جزوه فیزیک دهم ریاضی

جزوه فیزیک دهم ریاضی

حالا، نوبت رسید به جزوه فیزیک دهم ریاضی. در این پست براتون جزوه فیزیک دهم ریاضی را از مجموعه جزوات دهم آماده کرده ایم.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

همان طور که می دانید، فیزیک دهم ریاضی 5 فصل دارد؛ که ما برای شما جزوات فصل به فصل یعنی جزوه فیزیک دهم فصل اول و جزوه فیزیک دهم فصل 2 و جزوه فیزیک دهم فصل 3 و جزوه فصل چهارم فیزیک دهم و جزوه فصل پنجم فیزیک دهم را آماده کرده ایم. هم چنین قابلیت دانلود جزوه کامل فیزیک دهم ریاضی را در اختیار شما قرار داده ایم.


دانلود جزوه فیزیک دهم ریاضی

حالا باید بریم سراغ این که فیزیک دهم ریاضی چند فصل داره؛ و به ترتیب چه فصل هایی از اهمیت بیشتری برخورداره و اینکه آیا واقعا جزوه فیزیک دهم رشته ریاضی یا جزوه فیزیک دهم ریاضی برای شما مفیده یا نه! اصلا جزوه فیزیک دهم ریاضی به درد شما می خوره یا نه!؟ جواب این سوال به صورت قطع بله هست و قطعا برای شما مفید و بسیار کاربردی خواهد بود.
امکان دانلود جزوه فیزیک دهم ریاضی، در حالتی در اختیار شما قرار گرفته است که جزوه فیزیک دهم ریاضی، در 5 فصل ارائه شده است؛ فصل اول که به مبحث اندازه گیری پرداخته شده است؛ فصل دوم به کار و انرژی و توان؛ فصل سوم ویژگی های فیزیکی مواد؛ فصل چهارم دما و گرما و فصل پنجم مبحث ترمودینامیک می باشد. مباحث فیزیک دهم ریاضی می تواند، پایه ای برای فیزیک های سال های بعد شما باشد.

مخصوصا فصل دوم و چهارم و پنجم که از اهمیت بیشتری برخوردار است. پس با دیجی کنکور با دانلود جزوه فیزیک دهم ریاضی همراه باشید. جزوات فوق العاده را برای شما آماده کرده ایم.


جزوه فیزیک دهم ریاضی



رایگان دانلود کن !

شما می توانید جزوه فیزیک و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور دهم

دریافت جزوه

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

جزوه فیزیک دهم فصل اول

فصل اول فیزیک دهم رشته ریاضی، به مبحث اندازه گیری در فیزیک پرداخته است. از مبحث مدل سازی شروع می کند و با اندازه گیری و معرفی کمیت ها شما به نیمه ی پایانی فصل می رسید. در انتهای فصل، موضوعی را مطرح کرده است که دانلود جزوه فیزیک دهم ریاضی فصل اول – جزوه فیزیک دهم ریاضی – برای شما به موضوعی مهم تبدیل می کند و آن هم تخمین مرتبه بزرگی در فیزیک می باشد.
این مبحث هم به تنهایی موضوعی مهم و قابل اعتنا می باشد؛ و هم در فصل های بعدی و هم تست های کنکور سراسری می تواند به شما کمک به سزایی کند.

مخصوصا شما که رشته ریاضی هستید و این موضوع و مبحث برای شما اهمیت دو چندان پیدا می کنه. و همون طور که می دونید تاثیر فیزیک در رشته ریاضی از تاثیر فیزیک در رشته تجربی در کنکور سراسری بیشتر است. پس با ما هم چنان همراه باشید و جزوه فیزیک دهم فصل اول را از باکس زیر دانلود کنید و از جزوه فیزیک دهم فصل اول – جزوه فیزیک دهم ریاضی – منتشر شده در سایت دیجی کنکور لذت ببرید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد گنجی

حجم فایل : 15 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 01 فروردین 1397

دانلود


جزوه فیزیک دهم فصل 2

در فصل دوم فیزیک دهم ریاضی، به مبحث کار و انرژی و توان پرداخته شده است. مبحث مهم و پر سوال و پر نکته؛ می تونیم بگیم این مبحث در فیزیک دهم می تونه پایه ای باشه برای این مبحث در سال های بعد، شما که یادگرفتن و فهمیدن این فصل و درک کامل مفاهیم و فرمول ها می تونه کمک زیادی به شما در سال کنکور بکنه. و تکرار این نکته که این فصل برای بچه های رشته ریاضی اهمیت فوق العاده زیادی داره دیگه از بدیهیاته.
پس میتونیم نتیجه گیری کنیم که دانلود جزوه فیزیک دهم فصل 2 از نون شب برای شما واجب تره. در اینجا شما می تونید با دانلود جزوه فیزیک دهم، بخش دوم جزوه فیزیک دهم ریاضی خود را تکمیل کنید. پس جزوه فیزیک دهم فصل 2 ( جزوه فیزیک دهم فصل 2 را دانلود کنید و جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 2 منتشر شده از سایت دیجی کنکور لذت ببرید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد گنجی

حجم فایل : 15 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 01 فروردین 1397

دانلود


جزوه فیزیک دهم فصل 3

در فصل سوم فیزیک دهم ریاضی با مبحث ویژگی های فیزیکی ماده مواجه و روبرو هستیم. در واقع ویژگی های فیزیک ماده که بحث شاره ها و فشار می باشد از مباحث تقریبا مهم جزوه فیزیک دهم ریاضی هستش. داشتن جزوه فیزیک دهم فصل 3 – جزوه فیزیک دهم ریاضی – از اهمیت بسیار زیادی برخودار هستش.
به علت اینکه که این فصل چند تا نکته خیلی مهم داره یا به قول خودمونی قلق داره. تا این قلق ها رو بلد نباشی نمی تونی حلش کنی. حالا دانلود جزوه فیزیک دهم فصل 3 از نون شب برای شما واجب تره. پس هرچه زودتر جزوه فیزیک دهم فصل 3 – جزوه فیزیک دهم ریاضی – رو دانلود کنید و مثل سایر جزوه های دیگر دیجی کنکور از اون ها لذت ببرید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد یادگاری

حجم فایل : 15 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 01 فروردین 1397

دانلود


جزوه فصل چهارم فیزیک دهم

در فصل چهارم فیزیک دهم ریاضی – جزوه فیزیک دهم ریاضی – به مبحث مهم و حیاتی گرما می رسیم. از قدیم الایام و اون زمانی که حتی نظام تحصیلی قدیمی تری وجود داشت، جزوه فیزیک گرما یا جزوه گرما فیزیک از جزوه های پر مخاطب بین دانش آموزان بود و تقریبا همه حداقل یکی از جزوات فیزیک گرما رو داشتن. مطمئنم که شما هم نیاز به جزوه فصل چهارم فیزیک دهم دارید و این جزوه براتون از اهمیت زیادی برخوردار هستش. پس با دانلود جزوه فصل چهارم فیزیک دهم – جزوه فیزیک دهم ریاضی – از این جزوه منتشر شده در دیجی کنکور هم مثل سایر جزوه ها لذت ببرید و با آن زندگی کنید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد یادگاری

حجم فایل : 15 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 01 فروردین 1397

دانلود


جزوه فصل پنجم فیزیک دهم

در فصل پنجم فیزیک دهم ریاضی به مبحث ترمودینامیک پرداخته شده است. مبحث ترمودینامیک از مباحث مهم فیزیک دهم ریاضی می باشد که این فصل ویژه ی رشته ریاضی می باشد و این فصل در کتاب فیزیک بچه های تجربی حضور ندارد. یعنی این فصل تفاوت کتاب فیزیک بچه های تجربی و ریاضی می باشد. در این فصل با معادله ی حالت گاز شروع می شود و بحث بعدی فرایند ترمودینامیکی ایستاوار و تبادل انرژی می باشد و در بخش بعد، یکی از مهم ترین قوانین فیزیک، یعنی قانون اول ترمودینامیک را معرفی می کند.

و قانون اول ترمودینامیک سراغ ماشین های گرمایی و چرخه می رود.
سپس قانون دوم ترمودینامیک را معرفی می کند. در دو بخش جداگانه، قانون دوم ترمودینامیکی را به بیان مختلف، یعنی به بیان ماشین گرمایی و یخچال بیان می کند. این فصل یعنی فصل پنجم فیزیک دهم به هیچ عنوان فصل ساده ای نیست. و داشتن یک جزوه خوب برای جزوه فصل پنجم فیزیک دهم می تواند در درک این فصل به شدت شما را یاری کند و این مفهوم را هر چه بهتر از قبل برای شما تفهیم کند. با دانلود جزوه فصل پنجم فیزیک دهم یا جزوه ترمودینامیک فیزیک دهم از سری جزوه های دیجی کنکور به بهترین شکل ممکن این فصل را بیاموزید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد یادگاری

حجم فایل : 15 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 01 فروردین 1397

دانلود


سخن آخر

ما در دیجی کنکور برای اینکه شما بهتر بتوانید برای کنکور خودتون برنامه ریزی کنید، مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی بسیاری در حوزه ی برنامه ریزی کنکور آماده کرده ایم. همه ی این مقالات و دوره های صوتی را به صورت رایگان در دیجی کنکور منتشر کردیم. شاید مطالعه کلیه مقالات و دیدن کلیه دوره های صوتی و ویدیویی دیجی کنکور نهایتا 1 ساعت از شما وقت بگیرد، ولی حتما حتما تمامی این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی را به صورت کامل مطالعه و مشاهده کنید. این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی می تواند تاثیر باور نکردنی ای در رتبه برتر شدن شما در کنکور سراسری داشته باشد.

برای دسترسی ساده تر به کلیه مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی دیجی کنکور بر روی مستطیل سبز رنگ زیر کلیک کنید.
کامنت بزارید و سوالاتتون رو بپرسید و ما رو نقد کنید !!

اگر ایرادی یا اشکالی در جزوه فیزیک دهم وجود داشت، در قسمت نظرات سایت حتما بهمون بگید تا به سرعت اون مشکل رو رفع کنیم. اگر پیشنهاد، انتقاد یا نظری داشتید، حتما مطرح کنید تا هر روز بهتر از روز قبل باشیم. اگر این جزوات برای شما مفید بود، کامنت بذارید تا دوستاتونم بتونن با نظرات شما از این جزوات استفاده کنند و بهره مند شوند.

منبع : دیجی کنکور

 

18
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

18 دیدگاه

  • amir
    2 سال پیش

    خیلی عالی😘😘😘😘😍😍😍😍😂

  • Reyhan
    4 سال پیش

    خیلی ممنون ..عالی بود

  • نادر
    5 سال پیش

    سلام. بسیار عالی و آموزنده هستند. دستتان درد نکنه.

  • بیتا
    5 سال پیش

    خیلی کامل و خوب بودن ممنون

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام ممنونم ازتون
      خیلی خوشحالیم که راضی هستید

  • Ahmad
    5 سال پیش

    ممنون بابت فایل های خوبتان.👑❤

    • amir
      2 سال پیش

      خیلی عالی😘😘😘😘😍😍😍😍😂

  • Rj
    5 سال پیش

    میشه طرز صحیح درس خوندن و تست زدن رو بگید؟

  • Negar
    5 سال پیش

    سلااام میشه جزوه های هندسه دهم رو بزارید لطفا

  • مهدی
    6 سال پیش

    عالیییییییییییییییییییی

  • ،nastaran
    6 سال پیش

    ممنون از فایل های خوبتون?????⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  • علی
    6 سال پیش

    برنامه ریزی برای تابستان دهم ریلضی می خواهم

  • پایا
    6 سال پیش

    سپاس فراوان، کاش سایت های دیگه ای هم مثل شما می بود.

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      مرسی نظر لطف شما ست