برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور 1402 – برای همه رشته ها

برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور 97
برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور 1402 ؛ امروز تا کنکور چند روز مونده!؟ به نظرت چقدر زمان نیاز داری تا همه کتاب ها رو دو سه دور مرور کنی!  اینو نگفتم که استرس بگیری ، اینو گفتم که حواستو جمع کنی و با تمام وجود در این مسیر باقی مونده تلاش کنی. شاید یه سوالی تو ذهنت ایجاد بشه که چطور قراره تو 4 ماه کل کنکور رو بخونید و بترکونید. جواب ما به این سوال اینه که تو 4 ماه خیلی کارا میشه کرد!! خب حالا چطوری ؟! با برنامه ریزی… یه برنامه ریزی دقیق و حرفه ای کنکور که تو 4 ماه بتونی بهترین نتیجه رو تو کنکور 1402 بدست بیاری و همه دروس کامل بخونی و ب خیال راحت به سال کنکورت ادامه بدی و به بهترین رتبه بررسی. بله برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور 1402 شگفتی جدیده از بچه های پر شور نشاط دیجی کنکور که امروز می خوایم به شما معرفیش کنیم. حالا با ما همراه باشید تا این شگفتی رو هر چی بیشتر با هم بررسی کنیم.

آپدیت: برنامه ریزی 4 ماهه دیجی کنکور ویژه کنکور خرداد ماه 1402 برای هر سه رشته تجربی ، انسانی و ریاضی با آپدیت های ویژه کنکور 1402 منتشر شد.


برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور 1402 شامل چه قسمت هایی میشه؟

محتویات پکیج 4 ماهه کنکور 99

پکیج برنامه ریزی 4 ماهه دیجی کنکور صفر تا صد همه چیزهایی که نیاز دارید تا تو 4 ماه بترکونید رو در اختیار شما قرار میده طوری که شما با داشتن این پکیج نیاز به هیچ چیز دیگه ای ندارید و حتی هزار تومان هم خرج اضافی برای تهیه منبع دیگه ای نیاز ندارید.

به تصویر زیر نگاه کنید! نتیجه ها ما را تعریف میکنند :

دیجی کنکور پرمخاطب ترین نهاد برنامه ریزی کشور

آیا می دونستید در کنکور سال گذشته بیش از 4300 نفر پکیج برنامه ریزی 4 ماهه دیجی کنکور رو تهیه کردن…!

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص پکیج 4 ماهه دارید روی دکمه زیر کلیک کنید و با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید:

تماس با پشتیبانی

پکیج برنامه ریزی 4 ماهه دیجی کنکور از 4 بخش اصلی تشکیل شده:

1- بسته برنامه ریزی 4 ماهه دیجی کنکور با قابلیت شخصی سازی

یک برنامه ریزی دقیق و کامل تا بتونید در 4 ماه حداقل 3 بار همه دروس اختصاصی رو بخونی ، تست بزنی و مرور کنی. در مورد این برنامه فوق العاده ویژه و خاص در ادامه به طور کامل توضیح میدیم اما چند نکته باید بدونی تا به قدرت این برنامه ایمان پیدا کنی:

+ طراحان برنامه 4 ماهه: برای رشته تجربی دانشجویان پزشکی تهران – برای رشته ریاضی دانشجویان صنعتی شریف و برای رشته انسانی دانشجویان دانشگاه تهران و شهید بهشتی کار تولید و برنامه ریزی 4 ماهه رو بر عهده داشتن.
+ قابلیت ویژه شخصی سازی: سطح بندی این برنامه که میتونه با ساعت مطالعه های مختلف قابل تطبیق باشه در کنار راهنمایی مشاوران همراه شما در دیجی کنکور یک برنامه کاملا شخصی سازی شده رو در اختیار هر دانش آموز قرا میده.

 

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی 4 ماهه دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه برنامه تجربی

دانلود نمونه برنامه انسانی

دانلود نمونه برنامه ریاضی

2- دو کتابچه اختصاصی بسیار مهم که قطعا یک کنکوری باید داشته باشه

تیم تحریریه دیجی کنکور با همکاری بیش از 50 نفر از رتبه های زیر 500 کنکور در چند سال اخیر سه کتابچه کاملا اختصاصی و مهم ، برای خریداران پکیج برنامه ریزی 4 ماهه تدوین کرده که نظیرش رو در هیچ جای دنیای کنکور نمیتونید پیدا کنید.
کتابچه اول : ” بهترین اصول مطالعاتی کنکور از دیدگاه رتبه های زیر 500″
روش مطالعه کنکور - برنامه ریزی تابستان برای کنکور 99
در این کتابچه فوق العاده به آموزش شیوه های مطالعه اصولی تک تک دروس کنکور پرداخته شده ، طوری که با مطالعه اون شما میتونید یک تغییر اساسی مثبت تو شیوه مطالعتون بدید و با بازدهی نزدیک به 100% تمامی درس ها رو مطالعه کنید.

کتابچه دوم: ” بر قله های تمرکز ” – راهکار های افزایش تمرکز و بازدهی مطالعاتی
کتابچه بر قله های تمرکز - برنامه ریزی تابستان برای کنکور 99
تمرکز پایین و بازدهی پایین مطالعاتی باعث میشه ساعت ها مطالعه روزانه شما به راحتی به هدر بره و این یعنی تلاش شما بی ثمر باشه. تو این کتاب که بر اساس تحقیقات معتبر علمیه در مورد شیوه های افزایش تمرکز و رسیدن به 100% تمرکز هنگام مطالعه بهتون آموزش میدیم تا هر ثانیه درس خوندن شما مفید باشه و زحمتی هدر نره.

نکته مهم : این کتاب ها در هیچ جایی به فروش نمیرسه و حق امتیازشون مربط به دیجی کنکوره و فقط در اختیار خریداران پکیج های برنامه ریزی دیجی کنکور قرار میگیره.

خرید با تخفیف فوق العاده

اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. + 50% تخفیف ویژه جشنواره یلدای کنکوری!

خرید پکیج 4 ماهه

آیا میدونستید در رشته ریاضی هم مثل تجربی دیجی کنکور کلی قبولی تو بهترین دانشگاه ها داشته؟!

آلبوم افتخارات ریاضی - دیجی کنکور

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص پکیج 4 ماهه دیجی کنکور دارید روی دکمه زیر کلیک کنید و با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید:

02128422410

3- چهار دوره ویژه که باید داشته باشید (جدید)

برای اولین بار در ایران و بعد از 1 سال تلاش برای تهیه و تدوین 4 دوره بسیار ویژه ، کلیدی و مهم برای شما آماده کرده ایم که اطلاعات آن می تواند سال کنکور را برای شما به یک سال طلایی ، ایده آل و پر از موفقیت تبدیل کند. نکته مهم این است که اطلاعات این دوره ها همیشه و تا آخر عمر به دردتون می خوره.

بهتون قول میدیم و تضمین میکنیم که اطلاعات این دوره ها اینقدر خاص و خفن هستن که برگ برنده شما در رقابت حساس با بزرگترین رقبای کنکوریتون میشن.

در ضمن توجه کنید که همه این دوره ها به صورت کاملا رایگان و به عنوان هدیه ناقابل فقط در اختیار خریداران پکیج های دیجی کنکور قرار میگیره.

دوره شماره 1: دوره ویدیویی ” مهارت های طلایی مطالعه ” 

میخواید سرعت مطالعتون رو ظرف 1 ماه 20 برابر بیشتر کنید؟ میخواید 5 برابر بیشتر اطلاعات رو تو حافظتون نگه دارید؟ بعد از دیدن این دوره 1.5 ساعته حداقل 40% سرعت مطالعه و یادداشت برداریتون رو افزایش میده و بدون افزایش ساعت مطالعه تا 80% بهره وری مطالعتون رو افزایش بدید.

مدرس این دوره: این دوره کاملا مبتنی بر روش های علمی و 100% عملی هستش که در بزرگترین مراکز آموزش دنیا به افراد آموزش داده میشه. مدرس این دوره پال نواک هستش که از بزرگترین اساتید تقویت حافظه و تندخوانی در تمام دنیاست. پل نواک(Paul Nowak) دوره های مهارت سریع خواندن و بهبود حافظه را در سازمان هایی مانند ناسا و گوگل آموزش میده. پل نواک مدیر موسسه و برنامه ریزی ایریس ریدینگ(Iris Reading)است که بزرگترین ارائه دهنده آموزش های سریع خوانی و بهبود حافظه است. او در کارگاه های آموزشی خود هزاران نفر از دانش آموزان، تاجران حرفه ای وسازمان هایی چون NASA،Google وتعدادی از شرکت های Fortune 500 را تعلیم داده. او سخنران مهمان در دانشگاه هایی چون هاروارد، استنفورد و دانشگاه شیکاگو بوده است.

