دانلود سوالات کنکور زبان 98 – نظام جدید

دانلود سوالات کنکور زبان 98 - نظام جدید به همراه کلید و پاسخنامه تشریحی

کنکور زبان که هر ساله تعداد زیادی در آن شرکت می کنند ، در واقع همان دروس عمومی می باشد به علاوه ی یک درس که تحت عنوان زبان تخصصی می باشد. این کنکور هم مانند دیگرکنکور ها در سال 98 به صورت 2 کنکوره برگزار شد. ما در این پست طبق روال هر ساله ی تیم تحریریه دیجی کنکور امکان دانلود سوالات کنکور زبان 98 نظام جدید را برای شما فراهم کرده ایم. این سوالات یعنی سوالات کنکور 98 زبان نظام جدید به صورت pdf در بهترین کیفیت برای دانلود در این پست در اختیار شما قرار گرفته است. پس با ما در دیجی کنکور به عنوان مرجع اصلی انتشار سوالات کنکور همراه باشید و از سوالات کنکور زبان نظام جدید نهایت لذت را ببرید.

دانلود سوالات کنکور زبان 98 نظام جدید

کنکور زبان که هر ساله در کشور توسط سازمان سنجش در حال برگزاری می باشد ، مختص علاقه مندان رشته زبان می باشد. افرادی که ممکن در هر رشته ای تحصیل کنند ولی یکی از علاقه مندی آن ها درس و رشته ی زبان باشد. این افراد باید در کنکور زبان شرکن کنند. سوالات کنکور زبان 98 به 2 صورت نظام قدیم و نظام جدید در سال 98 برگزار شد که ما برای شما امکان دانلود سوالات کنکور 98 زبان نظام جدید را در این پست فراهم کردیم. pdf سوالات این کنکور برای دانلود در بالاترین سطح کیفی برای شما قرار گرفته است. شما برای دانلود سوالات کنکور زبان 98 نظام جدید کافی است به باکس دانلود زیر مراجعه کنید و سوالات مد نظر خود را دانلود کنید. توجه داسته باید این سوالات یکی از بهترین منابع سوال برای کنکور 99 زبان می باشد. پس حتما به این نکته توجه کنید.


دانلود کن !

دیجی کنکور سوالات کنکور 98 زبان نظام جدید را به صورت فایل pdf آماده دانلود کرده است.

برای دانلود سوالات بر روی مستطیل سبز رنگ کلیک کنید.

اگر مایل به دانلود سوالات و پاسخنامه نظام قدیم هستید، بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید

0
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه