بهترین مشاور کنکور تجربی برای قبولی پزشکی

بهترین مشاور کنکور تجربی برای قبولی پزشکی

میخواهید به یک موفقیت بزرگ در کنکور برسید پس به دنبال یک مشاور حرفه ای و ایده آل هستید. اما بهترین مشاور کنکور تجربی را از کجا پیدا کنیم؟ چه ویژگی هایی دارد ؟ چه خدماتی ارائه میدهد؟ این ها سوالاتی هستند که در این مطلب به آن پرداخته می شود.

رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی جزو رشته های پرطرفدار بوده که همه ساله دانش آموزان زیادی را به پای آزمون کنکور می کشاند.

بدیهی است که انتخاب بهترین مشاور کنکور تجربی مورد توجه افراد زیادی است. دانش آموزان رشته تجربی و داوطلبان سایر رشته های امتحانی با برنامه ریزی دقیق و انتخاب مشاور و موسسه آموزشی معتبر سعی در قبولی در رشته های فوق را دارند. مشاور  حرفه ای کنکور تجربی دارای خصوصیات و ویژگی های مختص به خود بوده که تضمین کننده قبولی در رشته پزشکی و سایر رشته های پرطرفدار تجربی خواهد بود. در ادامه به بررسی ابعاد مختلف بهترین مشاور کنکور تجربی برای قبولی در رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی می پردازیم.

ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی

یک مشاور کنکور تجربی باید دارای چه ویژگی هایی باشد. موسسات مختلف آموزشی، آگهی های روزنامه، سایت ها و کانال های متعددی در مورد انجام خدمات مشاوره توسط مشاور کنکور تبلیغات زیادی انجام می دهند. اینکه یک مشاور خوب باید دارای چه ویژگی هایی بوده و ملاک سنجش آنها چیست دارای اهمیت زیادی است.

ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی

دانش آموزان و اولیا آنها با دانستن ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی می توانند انتخاب درستی انجام داده و آینده تحصیلی و شغلی فرزندان خود را تضمین کنند. از اینرو در این مبحث به بررسی آن می پردازیم.

ویژگی ۱

بطور حتم این مطالب را شنیده اید که کار را به کاردان بسپارید و یا برای هر کاری به فرد متخصص آن کار مراجعه کنید. در بررسی ویژگی های مشاور کنکور تجربی نیز این موضوع صدق می کند. فردی که به عنوان مشاور انتخاب می شود باید خود جزو نفرات برتر کنکور بوده و تمام مراحل و راههایی که به دانش آموزان آموزش و مشاوره می دهد خود رفته باشد.

از طرفی باید روشهای بکار گرفته شده توسط مشاور منجر به موفقیت وی شده باشد به عبارتی جزو نفرات برتر کنکور باشد. بهترین مشاور کنکور تجربی در درجه اول شخصی است که جزو نفرات برتر کنکور تجربی بوده و در رشته مورد علاقه دانش آموز و در دانشگاه دولتی برتر مشغول به تحصیل باشد.

ویژگی ۲

شخصی که خود جزو نفرات برتر کنکور است، تمام مراحل مطالعه، روشهای درس خواندن هر یک از دروس، استرس های شب امتحان، بی خوابی های و سختی های مطالعه، روشهای تست زدن، مدیریت آزمون، منابع آموزشی برتر و نحوه برنامه ریزی صحیح و دقیق را با موفقیت پشت سر گذاشته است! پس چنین شخصی می تواند بهترین مشاور کنکور تجربی باشد. مشاور خوب باید منابع آزمون هر یک از دروس، روشهای تست زدن و سایر روشهای موفقیت در آزمون را به دانش آموزان منتقل نماید. برنامه ریزی دقیق روزانه، هفتگی، ماهیانه و بلند مدت برای دانش آموز خود تنظیم و روند پیشرفت تحصیلی وی را کنترل نماید.

ویژگی ۳

بهترین مشاور کنکور تجربی، علاوه بر دانش ‌و معلومات و تجربه کافی، باید روحیه پیگیری مستمر، ارزیابی پیشرفت تحصیلی، ایجاد تغییرات در برنامه مطالعه و پیشرفت تحصیلی دانش آموز در صورت نیاز و برگزاری جلسات هفتگی حضوری و تماس های روزانه تلفنی را داشته باشد. این کار نیاز به صبر و تحمل زیاد، داشتن روحیه پیگیری و پشتکار دارد.

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص مشاوره های دیجی کنکور دارید روی دکمه زیر کلیک کنید و با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید:

02128422410

وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی

آیا می دانید که وظایف یک مشاور ایده آل چیست؟ بسیاری از دانش آموزان از وظایف یک مشاور کنکور تجربی مجرب و خبره اطلاع کافی ندارند. آنها تصور می کنند که وظایف مشاور کنکور در معرفی چند منبع آموزشی، برنامه ریزی درسی و در نهایت انتخاب رشته کنکور است.

وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی

یک مشاور خوب، دارای مسئولیت ها و وظایفی بوده و حمایتهای کامل و جامعی از دانش آموز خود به عمل آورد. در ادامه برای روشن شدن موضوع به تشریح وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی می پردازیم.

