جزوه زبان یازدهم

جزوه زبان یازدهم

در این مقاله، دیجی کنکور جزوه زبان یازدهم را برای استفاده شما قرار داده است؛ که شامل جزوه گرامر زبان یازدهم و جزوه لغت زبان یازدهم می باشد.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

درس زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه عمومی کنکور سراسری می باشد که ضریب 2 دارد. این درس از دروسی می باشد که هرکس به اندازه مطالعه و زحمتی که می کشد، نتیجه آن را می بیند، پس هر چقدر بیشتر برای مطالعه جزوه زبان یازدهم وقت بگذارید، نتیجه بهتری خواهید دید و هیچ ضرری نمی کنید.

بودجه بندی سوالات زبان انگلیسی در کنکور سراسری بدین صورت می باشد که : گرامر 4 تست، لغت 8 تست، کلوز تست 5 تست و درک مطلب 8 تست را شامل می شوند که در جزوه زبان یازدهم به این بودجه بندی و دروس مرتبط با آن ها توجه جدی شده است.

در ادامه به درس های مختلف جزوه زبان یازدهم خواهیم پرداخت، پس با دیجی کنکور همراه باشید.

دانلود جزوه زبان یازدهم ( گرامر زبان یازدهم ) :

برای موفقیت در کنکور و امتحانات مدارس پیشنهاد می کنیم، به جای مطالعه منابع مختلف و غیر معتبر از جزوه زبان یازدهم استفاده کنید. در این جزوه درس نامه، تست لغات و گرامر زبان انگلیسی با توضیحات کامل و کاربردی ارائه شده است و شما می توانید این جزوه را به صورت کامل و یا به صورت درس به درس از سایت دیجی کنکور دانلود و استفاده نمایید.

این جزوه دارای دو درس نامه می باشد که هر درس نامه واژگان مهم و لغات کاربردی را در ابتدا توضیح می دهد و سپس گرامر و دستور زبان مرتبط با درس، به همراه پرسش های چهار گزینه ای مهم را برای آشنایی و تسلط دانش آموزان قرار داده است.

توضیحات تکمیلی

در جزوه درس اول زبان یازدهم، نخست به قواعد درس اول زبان انگلیسی یازدهم می پردازد و به صورت جامع توضیحاتی درج شده و سپس در خصوص اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش و نحوه استفاده از آن ها به صورت جمع یا مفرد اشاره می کند و در پایان نیز سوالات مهم گرامری به همراه مکالمه و reading برای آشنایی و تسلط بیشتر دانش آموزان قرار گرفته است.

در جزوه درس دوم زبان یازدهم که در اصل جزوه جامع لغت و گرامر درس دوم زبان یازدهم در رشته ریاضی، تجربی و انسانی نیز می باشد و بین سه رشته مشترک است، در ابتدا به درس نامه گرامر پرداخته شده و نکات مهم و کلیدی گرامر برای سهولت یادگیری دانش آموزان درج شده و در ادامه به موضوع افعال در زبان انگلیسی پرداخته شده است و ماضی نقلی، اسم مصدر، افعال دو کلمه ای برای آموزش کامل ارائه گردیده و در پایان نیز سوالات مهم و کنکوری از مبحث جزوه درس دوم زبان یازدهم قرار گرفته است.

سخن آخر

خب در ادامه این مقاله از سایت دیجی کنکور نخست لینک دانلود جزوه درس اول زبان یازدهم و سپس لینک دانلود جزوه درس دوم زبان یازدهم برای سهولت شما دیجی کنکور عزیز قرار گرفته است.


رایگان دانلود کن !

شما می توانید جزوه زبان و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور یازدهم

دریافت جزوه

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

جزوه زبان یازدهم - گرامز زبان یازدهم

جزوه درس اول زبان یازدهم ( جزوه لغت و گرامر درس اول زبان یازدهم ) :

همانطور که در این مقاله اشاره شد ما به صورت درس به درس جلو می رویم و برای هر درس جزوه آن را به صورت جداگانه برای دانلود شما بارگزاری می کنیم. خب در گام اول جزوه درس اول زبان یازدهم را قرار داده ایم. البته با ذکر این نکته که دیجی کنکور برای قواعد و لغات زبان یازدهم جزوه جداگانه ای تالیف نکرده و شما با دانلود جزوه زبان یازدهم می توانید به صورت کلی گرامر و لغات را مشاهده و یاد بگیرید.

حالا به مرور مهمترین مباحث طرح شده در جزوه درس اول زبان یازدهم می پردازیم.

مطالب ارائه شده جزوه درس اول زبان یازدهم شامل گرامر، لغات و واژگان می باشد که برای دانش آموزان رشته های ریاضی، تجربی و انسانی قابل استفاده است. در ابتدای این درس توضحیات گرامری به صورت خط به خط با نکات مهم کنکوری و کلیدی ذکر شده و شما با مطالعه آن می توانید به صورت کامل به گرامر جزوه درس اول زبان یازدهم مسلط شوید. سپس در مورد تعریف تعیین کننده ها، اسم های قابل شمارش و اسم های غیر قابل شمارش و نحوه اندازه گیری اسم های قابل شمارش و تکنیک جمع بستن آن ها، توضیحاتی ارائه شده است. در پایان نیز لغات مهم و کاربردی این درس درج گردیده است.

شما دانش آموزان می توانید از این قسمت جزوه درس اول زبان یازدهم را دانلود و از درس نامه و نکات کلیدی کاربردی آن استفاده نمایید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد سیاحان

حجم فایل : 3 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


جزوه درس دوم زبان یازدهم ( جزوه لغت و گرامر درس دوم زبان یازدهم ) :

دیجی کنکوری های عزیز توجه داشته باشید که مباحث مربوط به زبان انگلیسی به هم پیوسته می باشند و شما باید به همه موضوعات جزوه زبان یازدهم تسلط پیدا کنید؛ به همین منظور ابتدا جزوه درس اول زبان یازدهم را مطالعه و سپس جزوه درس دوم زبان یازدهم را مرور کنید.

جزوه درس دوم زبان یازدهم نیز شامل بخش گرامر و لغات درس زبان انگلیسی یازدهم می باشد. در درسنامه گرامر جزوه درس دوم زبان یازدهم قواعد دستور زبان به صورت جامع و کامل درج شده و به موضوع پیشوندها و پسوندها اشاره می کند که بخش بسیار مهمی در زبان یازدهم می باشد. در ادامه نیز به افعال و زمان آن ها از جمله ماضی نقلی، اسم مصدر و افعال دو کلمه ای اشاره شده که برای موفقیت در حل تست های کنکور باید این مباحث پایه را از جزوه درس دوم زبان یازدهم به طور کامل آموزش ببینید.

برای دریافت جزوه درس دوم زبان یازدهم بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد یعقوبی راد

حجم فایل : 8 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


 

ما از نظرات و انتقادات سازنده شما استقبال می کنیم :

دیجی کنکور همواره در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید و بهترین جزوات و آموزش های درسی و کمک درسی را در اختیار شما قرار دهد، به همین دلیل از هرگونه نقد و انتقاد نسبت به این جزوه استقبال می نماییم.

جهت ارائه هرگونه پیشنهاد و نقطه نظر در خصوص، جزوه زبان این سطح، نظرات خود را در زیر همین پست درج نمایید. همچنین می توانید مروری بر جزوه زبان دهم داشته باشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان

11
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

11 دیدگاه

  • الهه
    3 سال پیش

    ممنون خدا قبول كنه حاجت روا باشيد

  • kord boy
    4 سال پیش

    محشرع دمتون گرم خدا اجرتون بده

  • Raheleh
    4 سال پیش

    عاللللی بوووود

  • M.A.Omid
    5 سال پیش

    واقعا عالی بود❤❤❤❤❤

    • دانیال مهدیپور
      3 سال پیش

      عالی

  • مخ زبان
    5 سال پیش

    میشه جزوه درس 3را بگذارید؟؟؟

  • دنا
    5 سال پیش

    لطفا جزوه درس سه رو بذارید

  • دنا
    5 سال پیش

    چرا جزوه درس سه رو نمی ذارید؟

  • سعید رفیعی
    5 سال پیش

    درس سوم زبان جزوه نداره؟؟؟؟

  • ژنرال فاطی
    5 سال پیش

    مرسی درس دوم ک عالی بود.لطفا سه رو هم بزارین