 1 ماهه در اختیارتون قرار گرفته میشه یعنی کتابچه های اختصاصی دیجی کنکور


کتابچه های اختصاصی دیجی کنکور

علاوه بر برنامه ریزی 1 ماهه، ما سورپرایز های دیگه ای هم برای شما داریم. بچه 3 کتابچه ی فوق العاده و با کیفیت در اختیارتون قرار می دیم که بخش عمده ای از مشکلات مشاوره ای شما رو حل میکنه! که همه ی این کتابچه به دست رتبه های برتر کنکور تالیف شده.


1- کتابچه ی بهترین اصول مطالعه

تو این کتابچه به صورت کامل برای شما توضیح دادیم که چطور دروس رو مطالعه کنید و از روش های ناب مطالعه ی رتبه های برتر کنکور پرده برداری کردیم. یعنی به صورت کامل براتون تضیح دادیم چطوری شبیه رتبه برتر های کنکور مطالعه کنید. از بهتر هم مگه میشه!!

برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور


2- کتابچه ی بهترین منابع کنکور 97

بهترین منابع برای دروس مختلف رو با نظرسنجی و پرسیدن نظرات تعداد بسیار از برترین های کنکور و تجربیات مشاوران ارشد دیجی کنکور در قالب این کتابچه در اختیار قرار دادیم.


همین حالا دریافت کنید – اگر می خواهید در روزهای پایانی مانده به کنکور به تغییر بزرگ در رتبه و درصدهای خود ایجاد کنید با برنامه و روش های ویژه این پکیج همراه باشید.

برنامه ویژه یک ماهه را می خواهم


3-کتابچه ی تکنیک های مطالعاتی

تو این کتابچه به شما تکنیک یاد دادیم! تکنیک های مختلفی برای اینکه در شرایط مختلف چطور مطالعه کنید و چطور تو بدترین شرایط بهترین بازدهی رو داشته باشید.


4- کتابچه ی بر قله های تمرکز

تمرکز در ماه پایانی مطالعه برای کنکور از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. ما در این کتابچه ی الکترونیک به صورت کامل راهکار های افزایش تمرکز را برای شما توضیح داده ایم. با این کتابچه مطمین باشید که در اوج تمرکز قرار می گیرید و با بازدهی 100 درصد دروس را مطالعه می کنید.
برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور


یه عالمه دوره های صوتی و وویس های انگیزشی

یه عالمه فایل صوتی و پادکست ویژه مشاوره ای ، آموزشی و انگیزشی که همگی توسط تیم دیجی کنکور در استودیو اختصاصی دیجی کنکور تهیه و تولید شده اند در طول تابستون در اختیارت قرار میگیره تا انرژی و انگیزت رو به سقف بچسبونیم. این فایل های صوتی مخصوص تایم های استراحت و پیش از خواب هستن یعنی زمانی که داری استراحت میکنی هم میتونی استفاده مفید داشته باشی و بدون اینکه یک ثانیه زمان هم هدر بدی کلی مطالب خوبو مفید رو گوش کنی و به خاطر بسپری.


آخرین فرصت برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور

همین حالا دریافت کنید – اگر می خواهید در روزهای پایانی مانده به کنکور به تغییر بزرگ در رتبه و درصدهای خود ایجاد کنید با برنامه و روش های ویژه این پکیج همراه باشید.

برنامه ویژه یک ماهه را می خواهم

65
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

65 دیدگاه

  • یاسمن
    5 سال پیش

    سلام. امروز پنج خرداده ، با وجود دوران امتحان نهایی این برنامه کاربرد داره اگه تهیه کنیم و از فردا ب کار بگیریم؟ سریع جواب بدین خیلی خوب میشه

  • Fata
    5 سال پیش

    سلام ببخشيد اين برنامه اتون با در نظر گرفتن امتحاناس ديگ درسته ؟ يا بين امتحاناي دوازدهم دوره درساي دهم يازدهمم گذاشتيد ؟؟

    • سلام
      دوره دروس وجود داره اما توجه ویژه ای به امتحانات نیز کرده ایم.

  • ارمان
    5 سال پیش

    سلام با روزی چند ساعت یعنی تو برنامه ریزیه چقدره

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام آرمان جان
      برنامه ریزی قابلیت سطح بندی داره و از روزی 6 ساعت تا روزی 12 ساعت هستش. که ما برای ماه آخر کنکور حداقل 8 ساعت رو توصیه میکنیم.

  • مهشید
    5 سال پیش

    سلام…این برنامه واس ما نظام جدیدیا که امتحان نهایی هم داریم چطوریه؟؟ هماهنگ با برنامه امتحانات نهاییه؟؟کاش ی نمونه میذاشتین حداقل میدیدیم چطوره

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام مهشید جان
      بله در برنامه هم به کنکور و هم به امتحان نهایی توجه شده چرا که این دو مورد از هم جدایی ناپذیر هستن و در کنار هم مهم هستن.
      مطمئن باشید خیالتون با این برنامه از یک ماه آخر تا کنکور راحت میشه ، چرا که جمع بندی هم میتونید بکنید با این برنامه.

  • ta khoda
    5 سال پیش

    با سلام و خداقوت
    طاعاتتون قبول
    عذر خواهی می کنم برای کنکور زبان و هنر هم این برنامه قابل استفاده است؟

  • سيما
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشيد.پرداخت انجام شد اما لينك دانلود ارسال نشد.تكميل فرايند خريد نتم قطع شد ديگه لينك ارسال نشد،ممنون ميشم اگه ارسال كنين.

  • سیما رشیدی
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید.پرداخت انجام شد ولی لینک دانلود برام ارسال نشد.تکمیل فرایند خرید نت قطع شد و لینکی ارسال نشد.ممنون میشم اکر ارسال کنید.

  • محمدامین
    5 سال پیش

    ی شماره برای مشاور میخوام

  • ارمان
    5 سال پیش

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت دستاندرکاران دیجی کنکور یه سوال دارم اینکه من دو یک ماه و بیست روز وقت دارم به کنکور اگه به این برنامه عمل کنم موفق میشم بسته یک ماهه رو خریدم اینطوری هم نیستم که صفر کیلومتر باشم ممنون لطفا راهنمایی کنید

    • برنامه ریزی یک ماهه می تونه به شما کمک بسیاری بکنه ، برای توضیحات بیشتر با شماره ی ۰۲۱۲۸۴۲۲۴۱۰ تماس بگیرید یا از طریق تلگرام به شماره ی ۰۹۳۵۱۶۱۶۷۲۴ پیام دهید

  • الهام
    5 سال پیش

    سلام
    خب من الان یکم گیج شدم عنوانش برنامه ی یک ماهه هس ولی تاریخ کامنتا واسه ۱۱ ماه پیشه
    یعنی مشکل از تاریخاس؟

    • سلام الهام عزیز ، این برنامه ریزی 2 سال متوالی با این عنوان در حال عرضه می باشد. ما هر ساله برنامه ریزی و مقاله ی توضیحات رو آپدیت می کنیم ولی نظرات بچه هایی که سال های قبل خریداری کرده اند رو همچنان نگه می داریم.

  • .....
    5 سال پیش

    سلام میشه یه خورده بیشتر توضیح بدید واسه رشته تجربی رو اخه اگه یه پایه حذف بشه که نصف کنکور میپره بعد واسه امتحان نهایی چطوری؟؟؟؟

    • برای توضیحات بیشتر با شماره ی ۰۲۱۲۸۴۲۲۴۱۰ تماس بگیرید یا از طریق تلگرام به شماره ی ۰۹۳۵۱۶۱۶۷۲۴ پیام دهید

  • علی
    5 سال پیش

    سلام من امسال کنکور دارم. آیا همچین برنامه ریزی ای برای امسالم دارین؟

  • نگين
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشيد ببخشيد من برنامه يك ماهتونو گرفتم لينك دانلودم اورده ولي ميزنم روي لينك نمياره

  • نگين
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشيد ببخشيد من برنامه يك ماهتون رو خريدم لينك دانلودم امده ولي ميزنم رو دانلود نمياره

  • نگين
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشيد ببخشيد من برنامه بك ماهه رو گرفتم اما هر چي ميزنم رو دانلود نمياد

  • Abolfazl
    5 سال پیش

    با سلام بنده از عید به بعد دچار نا امیدی شدیدی شدم و تا امروز از درس فاصله گرفتم ای تو این 60 روز باقی می تونم با این برنامه نتیجه بگیرم؟؟

    • بله ، این برنامه از زمان باقی مانده شما نهایت استفاده رو میکنه ، استرس و ناامیدی دردی رو دوا نمیکنه ، پس زودتر برنامه رو دانلود کنید و دست به کار شوید.

  • Abolfazl
    5 سال پیش

    با سلام من از عید به بعد تا امروز دچار یک افت شدید شدم و از درس فاصله گرفتم ایا می تونم تو این 63 روزی که تا کنکور مونده پزشکی بیارم

    • بسته به تلاش شماست! بله ، این برنامه از زمان باقی مانده شما نهایت استفاده رو میکنه ، استرس و ناامیدی دردی رو دوا نمیکنه ، پس زودتر برنامه رو دانلود کنید و دست به کار شوید.

  • بهرامی
    5 سال پیش

    سلام این پکیج برنامه ریزی مال نظام قدیم هست یاجدید?

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      برای هر دو نظام جدید و قدیم به صورت جداگانه تهیه شده.

  • علیرضا
    6 سال پیش

    درود ..
    سلام. من مبلغو واریز کردم پرداختم شده و شماره پیگیری هم داد ولی لینک دانلود نیومد….
    اگه میشه برام ارسال کنید ..
    با تشکر

    • سلام علیرضا جان
      لینک دانلود برای شما آمده ولی شما به هر دلیلی به آن توجه نکردید .
      باز هم ایرادی نداره ، لینک دانلود برای شما از طریق پیامک ارسال شد.

    • علیرضا
      6 سال پیش

      ببخشید ولی پیامی برای من نیومده …!!
      اگه مشکلیه برام ایمیل کنید …
      یا اینکه تلگرام بفرسید..
      شرمنده باعث زحمت شدم

    • دوباره در حال پیگیری کار شما هستیم و ارسال لینک براتون انجام شد نگران نباشید ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستیم

    • علیرضا
      6 سال پیش

      با تشکر فراوان برای سرعت عمل و برنامه خوبی که طراحی کردین

  • سلام مجدد
    بلافاصله بعد از پرداخت برنامه قابل دانلود بود اما چون نتونستید دانلود کنید
    برنامه همون ساعت از طرف پشتیبانی براتون ارسال شده ایمیل و تلگرامتون رو چک کنید.

  • مهدی
    6 سال پیش

    سلام
    ? اگه یه نمونه از شیوه برنامه ریزی قرار میدادید خوب بود

    • سلام مهدی جان
      دیگه با سبک برنامه های دیجی کنکور همه آشنا شدن 🙂
      چشم نمونه برنامه هم قرار میدیم.

  • Siroos
    6 سال پیش

    فکر کنم پرداخت کردم
    پول از کارتم رفته…
    من هر چه زودتر به این برنامه نیاز دارم.
    خیلی به این برنامتون نیاز دارم
    ممنون میشم پیگیری کنید

    • سیروس جان برنامه براتون ارسال شد و دانلود رو انجام دادید.
      موفق باشید

  • Siroos
    6 سال پیش

    سلام. من مبلغو واریز کردم حالا نمیدونم پرداخت شده یا نه…
    لینک دانلود هم نیومده….

  • Siroos
    6 سال پیش

    ممنون❤❤❤

  • Siroos
    6 سال پیش

    واسه رشته انسانی ندارین…!

    • برای رشته ی انسانی هم اضافه شد . بر روی خرید برنامه یک ماهه کلیک کنید

  • Ize
    6 سال پیش

    سلام
    رشته ریاضی قرار نمیدید؟

    • با سلام رشته ریاضی هم اضافه شد .
      با کلیک بر روی خرید برنامه ریزی یک ماهه می توانید برنامه ریزی یک ماهه و انتخاب رشته ی خود میتوانید برنامه ریزی یک ماهه برای هر رشته ای را تهیه کنید.

  • Siroos
    6 سال پیش

    لطفا سریع جواب بدید
    منتظر جوابم. ممنون.

    • با سلام
      بله اضافه شد. هم اکنون می توانید با کلیک بر روی خرید برنامه ریزی یک ماهه . برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور انسانی را نیز تهیه کنید

  • Siroos
    6 سال پیش

    وایه کنکور انسانی هم هست…….
    یا فقط تجربی.

    • امکان خرید برای هر سه رشته ریاضی و تجربی و انسانی فراهم شده است . برای خرید بر روی مستطیل سبز رنگ برنامه ریزی یک ماهه کلیک کنید

  • Siroos
    6 سال پیش

    سلام. یعنی یکی از پایه ها حذف میشه….

    • سلام
      یک پایه به طور کامل نه! اما به علت محدودیت زمان برخی بخش ها که اهمیت کمتری دارن حذف میشن.

  • مرسی از احترامتون به زحمات تیم دیجی کنکور – ان شاالله موفق و پیروز باشید

  • توجه داشته باشید این برنامه ریزی باید در 1 ماه قابل انجام باشد! برای توضیحات بیشتر با شماره ی 02128422410 تماس بگیرید یا از طریق تلگرام به شماره ی 09351616724 پیام دهید