دانلود سوالات کنکور زبان 98 – نظام قدیم

دانلود سوالات کنکور زبان 98 - نظام قدیم همراه با کلید و پاسخنامه تشریحی

کنکور زبان کمی با کنکور های دیگر تفاوت دارد. چون افرادی که در هر رشته ای تحصیل کرده اند می توانند در این کنکور شرکت کنند و شانس خود را در کنکور امتحان کنند. کنکور زبان هم مانند کنکور های دیگر در دو سبک نظام قدیم و نظام جدید برگزار شد. ما در این پست برای شما امکان دانلود سوالات کنکور زبان 98 نظام قدیم را فراهم کرده ایم. یعنی شمایی که تحصیلتون طبق نظام قدیم آموزشی انجام شده است و در جلسه کنکور دفترچه ی سوالات کنکور 98 زبان نظام قدیم را پاسخ داده اید، می توانید با دانلود سوالات کنکور زبان 98 نظام قدیم به یک دید و نگاه کلی از نتیجه ی کنکور 98 زبان خود برسید. پس با ما یعنی تیم تحریریه و گردآوری دیجی کنکور همراه باشد …

دانلود سوالات کنکور زبان 98 نظام قدیم‌‌

دیجی کنکور طبق روال هر ساله و تلاش مستمر خود برای انتشار سوالات کنکور در بهترین زمان ممکن ، خود را به عنوان مرجع اصلی انتشار سوالات کنکور زود تر از همه معرفی کرده است. امسال هم ما برای شما سوالات کنکور زبان 98 نظام قدیم را برای دانلود با بالاترین کیفیت به صورت pdf  آماده کرده ایم. یک نکته هم که قابل توجه و واضح این است که این دفترچه سوال یعنی دفترچه سوالات کنکور 98 زبان نظام ویژه کنکوری هاییست که طبق نطام آموزشی قدیم تحصیل کرده اند و در کنکور سراسری 98 شرکت کرده اند. اگر در سال 99 شما هم فردی بودید که طبق نظام آموزشی قدیمی ایران تحصیل کرده بودید، این سوالات می تواند نمونه سوال های خوبی برای شما در طول مطالعه و کسب تسلط باشد. برای دانلود سوالات کنکور 98 زبان نظام قدیم کافی به باکس زیر یعنی باکس دانلود مراجعه کنید.


دانلود کن !

دیجی کنکور سوالات کنکور 98 زبان نظام قدیم را به صورت فایل pdf آماده دانلود کرده است.

برای دانلود سوالات بر روی مستطیل سبز رنگ کلیک کنید.

اگر مایل به دانلود سوالات و پاسخنامه نظام جدید هستید، بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید

0
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه