پروژه از عید تا موفقیت کنکور 1400 (تضمین موفقیت در 3 ماه)

طبق اخبار موثقی که رسیده کنکور حداقل تا نیمه دوم تیرماه برگزار میشه. این یعنی شما حداقل 90 روز مفید به غیر از ایام امتحانات نهایی تا کنکور دارید. 90 روزی که میتونه چنتا صفر حداقل از رتبه شما کم کنه، البته به شرطی که استفاده کامل رو از این ایام داشته باشید.


بر خلاف باور خیلی از ناامیدان و کسانی که فرصت ها رو به درستی نگاه نمیکنن ما تو دیجی کنکور نظر دیگه ای داریم!

فقط در دو سال اخیر بیش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم از محصولات ما استفاده کردن و کلی رتبه های بی نظیر داشتیم. تجربه ی خیلی مهمی به دست آوردیم که میخوایم اون رو به شما هدیه بدیم:

و حالا خبر خوب اینکه پروژه بزرگ ” از عید تا موفقیت کنکور ” برای شماست که میخواید از این زمان باقی مونده نهایت استفاده رو ببرید.

نیاز به راهنمایی داری؟

شمارت رو وارد کن در کمتر از یک ساعت باهات تماس میگیریم.

“از عید تا موفقیت” یک پروژه کامل برنامه ریزی شده ، آموزشی ، تست زنی ، جمع بندی که برای این است که از عید تا کنکور 1400 شما به بهترین نسخه کنکوریتون تبدیل بشید و به بزرگترین آرزوهاتون برسید.

بزارید براتون یک مثال بسیار مهم بزنیم :

حالت۱: دانش آموز رشته تجربی رو در نظر بگیرید که نسبتا تلاش کمی داشته و به صورت میانگین دروس عمومی و اختصاصی رو فقط ۳۰ درصد پاسخگویی داشته، در این حالت رتبه این فرد در کنکور حدود ۲۴ هزار میشه.

حالت۲: اما حالا تصور کنید این دانش آموز روشی رو پیدا میکنه (بسته سریع و خشن کنکور) و میتونه تو دروس عمومی پیشرفت خیلی خوبی داشته باشه. این دفعه دروس عمومی رو به صورت میانگین ۸۰ میزنه. اما تو دروس اختصاصی پیشرفتی نداره و مثل قبل ۳۰ درصد میزنه. با این وجود پیشرفت خیلی خوبی تو رتبه حاصل میشه و به رتبه ۶ هزار تو کنکور میرسه.

حالت۳: اما حالا تصور کنید که این دانش آموز با پروژه “از عید تا موفقیت کنکور” به طور کامل همراه میشه و نسبت به حالت ۱ حالا عمومی ها رو حداقل میانگین ۸۰ میزنه و فقط ۲۰ درصد هم تو اختصاصی ها پیشرفت میکنه و به میانگین ۵۰ درصد میرسه. حالا اتفاق بزرگ میفته رتبه اش ۱۲ برابر بهتر میشه و به رتبه ۲ هزار میرسه. حالا فرض کن اگه فقط یکم بیشتر پیشرفت کنه چی میشه!

میدونیم الان خونتون گرم تر شده و کلی به هیجان رسیدید. درسته دقیقا وقتی اهداف رو بشناسی خیلی قابل دسترس تر میشه. ما تو این پروژه بزرگ همه چیز رو برات قابل دسترس می کنیم.

هر چیزی که برای رسیدن به این دو هدف نیاز دارید از منابع آموزشی و تستی گرفته تا برنامه ریزی و مشاوره ، ویدیوهای تدریس حرفه ای ، بسته شبیه ساز و جمع بندی انفجاری در این پروژه در اختیار شماست.

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمای بیشتر و یک جلسه مشاوره در خصوص پروژه از عید تا موفقیت کنکور دارید روی دکمه زیر بزنید و با مرکز مشاوره دیجی کنکور تماس بگیرید:

02128422410

پروژه بزرگ “از عید تا موفقیت” برای همه حداقل 100 روزی که از ۱ فرودین تا روز کنکور فرصت دارید برای شما برنامه های ویژه دارد. فراموش نکنیم که ما دو هدف مهم را در این پروژه برای شما در نظر گرفتیم که برای رسیدن به آن باید به همه مسیری که از عید تا کنکور پیش بروید، دقت شود. حالا بدون هیچ اضافه گویی سراغ معرفی بخش های مختلف پروژه برویم.

سریع و خشن کنکور شامل ۴ بسته کامل دروس عمومی ادبیات ، عربی ، دینی و زبان انگلیسی می باشد. هر بسته به دو بخش فیلم های آموزشی تدریس اساتید و کتابچه های درسنامه ، نکته و تست می باشد که در ادامه با جزییات هر کدام بیشتر آشنا میشی:

1. بسته ادبیات سریع و خشن

نمونه ویدیو تدریس – در ویدیو زیر تدریس گوشه ای از تدریس قسمت دوم از مبحث آرایه ها در بسته ادبیات سریع و خشن رو ببین:

نمونه کتابچه – نمونه درسنامه مرتبط با درس فارسی را دانلود کنید:

دانلود نمونه درسنامه

2. بسته عربی سریع و خشن

نمونه ویدیو تدریس – مبحث ضمایر موصولی رو به طور کامل با ویدیو زیر که نمونه ای از بسته عربی سریع و خشن میباشد رو یاد بگیر:

نمونه کتابچه – نمونه درسنامه مرتبط با درس عربی را دانلود کنید:

دانلود نمونه درسنامه

3. بسته دینی سریع و خشن

نمونه ویدیو تدریس – درس ۱ دینی دهم رو به عنوان نمونه ای از بسته دین و زندگی تو ویدیو زیر کامل یاد بگیر:

نمونه کتابچه – نمونه درسنامه مرتبط با درس دینی را دانلود کنید:

دانلود نمونه درسنامه

4. بسته زبان انگلیسی سریع و خشن

نمونه ویدیو تدریس – مبحث ضمایر موصولی رو به طور کامل با ویدیو زیر که نمونه ای از بسته زبان انگلیسی سریع و خشن میباشد رو یاد بگیر:

نمونه کتابچه – نمونه درسنامه مرتبط با درس زبان انگلیسی را دانلود کنید:

دانلود نمونه درسنامه

5. برنامه ریزی سریع و خشن

و اما یکی از بخش های هیجان انگیز سریع و خشن کنکور 1400 دو مدل فوق العاده برنامه ریزی سبک و کاربردیه که بتونید در مدت زمان تعیین شده و بر اساس محتویات بسته سریع و خشن به هدف اصلی یعنی پاسخگویی قطعی به حداقل ” 80 درصد سوالات ” همه درس های عمومی برسید.

6. بسته 1500 تست طلایی

هر درس عمومی در کنکور 25 سوال داره و به طور کلی بخش عمومی شامل 100 سوال میشه. بی نظیرترین اتفاق در سریع و خشن اینه که ما به ازای هر کدوم از این تست ها در کنکور 1400 برای شما 15 تست قرار دادیم.

تست های کنکور ، تست های شبیه سازی شده از کنکور ، انواع مدل هایی که امکان سوال دارن و در نهایت هر چیزی که ممکنه به ذهن طراح های دروس عمومی کنکور 1400 بیاد رو در سریع و خشن به زیباترین شکل ممکن براتون قرار دادیم.

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمای بیشتر و یک جلسه مشاوره در خصوص پروژه از عید تا موفقیت کنکور دارید روی دکمه زیر بزنید و با مرکز مشاوره دیجی کنکور تماس بگیرید:

02128422410

گفتیم که از اول عید حدود 110 روز تا کنکور فرصت باقی است و مهمترین چیزی که شما برای یک پیشرفت فوق العاده نیاز دارید چیزی نیست جز یک برنامه ریزی کامل و دقیق!

پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه دیجی کنکور صفر تا صد همه چیزهایی که نیاز دارید تا تو ۳ ماه بترکونید رو در اختیار شما قرار میده طوری که شما با داشتن این پکیج نیاز به هیچ چیز دیگه ای ندارید و حتی هزار تومان هم خرج اضافی برای تهیه منبع دیگه ای نیاز ندارید.

از عید نوروز تا کنکور در این برنامه به همه چیزی که نیاز دارید، به دقت شده. در واقع برنامه 3 ماهه هر سه نوع برنامه زیر را در بر میگیرد :

  1. برنامه ایام تعطیلات نوروز 1400
  2. برنامه ۳ ماهه از ۱۵ فروردین تا کنکور
  3. برنامه جمع بندی انفجاری ویژه ایام جمع بندی

دیجی کنکور پرمخاطب ترین نهاد برنامه ریزی کشور

آیا می دونستید در کنکور 99 بیش از ۶۰۰۰ هزار نفر پکیج های برنامه ریزی دیجی کنکور رو تهیه کردن…!

به تصویر زیر نگاه کنید! نتیجه ها ما را تعریف میکنند :

بسته برنامه ریزی ۳ ماهه دیجی کنکور با قابلیت شخصی سازی

یک برنامه ریزی دقیق و کامل تا بتونید در ۳ ماه حداقل ۲ بار بیش از ۸۰ درصد دروس رو بخونی ، تست بزنی و مرور کنی. اما چند نکته باید بدونی تا به قدرت این برنامه ایمان پیدا کنی:

+ طراحان برنامه ۳ ماهه: برای رشته تجربی دانشجویان پزشکی تهران – برای رشته ریاضی دانشجویان صنعتی شریف و برای رشته انسانی دانشجویان دانشگاه تهران و شهید بهشتی کار تولید و برنامه ریزی ۳ ماهه رو بر عهده داشتن.
+ قابلیت ویژه شخصی سازی: سطح بندی این برنامه که میتونه با ساعت مطالعه های مختلف قابل تطبیق باشه در کنار راهنمایی مشاوران همراه شما در دیجی کنکور یک برنامه کاملا شخصی سازی شده رو در اختیار هر دانش آموز قرا میده.

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه تجربی- نظام جدید

دانلود نمونه انسانی – نظام جدید

دانلود نمونه ریاضی- نظام جدید

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمای بیشتر و یک جلسه مشاوره در خصوص پروژه از عید تا موفقیت کنکور دارید روی دکمه زیر بزنید و با مرکز مشاوره دیجی کنکور تماس بگیرید:

02128422410

سومین پارت از پروژه بزرگ “از عید تا موفقیت کنکور 1400” یک بسته هیجان انگیزه. هیچ میدونستید هر سال تو تست های کنکور یک سری تیپ های سوالی تکراری مطرح میشه که اگر به اون ها مسلط باشی میتونی به راحتی یک سری سوال ها رو برای خودت تضمین کنی.

به مقایسه زیر نگاه کنید تا متوجه بشید که ۸۰ درصد سوالات در دروس عمومی و حداقل ۵۰ درصد سوالات در دروس اختصاصی کاملا تکراری و دارای تیپ بندی های قابل پیش بینی هستن.

در بسته شبیه ساز کنکور تیپ بندی های مختلف و سوالات مهم کنکور و آزمون های آزمایشی سال های اخیر را به زیبایی برای شما قرار داده ایم. شما با این بسته به ۳ هدف مهم میرسید:

  1. تسلط بر تیپ بندی سوالات که هر سال می آیند.
  2. تمرین تست های شبیه سازی شده سطح متوسط کنکور
  3. یادگیری و تمرین تست های پیش بینی شده برای بخش سوالات سخت و جدید کنکور

این بسته در خرداد و تیر بیشترین کاربرد را برای مرور و یک جمع بندی قدرتمند برای شما خواهد بود.

شما ۳ ماه تلاش میکنید و باید گام آخر را بسیار محکم بردارید. در محتویات پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه و همچنین برنامه های سریع و خشن دو انتخاب برای شما وجود دارد.

  1. برنامه جمع بندی و مرور نیمه فشرده ۲۸ روزه
  2. برنامه جمع بندی و مرور انفجاری ۱۴ روزه

بر اساس عملکرد و میزان پیشرفت شما در طول پروژه شما با کمک مشاورین دیجی کنکور برای دوران جمع بندی با یکی از متد پیشرفته جمع بندی و مرور انفجاری پروژه “از عید تا موفقیت کنکور 1400” به آمادگی ۱۰۰ درصدی برای روز کنکور میرسید.

ثبت نام و خرید این محصول

همین حالا میتونید با زدن روی دکمه سبز اقدام به ثبت نام و خرید محصول کنی. + 841 هزار تومان تخفیف کمپین آخرین شانس نجات فقط همین امروز.

می خواهم این محصول را بخرم

نیاز به یک جلسه مشاوره دارم

شماره مرکز پشتیبانی 02128422410

برای رسیدن به اهداف تضمین شده این پروژه بزرگ شما نیاز به یک همراه و کارشناس حرفه ای دارید تا هر روز در کنار شما باشد و با دقت روند پیشرفت شما را زیر نظر بگیرد.

مشاور شخصی در کنار شما تا آخرین روز اجرای برنامه

یک دوست واقعی از مشاورین متخصص که خودشون از رتبه های برتر رشته شما هستن و الان تو رشته آرزوهای شما درس میخونن در تمام طول مسیر پروژه در کنار شما خواهد بود.

ویژگی های مشاور شخصی شما :

+ رتبه برتر کنکور : مشاور شما از رتبه های زیر 500 کنکور سراسری سه سال اخیر.
+ پیگیری روزانه : مشاور شما به طور روزانه وضعیت برنامه شما رو پیگیری میکنه و بهتون راهکارهای مناسب رو یاد میده.
+ پیشرفت در آزمون ها : مشاور شما وضعیت تراز آزمون های شما رو مرتب تحلیل میکنه و برای افزایش تراز حسابی بهتون کمک میکنه.
+ تماس تلفنی هفتگی : مشاور شما هفته ای چند بار بهتون زنگ میزنه و نکات طلایی مشاوره ای رو بهتون یاد میده.
+ پاسخگویی 24 ساعته : مشاور شما همیشه حواسش به شما هست و برای هر سوال و مشکل شما یک راه حل دقیق ارائه میکنه.

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمای بیشتر و یک جلسه مشاوره در خصوص پروژه از عید تا موفقیت کنکور دارید روی دکمه زیر بزنید و با مرکز مشاوره دیجی کنکور تماس بگیرید:

02128422410

تو این شرایط بد کشور عزیزمون ایران و قرنطینه شدن همگانی میدونیم که درآمدها کمتر شده. ما برای حمایت از شما و اینکه تو این اوضاع بگیم هواتون رو داریم یه خبر خوب براتون داریم. خبر فوق العاده جذاب برای شما اینه که میتونید همین امروز از فرصت تخفیف تکرار نشدنی تخفیف  841 هزار تومنی استفاده کنید. متاسفانه این تخفیف تمدید نمیشه پس این تخفیف رویایی رو برای این پروژه با اون همه خدمات ، امکانات و بسته ها از دست ندید.

ثبت نام و خرید این محصول

همین حالا میتونید با زدن روی دکمه سبز اقدام به ثبت نام و خرید محصول کنی. + 841 هزار تومان تخفیف آخرین شانس نجات فقط امروز.

می خواهم این محصول را بخرم

نیاز به یک جلسه مشاوره دارم

شماره مرکز پشتیبانی 02128422410

توجه1: تمامی فایل ها ، محصولات و بسته های این پروژه به صورت دانلودی می باشد و شما بلافاصله پس از ثبت نام و پرداخت به صفحه ویژه پروژه منتقل میشید و نیازی نیست چند روز منتظر ارسال پستی مرسوله باشید.
توجه 2: همچنین کارشناسان دیجی کنکور با شما تماس میگیرن اطلاعات کامل رو بهتون میدن.

 

13
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

13 دیدگاه

  • رئیسی
    3 سال پیش

    سلام
    آیا وقتی من این برنامه سه ماهه رو بخرم میتونم بصورت آفلاین‌ استفاده کنم

  • نسرین
    3 سال پیش

    هنوز هم فرصت خرید این بسته با تخفیف هست؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام نسرین جان
      بله هستش

  • آرین
    4 سال پیش

    لطفا چند روز دیگر نیز تمدید کنید تا بخریم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام ارین جان.
      حتما

  • Z
    4 سال پیش

    سلام ، خواستم ببینم هنوزم امکانِ خرید این بسته هست؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام
      بله

  • نگار
    4 سال پیش

    خواهشا چند روز تمدید کنید لطفاااااااا من باید مشورت کنم میخام حتما بگیرم این برنامه رو ولی این برنامه میتونه تا پایان فروردین پایه رو جمع کنه؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      تمدید شد نگار جان

  • محمد رضا شریفی
    4 سال پیش

    سلام و خسته نباشید
    سوال ۱: آیا این بسته برای کسی که صفره صفره ا هیچی نخونده مناسبه ؟؟
    سوال ۲ : آیا با وجود فیلم های آموزشی دروس عمومی دیگه لازم نیست که کتاب رو بخونه ؟؟؟
    سوال ۳: تو این برنامه چند بار میتوان دزوس رو دوره کرده مخصوصا تخصصی ها رو ؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام محمدرضا جان
      1. بله این بسته رو حتی افرادی که میخوان تازه از صفر شروع کنن هم میتونن تهیه کنن و اقدام کنن. عمومی هاتون به حداقل ۸۰ میرسه و اختصاصی ها هم حداقل ۴۰ درصد بهتر میشه.
      2. بسته سریع و خشن کامله. هیچ نیازی به کتاب های دیگه ندارید. فقط مطابق بسته و برنامه پیش میرید.
      3. ۸۰٪ دروس رو ۳ بار و همه دروس رو حداقل دوبار میتونید بخونید ، تست بزنید و مرور کنید.
      باز هم سوالی بود با مرکز مشاوره ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید.

  • محمد حسین
    4 سال پیش

    سلام پس کی برای فصل بهار برای یازدهم ها برنامه ریزی می زارید؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام محمد حسین جان. برنامه بهاره یازدهم 15 اسفند منتشر میشه.