جزوه زیست دوازدهم، جزوه فصل به فصل و جامع

جزوه زیست دوازدهم ؛ جزوه فصل به فصل و جامع

مطالعه صحیح و دقیق مباحث جزوه زیست دوازدهم، برای موفقیت در کنکور و کسب یک رتبه عالی بسیار ضروری می باشد. با یک پست دیگر از سری پست های جزوه های دوازدهم در خدمت شما هستیم.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

درس زیست به دلیل دارا بودن بالاترین ضریب و بیشترین تعداد سوال ها در بین تمام درس ها، همواره مورد توجه دانش آموزان رشته تجربی قرار دارد.  داوطلبان کنکور باید توجه کنند، این درسی نیست که با مطالعه یک یا دو بار آن به کلیه سرفصل ها مسلط شوید؛ ما مطالعه مستمر این جزوه را به شما توصیه می کنیم. ما در سایت دیجی کنکور جزوه زیست دوازدهم را در هشت فصل به صورت مجزا همراه با درس نامه تشریحی و نکات مهم و کاربردی در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید علاوه بر آموزش مفاهیم زیست، با سوالات کنکور پر تکرار این جزوه نیز آشنا شوید.

دانلود جزوه زیست دوازدهم :

برای سهولت استفاده شما دیجی کنکوری عزیز، ما جزوه زیست دوازدهم را به صورت فصل به فصل برای دانلود و مطالعه در اختیار شما قرار دادیم.

جزوه زیست دوازدهم


رایگان دانلود کن !

شما می توانید جزوه زیست را به همراه سایر دروس، از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور دوازدهم

دریافت جزوه

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

جزوه فصل اول زیست دوازدهم :

اولین فصل از جزوه شامل درس نامه جامع به همراه نکات کاربردی می باشد. در جزوه فصل اول به موضوع مولکول های زیستی پرداخته شده است. برخی از دانش آموزان به دلیل سوالات کمی که از این فصل در کنکور درج می شود، از مطالعه آن صرف نظر می کنند؛ اما تجربه نشان داده است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و باید به همه فصل ها مسلط شد.

برای دانلود جزوه فصل اول زیست دوازدهم بر روی لینک زیر کلیک کنید.


مشخصات و لینک دانلود جزوه فصل اول

نویسنده : دکتر صفا
حجم فایل : کمتر از ۷ مگابایت
منبع : دیجی کنکور

دانلود


جزوه فصل دوم زیست دوازدهم :

موضوع اصلی فصل دوم سفری به درون سلول است که دارای درس نامه کامل به همراه مهم ترین پرسش های کنکوری می باشد. این فصل حاوی نکات کلیدی و مفاهیم عمیقی است که در سال های اخیر حداقل یک سوال از فصل دوم زیست 3 در کنکور سراسری درج شده، پیشنهاد می کنیم ابتدا جزوه فصل اول را به صورت کامل و مفهومی مطالعه و سپس به مرور درس های جزوه فصل دوم بپردازید.


مشخصات و لینک دانلود جزوه فصل دوم

نویسنده : دکتر صفا
حجم فایل : کمتر از ۷ مگابایت
منبع : دیجی کنکور

دانلود


جزوه فصل سوم :

جزوه فصل سوم جهت دانلود دیجی کنکوری های عزیز در این قسمت قرار گرفته است. درس نامه فصل سوم زیست، شامل توضیحات کامل در خصوص سفری به دنیای جانداران می باشد و مطالب به صورت کنکوری و ترکیبی شرح داده شده است. فصل سوم جزوه زیست دوازدهم را از اینجا دانلود کنید.


مشخصات و لینک دانلود جزوه فصل سوم

نویسنده : دکتر صفا
حجم فایل : کمتر از ۷ مگابایت
منبع : دیجی کنکور

دانلود


جزوه فصل چهارم :

این فصل یکی از فصل های مهم و پر سوال کنکورهای رشته تجربی می باشد و پیشنهاد می کنیم جزوه فصل چهارم را چندین بار به صورت مفهومی و با تمرکز مطالعه نمایید.

موضوع اصلی جزوه فصل چهارم زیست دوازدهم گوارش می باشد و در خصوص نحوه گوارش و اصطلاحات تخصصی این موضوع توضیحاتی ارائه شده است.


مشخصات و لینک دانلود جزوه فصل چهارم

نویسنده : دکتر صفا
حجم فایل : کمتر از ۷ مگابایت
منبع : دیجی کنکور

دانلود


جزوه فصل پنجم زیست دوازدهم :

فصل تبادل گازها که مقدمه درس تکمیلی آن در زیست پیش دانشگاهی می باشد در خصوص تبادل گازها در انسان و سایر جانوران می باشد. در جزوه فصل پنجم زیست دوازدهم خلاصه مطالب مفید و کاربردی نیز ذکر شده که برای سهولت یادگیری دانش آموزان بسیار موثر می باشد.


مشخصات و لینک دانلود جزوه فصل پنجم

نویسنده : دکتر صفا
حجم فایل : کمتر از ۷ مگابایت
منبع : دیجی کنکور

دانلود


جزوه فصل ششم زیست دوازدهم :

جزوه فصل ششم زیست دوازدهم حاوی درس نامه و پرسش های کاربردی به همراه خلاصه مطالب می باشد. فصل ششم زیست 3 از لحاظ اهمیت، رتبه اول را دارا می باشد و هر ساله تعداد قابل توجهی سوال از این فصل در کنکور تجربی آمده است. پس برای موفقیت و درصد قبولی بالا، شما دانش آموزان عزیز باید توجه ویژه ای به این فصل زیست داشته باشید.

برای دانلود جزوه فصل ششم بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


مشخصات و لینک دانلود جزوه فصل ششم

نویسنده : دکتر صفا
حجم فایل : کمتر از ۷ مگابایت
منبع : دیجی کنکور

دانلود


جزوه فصل هفتم زیست دوازدهم :

خب نوبت می رسه به توضیحاتی درباره جزوه فصل هفتم.

جزوه فصل هفتم زیست دوازدهم که در اختیار شما دیجی کنکوری عزیز قرار گرفته، شامل یک خلاصه فشرده و بسیار جامع درباره موضوع تنظیم محیط داخلی و دفع مواد زاید می باشد که با مراجعه و دانلود آن مطالب به سرعت برای شما مرور می شود و با حل پرسش های چهار گزینه آن می توانید در خصوص مطالب و نکات مهم کنکوری بیشتر آشنایی پیدا کنید. پس فرصت را از دست ندهید و جزوه فصل هفتم را از سایت محبوب دیجی کنکور دانلود کنید


مشخصات و لینک دانلود جزوه فصل هفتم

نویسنده : دکتر صفا
حجم فایل : کمتر از ۷ مگابایت
منبع : دیجی کنکور

دانلود


جزوه فصل هشتم :

خب همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، فصل های جزوه زیست دوازدهم به هشت بخش تقسیم شده اند که مرور نکات مهم آخرین فصل این جزوه یعنی جزوه فصل هشتم زیست دوازدهم می رسیم. فصل هشتم زیست شامل 2 بخش جانوری و گیاهی می باشد که در برخی از سال ها از دو بخش سوالات کنکوری درج شده و در سال های دیگر از یکی از دو بخش سوال کنکور ذکر شده.

موضوع اصلی فصل هشتم زیست 3 که به فصل حرکت نیز مشهور است به حرکت شناسی جانوران می پردازد و در پایان نیز نکات مهم و کاربردی فصل هشتم به صوت خلاصه برای دسترسی سریع دانش آموزان ذکر شده است.


مشخصات و لینک دانلود جزوه فصل هشتم

نویسنده : دکتر صفا
حجم فایل : کمتر از ۷ مگابایت
منبع : دیجی کنکور

دانلود

 


ما از پیشنهادات و انتقادات سازنده شما استقبال می کنیم :

دیجی کنکور همواره در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید و بهترین جزوات و آموزش های درسی و کمک درسی را در اختیار شما قرار دهد، به همین دلیل از هرگونه پیشنهاد و انتقاد نسبت به جزوه زیست دوازدهم استقبال می نماییم.

جهت ارائه هرگونه پیشنهاد و نقطه نظر در خصوص این جزوه، نظرات خود را در زیر همین مقاله درج نمایید.

با تشکر از سپاس و همراهی شما عزیزان


برای دسترسی به بانک جزوات طلایی پایه دوازدهم روی لینک زیر بزنید.

بانک جزوات دوازدهم


4
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

4 دیدگاه

  • مهرسا
    5 سال پیش

    زودتر زارین فقط شمام نیاین پولیش کنیدا…

    • سلام
      خیر این جزوات کاملا رایگان در سایت قرار میگیرند.

    • mary.Akp
      4 سال پیش

      جزوه کاملی بود.باتشکر🙏😊

  • فاطمه
    5 سال پیش

    لینک دانلودی وجود نداره!