نمونه سوال انسان و محیط زیست یازدهم

نمونه سوال انسان و محیط زیست یازدهم نوبت اول - نمونه سوال انسان و محیط زیست یازدهم نوبت دوم

نمونه سوال انسان و محیط زیست یازدهم نوبت دوم و نوبت اول همراه جواب، ویژه ایام امتحانات دی ماه و خرداد ماه و آشنایی با نمونه سوال امتحانی در دیجی کنکور منتشر شد.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

 نمونه سوال هایی که از کتاب انسان و محیط زیست برای بیشتر امتحان های شما دانش اموزان طرح و اورده خواهد شد از اعداد و امار و ارقام مختلف منابع و مصرف ما انسان ها از این منابع در بازه های زمانی مختلف و هم چنین جغرافیای محیط زیست ایران همراه با برخی از ترکیبات موادی مانند خاک و غیره برای درک بهتر دانش اموزان از محیط زیست اطراف خود می باشد.

دانلود نمونه سوال انسان و محیط زیست یازدهم

کتاب انسان و محیط زیست یازدهم از هفت درس تشکیل شده است. در این کتاب از آب که یکی از منابع مهم زندگی است، در اولین درس آن صحبت شده است که سعی آن در آموزش درست مصرف آب و معرفی مصارف مختلف آن در زندگی روزمره و هم چنین در صنعت و کشاورزی و غیره و نیز کنترل و مدیریت مصرف آب می باشد. درس های بعدی آن شامل خاک بستر زندگی، هوا نفس زندگی، انرژی، زباله های تولیدی انسان ها،تنوع های زیستی که باید از آن مراقبت کنیم و هم چنین تاثیر محیط زیست در صنعت گردشگری یک کشور می باشد.

این امر باعث شده تا ما برای شما بهترین نمونه سوال های انسان و محیط زیست را طرح و جمع اوری کنیم و در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید آمار و ارقام مختلفی که در این کتاب آورده شده است را به خوبی به ذهن بسپارید و خود را در این مهم ارزیابی و تقویت کنید. این نمونه سوال، شما را برای هر نوع سوالی که از این کتاب در امتحان های مختلف و کنکور طرح خواهد شد، آماده می کند و سرعت عمل شما را در جواب به این سوال ها بالا تر خواهد برد.

 

نمونه سوال انسان و محیط زیست یازدهم

نمونه سوال انسان و محیط زیست نوبت اول

نمونه سوال نوبت اول یا دی ماه که برای شما آماده کرده ایم هم از سوال های تشریحی و هم چهار گزینه ای تشکیل شده است، که شامل درس اول تا درس چهارم این کتاب درسی می باشد. بیشتر سوال های طرح شده در این بخش از نمونه سوال ها شامل سوال هایی می باشد که از اعداد و امار و مکان های جغرافیایی و مصرف های گوناگون ما از منابع طبیعی در سال های مختلف تشکیل شده است. این بسته شما را هم به صورت تشریحی و هم چنین به صورت تستی آزمایش خواهد کرد.

پاسخ به نمونه سوال های اپلود شده نوبت اول که برای شما طرح کرده ایم درک شما را از درس مربوطه مورد آزمون قرار می دهد و در یادآوری مطالب مفهومی کتاب یاری می کند. پاسخ به نمونه سوال های اپلود شده تستی نوبت اول نیز باعث می شود تا در آزمون های مهم مانند کنکور سرعت عمل شما را در پاسخ به جواب های چهار گزینه ای افزایش دهد و شما را با شکل سوال های چهار گزینه ای که ممکن است جواب های نزدیک به هم داشته باشند، بیشتر آشنا خواهد کرد.


رایگان دانلود کن !

شما می توانید نمونه سوالات انسان و محیط و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور یازدهم

دریافت سوالات

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود نمونه سوال ها بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

دانلود نمونه سوال با پاسخ 1


دانلود نمونه سوال با پاسخ 2


بانک نمونه سوالات یازدهم


نمونه سوال انسان و محیط زیست یازدهم دي ماه

نمونه سوال انسان و محیط زیست یازدهم دی ماه مانند نوبت اول، هم به صورت تستی و هم به صورت تشریحی طراحی و نوشته شده است. در این نوبت از نمونه سوال های بارگذاری شده، برای شما عزیزان سوال هایی از درس های اول تا چهارم طرح شده است که در فایل آپلودی نوبت دی ماه موجود است. دلیل استفاده از سوال های تشریحی این کتاب در نمونه سوال نوبت دی ماه آماده کردن ذهن شما برای حفظ و یادگیری مکان های جغرافیایی و تعریف هایی که از مکان ها و ترکیباتی که در محیط زیست می بینم است، چرا که از همین تعاریف در طرح سوال های تستی ازمون های مهم استفاده می شود.

نمونه سوال انسان و محیط زیست یازدهم نوبت دوم

 در این نوبت به دلیل اینکه حجم درس های مورد ازمون بیشتر می شود نگرانی دانش اموزان از بدست اوردن نمره و بارم بیشتر در امتحان های پیش روی این نوبت اجتناب ناپذیر است. این نوبت امتحانی اهمیت نمونه سوال های انسان و محیط زیست یازدهم نوبت دوم را بیشتر میکند ، زیرا در این آزمون میتوانید نمره اتی را که در آزمون های قبلی بدست نیاورده اید ، جبران کنید.

این نوبت از نمونه سوال یازدهم، تمامی حجم کتاب را تشکیل میدهد و از درس های اول تا هفتم انسان و محیط زیست یازدهم تشکیل شده است.همچنین برای کسانی که پشت کنکوری هستند این نمونه سوال های اخر سال به آن ها کمک بیشتری خواهد کرد، زیرا سوال های این نوبت شامل تمامی درس های کتاب می شود، به این معنی که نمونه سوال های انسان و محیط زیست یازدهم نوبت دوم شامل مجموعه سوال های تشریحی و تستی درس اول تا هفتم کتاب انسان و محیط زیست یازدهم می شود.

نکته: پاسخ ها در انتهای PDF سوالات قرار دارد.

نمونه اول ( نوبت دوم خرداد ماه )

حجم فایل : 3 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود

نمونه دوم ( نوبت دوم خرداد ماه )

حجم فایل : 3 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

 

2
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • وحید
    5 سال پیش

    باسلام لطفا اگه امکان هست سوالات درس های انسان و محیط زیست و اخلاق حرفه ای و مدیریت خانواده دوازدهم هنرستان رو به ایمل بنده بفرستید ممنون میشم
    با تشکر از سایت شما