جزوه شیمی یازدهم

جزوه شیمی یازدهم

در این مقاله، وب سایت دیجی کنکور، جزوه شیمی یازدهم را برای دانلود در اختیار شما دیجی کنکوری های عزیز گذشته است.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

همانطور که می دانید درس شیمی از دروس مهم و تاثیر گذار رشته های تجربی و ریاضی می باشد، که نحوه مطالعه صحیح درس شیمی و دانلود جزوه شیمی یازدهم می تواند کمک زیادی به قبولی شما در کنکور سراسری کند.

جزوه شیمی در این پایه دارای سه فصل می باشد که در هر فصل به صورت تشریحی درس نامه اختصاصی برای یادگیری دانش آموزان قرار داده شده و در پایان هر فصل نکات مهم و کلیدی به صورت تیتر وار درج شده است. پس پیشنهاد می کنیم فرصت را از دست ندهید و با مطالعه این جزوه شانس قبولی خود را در کنکور افزایش دهید.

دانلود جزوه شیمی یازدهم :

داوطلبان کنکور به جای مطالعه منابع ضعیف و سطحی باید از جزوه های کاربردی و کلیدی مهم از جمله جزوه شیمی یازدهم استفاده نمایند و با دانلود و مطالعه چندین باره این جزوه، مسائل مهم و نکات طلایی درس شیمی را بهتر فرا خواهند گرفت.

توضیحات تکمیلی

این جزوه دارای 3 فصل می باشد که برای دسترسی آسان تر شما دانش آموزان گرامی فایل دانلود به صورت فصل به فصل، جزوه شیمی یازدهم را برای دریافت شما عزیزان در سایت دیجی کنکور قرار داده ایم.

در جزوه فصل اول شیمی یازدهم که شامل درس نامه تشریحی و تست های طبقه بندی شده می باشد، در خصوص نقش مواد در زندگی (( قدر هدایای زمینی را بدانیم )) توضیحاتی ارائه شده و درباره بررسی خواص عناصر جدول تناوبی نکاتی مطرح شده است.

در جزوه فصل دوم شیمی یازدهم، به موضوع غذای سالم پرداخته شده و نمونه سوالات و پرسش های کاربردی زیادی در خصوص این موضوع درج شده، در قسمت پایانی جزوه فصل دوم شیمی یازدهم نیز به موضوعاتی از قبیل، آنتالپی، واکنش های شیمیایی، سرعت واکنش ها و قانون هس، که از موضوعات مهم شیمی می باشد، پرداخته شده است.

در جزوه فصل سوم شیمی یازدهم که اخرین فصل این جزوه نیز می باشد، به برسی نیاز پوشاک و نحوه پوشاک می پردازد، که این نیاز به عنوان بخش مهمی از خواسته های هر انسان بسیار مورد اهمیت قرار دارد. در ادامه درس نامه جزوه فصل سوم شیمی یازدهم به سیر تحول پوشش انسان از دیرباز تاکنون پرداخته شده و در خصوص پوشش انسان های اولیه که با بافت گیاهی صورت می گرفته، توضیحاتی درج شده است.

سخن آخر

در ادامه این مقاله بیشتر با سر فصل های جزوه شیمی پایه یازدهم اشنا خواهید شد و فایل دانلود فصل به فصل و دانلود کامل این جزوه برای شما دانش آموزان عزیز قرار گرفته است.


رایگان دانلود کن !

شما می توانید جزوه شیمی و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور یازدهم

دریافت جزوه

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

جزوه شیمی یازدهم

جزوه فصل اول شیمی یازدهم :

در این قسمت جزوه فصل اول شیمی یازدهم را برای مشاهده و دانلود در اختیار شما دیجی کنکوری های عزیز قرار داده ایم. جزوه فصل اول شیمی یازدهم که با عنوان قدر هدایای زمینی را بدانیم درج شده است، دارای مطالب کامل جزوه فصل اول کتاب شیمی یازدهم می باشد، که توضیحات کنکوری و نکات مهم کاربردی نیز در جزوه فصل اول شیمی یازدهم به صورت ویژه قرار گرفته است.

توضیحات مهم و ضروری جزوه فصل اول شیمی یازدهم، که در خصوص نقش مواد در زندگی ما می باشد را با هم مرور می کنیم :

پس از تبیین نقش مواد مختلف در سهولت زندگی انسان ها، توضیحات جزوه فصل اول شیمی یازدهم در خصوص الگوها و روندها در رفتار مواد و عنصرها نکاتی مطرح شده و خواص عناصر مختلف موجود در جدول تناوبی بیان شده. در پایان جزوه فصل اول شیمی یازدهم نیز به اشکال مختلف مواد در طبیعت پرداخته شده است.

شما دانش آموزان عزیز می توانید، جزوه فصل اول شیمی یازدهم را از این قسمت دریافت و با مطالعه این فصل به مباحث نخستین فصل جزوه شیمی یازدهم تسلط کامل پیدا کنید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد زارع

حجم فایل : 15 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


جزوه فصل دوم شیمی یازدهم :

در این قسمت جزوه فصل دوم شیمی یازدهم بارگزاری شده است. مطابق انتظار و همانند جزوه فصل دوم شیمی یازدهم، این فصل نیز دارای درس نامه جامع به همراه نکات کلیدی و طلایی می باشد که با تسلط بر آن ها شما می توانید موفقیت خود را در کنکور تضمین نمایید.

موضوع اصلی جزوه فصل دوم شیمی یازدهم درباره غذا، ماده و انرژی و نقش آن در حرکت و فعالیت های روزمره انسان می باشد، که با هم به مرور بخشی از توضیحات درس نامه فصل دوم شیمی یازدهم می پردازیم:

دانشمندان معتقدند اجزای بنیادین جهان از ماده و انرژی تشکیل شده است و انرژی از ماده ای به ماده دیگر انتقال پیدا می کند. موضوع بعدی مورد بحث در جزوه فصل دوم شیمی یازدهم در خصوص صنایع غذایی و نقش غذا در رشد و تندرسی انسان می باشد.

برای دریافت جزوه فصل دوم شیمی یازدهم بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد روحی

حجم فایل : 10 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


جزوه فصل سوم شیمی یازدهم :

خوب نوبت رسید به جزوه فصل سوم شیمی یازدهم که فصل پایانی جزوه شیمی یازدهم نیز می باشد. فصل پایانی این جزوه نیز دارای درس نامه تکمیلی به همراه تست های کاربردی و کنکوری است. در این قسمت به بخشی از درس نامه جزوه فصل سوم شیمی یازدهم می پردازیم.

موضوع اصلی مطرح شده در این فصل به سیر تحول پوشش  انسان ها اشاره می کند.

انسان های نخستین با الهام از فطرت که میل به پوشش دارد از برگ گیاهان و پوست جانوران به عنوان لباس استفاده می کردند و با تشکیل جوامع بشری و رشد علم پوشاک صنعتی به وجود آمد، که بدن افراد را در مقابل عوامل محیطی از جمله سرما و گرما و نیش حشرات حفظ کند.

در پایان نیز به نوع پوشاک هر قومیت و فرهنگ مرتبط با آن اشاره شده است.

شما دانش آموزان می توانید از این قسمت جزوه فصل سوم شیمی یازدهم را دانلود و از درس نامه و نکات کلیدی کاربردی آن استفاده نمایید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد روحی

حجم فایل : 6 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


ما از نظرات و انتقادات سازنده شما استقبال می کنیم :

دیجی کنکور همواره در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید و بهترین جزوات و آموزش های درسی و کمک درسی را در اختیار شما قرار دهد، به همین دلیل از هرگونه نقد و انتقاد نسبت به جزوه شیمی یازدهم استقبال می نماییم.

جهت ارائه هرگونه پیشنهاد و نقطه نظر در خصوص، این جزوه نظرات خود را در زیر همین پست درج نمایید.

با تشکر از سپاس و همراهی شما عزیزان

1
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • تابان
    3 سال پیش

    جزوات عالی میکذارید
    ممنون