برنامه ریزی پاییز برای پایه ی یازدهم

فوری : پکیج برنامه ریزی پاییزه امسال دیجی کنکور ویژه پایه ی یازدهم برای هر سه رشته تجربی ، ریاضی و انسانی منتشر شد.

با توجه به رقابت زیادی که در کنکور هست اهمیت سال یازدهم چند برابر میشه! در سال آینده خیلی تفاوت بین کسیه که از الان برای کنکور شروع کرده با کسی که سال آینده شروع میکنه. به خصوص برای کسایی که میخوان به بهترین رشته ها در بهترین دانشگاه ها برن ( مثل دانش آموزان رشته تجربی که میتونن از الان یه روپوش خوشگل پزشکی برای خودشون تصور کنن). هدف ما در اینجا توضیح زیاد در رابطه با اهمیت برنامه ریزی نیست ، ما می خوایم بیشتر راجع به اهمیت داشتن برنامه ریزی در سال یازدهم با هم صحبت کنیم و اینکه می تونه چه معجزه ای در رتبه ی کنکور شما بکنه!

تجربی های عزیز: آیا می دونستید در سه سال اخیر دیجی کنکور بیش از 100 مورد قبولی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی داشته؟!

انسانی های عزیز: آیا می دونستید در رشته انسانی دیجی کنکور کلی قبولی تو بهترین دانشگاه ها داشته؟!

آلبوم افتخارات انسانی - دیجی کنکور

ریاضی های عزیز: آیا می دونستید در رشته ریاضی دیجی کنکور کلی قبولی تو بهترین دانشگاه ها داشته؟!

آلبوم افتخارات ریاضی - دیجی کنکور

دقیقا سال گذشته خیلی ها مثل تو ، توی این صفحه بودن و داشتن یکی از تاثیر گذار ترین تصمیم های سال کنکورشون رو میگرفتن و بالاخره تصمیم درست رو گرفتن و موفق شدن. ( به اسامی عکس بالا نگاه کن )

فقط 2 درصد دانش آموزها برنامه دارن!
طبق تحقیقات تیم دیجی کنکور تنها 10 درصد دانش آموزان برای مطالعه در پایه ی یازدهم برنامه دارند و تنها 2 درصد از آن ها طبق برنامه پیش می روند و به صورت حرفه ای درس میخونند.
پس یازدهمی عزیز! اگر طبق یک برنامه ریزی حرفه ای مطالعه کنید حداقل از 98 درصد کنکوری های جلو می افتید.

برنامه ریزی دیجی کنکور برای پایه ی یازدهم آماده شد!! بریم برای آشنایی با پکیج برنامه ریزی پایه یازدهم…

اما با خرید این پکیج مثل همیشه از خدمات 5 گانه ویژه دیجی کنکور در فصل پاییز برخوردار میشید:

برنامه ریزی پاییز یازدهم دیجی کنکور


برنامه پاییزه برای پایه ی یازدهم

درست مثل تابستان در ایام پاییز هم با توجه به استانداردهای مطالعاتی رتبه های برتر در این ایام و با در نظر گرفتن تمامی شرایطی که به آن نیاز دارید مثل آزمون دادن ، سر کلاس مدرسه یا آموزشگاه رفتن ، تایم مرور ، تایم استراحت در خدمت شما هستیم.

بیش از 3000 دانش آموز بازدهمی از برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور استفاده کرده اند و حالا با برنامه پاییزه دیجی کنکور همراه شما هستیم.

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه یازدهمی ها

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه

سوال اول :سبک برنامه ریزی درسی برای یازدهم دیجی کنکور به چه صورته ؟

پکیج پاییزه ی دیجی کنکور شامل یک برنامه روزانه برای کل دوره پاییزه! شما با داشتن این برنامه برای هر هفت روز هفته و حتی هر ساعت از روزتون یک برنامه کامل و دقیق دارید.
این برنامه پاسخ همه سوالات زیر رو به شما میده:
چی بخونم؟ چقدر بخونم؟ اصلا چطور بخونم؟
کی تست بزنم؟ چقدر تست بزنم؟
کی مرور کنم؟ چطور مرور کنم؟
چطور به کلاس هام برسم؟
آزمون آزمایشی رو چیکار کنم؟ چطور ترازم رو افزایش بدم؟
و کلا اینکه چطور میتونم آخر تابستون به خودم نمره 20 بدم؟


