دانلود سوالات کنکور ریاضی 98 – نظام قدیم

دانلود سوالات کنکور ریاضی 98 – نظام قدیم به همراه کلید و پاسخنامه تشریحی

پشت کنکور ماندن برای بعضی ها به یک عادت تبدیل شده و برای بعضی ها به یک راه برای رسیدن به هدف . فارغ از علت پشت کنکور ماندن شما ، سازمان سنجش در سال 98 برای رعایت عدالت آموزشی و در راستای تحقق اهداف تعداد زیادی از پشت کنکوری و رسیدن آن ها به آرزویشان که همان دانشگاه برتر می باشد، کنکور 98 را در دو سبک نظام جدید و نظام قدیم برگزار کرد. این مسیری بود که با تغییر نظام آموزشی به نظر میتوانست از پایمال کردن حق پشت کنکوری ها جلوگیری کند. سوالات کنکور ریاضی 98 نظام قدیم در واقع سوالاتی به سبک و سیاق سال های گذشته ی کنکور بود و از همان طرح درس ها ، طرح شده بود. سوالاتی که نمونه های آن را به وفور در چند سال گذشته در کنکور های مختلف دیده بودیم.

دانلود سوالات کنکور ریاضی 98 نظام قدیم

بعد مدتی تلاش و تحصیل در مقاطع سه گانه و 12 سال رنج و زحمت بالاخره به روزی رسیدیم که شما تصمیم گرفتید که در پشت کنکور منتظر تحقق رویا های خود باشید. رویاهایی از جنس موفقیت و هزینه ی آن یک یا چند سال از عمر شما در پس این کنکور ماند. ما از ته دل برای شما آرزو می کنیم در امسال به آن هدف رویایی خود و موفقیت قابل ستایش رسیده باشید و از مرحله ی سختی در زندگی به نام کنکور عبور کرده باشید. دانلود سوالات کنکور ریاضی 98 نظام قدیم به منزله ی دادن دید کلی از نتیجه ی آزمون شما در کنکور سراسری می باشد. کنکوری که شما در آن شرکت کردید. سوالات کنکور 98 ریاضی نظام قدیم به صورت یک فایل pdf با نهایت کیفیت برای شما آماده ی دانلود شده است. برای دانلود سوالات کنکور 98 ریاصی نظام قدیم به باکس زیر مراجعه کنید.


دانلود کن !

دیجی کنکور سوالات کنکور 98 ریاضی نظام قدیم را به صورت فایل pdf آماده دانلود کرده است.

برای دانلود سوالات بر روی مستطیل سبز رنگ کلیک کنید.

اگر مایل به دانلود سوالات و پاسخنامه نظام جدید هستید، بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید

کنکور چطور بود؟

بچه ها حسابی خسته نباشید! بهمون تو کامنت ها بگید که کنکور چطور بود؟ به نظرتون امسال سوالات راحت تر بود یا سختتر؟

1
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

یک دیدگاه