وظیفه ۱

یکی از مهمترین وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی، بررسی توانایی های علمی دانش آموز، تعیین اهدف کوتاه مدت و بلند مدت و برنامه ریزی دقیق روزانه و هفتگی جهت مطالعه دروس است. برنامه ریزی دقیق حتی شامل منابع درسی و دروسی که باید مطالعه شوند نیز می شود. بدین ترتیب دانش آموز در یک قالب منظم و دقیق خود را برای کنکور آماده می نماید. هر برنامه درسی مختص دانش آموز بوده و با بقیه فرق دارد، لذا برنامه ها بطور کامل شخصی سازی شده است.

وظیفه ۲

از دیگر وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی این است که فنون و روشهایی که در مطالعه دروس مختلف، نحوه تست زدن، مدیریت زمان در آزمون، مدیریت استرس و روشهای رفع اضطراب، بودجه بندی دروس و مباحث مختلف و بطور کلی انواع روشها و عوامل مختلفی که خود مشاور امتحان کرده و به عنوان عوامل موفقیت وی بشمار می روند را به دانش آموز آموزش دهد.

وظیفه ۳

پیگیری و ارزیابی مستمر دانش آموزان و بررسی نتایج حاصل از آزمونهای آزمایشی از دیگر وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی محسوب می شود. یک مشاور خوب و حرفه ای همواره پیشرفت تحصیلی دانش آموز را بررسی و متناسب با آن برنامه ریزی درسی را تغییر و یا ادامه می دهد. بدین ترتیب کلیه اقدامات لازم جهت رفع ضعفهای تحصیلی و علمی دانش آموزان انجام می گیرد.


همچنین بخوانید: مشاوره تحصیلی کنکور چیست؟


اهداف مشاوره کنکور تجربی چیست؟

هدف از مشاوره کنکور تجربی چیست؟ آیا خدمات مشاوره برای تمام دانش آموزان لازم است و یا اینکه برای برخی سودمند و برای برخی دیگر نفعی در بر ندارد. واقعیت این است که خدمات مشاوره کنکور تجربی در جهت دستیابی به بهترین نتایج در کنکور است. بهترین مشاور کنکور تجربی با در اختیار قرار دادن منابع مختلف، آموزش روشهای مطالعه و تست زنی و برنامه ریزی دقیق، دانش آموزان را در رسیدن به هدف خود که همان قبولی در رشته مورد نظر و در دانشگاه مربوطه است کمک و یاری می رساند.

اهداف مشاوره کنکور تجربی چیست؟

اهداف مشاوره کنکور تجربی مشتمل بر موارد ذیل است:

هدف ۱

مهمترین هدف مشاوره کنکور تجربی، تعیین هدف، شناسایی داشته ها و توانایی های دانش آموز و راه رسیدن به آن هدف است. برنامه ریزی دقیق روزانه به عنوان روشی برای رسیدن به هدف در نظر گرفته می شود. بهترین مشاور کنکور تجربی برنامه ریزی دقیق و جامعی مختص دانش آموز تهیه و به اجرا می گذارد. این برنامه ریزی شامل تعداد ساعات مطالعه، نوع دروس، کتب مورد مطالعه، منابع آموزشی، تست ها و آزمونها و سرفصل های مربوطه می شود. بدین ترتیب دانش آموز می داند که در طول روز و هفته چه کارههایی را باید انجام دهد.

هدف ۲

دومین هدفی که بهترین مشاور کنکور تجربی دنبال می کند، ایجاد محیط مناسب برای مطالعه، در اختیار قرار دادن منابع آزمون معتبر، منابع کمک آموزشی و جزوات برتر است. یک مشاور کنکور خوب به دانش آموز خود یاد می دهد که چگونه از این کتب و منابع به بهترین نحو ممکن استفاده کند. چکونه تست بزند، چگونه هر درسی را مطالعه و چگونه بهترین نتایج در آزمون را بدست آورد.

هدف ۳

دیگر هدف خدمات مشاوره کنکور تجربی، ارزیابی های مستمر دانش آموزان و ایجاد انگیزه در آنها برای رسیدن به هدف مورد نظر است. دست کشیدن از تفریحات و مطالعه، کاری جدی و دشوار است که بسیاری از دانش آموزان قادر به انجام آن نیستند. به عبارتی پس از مدتی مطالعه و تلاش خسته شده و آنرا رها می کنند. یکی از مهمترین اهداف خدمات مشاوره کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور تجربی ایجاد انگیزه و تشویق به تلاش و پشتکار مستمر است. جلسات انگیزشی روزانه و هفتگی با دانش آموز در اینکار موثر است.

موفق ها شما را موفق می کنند

آیا این جمله را شنیده اید که افراد موفق می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند و هم نشینی با افراد موفق موجب موفقیت شما می شود. برای قبولی در کنکور تجربی بهترین مشاور کنکور تجربی فردی است که جزو رتبه های برتر کنکور سالهای قبل باشد.