سوال دوم :اگر از برنامه ریزی درسی برای پایه یازدهم عقب بیافتیم چی میشه ؟

به هر دلیلی ممکنه برای هر دانش آموزی در طول مدت اجرای برنامه اتفاقات پیش بینی نشده بیوفته که از برنامه عقب بمونه. ما برای شما ایستگاه های جبرانی خیلی زیادی قرار دادیم که خیالتون راحت باشه( اگر نمونه رو بررسی کنید این ایستگاه ها رو میبینید)


نمونه ای از برنامه هفتگی رشته تجربی


سوال سوم :آیا برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور با برنامه ی مدرسه تداخل دارد؟

نه اصلا! نه تنها هیچ تداخلی با برنامه ی مدرسه وجود ندارد بلکه کاملا میتونه با برنامه مدرسه هماهنگ هم باشه.
در هر روز از برنامه ریزی پاییزه ، دو تایم ویژه به مدرسه اختصاص داده شده است و برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور به صورت 100 درصد با برنامه مدرسه همگام می باشد و هیچ تداخلی ایجاد نمی کند. همچنین با در نظر گرفتن ایستگاه های جبرانی و جمعه هایی که به صورت آزاد و برای خودتون در برنامه قرار گرفته است دیگه جای هیچ نگرانی ای را برای تداخل با دروس مدرسه نمی گذارید.

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه یازدهمی ها

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه


سوال چهارم:آیا برنامه ریزی پاییز برای پایه ی یازدهم با آزمون های آزمایشی منطبق هستش؟

بله ! به صورت 100 درصد.
برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور برای پایه ی یازدهم به صورت 100 % با تمامی آزمون های آزمایشی ازجمله قلمچی ، گزینه 2 و گاج منطبق می باشد.


نمونه ای از برنامه هفتگی رشته ریاضی


سوال پنجم : آیا افرادی که در تابستان ، مطالعه ای نداشتند یا آنطور که می خواستند مطالعه نکرده اند ، آن ها هم می توانند از برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور استفاده کنند؟

بله. افرادی که هیچ مطالعه ای هم در تابستان نداشته اند نیز می توانند از برنامه ی پاییز دیجی کنکور استفاده کنند. به نوعی این برنامه می تواند یک استارت قدرتمند برای کنکور 99 باشد.
پس قاطعانه باید بگوییم که دانش آموزانی که در تابستان مطالعه نداشتند یا به خوب مطالعه نکرده اند، می توانند با برنامه ی پاییز دیجی کنکور تمامی عقب ماندگی های خود را جبران کنند. پس هرچه سریعتر مطالعه با برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور را استارت بزنید!


سوال ششم: با برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور دروس نیمسال اول یازدهم را چند بار مطالعه و مرور می کنیم؟

بیش از 3 بار! اگر با برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور پیش بروید تمامی مباحث نیمسال اول یازدهم را حداقل 3 بار مطالعه و مرور می کنید و همچنین برای مباحثی که سخت تر هستند یا زود فراموش می شوند تا 6 بار مرور در نظر گرفته شده است که تا در پایان پاییز مطمین باشید به همه ی مباحث پاییز تسلط پیدا کرده ای و دیگر به هیچ عنوان از ذهن شما پاک نمی شود.


نمونه ای از برنامه هفتگی سال گذشته رشته انسانی

برنامه پاییز یازدهم انسانی

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه یازدهمی ها

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه

سوال هفتم : آیا شما به همه کسانی که پکیج رو بخرن ، یک برنامه ریزی یکسان میدین؟

قطعا نه!! اگر با سبک برنامه ریزی های دیجی کنکور آشنایی داشته باشید میدونید که در دیجی کنکور برنامه ها سطح بندی شده تدوین میشن و کاملا قابلیت شخصی سازی 100% برای هر نفر رو دارن. پشتیبان های دیجی کنکور دلسوزانه میتونن تو این امر به شما کمک کنن.
شما متناسب با ساعت مطالعه ات و میانگین ترازی که میخوای و همچنین با توجه به صحبت هایی که با مشاوران دیجی کنکور می کنید، متوجه میشید که از کدوم سطح از برنامه ریزی باید استفاده کنید و هفته به هفته با توجه به پشیشرفتت به سطح های بالاتر میری.


سوال هشتم : آیا هر سه سطح برنامه ریزی پاییز برای پایه ی یازدهم در اختیار ما قرار گرفته می شود؟

بله ۱۰۰% . هر سه سطح برنامه ریزی به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی در اختیار شما قرار گرفته می شود تا با توجه به پیشرفت و تغییرات شرایط به سطح های بالاتر برنامه ریزی دسترسی داشته باشی.


پکیج برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور شامل چه چیزهایی است؟

تا الان با تمام ویژگی های برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور آشنا شدیم ، ولی صبر کنید! هنوز چند بخش هیجان انگیز مونده. در ادامه میخوایم ببینیم که با خرید این بسته چه چیزهایی در اختیار شما قرار میگیره ، مطمئنیم شگفت زده میشی!


۱- بسته برنامه ریزی ویژه دیجی کنکور برای پاییز

یک برنامه ریزی ویژه روزانه پاییزی تمام عیار برای هر سه رشته تجربی ، ریاضی و انسانی.


2- دو کتابچه اختصاصی بسیار مهم که قطعا یک کنکوری باید داشته باشه

تیم تحریریه دیجی کنکور با همکاری بیش از ۵۰ نفر از رتبه های زیر ۵۰۰ کنکور در چند سال اخیر سه کتابچه کاملا اختصاصی و مهم و برای خریداران پکیج برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور تدوین کرده که نظیرش رو در هیچ جای دنیای کنکور نمیتونید پیدا کنید ! ( برای دیدن نمونه ای از کتابچه ها حتما فایل نمونه برنامه را دانلود کنید )

  • کتابچه اول : ” بهترین اصول مطالعاتی کنکور از دیدگاه رتبه های زیر ۵۰۰″

روش مطالعه کنکور - برنامه ریزی پاییز برای کنکور
در این کتابچه فوق العاده به آموزش شیوه های مطالعه اصولی تک تک دروس کنکور پرداخته شده ، طوری که با مطالعه اون شما میتونید یک تغییر اساسی مثبت تو شیوه مطالعتون بدید و با بازدهی نزدیک به ۱۰۰% تمامی درس ها رو مطالعه کنید.

  • کتابچه دوم: ” بر قله های تمرکز ” – راهکار های افزایش تمرکز و بازدهی مطالعاتی

کتابچه بر قله های تمرکز - برنامه ریزی پاییز برای کنکور
تمرکز پایین و بازدهی پایین مطالعاتی باعث میشه ساعت ها مطالعه روزانه شما به راحتی به هدر بره و این یعنی تلاش شما بی ثمر باشه. تو این کتاب که بر اساس تحقیقات معتبر علمیه در مورد شیوه های افزایش تمرکز و رسیدن به ۱۰۰% تمرکز هنگام مطالعه بهتون آموزش میدیم تا هر ثانیه درس خوندن شما مفید باشه و زحمتی هدر نره.
نکته مهم : این کتاب ها در هیچ جایی به فروش نمیرسه و حق امتیازشون مربط به دیجی کنکوره و فقط در اختیار خریداران پکیج برنامه ریزی دیجی کنکور قرار میگیره.

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه یازدهمی ها

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه

3- چهار دوره ویژه که باید داشته باشید (خدمت جدید)

برای اولین بار در ایران و بعد از 1 سال تلاش برای تهیه و تدوین 4 دوره بسیار ویژه ، کلیدی و مهم برای شما آماده کرده ایم که اطلاعات آن می تواند سال کنکور را برای شما به یک سال طلایی ، ایده آل و پر از موفقیت تبدیل کند. نکته مهم این است که اطلاعات این دوره ها همیشه و تا آخر عمر به دردتون می خوره.

بهتون قول میدیم و تضمین میکنیم که اطلاعات این دوره ها اینقدر خاص و خفن هستن که برگ برنده شما در رقابت حساس با بزرگترین رقبای کنکوریتون میشن.

در ضمن توجه کنید که همه این دوره ها به صورت کاملا رایگان و به عنوان هدیه ناقابل فقط در اختیار خریداران پکیج های دیجی کنکور قرار میگیره.

دوره شماره 1: دوره ویدیویی ” مهارت های طلایی مطالعه ” 

میخواید سرعت مطالعتون رو ظرف 1 ماه 20 برابر بیشتر کنید؟ میخواید 5 برابر بیشتر اطلاعات رو تو حافظتون نگه دارید؟ بعد از دیدن این دوره 1.5 ساعته حداقل 40% سرعت مطالعه و یادداشت برداریتون رو افزایش میده و بدون افزایش ساعت مطالعه تا 80% بهره وری مطالعتون رو افزایش بدید.

بخش از این دوره را رایگان ببینید : 11 تکنیک مطالعه 25 و 5 برای بازدهی 100%

نتایج این دوره:

  1. یادگیری و مطالعه 20 تا 80 برابر سریعتر و دقیق تر
  2. تقویت 10 برابری مهارت های یادداشت برداری سریع و اصولی
  3. تقویت حافظه بخاطرسپاری لغات و فرمول ها و روش های تست زنی
  4. کسب نمرات خیلی خیلی بهتر در آزمون ها و کنکور

 

دوره شماره 2: دوره صوتی ” روش های تکنیکی تقویت حافظه و به خاطر سپردن طولانی مدت ” 

تا به حال به این فکر کردید چطور می توانید مطالب را مدت بیشتری در ذهن خود نگه دارید؟ چطور می توان سریع تر و بهتر مطالب را یاد گرفت؟ بر خلاف چیزی که همه تصور می کنند حافظه و قدرت هوش قابل ارتقا می باشد. این دوره شامل 13 فایل صوتی که با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی تهیه و تدوین شده سات به شما روش ها و تکنیک هایی را یاد می دهد که سریعتر یاد بگیرید و بیشتر در حافظه خود نگه دارید. با دانستن این روش ها رقبا خودتون رو کنار بزنید و سال موفقی رو برای خودتون رقم بزنید.

دوره شماره 3: دوره صوتی ” خستگی و خواب را کنار بزنید ” 
خستگی ، خواب آلودگی و کم انرژی بودن از مهمترین مسائل و معضلات دانش آموزان به خصوص کنکوری ها می باشد. برای اولین بار یک دوره ویژه مخصوص خواب و استراحت با سرفصل های فوق العاده کاربردی برای شما آماده کرده ایم تا به طور کامل این مشکل را پشت سر بگذارید. مهارت هایی مثل اینکه چطور کمتر بخوابید اما همچنان سرحال و قبراق باشید قطعا به شما کمک می کند بهتر مطالعه کنید و سر حال تر زندگی کنکوری و تحصیلی خودتون رو بگذرونید.

اطلاعات این دوره بر اساس متدهای روانشناسی خواب و استراحت بر اساس مکانیزم بدن انسان است که توسط بزرگترین کارشناسان این حوزه به طور کامل تایید شده است و کاملا می تواند عملی باشد.

دوره شماره 4: دوره صوتی ” چطور همیشه سرحال و پر انرژی باشیم ” 
شاد بودن ، انرژی داشتن و وجود انگیزه 70% موفقیت است. شما باید هر روز با انگیزه و دل خوش فریند مطالعه خود را شروع کنید. این دوره ویژه با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی در 12 فایل صوتی تهیه و تدوین شده است. هدف اصلی این دوره این است که شما انگیزه خود را حفظ کنید ، هر وقت نا امیدی سراغتان آمد آن را کنار بزنید و بتوانید با نهایت لذت به مسیر درس خواندن ادامه دهید.
اطلاعات و فایل های این دوره انرژی شما رو تامین میکنه و انگیزه فوق العاده ای به شما تزریق میکنه ، چیزی که خیلی بهش نیاز دارید تا موفق بشید.


4- پشتیبانی ۲۴ ساعته مشاوران دیجی کنکور

همانطور که قبلا توضیح دادیم ، در هر ساعت از شبانه روز مشاوران دیجی کنکور پاسخگو سوالات و مشکلات شما عزیزان هستند.


ثبت نام پکیج برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور

خرید پکیج برنامه ریزی پاییز ( 50% تخفیف )

نکته مهم این جاست که شما با پرداخت این هزینه تا پایان پاییز نیاز به هیچ صرف هیچ هزینه ای برای مشاوره ، برنامه ریزی ندارید ، چون همه ی چیزی که میخواهید در این پکیج در اختیار شماست.

29
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

29 دیدگاه

  • فرهاد
    2 سال پیش

    سلام من از دهم چیزی زیادی یاد نگرفتم و در تابستون هم اصلا نخوندم الان چیکار کنم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      2 سال پیش

      سلام فرهاد جان
      با برنامه پاییزه میتونی یه شروع خیلی قوی برای یازدهم داشته باشی. به طور کامل و صفر تا صد در پاییز و سپس با برنامه زمستانه و بهاره کل یازدهم رو میترکونی، خیالت راحت.

  • فاضله
    3 سال پیش

    سلام،
    ببخشید یعنی من الان اگه این پکیج رو بخرم(امروز هجدهمه آذره)فقط تا سی ام اذر میمونه؟!
    واسه زمستون دوباره پکیج جدید میزارن؟!

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام
      بله میتونید اینکارو بکنید.
      پکیج زمستونه همین الان هم روی سایت قرار گرفته

  • مبینا
    3 سال پیش

    سلام من پولرو پرداخت کردم چرا مشاوراتون زنگ نمیزنن اخع

  • مبینا
    3 سال پیش

    کتابچه هاییو ک این بخش داره برامون پستشون میکنین با همین نودو نه تومن یا نه باید براشون جدا پول بدیم لطفا سریعتر جواب بدید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام مبینا جان
      کل محتوایات پکیج به صورت پی دی اف براتون ارسال میشه

  • alireza
    3 سال پیش

    سلام من میخوام از الان برا کنکور بخونم یازدهم هستم؟ از کدوم پکیج استفاده کنم.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام علیرضا جان.
      پکیج پاییزه برای پایه یازدهم مناسب شماست

  • ثنا
    4 سال پیش

    سلام به یک مشاور وبرنامه خیلی عالی نیاز دارم میتونین کمکم کنید؟

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام ثنا جان می تونید با شماره
      02128422410تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنن

  • امین پارسا
    5 سال پیش

    سلام با عرض احترام و خسته نباشید
    من دانش آموز یازدهم رشته ی تجربی هستم تا الان برای کنکورم هیچ کاری انجام نداده ام تازه استار زده ام و بسیار دنبال کنکورم هستم حتی گوشیه خود را برداشته ام اما من الان نمیدانم از کجا شروع کنم یا اصن میتونم توی کنکورم موفق بشم
    آیا امیدی هست

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      با مرکز مشاوره ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید کامل راهنماییتون میکنن.

  • رزا
    5 سال پیش

    سلام اين برنامه شامل دوره سال دهم و تست زني دهم و يازدهم هم هست؟؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      رویکرد اصلی برنامه برای پایه یازدهم هستش. در برنامه ریزی تابستان پایه دهم مطالعه شد.
      اما بنا به در خواست دانش آموز برنامه برای هر فرد شخصی تر هم میشه.

  • sana
    5 سال پیش

    ایا این برنامه برای سال تحصیلی 99_98 با توجه به برنامه راهبردی ازمون های ازمایشی مثل قلمچی مناسب هست؟چون برنامه راهبردی جدید برای سال تحصیلی جدید تغییر کرده انگار!

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      کاملا با برنامه آزمون ها در سال جدید مطابقت پیدا میکنه

  • عباسی
    5 سال پیش

    آیا این پکیج بروز برای کنکور1400هست؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام بله
      این پکیج که در سال 98 ارائه میشه برای یازدهمی ها برای کنکوریهای 1400 هستش.

  • زهرا
    5 سال پیش

    چرا نسخه نمونه برای من دانلود نمیشه؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام زهرا جان
      نمونه مشکلی نداره لطفا دوباره امتحان کنید.

  • Asma
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید الان اردیبهشت 98 هستش ومن یازدهم تجربی هستم و تا الان هم هیچ کاری برای کنکور 99 ام انجام ندادم میخواستم بدونم شما برنامه ی سه ماهه ی تابستون دارین که من از این تابستون جدی شروع کنم به با برنامه درس خوندن?!

  • یاسمن حاجی زاده
    5 سال پیش

    من پایه یازدهم تجربی هستم و از پاییز شروع نکردم ولی میخوام از الان با دیجی کنکور شروع کنم .الان باید چیکار کنم؟!!

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام یاسمن جان
      خوشحال میشیم در ادامه تا پایان مسیر در کنارتون باشیم و شاهد موفقیتتون باشیم.
      ما حسابی رو دانش آموزامون حساسیم و هر کاری که نیاز باشه برای موفقیتشون انجام میدیم و این اصلی ترین ویژگی هستش که همه ما رو با اون میشناسن.

  • الهه
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید. ببخشید من این برنامه رو امروز گرفتم و الان به برنامه ی سومش نیاز دارم ک انگار سه شنبه ی گذشته ارسال شده . میخواستم بدونم این برنامه برای من فرستاده نمیشه؟

    • سلام الهه جان
      با شماره 02128422410 تماس بگیرید همکاران راهنماییتون میکنن.
      همچنین میتونید از طریق تلگرام به شماره 09351616724 پیام بدید تا برنامه رو شخصا براتون ارسال کنن.
      موفق باشید

  • Fatemeh
    5 سال پیش

    سلام این پکیج برای دانش آموزی که سال دهم رو هیچی نخونده و الان سال یازدهم مهرماهش رو هم هیچی نخونده مناسبه؟ یا باید پکیج دیگه ای خریداری بشه میشه راهنمایی کنید لظفا

    • سلام فاطمه جان
      بله این پکیج از صفر به تمامی مباحث میپردازه.
      برناه ماه آبان هم در اختیار خریداران قرار گرفت.
      تهیه کنید و از این ماه همراه با دیجی کنکوریا شروع کنید