بخش از این دوره را رایگان ببینید : 11 تکنیک مطالعه 25 و 5 برای بازدهی 100%

نتایج این دوره:

  1. یادگیری و مطالعه 20 تا 80 برابر سریعتر و دقیق تر
  2. تقویت 10 برابری مهارت های یادداشت برداری سریع و اصولی
  3. تقویت حافظه بخاطرسپاری لغات و فرمول ها و روش های تست زنی
  4. کسب نمرات خیلی خیلی بهتر در آزمون ها و کنکور

این دوره بین المللی به ارزش 95 دلار (معادل 1 میلیون و 140 هزار تومان) برای اولین بار با زبان فارسی به عنوان هدیه ای ناقابل فقط در اختیار خریداران پکیج پاییزه دیجی کنکور قرار میگیره.

دوره شماره 2: دوره صوتی ” روش های تکنیکی تقویت حافظه و به خاطر سپردن طولانی مدت ” 

تا به حال به این فکر کردید چطور می توانید مطالب را مدت بیشتری در ذهن خود نگه دارید؟ چطور می توان سریع تر و بهتر مطالب را یاد گرفت؟ بر خلاف چیزی که همه تصور می کنند حافظه و قدرت هوش قابل ارتقا می باشد. این دوره شامل 13 فایل صوتی که با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی تهیه و تدوین شده سات به شما روش ها و تکنیک هایی را یاد می دهد که سریعتر یاد بگیرید و بیشتر در حافظه خود نگه دارید. با دانستن این روش ها رقبا خودتون رو کنار بزنید و سال موفقی رو برای خودتون رقم بزنید.

بخش از این دوره را رایگان گوش کنید : 11 روش فوق العاده برای افزایش قدرت حافظه و به خاطر سپردن مطالب

دوره شماره 3: دوره صوتی ” خستگی و خواب را کنار بزنید ” 
خستگی ، خواب آلودگی و کم انرژی بودن از مهمترین مسائل و معضلات دانش آموزان به خصوص کنکوری ها می باشد. برای اولین بار یک دوره ویژه مخصوص خواب و استراحت با سرفصل های فوق العاده کاربردی برای شما آماده کرده ایم تا به طور کامل این مشکل را پشت سر بگذارید. مهارت هایی مثل اینکه چطور کمتر بخوابید اما همچنان سرحال و قبراق باشید قطعا به شما کمک می کند بهتر مطالعه کنید و سر حال تر زندگی کنکوری و تحصیلی خودتون رو بگذرونید.

اطلاعات این دوره بر اساس متدهای روانشناسی خواب و استراحت بر اساس مکانیزم بدن انسان است که توسط بزرگترین کارشناسان این حوزه به طور کامل تایید شده است و کاملا می تواند عملی باشد.

دوره شماره 4: دوره صوتی ” چطور همیشه سرحال و پر انرژی باشیم ” 
شاد بودن ، انرژی داشتن و وجود انگیزه 70% موفقیت است. شما باید هر روز با انگیزه و دل خوش فریند مطالعه خود را شروع کنید. این دوره ویژه با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی در 12 فایل صوتی تهیه و تدوین شده است. هدف اصلی این دوره این است که شما انگیزه خود را حفظ کنید ، هر وقت نا امیدی سراغتان آمد آن را کنار بزنید و بتوانید با نهایت لذت به مسیر درس خواندن ادامه دهید.
اطلاعات و فایل های این دوره انرژی شما رو تامین میکنه و انگیزه فوق العاده ای به شما تزریق میکنه ، چیزی که خیلی بهش نیاز دارید تا موفق بشید.

 

خرید با تخفیف فوق العاده

اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. + 50% تخفیف ویژه جشنواره یلدای کنکوری!

خرید پکیج 4 ماهه


4- پشتیبانی 24 ساعته ویژه خریداران پکیج 4 ماهه دیجی کنکور

پشتیبانی های 24 ساعته دیجی کنکور معروف ترین خدمتیه که تو سه سال اخیر باعث شده همه دانش آموز ها از دیجی کنکور به عنوان یک برند قابل اعتماد یاد کنند. در هر ساعت از شبانه روز اگر سوالی داشته باشید هم از طریق مرکز تماس و هم از طریق پشتیبانی آنلاین 24 ساعته سایت میتونید جواب و راه حل سوالات و مشکلاتتون رو بگیرید و خیالتون راحت باشه که هیچ سوالیتون بی جواب نمیمونه.

5- مشاور شخصی در کنار شما تا آخرین روز اجرای برنامه

همچنین میتونید در کنار پکیج یک مشاور شخصی داشته باشید که به صورت روزانه پیگیر وضعیت شما باشه و به بهترین نحو به شما برای یک پیشرفت فوق العاده در 4 ماه کمک کنه.

ویژگی های مشاور شخصی دیجی کنکور :

+ رتبه برتر کنکور : مشاور شما از رتبه های زیر 500 کنکور سراسری سه سال اخیر
+ پیگیری روزانه : مشاور شما به طور روزانه وضعیت برنامه شما رو پیگیری میکنه و بهتون راهکارهای مناسب رو یاد میده
+ پیشرفت در آزمون ها : مشاور شما وضعیت تراز آموز های شما رو مرتب تحلیل میکنه و برای افزایش تراز حسابی بهتون کمک میکنه
+ تماس تلفنی هفتگی : مشاور شما هفته ای 2 – 3 بار بهتون زنگ میزنه و نکات طلاییی  مشاوره ای رو بهتون یاد میده
+ پاسخگویی 24 ساعته : مشاور شما همیشه حواسش به شما هست و برای هر سوال و مشکل شما یک راه حل دقیق ارائه میکنه

خرید با تخفیف فوق العاده

اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. + 50% تخفیف ویژه جشنواره یلدای کنکوری!

خرید پکیج 4 ماهه


ویژگی های برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور 1402

تا الان فهمیدی که این پکیج کلی خدمات و امکانات و فوق العاده داره! حالا می خوایم تو ادامه مطلب خیلی دقیق و موشکافانه تمامی ابعاد برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور 1402 رو با هم بررسی کنیم. اول از همه بریم سوال هایی که ممکنه همین ابتدا تو ذهنه شما باشه رو پاسخ بدیم…

سوال اول: اگه تا الان خوب درس نخونده باشم ، یا هیچی نخونده باشم، با برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور می تونم موفق بشم؟

جواب این سوال مثبته. البته اگه خودت بخوای! طبق برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور تجربی 1402 و همچنین برنامه ریزی 4 ماهه کنکور ریاضی و انسانی 1402 میتونی موفق بشی.
درسته که حجم درسا خیلی زیاده و شاید احساس کنی که زمان زیادی تا کنکور نمونده ، اما با برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور میتونی به هدفت برسی. بر اساس این برنامه ریزی حتی وقت اینو داری که مطالب رو چند دفعه مرور هم بکنی! فقط کافیه اراده کنی که از الان به بعد با برنامه ریزی ۴ ماهه کنکور دیجی کنکور درس بخونی.

یادت نره که”از قدیم گفتن خواستن توانستنه…”

سوال دوم: اصلا میشه تو 4 ماه با برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور موفق شد؟

چرا که نه! برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور تجربی به صورت کاملا حرفه ای تهیه شده. به طوری که شما با به کار گیری اون موفقیت خودتون در کنکور تجربی 1402 رو حتمی می کنید. دوست من ۴ ماه زمان کمی نیست. فقط باید بدونید چطور میشه حداکثر استفاده رو ازش کرد. برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور 1402 این امکان رو به شما میده که نهایت بهره رو از این ۴ ماه ببرید و در نهایت به هدفتون برسید.

بیشتر از 4 ماه به کنکور مانده؟

حتی اگه بیشتر از 4 ماه تا کنکور هم زمان داری ، با برنامه ریزی 4 ماهه دیجی کنکور اول خیالت بابت همه درس ها رو راحت میکنی بعد میری سراغ تثبیت کردن و رسیدن به درصدهای بالای کنکور 1402. ما بعد از اتمام برنامه 4 ماهه به صورت رایگان اگر خودتون بخواید برنامه ریزی تثبیت و مرور بیشتر رو در اختیارتون قرار میدیم.

سوال سوم: کیا میتونن از برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور استفاده کنن؟

برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور 1402 برای همه مناسبه. دانش آموزانی که تو این مدت درس نخوندن؛ دانش آموزانی که درس خوندن ولی اصولی و کنکوری نخوندن و همینطور دانش آموزانی که تا الان خیلی خوب پیش رفتن و از همه مهمتر دانش آموزان زرنگی که میخوان خیلی زود و تو 4 ماه کل مباحث کنکور رو حداقل 2 بار مطالعه کنن و تازه دو بار هم مرور کنن. برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور تجربی 1402 طوری طراحی شده که پاسخگوی همه ی بچه های کنکوری باشه.
در ضمن بچه های بقیه رشته های هم خیالشون راحت  که این اصول تو برنامه ریزی 4 ماهه کنکور ریاضی 1402 هم پیاده سازی شده.

سوال چهارم: در برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور هر درس رو چند بار مطالعه و مرور می کنیم؟

در برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور تجربی 1402 و سایر رشته ها درس ها بارها و بارها مرور میشن. به طوری که شما میتونید توی ۱۶ هفته حداقل سه دور کل درس ها رو مرور کنید. این تکرار و تمرین در این ۴ ماه باعث میشه مطالب از یادتون نره و ادامه مسیرتون تا کنکور رو صرف تثبیت و رسیدن به درصدهای 100 کنید.

خرید با تخفیف فوق العاده

اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. + 50% تخفیف ویژه جشنواره یلدای کنکوری!

خرید پکیج 4 ماهه

سوال پنجم: روزانه برای این برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور چقدر وقت ما شما رو میگیره؟

برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور تجربی 1402 و سایر رشته ها سه تا سطح داره. زمان بندی مطالعه این برنامه ریزی به طور روزانه بین 6.5 تا 10 ساعته. توی هر روز 4 واحد مطالعاتی به علاوه ۱ واحد ویژه در نظر گرفته شده.

سوال ششم: آیا واقعا میشه با برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور موفق شد؟

تو دیجی کنکور هیچ چیزی نشد نداره! اما در نهایت به خودتون بستگی داره. اگه شما برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور رو به طور کامل و دقیق اجرا کنید موفقیتتون صد در صده. چون این برنامه ریزی مو لای درزش نمیره و کلی دانشجو موفق که رتبه خودشون تو کنکور زیر 300 بوده این برنامه رو برای شما نوشتن.
پس ما این اطمینان رو بهتون میدیم که با برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور موفقیتتون رو تضمین میکنید فقط کافیه از بچه های پارسال در مورد برنامه 4 ماهه دیجی کنکور بپرسید.

سوال هفتم: اگر از برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور عقب بیوفتم ، اون وقت چی؟

برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور تجربی بخش های جبرانی داره. ما یه سری از روز ها و زمان ها رو براتون در نظر گرفتیم که درس های عقب افتاده تون رو توی اون زمان بخونید. اینطوری خیالتون راحت میشه که از برنامه جا نمیمونید.

سوال هشتم: اگر در طول اجرای برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور ، سوال مشاوره ای برام ایجاد شد چیکار کنم؟

برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور فکر همه جا رو کرده. به طوری که مشاوره ی ۲۴ ساعته هم در اختیارتون قرار میده. شما میتونید هر وقت که براتون سوالی پیش اومد با واحد های مشاوره تماس بگیرید و مشکل رو حل کنید.

سوال نهم: آیا میشه با برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور تو دانشگاه های تاپ کشور پذیرفته شد؟

فقط غیر ممکنه که غیر ممکنه! شما میتونید با برنامه ریزی ۴ ماهه برای کنکور تو دانشگاه های تاپ کشور پذیرفته بشید. این یه امر کاملا طبیعی و ممکنه! فقط باید توی این ۴ ماه پا به پای برنامه ریزی ۴ ماهه پیش برید. البته یکم اراده و پشتکار هم لازمه که قطعا تو همتون پیدا میشه. خیلی ها تو همین یکی دو سال اخیر تونستن با ما به رتبه عالی برسن کافیه یه بار دیگه عکس های آلبوم افتخارات دیجی کنکور رو چک کنی.

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص پکیج 4 ماهه دارید روی دکمه زیر کلیک کنید و با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید:

02128422410


نمونه های از برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور

برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور که توسط تیم دیجی کنکور تهیه شده است بدون شک بهترین برنامه 4 ماهه موجود در سطح کشور می باشد (میخوام به سال قبل اشاره کنم که تعداد 4314 نفر از برنامه ریزی 4 ماهه ما استفاده کردن). کافیه نمونه های زیر را مشاهده کنید:
ابتدا یک نمونه رشته تجربی:

نمونه برنامه 4 ماهه کنکور تجربی

این هم یک نمونه از رشته ریاضی:

و یک نمونه از رشته انسانی :

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی 4 ماهه دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه برنامه تجربی

دانلود نمونه برنامه انسانی

دانلود نمونه برنامه ریاضی


قیمت پکیج های برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور

  • پکیج آلفا ( کل محتویات پکیج 4 ماهه + 4 ماه مشاوره خصوصی+ 50% تخفیف ویژه : 700 هزار تومان 1/400/000 تومان
  • پکیج بتا ( کل محتویات پکیج 4 ماهه + پشتیبانی ) +60% تخفیف ویژه : 450 هزار تومان 900 هزار تومان

ویژگی های مشاور شخصی در پکیج آلفا

+ رتبه برتر کنکور : مشاور شما از رتبه های زیر 500 کنکور سراسری سه سال اخیر.
+ پیگیری روزانه : مشاور شما به طور روزانه وضعیت برنامه شما رو پیگیری میکنه و بهتون راهکارهای مناسب رو یاد میده.
+ پیشرفت در آزمون ها : مشاور شما وضعیت تراز آموز های شما رو مرتب تحلیل میکنه و برای افزایش تراز حسابی بهتون کمک میکنه.
+ تماس تلفنی هفتگی : مشاور شما هفته ای 2 – 3 بار بهتون زنگ میزنه و نکات طلاییی مشاوره ای رو بهتون یاد میده.
+ پاسخگویی 24 ساعته : مشاور شما همیشه حواسش به شما هست و برای هر سوال و مشکل شما یک راه حل دقیق ارائه میکنه.

چرا پکیج آلفا انتخاب هوشمندانه تری است؟

نکته بسیار مهم این است که در پکیج آلفا شما با پرداخت فقط 250 هزار تومان هزینه بیشتر به مدت 4 ماه از خدمات مشاوره خصوصی دیجی کنکور بهره مند خواهید شد.


نحوه ی تهیه برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور

پس از کلیک کردن بر روی ” خرید پکیج 4 ماهه دیجی کنکور ” به صفحه ی دیگری منتقل می شوید که باید پکیج خود را از بین آلقا و بتا انتخاب کنید. در صفحه بعد فرمی وجود دارد که بعد از پر کردن این فرم ( شامل مشخصات و رشته تحصیلی و… ) و کلیک کردن بر روی ” ارسال و خرید ” به صفحه ی سبد خرید بانکی متصل می شوید و پس از پر کردن مشخصات پرداخت کننده، می توانید ثبت نام و پرداختتون را کامل کنید.

خرید پکیج 4 ماهه دیجی کنکور

167
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

167 دیدگاه

  • نسترن
    3 سال پیش

    من پکیج رو خریداری کردم ولی نمیدونم چرا برای ریاضی نظام قدیمه

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      2 سال پیش

      سلام نسترن جان
      جای هیچ نگرانی نیست احتمالا در زمان ثبت نام رشته درست رو انتخاب نکردید. پشتیبانی الان باهاتون تماس میگیره و کامل راهنمایی میکنه و فایلهای مرتبط با رشته خودتون رو ارسال میکنه.

  • محمد
    3 سال پیش

    سلام اگر من از برنامه کنکور ۱۳۹۸استفاده کنم اشکالی ندارند یا باید دوباره خریداری کنم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام محمد جان
      برنامه آپدیت های تغییرات مربوط به کنکور جدید 1401 را داشته و فایل های مشاوره ای و رویکردهای جدیدی اضافه شده. پیشنهاد میشه نسخه جدید رو تهیه کنید که از بقیه عقب نمونید.

  • فاطمه سلیمانی
    3 سال پیش

    سلام من تا الان میشه گفت 70 درصد دوازدهم رو خوندم ولی پایه رو فقط دهم اونم خیلی دست و پا شکسته
    اگه از الان تمام تلاشم رو بکنم میتونم رتبه دو رقمی بیارم؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام فاطمه جان
      می تونید از برنامه ی 3 ماهه مون استفاده کنید که به طور کامل صفر تا صد ده و یازده و دوازده مرور و مطالعه و جمع بندی شده

  • ناهید قبادی
    3 سال پیش

    سلام وقت بخیر..الان دیر نیست برای خرید این برنامه؟اگه الان بخرم میتونم برسم به برنامه؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام ناهید جان
      میتونید از برنامه ی سه ماهه مون استفاه کنید.
      و اون چند روز که اضافه تر از 3 ماه هستش رو اگر روزی نتونستید برنامه رو اجرا کنید، بتونید جبران کنید.

  • فاطمه
    3 سال پیش

    سلام
    ببخشید توی برنامه ۴ ماهتون تایم مدرسه رو هم برای دوازدهما در نظر میگیرین؟با توجه به اینکه تدریس مجازی داریم

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام فاطمه جان. بله با کمک مشاور و برنامه ریزی میتونید هم امتحان و کلاس های دوازدهم رو پیش ببرید و هم برای کنکور بخونید.
      مشاور ها به طور کامل در ارتباط هستند باهاتون و راهنمایی تون میکنند

  • مریم
    3 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر
    من کنکوری ۱۴۰۰ هستم،در ازمون های قلم چی شرکت می کنم و میخوام یه برنامه جامع و کامل داشته باشم تا روز کنکور و مشاورتون بهم پکیج ۴ ماهه رو پیشنهاد داد،میخواستم ببینم که ایا توی برنامتون ازمون های ازمایشی که فرد شرکت میکنه هم لحاظ میشه؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام مریم جان
      بله میتونید با کمک مشاور که هر روز باهاش در ارتباط هستید مطابقت بدید برنامه رو

  • عارف
    3 سال پیش

    سلام .یه سوال! , الان که اخر دی ماه هستش برنامه ای که شما ارائه میکنید واقعا جوابگوی کنکور هستش؟ چون شما گفتید برنامه تمام 3 سال رو پوشش میده به نظر شما نباید اول از نیمه سال دوازدهم شروع کرد و بعدا به سال دهم و یازدهم توی برنامه اختصاص داده بشه ؟

    • سمانه اقبال جو
      3 سال پیش

      سلام عارف جان
      هر سه پایه رو در 4 ماه میخونید. مشاور هم همراه تون هستش هر روز در واتساپ و تماس تلفنی و بهتون میگه که چه شکلی هم برای دوازدهم بخونید و هم برای کنکور

  • Sweeti
    3 سال پیش

    سلام خسته نباشید. ببخشید دروس رو پایه به پایه می برید جلو؟؟ یعنی اول دهم بعد یازدهم بعد دوازدهم؟؟؟ چه جوریه؟میشه توضیح بدید لطفا

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام
      بله دروس به طور همزمان پیش میرن در برنامه

  • محمدامین
    3 سال پیش

    سلام…بخشیداین هزینه روبرای بسته چهارماهه…فقط یکباربایدپرداخت کنیم یاهرماه

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام محمد امین جان
      این هزینه برای 4 ماه هستش

  • زهرا
    3 سال پیش

    سلام میخواستم بدونم این برنامه تمام دروس رو پوشش میده یا بخشیش رو؟!

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام زهرا جان
      بله یه برنامه ی جامع هستش

  • سید امیر حسن
    4 سال پیش

    سلام . من در حال حاظر پشت کنکوری سال 99 هستم . میخواستم برنامه تهیه کنم . و اینکه من توی هفته 3 جلسه باشگاه هم دارم .اینارو توی برنامه چکارش کنم؟
    و اینکه چه برنامه ای بخرم واسه کنکور 1400

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام امیر حسین جان.
      بعد از خرید مشاور باهاتون صحبت میکنه و میتونید باهاش برنامه ی روزانه تون هماهنگ کنید.
      برای پشت کنکوری ها برنامه ریزی 4 ماهه مناسب هستش

  • Faeze
    4 سال پیش

    سلام وقت بخیر من کنکوری ۱۴۰۰ هستم به نظرتون این بسته از حالا به درد من میخوره یا پیشنهاد بهتری دارید؟دقیقا میخام از صفر شروع کنم و بیشتر از چهار ماه وقت دارم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام فایزه جان.
      اگر دوازدهم هستید برنامه ی مناسب شما برنامه ی پاییزه هستش که تایم مدرسه هم داخل لحاظ شده

  • فاطمه نصیریان
    4 سال پیش

    سلام شما که میگین برنامه ریزی دیجی کنکور براساس ازمون هاس ..ولی ازمون هایی که از پاییز شروع میشن بیشتر از ۴ماه طول میکشن برا اونا چکار کنیم؟

  • یکتا
    4 سال پیش

    سلام من سال دیگه کنکور دارم الان میخوام بگیرم خوبه که بگیرم!؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام یکتا جان
      برنامه تابستونه دیجی کنکور مناسب شماست

  • فاطمه نصیریان
    4 سال پیش

    سلام این هزینه برای کل چهارماهه یاهرماه باید هزینه داده بشه؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام فاطمه جان
      قیمت برنامه برای 4 ماه هستش

  • جلیل
    4 سال پیش

    خییییلی خوب بود

  • علی فیروز
    4 سال پیش

    سلام خسته نباشید میخواستم راجب فرستادن بسته بگم که چطوریه

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام
      بلافاصله بعد از پرداخت میتونید بسته رو دانلود کنید.
      معمولا کمتر از یک ساعت بعد از پرداخت هم مشاور باهاتون تماس میگیره و راهنمایی های لازم رو انجام میده.

  • دریا
    4 سال پیش

    سلام سلام خسته نباشید
    من قصد دارم این بسته رو تهیه کنم فقط ب نظرتون الان دیر نیست؟؟
    درضمن این کتابچه هایی ک در نظر گرفتید برای کسایی ک این بسته رو تهیه میکنن چطوری ب دستشون میرسونید؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام دریا جان
      الان بهترین زمان برای تهیه این پکیج هستش، چون دقیقا 4 ماه تا کنکور مونده و شما می تونید حسابی در این 4 ماه از برنامه استفاده کنید.
      لینک دانلود کتابچه ها براتون ارسال میشه یا به صورت پی دی اف در تلگرام ارسال میشه براتون

  • یاسین جمالی
    4 سال پیش

    سلام.بببخشید بعد از خرید این پکیج ما باید این برنامه رو دانلود کنیم یا برامون میفرستین چاپی اش رو .لطفا حتی اپر چاپی ندارید لطفا این امکان رو فراهم کنید که ما با پرداخت پول بیشتر برنامه رو به صورت چاپ رنگی داشته باشیم .خیلی ممنون.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام یاسین جان برنامه به صورت پی دی اف براتون ارسال میشه در تلگرام یا لینک دانلود ارسال میشه براتون به صورت پیام.
      کاملا خوانا و قابل پرینت هستش.
      برای اطلاعات بیشتر می تونید با شماره 021-28422410

  • امیر
    4 سال پیش

    سلام این برنامه بودجه بندیش با کانون فرق داره پس ازمون نمیتونیم بدیم درسته؟؟. اگه کسی بخواد از الان شروع کنه این برنامه رو ، دقیقا از کی باید ازمون شرکت کنه ؟ لطفا توضیح بدید ممنون

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام امیر جان.
      در برنامه 4 ماهه همه ی درس های ده و یازده و دوازده از صفر شروع میشه و تا سه بار صفر تا صد درس ها مرور و مطالعه و تستش رو کار میکنید.
      میتونید از الان شروع کنید و پایان برنامه در 4 تا ازمون جامع کانون شرکت کنید .
      برای اطلغات بیشتر می تونید با شماره 021-28422410 تماس بگیرید

  • فاطمه
    4 سال پیش

    سلام
    من پول پکیج رو پرداخت کردم اما نمیدونم چجور باید دانلودش کنم
    اصلا از کجا باید دانلودش کنم؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام فاطمه جان اگه تا الان به دست تون نرسیده با این شماره تماس بگیرید 021-28422410

  • Faqihe
    4 سال پیش

    ایول بینظیرید شمااا
    جوابمو گرفتم😁😁😁

  • Faqihe
    4 سال پیش

    سلام خدمت شما خسته نباشید میگم بهتون،من ی سوال داشتم یکی از کاربران از شما پرسیده بودن ک حتی اگر فردی صفره صفر هم باشه میتونه با استفاده از این بسته ب رتبه خوبی برسه و شما پاسخ مثبت دادین سوال من اینکه بسته شما فقط برنامه ریزی هستش ینی کسی ک ریاضیش مثلا صفر باشه چطوری میتونه درصد بالا بزنه آخه بسته شما برنامه ریزی هست و آموزشی نداره وگرنه اگه اینطوری میشه با خرید این بسته ب درصد بالایی رسید خب قطعا ارزش خریدن داره…

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام وقت بخیر
      ببینید منابع آموزشی مختلف رو که کنکوری ها دارن. نکته مهم در مسیر کنکور با برنامه درس خواندن و دونستن روش های مطالعه و زندگی کنکوریه. شما با این برنامه طی 4 ماهه دقیقا می دونید کی چی بخونید ، چطوری بخونید ، کی تست بزنید و کی چیکار کنید. کلی دوره صوتی انگیزشی و کاربردی هم هست که انگیزتون حفظ بشه.
      پس یادتون باشه تو مسیر کنکور همه کتاب کمک آموزشی و منابع آموزشی برای خوندن دارن اونا یه برنامه میخوان یه مشاور میخوان که بهشون بگه چطور ازشون استفاده کنن.
      اینطوری تو 4 ماه میتونید بترکونید.

  • UNKNOWN
    4 سال پیش

    سلام میخواستم بدونم این برنامه بصورت مهندسی شده و دقیق ترتیب و روز های دروس رو قرار داده جوری که مثلا اگر من امروز عربی را همراه با لغات خوندم به فاصله زمانی حساب شده ای قراره تست بزنم تا لغات و … فراموش نکنم؟ یا خیر
    اگر اینجور هست ممنون میشم یه مثال بزنید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام و وقت بخیر
      بله برنامه استاندارد هستش و هر درس تا3 بار تکرار شده و تا سه بار می تونید مرور و تست کار کنید.
      یک روزهایی هم اختصاص داده شده برای مرور و تست مجدد.
      همراه برنامه هم مشاور دارید که در راستای برنامه کمک تون میکنه

  • Hana
    4 سال پیش

    سلام دیجی کنکور. خسته نباشید. ببخشید من داشتم پکیج بتا رو خریداری میکردم که مینویسه کارت شما از طرف بانک صادرکننده محدود میباشد. ولی کارتمو بردم بانک و گفت که هیچ مشکلی نداره میشه بگین چرا من واقعا این برنامه رو میخوام.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام هانا جان
      برای خرید از سابت باید رمز پویا داشته باشی.
      می تونی برای اطلاعات بیشتر و گرفتن شماره کارت باشماره 021-28422410 تماس بگیری

  • فاطمه
    4 سال پیش

    سلام خدا قوت.ببخشید میخاستم این پکیجو خریداری کنم خیلیم بهش نیازدارم ب دلیل شرایط بدمالی فقط میتونم از تخیف امروزش استفاده کنم ولی متاسفانه رمزدوم ندارم میشه شماره کارت بهم بدین ازاین طریق خریداریش کنم.ممنون میشم این لطفوکنین اخه یکی ازدوستامم رمزدوم داره ولی میزنم نمیشه مشکل داره.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام فاطمه جان
      بله عزیزم برای خرید باید رمز پویا داشته باشی
      با این شماره تماس بگیر بهت شماره کارت میدن و راهنماییت میکنن
      02128422410

  • سمانه اقبال جو
    4 سال پیش

    سلام سارا جان
    بله برنامه کاملا مناسب کنکور 99 هستش
    برنامه ریزی 4 ماه مون یه برنامه ریزی جامع و جمع بندی کامل هستش که می تونید پایان 4 ماه در آزمون جامع قلم چی شرکت کنید.
    برای اطلاعات بیشتر با شماره 021-28422410 تماس بگیرید

  • سمانه اقبال جو
    4 سال پیش

    سلام سارا جان
    بله کاملا مناسب کنکور 99 هستش و شما می تونید یک تا سه دور همه ی درس ها در 4 ماه دوره کنید و بعد از عید آزمون جامع قلچی شرکت کنید

  • سمانه اقبال جو
    4 سال پیش

    سلام پرستو جان
    هیچ وقت برای شروع دیر نیست، با روزی 5ساعت درس خوندن می تونید شروع کنید و به 8 تا 12 ساعت برسونیدش و تا کنکور موفق بشید که همه ی درس ها مرور کنید و تستش رو بزنید.

  • محمد
    4 سال پیش

    سلام خسته نباشد این برنامه برای اونایی که مدرسه نمی رن جواب میده
    ولی برای من که تا 2 مدرسه کلاس دارم چی؟

    بعد این برنامه با سنجش های بعد عید تطابق داره یا خیر؟

    بعد آیا برنامه ای که برای عید نوشته کل درس ها یک دور دوره میشه یا خیر؟

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام محمد جان
      برنامه 4 ماهه هم برای دوازدهمی و هم برای پشت کنکوری کاملا مناسب هستش.
      می تونید بعد از تایم مدرسه برنامه رو شروع کنید.
      در برنامه 4 ماهه شما می تونید همه ی درس های ده و یازده و دوازده رو از صفر شروع کنید و تا سه بار در 4ماه مرور کنید و تست بزنید.
      برای اطلاعات بیشتر باش ماره 021-28422410 تماس بگیرید

  • مجتبی اب
    4 سال پیش

    سلام ببخشید من پکیج بتا رو خریدم اما پشیمون شدم و میخوام مشاوره داشته باشم
    چطوری مشاوره بگیرم

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام می تونید با پشتیبانی تماس بگیرید تا زاهنمایی تون کنن
      02128422410

  • آرمان
    4 سال پیش

    سلام برنامتون قابلیت همراه شدن با آزمون های قلم چی را دارد؟

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام ارمان جان
      برنامه ریزی 4 ماهه مون یه برنامه ریزی جامع و جمع بندی کامل هستش که بعد از تموم شدنش می تونید آزمون جامع قلم چی رو شرکت کنید

  • fatemeh
    4 سال پیش

    سلام من دوازدهم تجربی هستم به نظرشما میتونم با این برنامه درسام جمع کنم؟

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام فاطمه جان
      هم چشت کنکوری ها و هم دوازدهمی ها می تونن از برنامه 4 ماهه استفاده کنن و تا سه بار همه ی درس های ده و یازده و دوازده رو مرور کنن و تستش رو بزنن

    • مریم‌السادات عسگری
      4 سال پیش

      سلام وقتتون بخیر من عسگری هستم ی سوال داشتم من فارغ التحصیل نظام قدیم تجربی هستم وتاالان کم درس خواندم اماهدفم داروسازی اصفهان ی تهران هست با پکیج شمامیتونم موفق بشم و ب هدفم برسم میشه جواب بدین ممنون میشم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام مریم جان
      بله شما می تونید صفر تا 100 همه دروس در برنامه 4 ماهه تا سه بار بخونید و کلی تایم جبرانی براتون گذاشته شده که دروسی که از صفر شروع کردید مرور مجدد داشته باشید.
      برای ازلاعات بیشتر با شماره
      021-28422410 تماس بگیرید

  • Zahra
    4 سال پیش

    سلام در حال حاظرم میشه این بسته رو تهیه کرد؟؟؟ واقعا تاثیر داره ؟ ینی اینهایی ک تهیه کردن نتیجه گرفتن؟

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام زهرا جان
      بله در حال حاضر می تونید این بسته رو تهیه کنید. یه برنامه ریزی جامع و جمع بندی کامل هستش که شما تا 3 بار می تونید همه ی درس های ده و یازده و دوازده رو مرور کنید و تستش رو بزنید و حتما نتیجه خواهید گرفت.

  • مجتبی کوهستانی
    4 سال پیش

    سلام با عرض خسته نباشید میخواستم بپرسم آیا پکیج ۴ ماهه انسانی آماده هستش یا نه

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام مجتبی جان
      بله در حال حاضر برای دوازدهمی های انسانی و پشت کنکور نظام جدید انسانی برنامه 4 ماهه داریم

  • Mn
    4 سال پیش

    سلام ، میخواستم بپرسم این پکیج فرستاده میشه ب منزل یا باید دانلود شه و از طریق تلگرام؟؟؟
    ینی واقعا تاثیر داره؟ من کنکور اولمه تا الان از هیچی نتیجه نگرفتم فقط هم چهار ماه فرصت دارم ینی دیجی کنکور میتونه کمکم کنه؟؟

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام و وقت بخیر
      لینک دانلود برنامه براتون ارسال میشه و به صورت پی دی اف هستش و از طریق تلگرام هم امکان پذیر هستش.
      برنامه 4 ماهه مون یه برنامه ی جامع و جمع بندی کامل هستش که شما تا سه بار می تونید همه ی درس ها ده و یازده و دوازده رو مرور کنید و تست بزنید و به همراه مشاور که کلی کمک تون میکنه

  • eisa
    4 سال پیش

    سلام خسته نباشید من دوازدهمی هستم هنوز شروع نکردم.این پکیج4ماهه بدردم می خوره؟

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام عیسی جان
      بله برنامه 4 ماهه کاملا مناسب دوازدهمی و پشت کنکوری ها هستش.
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 021-28422410 تماس بگیرید

  • رها
    4 سال پیش

    سلام من دوازدهم تجربی نظام جدید هستم
    آیا این برنامه با امتحانات نیمه اول تداخل پیدا نمیکنه؟

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام رها جان
      بله برنامه 4 ماهه مناسب دوازدهمی و پشت کنکوری هاست.
      می تونید دروس دوازدهم رو هم به خوبی در برنامه مرور کنید تا امتحانات نهایی تون رو به خوبی پاس کنید

  • Taha
    4 سال پیش

    سلام؛روزتون بخیر
    در برنامه چهارماهه یک بخشی به اسم ((تایم ویژه)) قرار دادین؛لطف میکنین بگین که مطالعه اون بخش اجباریه یا اختیاری؟؟
    خیلی ممنون🙏

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام طاها جان
      در فایل راهنما برنامه به طور کامل همه بخش ها توضیح داده شدن.

  • Sheyda
    4 سال پیش

    خیلی بده که کسی برای رشته انسانی برنامه ای قرار نمی‌ده.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام دوست خوبم
      اتفاقا ما برای رشته انسانی برنامه ریزی و مشاوره داریم. برنامه ریزی پاییزه و مشاوره خصوصی در حال حاضر برای رشته انسانی موجوده.

  • Khedri
    4 سال پیش

    سلام.
    پس کنکور هنر چی؟؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام
      ما در سه رشته تجربی ، ریاضی و انسانی خدمات ارائه میدیم.

  • سعید
    4 سال پیش

    سلام ببخشید مشاور هر روز پیگیری می کند مطالعه ما را که مواظب باشد ما برنامه را دقیق پیگیری می کنیم و این پیگیری هر روز در هر دو بسته الفا وبتا است یا فقط در الفا و این که اگر بخواهیم برای درسی مثل فیزیک که سی دی داشته باشیم و اول بخواهیم ان را نگاه کنیم و بعدش درسنامه وتست کار کنیم اختلالی با برنامه دارد یا نه و می شود با منابعی که داریم طبق برنامه پیش رفت و سوال دیگر این که با انجام این برنامه رشتهای را که می خواهیم در کنکور99نظام قدیم قبول میشویم!!
    باتشکر لطفا زودتر جواب دهید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام سعید جان
      هر دو بسته پشتیبانی داره.
      ولی در بسته آلفا مشاور خصوصی هم دارید که از رتبه های برتر رشته خودتونه و همونطور که خودتون گفتید دو بار در هفته تماس میگیرن و هر روز پیگیری میشید.
      لیست رتبه ها و قبولی های ما رو نگاه کنید تا ممطئن بشید این برنامه چقدر تاثیر گذاره.

  • مریم محمودی
    4 سال پیش

    سلام ببخشید یعنی توی بسته بتا اصلا مشاوره ای وجود نداره

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام خانوم محمودی
      در پکیج بتا پشتیبانی کامل وجود داره. اما در پکیج آلفا مشاوره خصوصی هم دارید.

  • Sanaz
    4 سال پیش

    سلام من یه پشت کنکوری نظام جدیدم میخواستم بدونم اگه حتی تو بعضی از درسا صفرم باشم میتونم تو کنکور درصدای عالی تو این درسارو بگیرم ؟؟باگرفتن پکیج چهار ماه

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام
      فرقی نمیکنه که شما تو چه سطحی باشید. با این برنامه ریزی و راهنمایی مشاورین پزشکی و دندون دیجی کنکور از صفر میتونید شروع کنید و به سطحی که نیازه تا عید برسید.

  • nima
    4 سال پیش

    سلام من پشت کنکوری نظام جدید هستم هنوز شروع نکردم.این پکیج 4 ماهه بدردم میخوره ؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام نیما جان
      بله قطعا به دردتون میخوره. کافیه مشخصات پکیج رو مطالعه کنید.

  • ali
    4 سال پیش

    سلام من امسال پشت کنکور نظام جدید هستم و هیچبرنامه مشخصی ندارم که چه بخش هایی از کتابو بخونم کی چه درسی رو بخونم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام علی جان
      در این برنامه به طور کامل به همه این سوالات پاسخ داده شده. خیالتون راحت

  • علی
    5 سال پیش

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم بزرگ دیجی کنکور.ببخشید من که الان نمونه برنامه ریزی تجربی رو دیدم برای درس های تخصصی یک روز مطالعه گذاشتین و روز بعد تست در حالیکه خودتون در کلیپ پنج راز موفقیت گفتین که درس های تخصصی باید بلافاصله تست هاش رو بزنیم حالا من میخواستم که توضیح بدین که چرا اینجوریه؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام علی جان
      نکته ای که گفتی کاملا درسته. در راهنما و همچنین نکات مشاور درون پکیج گفته شده که در روزهای اختصاصی حتما سعی کنید چند تست بزنید.
      در روز بعد تمرکز شما روی تست هستش.
      در واقع روز اول درس رو میخونید و چند تست رو میزنید تا جا بیفته براتون و بعد در روز بعد با تمرکز روی تست ها تسلطتون رو افزایش میدید.

  • abolfazl
    5 سال پیش

    سلام من دو تا سوال داشتم
    1-من نظام قدیمم ایا می شود برنامه چهار ماهه را از اول مهر شروع کرد ؟ و وقت اضافه مرور کرد و تست زد
    2-ایا میشود همراه با برنامه 4 ماهه ازمون گزینه 2 را بدهم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      نکته اول : برنامه 4 ماهه برای هر دو نظام به صورت جداگانه و متناسب خودشون ارائه میشه.
      نکته دوم : قطعا میتونید از همین الان شروع کنید. ما به دانش آموزانی که در این تایم ها برنامه رو تهیه کنن برنامه تثبیت و جمع بندی هم ارائه میدیم برای ادامه سال.
      نکته سوم : برنامه با آزمون ها کاملا منطبق است و مشاور هم حسابی در این زمینه بهتون کمک میکنه.

  • زهرامحمدزمانی
    5 سال پیش

    سلام چراهنگام خرید بسته فقط توی سایتتون رشته ریاضی وتجربیه خب تکلیف ماانسانی هاچیه
    توروخداراهنمایی کنین من چیکارکنم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام در حال تدوین برنامه 4 ماهه رشته انسانی هستیم.
      اما شما میتونید برنامه پاییزه انسانی رو نیز دریافت کنید که همین الان آماده است.

  • حسین
    5 سال پیش

    سلام من دوازدهمی هستم پکیج تابستان رو دارم استفاده میکنم و عالیه و یک هفته پیش پکیج پاییز رو گرفتم فرقش با این برنامه 4 ماهه چیه و این پکیج 4 ماهه برای 4 ماه مونده به کنکوره و بعد از اتمام پکیج پاییز باید خریداری بشه لطفا توضیح بدید ممنون؟؟؟؟؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام حسین جان
      در فصل پاییز 4 ماهه به فارغ التحصیلان پیشنهاد میشه.
      اما از پاییز به بعد 4 ماهه رو همه میتونن استفاده کنن حتی دانش آموزانی که مدرسه میزن.
      فرق مهمش اینه که در 4 ماه کله دروس رو میخونید اما در برنامه های فصلی شما در هر فصل روی بخشی تمرکز میکنید. مثلا در تابستان روی اختصاصی های دهم و یازدهم همراه با عمومی یازدهم کار کردیم در پاییز هم ادامه تابستان همراه با دوازدهم کار میشه و همینطور تا روز کنکور.

  • علیرضا
    5 سال پیش

    در ضمن؛ایا این بسته 4 ماهه،برای پشت کنکوری های سال 99 هستش یا نه؟برای اوناییه ک هفته پیش کنکور دادن؟!؟!

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام علیرضا جان
      همانطور که گفتیم برای نظام قدیم و جدید ، پشت کنکوری ها (فارغ التحصیلان هر سالی) به صورت جداگانه تدوین شده و منطبق با خودشون بهشون برنامه داده میشه.
      از این بابت خیالتون راحت ما فکر همه جارو کردیم.

  • علیرضا
    5 سال پیش

    سلام….
    فرق این بسته با بسته تابستان تو چیه؟
    یعنی این بسته برای کساییه ک تابستون و پاییز رو نخوندن و از زمستون میخوان شروع کنن؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام غلیرضا جان
      این بسته تفاوتش اینه که شما در 4 ماه همه مباحث رو حداقل دو بار مطالعه میکنید.
      اما در برنامه های فصلی ما هر فصل بخشی از درس ها رو پوشش میدیم.
      اگر زمان زیادی تا کنکور ندارید این بسته میتونه خیلی بهتون در مدت زمان کم کمک کنه.

  • Ko3ar
    5 سال پیش

    سلام چرا برای دانلود پکیج ها فقط رشته های ریاضی و تجربی رو گذاشتین

  • محمد
    5 سال پیش

    سلام من دیپلم فنی دارم و پایم خیلی ضعیفه میتونم امروز این برنامه رو تهیه کنم و از فردا با این برنامه شروع کنم ؟ میتونم دانشگاه دولتی بیارم ؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام محمد جان
      ما در دیجی کنکور همه تلاشمون رو میکنیم تا آخرین لحظه کنارتون باشیم تا بتونید به چیزی که میخواید برسید.
      موفقیت شما قطعا در اولویت ما قرار داره و ما خیلی روی دانش آموزامون حساب میکنیم برای موفقیت و هر چیزی که نیاز دارید رو براتون در این پکیج فراهم کردیم.

  • امیر
    5 سال پیش

    سلام من برنامه ۴ ماهه رو خریدم ولی من میترسم با این برنامه اگه پیش برم به آزمون های جامع سنجش نرسم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام امیرجان
      نکته 1: مشاور باهاتون تماس میگیره کامل راهنماییتون میکنه بعد از خرید.
      نکته 2: تو 4 ماه مطمئن باشید بهترین اتفاق های سال کنکورتون میفته این رو از روی تجربه و چیزی که در بین دیجی کنکوریا دیدم خدمتتون عرض میکنم.
      به امید موفقیت شما

  • Amir
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید …در مورد نحوه خرید و پست کردن بسته یکم توضیح میدید ؟
    ممنون

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام امیرجان
      بلافاصله بعد از ثبت نام و پرداخت هزینه میتونید کل پکیج رو دریافت کنید. در همون روز هم مشاور باهاتون تماس میگیره و حسابی راهنماییتون میکنه تا از همین فردا شروع کنید و زمانی از دست ندید.
      ارسال پستی و بقیه موارد چیزی جز اتلاف وقت برای دانش آموز نداره!

  • setare
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید من کارشناس علوم ازمایشگاهییم ونزدیک به ده سال از درس دورم سال 99 میخوام کنکور بدم ک اونم ی ازمون نظام جدید شده متاسفانه!امروز پکیج شمارودیدم ب نظرتون الان واسه شروع پکیج شما دیرنیست ؟؟باتوجه ب اینکه اگ قبول نشم سال دیگ برام کارایی نداره چون نظام جدیدمیشه ومجددبایدکتابهای نظام جدیدروبخرم ببخشیدوقتتون روگرفتم ممنون میشم جواب بدید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام وقت شما هم بخیر
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • دریا
    5 سال پیش

    آیا این پکیج برای کسی که آزمون آزمایشی شرکت نکرده و نمی‌خواد طبق برنامه قلمچی یا گزینه ۲ پیش بره هم کاربرد داره؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام دریا جان
      چه در آزمون آزمایشی شرکت میکنید و چه نمیکنید برنامه کاملا میتونه برای شرایط شما شخصی سازی بشه.
      مشاورین ما بعد از ثبت نام و خرید حسابی بهتون تو این امر کمک میکنن.

  • نیلوفر
    5 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر
    من کارشناسی دارم
    رشتم قبلا تجربی بود
    میتونم برای سال۹۸و۹۹نظام جدید شرکت کنم؟
    متشکرم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام نیلوفر جان
      خیر شما باید در کنکور نظام قدیم شرکت کنید.

  • amin
    5 سال پیش

    با عرض سلام و احترام
    یه سوالی داشتم خدمتتون اینه که ایا واقعا میشه با برنامه 4 ماهه نتیجه لازمو کسب کرد یا که خیر
    چون مدت زمان زیادی تا کنکور98 نمونده ارزش اینو داره که با روند برنامه 4 ماهه شما پیش بریم
    ایا پشیمون نمیشیم از انتخابمون؟

  • سینا
    5 سال پیش

    سلام به مشاورین خوب دیجی کنکور
    من قصد شرکت در رشته انسانی کنکور سراسری رو دارم آیا این برنامه چهار ماهه برای رشته انسانی هم موجود هست؟
    با سپاس فراوان

  • ماهرخ
    5 سال پیش

    سلام وقت بخیر این پکیچ کتاب درسی هم شاملش میشه؟؟؟من این روزا سفارش بدم برام نتیجه ای داره؟ ممنون

  • Shayesteh
    5 سال پیش

    سلام..وقتتون بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم این برنامه حذفیات هم داره یا همه ی مباحث دروس خونده میشه؟؟؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام ستایش جان
      حذفیات در برنامه قرار ندارن و کاملا منطبق بر اعلام سازمان سنجش مبنی بر بخش های حذفی هستش خیالتون راحت

  • زهرا
    5 سال پیش

    سلام این برنامه با آزمون قلمچی پیش میره یا اینکه کلا مباحثی ک میخونیم ربطی به آزمونها نداره؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام زهرا جان
      بله کاملا میتونه هماهنگ باشه بنا به درخواستتون.

  • هومن
    5 سال پیش

    سلام تو برنامه ریزی نوشته شده که برای هر درس چه مدت باید مطالعه کرد؟؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام هومن جان
      بله به طور کامل ساعت مطالعه در هر سطح برنامه برای همه درس ها وجود داره. حتی ساعت روزانه پیشنهادی هم در برنامه درج شده ک مطابق شرایطتون میتونید از انواع زمان بندی های موجود در فایل راهنما استفاده کنید.
      همچنین مشاورین حسابی بهتون در اجرای برنامه کمک میکنن.

  • عاطفه
    5 سال پیش

    سلام چقدر از ثبت نام باید بگذره تا مشاور تماس بگیره؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام عاطفه جان
      همون روز خرید مشاور باهاتون تماس میگیره ، خیالتون راحت نمیزاریم وقتی تلف بشه.

  • حمید
    5 سال پیش

    با سلام ببخشید برنامه 4 ماهه برای رشته انسانی هم دارید؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام حمید جان
      بله برای هر سه رشته تجربی ، ریاضی و انسانی برنامه جدید آپدیت شده روی سایت قرار داره.

  • Fatii
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید من پکیج برنامه ریزی ۴ماهه رشته ریاضی نظام جدید رو سفارش دادم اما برنامه ۴ماهه رشتع تجربی نظام قدیم خریداری شده چیکار کنم؟؟؟؟

    • سلام
      اصلا نگران نباشید.
      تیم پشتیبانی براتون نسخه جدید رشته ریاضی رو ارسال کردند.
      خوشحالیم که به دیجی کنکور اومدید. به امید موفقیت شما

  • سوین معماری
    5 سال پیش

    سلام میشه لطفا منو راهنمایی کنید من پکیج کنکور نظام جدید رشته ریاضی اقدام به خرید کردم ولی در پایان خرید الان که دانلود شد متوجه شدم نظام قدیم رشته تجربی رو برای دانلود به من داده

    • سلام
      ضمن عرض پوزش بابت اشتباه پیش اومده به دلیل ترافیک بالای سایت.
      تیم پشتیبانی براتون نسخه جدید رشته ریاضی رو ارسال کردند.
      خوشحالیم که به دیجی کنکور اومدید. به امید موفقیت شما
      برای جبران این اشتباه هم یک پکیج صوتی رایگان براتون ارسال میشه عزیزم

  • سجاد
    5 سال پیش

    ببخشید پکیج به صورت دانلودی هست یا از طریق پست ارسال میشود

    • سلام سجاد جان
      بلافاصله بعد از پرداخت کل پکیج قابل دانلود هست. همچنین اگر پکیج آلفا سفارش بدید همون روز مشاور باهاتون تماس میگیره و هماهنگی های لازم رو انجام میدن

  • milad
    5 سال پیش

    سلام . من مهندسی صنایع خوندم (کارشناسی) میخواستم بدونم چون دیپلمم ریاضی بوده مشکلی برای شرکت کردن در داروسازی نیست؟ و این مبحث نظام قدیم و نظام جدید برچه اصولیه؟؟؟؟ از سال چند شامل نظام قدیم میشه!!!؟؟؟ ممنونم ازتون

    • سلام میلاد جان
      اول اینکه هیچ مشکلی برای شرکت در کنکور تجربی ندارید فقط باید مطابق نظام قدیم کنکور بدید.
      مباحث نظام قدیم هم همونطور که از اسمش پیداست بر اساس کتاب های نظام قبلی که شما باید در کنکور به اون پاسخ بدید چیده شده. تا کنکور 97 شامل نظام قدیم هستن.
      اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید حتما با مرکز مشاوره ما با شماره 02128422410 تماس بگیرید.

  • محمد
    5 سال پیش

    س برای استفاده از پکیج زمان خاصی مد نظر هست یا نه ممنون میشم زودتر جواب بدین.

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام جان
      هر چقدر که زودتر شروع کنید با برنامه تثبیت و مرور بعد از 4 ماهه میتونید به شدت شانس موفقیتتون رو افزایش بدید و به یه رتبه خیلی خوب برسید.

  • علي
    5 سال پیش

    سلام
    خسته نباشيد
    لطفا قسمتي از برنامه چهار ماهه كنكور 98 براي دانش آموزان تجربي نظام جديد هم در سايت قرار بديد.
    ممنون

    • سلام علی جان
      نمونه در این صفحه موجوده به راحتی میتونید دریافتش کنید

  • فرهاد
    5 سال پیش

    سلام .حدود 12 سال پیش آخرین کنکور سراسریم رو شرکت کردم وکلا از دروس دیپلم دور و بی خبر هستم و میخوام امسال توی تجربی شرکت کنم به همین خاطر چند سوال از حضورتون می پرسم و ممنون میشم با حوصله پاسخ بفرمایید و از همه دوستان عذرمیخوام که طولانی می نویسم .
    1- من که دیپلم قدیم هستم می تونم امسال در قسمت آزمون سراسری نظام جدید شرکت کنم ؟
    2- جواب سوال قبلیم مثبته! من الان میخوام بخونم باید کدوم برنامه ریزی نظام جدید رو از سایتتون بخرم ؟
    3- برنامه ریزی نظام قدیمتون(4ماهه) رو اگر من بخوام از الان بخرم و بخونم برای قبولی در رشته های خوب تجربی، برای من کارایی خواهد داشت ؟ (چون زدید 4 ماهه و مال تابستونه)
    4- اگر نشد ومن در رشته مورد نظر قبول نشدم آیا این برنامه ریزی شما طوری هست که برای آزمون سال بعد آپدیت بشه یا من باید سال بعد هم یه برنامه جدید ازتون بخرم ؟(مثلا برای آزمون نظام مهندسی هستن موسساتی که برنامه و منابع ارایه میدن و تا دوسال آپدیت رایگان در اختیار مخاطب میذارن )

    • سلام فرهاد جان
      نکته اول : شما چون نظام قدیم هستی باید در کنکور نظام قدیم شرکت کنی.
      نکته دوم : ما هم برنامه ریزی نظام قدیم و هم برنامه ریزی نظام جدید رو داریم.
      نکته سوم : برنامه ریزی 4 ماهه ما هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم و مخصوص کنکور 98 هستش و ارتباطی با تابستان نداره. با این برنامه میتونید در 4 ماهه همه دروس رو حداقل دو بار بخونید ، مرور کنید ، تست بزنید و جمع بندی کنید.
      بله این برنامه رو میتونید تا چند سال استفاده کنید.

  • محمدرضا
    5 سال پیش

    سلام من این برنامه رو میخوام و تجربی هستم چطور میتونم این برنامه رو بخرم ………… برنامه بتا مال تجربی ها است ؟؟؟؟

    • سلام محمد رضا جان
      برنامه آلفا و بتا هر دو برای رشته ریاضی و تجربی هم نظام قدیم و هم نظام جدید موجوده فرقشون اینه که آلفا همه ویژگی های بتا رو داره اما یک مشاور هم در طول 4 ماه هر روز پیگیر وضعیت درسی شماست.

  • ياسمن
    5 سال پیش

    ببخشيد بجز بانك سامان بانك ديگه اي نيس؟؟من من اين پكيج و ميخوام خريداري كنم ولي چون بانك سامان هست نميتونم..چيكار كنم؟؟

    • سلام یاسمن جان
      درگاه بانکی هیچ مشکلی نداره از هر حساب بانکی و کارتی که داشته باشید میتونید سفارش رو انجام بدید. اگر مشکلی دارید حتما با پشتیبانی ما تماس بگیرید.
      شماره پشتیبانی: 02128422410

  • محسن
    5 سال پیش

    سلام.من نظام قدیم تجربی هستم تا الان هیچ کاری انجام ندادم میتونم از الان امیدوار باشم برای دندانپزشکی؟

    • سلام محسن جان
      اسم این برنامه رو بخون. چیه؟
      درسته برنامه 4 ماهه یعنی با این برنامه قراره تو 4 ماه همه مباحث کنکور رو حداقل یکبار بخونی و دو بار مرور کنی. بدونی کی مطالعه کنی ، کی تست بزنی ، کی استراحت کنی.
      همچنین کتابچه های همراه و فایل های صوتی در این مسیر همراهت هستن. تیم 24 ساعته پیشتیانی دیجی کنکور هم تا روز کنکور در کنار شماست.

  • حسین
    5 سال پیش

    سلام میخواستم بدونم فرق بین پکیج آلفا و پکیج بتا چی هستش؟!

    • سلام حسین جان
      این دو پکیج فقط یک فرق دارن. در پکیج آلفا علاوه بر تمامی ویژگی های پکیج بتا یک مشاور هم به صورت هفتگی پیگیر و راهنمای شماست. که مشاورین همگی از بچه های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه های تهران هستن.

  • عاطفه
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید …من نظام قدیم هستم …تابستون لایه ی کتابا رو باز نکردم …از امروز تازه میخوام بخونم ولی نمیتونم چون برنامه ریزی درست ندارم …همش سردرگمم…میشه کمکم کنید …ممنون میشم ?

  • پریسا
    5 سال پیش

    سلام من برنامه رو تهیه کردم . و از 10مهر هم کیخوام شروع کنم . اون 4 ماه بعد از اتمام این برنامه رو ما بدون برنامه میریم جلو یا تا اون موقع یه جمع بندی چیزی میزایرین؟

    • سلام
      بله پریسا جان. ببینید برنامه جمع بندی هم داریم براتون که کامل مسلط بشید

  • at
    6 سال پیش

    از این برنامه های نوشته شده pdf برای کسایی که میخوان از تابستون شروع کنن ندارید؟ برای کنکور 98 ؟

  • مهرناز
    6 سال پیش

    سلام این برنامه برای کنکور ۹۸ هم جواب میده ؟؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام
      بله مهرناز عزیز

  • مادمازل
    6 سال پیش

    سلام.
    من دانشجو هستم. این ترم مرخصی گرفتم که بار دیگر شانسم را امتحان کنم.
    ایا میتونم با این برنامه در راستای ازمونهای گزینه ۲ پیش برم و موفق بشم؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام هم گزینه 2 و هم قلم چی میتونن آزمون هایی بای محک مناسب شما باشن

  • مهسا
    6 سال پیش

    سلام.برنامه ی من کی ارسال میشه؟طول میکشه ؟الان خرید انجام شده

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام. به محض خرید براتون ارسال شد
      موفق باشید

  • زهرا
    6 سال پیش

    سلام. من پول رو پرداخت کردم ولی گزینه ای برای دانلود نیومد. چیکار کنم؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام به محض خرید براتون ارسال شده.
      موفق باشید

  • محیا
    6 سال پیش

    سلام، وقت بخیر، برنامه رو خریدم واسه دریافتش باید چی کار کنم؟ برنامه فقط از طریق تلگرام ارسال میشه؟ امکان تغییر شماره همراه وارد شده هست چون رو اون خط تلگرام ندارم؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام به محض پرداخت برنامه قابل دانلود بود.
      از طریق پشتیبانی مجدد براتون ارسال شد.
      موفق باشید

  • S.F
    6 سال پیش

    به پشتیبانی پیام دادم درست شد :)))
    متشکرم

  • علی مهری
    6 سال پیش

    سلام
    من خرید کردم صفحه ی پرداخت که بسته شد چیزی برای دانلود نیومد رفت صفحه ی اصلی سایت
    الان باید چی کار بکنم؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام علی جان
      برنامه از طریق تلگرام براتون ارسال شد.

  • علی
    6 سال پیش

    سلام.برنامهو رو گرفتم و پرداخت هم موفق بود اما ب صحنه ای برای دانلود هدایت نشدم…چ کنم؟؟
    شماره پیگیری=427105

    • تحریریه دیجی کنکور
      6 سال پیش

      سلام علی جان با عرض پوزش به علت ترافیک بالای سایت گاهی اوقات این اتفاق میوفته .
      برنامه تون از طریق تلگرام براتون ارسال شد.