موسسه آموزشی دیجی کنکور با برخورداری از یک تیم حرفه ای و قدرتمند یکی از بهترین خدمات مشاوره کنکور تجربی را ارائه می کند. با نگاهی به میزان موفقیت دانش آموزان برتر موسسه دیجی کنکور در سالهای قبل که از خدمات مشاوره کنکور تجربی استفاده نمودند به این مهم می رسیم.

به عنوان مثال دانش آموزان دیجی کنکور با همراهی تیم مشاوران خود در کنکور تجربی سال ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ بیش از ۱۰۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ و بیش از ۷۳ مورد قبولی در رشته پزشکی را تجربه کردند. بیش از ۳۰ مورد قبولی دندان پزشکی و بیش از ۱۱ مورد قبولی داروسازی ثبت شده است.

سبک برنامه ریزی یک مشاور حرفه ای چگونه است؟

بهترین مشاور کنکور تجربی از یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای بهره مند می شود. برنامه ریزی درسی شاید مهمترین عامل موفقیت در کنکور است. بدون داشتن برنامه ریزی حرفه ای نمی توان در مدت زمان موجود تمام دروس را مطالعه و نتایج خوبی کسب کرد.

یک مشاور حرفه ای با استفاده از منابع آزمون، کتب کمک آموزشی، منابع تست آزمون و روشهای مطالعه و تست زنی بهترین و کاربردی ترین برنامه ریزی درسی را برای دانش آموز خود تدوین می کند. تعیین تعداد ساعات مطالعه در هر روز، مطالعه دروس مشخص، تست های موضوعی، نوع کتابها و سر فصل های مورد مطالعه در هر جلسه و ارزیابی های هفتگی مستمر می تواند بهترین نتیجه را در بر داشته باشد.

بهترین مشاور کنکور تجربی با در نظر گرفتن تمام عوامل مختلف از جمله منابع آزمون، مدت زمان مانده تا زمان کنکور، روشهای مطالعه، توانایی های علمی دانش آموز، هدف تعیین شده و طبق روحیات فرد اقدام به برنامه ریزی دقیق و کامل می نماید.

نتایج درخشان مشاوران کنکور تجربی دیجی کنکور

دیجی کنکور همواره سعی در همکاری با مجموعه ای از بهترین و موفق ترین مشاوران را داشته است. بدین ترتیب با تلاش فراوان مجموعه ای از بهترین مشاوران کنکور تجربی در ایران را در اختیار دارد. افرادی که به عنوان بهترین مشاور کنکور تجربی با دیجی کنکور همکاری دارند خود جزو رتبه های برتر کنکور تجربی سالهای گذشته هستند. این افراد با در اختیار گذاشتن تجربیات خود بهترین خدمات مشاوره را به دانش آموزان می دهند. در ادامه به بررسی سوابق و کارنامه علمی بهترین تیم مشاور کنکور تجربی در ایران می پردازیم.

آلبوم افتخارات ما در کنکور 98

در تصویر زیر که قبولی های رشته تجربی دیجی کنکور در کنکور 98 را نشان میدهد ، میتوانید میزان موفقیت دانش آموزان ما را بسنجید.

آلبوم افتخارات رشته تجربی


اگر میخواید خیلی دقیق تر و کامل با خدمات مشاوره ما و اینکه مشاورهای ما چه موفقیت هایی براتون رقم میزنن روی دکمه زیر بزنید:

شرایط و خدمات مشاوره دیجی کنکور


جمع بندی

در مباحث فوق تلاش بر این بود تا وظایف، ویژگی ها، اهداف و خصوصیات بهترین مشاور کنکور تجربی تشریح و بررسی گردد. حال که با مجموعه ویژگی های خدمات مشاوره کنکور آشنا شدید، بهتر می توانید در مورد انتخاب مشاور کنکور حرفه ای تصمیم گیری کنید. دیجی کنکور با سالها تجربه درخشان در خدمات مشاوره کنکور تجربی، ریاضی و انسانی به دانش آموزان کارنامه موفقی را از خود بر جای نهاده است.

آمار قبولی دانش آموزانی که از خدمات بهترین مشاور کنکور تجربی، ریاضی و انسانی دیجی کنکور بهره مند شده اند، گویای این مهم است. علاوه بر سایت می توانید این آمار را در کانال تلگرام کنکوری ما و یا پیج اینستاگرام دیجی کنکور ببینید.

دیجی کنکور با ارائه خدمات مشاوره حرفه ای به خصوص در کنکور تجربی و برای رشته های پرطرفداری مانند پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی، دانش آموزان زیادی را به هدف خود که همان قبولی در رشته مورد نظر در دانشگاه دولتی برتر است رسانده است.

اگر برای کنکور تجربی سال آینده برنامه ریزی می کنید، توصیه می شود که از خدمات حرفه ای و ارزشمند دیجی کنکور در سایت دیدن فرمائید. انواع مشاوران برتر کنکور تجربی دیجی کنکور تجربه سالها مطالعه و خدمات مشاوره خود را در اختیار شما قرار داده و قبولی در رشته پزشکی را برای شما هموار و میسر می سازند.

0
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه