ثبت نام در لاتاری 2020

ثبت نام لاتاری 2020

لاتاری 2020 هم فرارسید ! لاتاری را می توان یکی از محبوب ترین قرعه کشی ها در دنیا دانست و هر سال میلیون ها نفر برای رسیدن به گرین کارت آمریکا در آن شرکت میکنند. ثبت نام لاتاری 2020 توسط دیجی کنکور برای شما انجام می شود. دیجی کنکور به عنوان معتبر ترین سایت ثبت نام لاتاری 2020 ، با ترفند های خاصی شانس شما را در لاتاری 2020 ، 2 برابر می کند! پس با ما همراه باشید و به گرین کارت آمریکا یک قدم دیگر نزدیک شوید. همچنین در این مقاله به مهلت و زمان ثبت نام لاتاری 2020 و همچنین شرایط ثبت نام لاتاری 2020 به صورت دقیق اشاره شده است.


لاتاری 2020 چیست ؟

شما دوست عزیزی که در حال مطالعه ی این صفحه هستید ، قطعا با گرین کارت آمریکا به صورت کامل آشنایی داری! گرین کارت آمریکا یعنی مجوز اقامت دائم در کشور آمریکا! اگه بخوام ساده بگم ، برندگان لاتاری 2020 حق تحصیل رایگان در کشور آمریکا را دارند، از جمله ویژگی های لاتاری 2020 میتوان به حق تحصیل رایگان ، اجازه ی کار در کشور آمریکا ، کم هزینه ترین یا بهتر بگم بی هزینه ترین روش مهاجرت به آمریکا ، مهاجرت بدون مدرک زبان ،آسان ترین روش مهاجرت به آمریکا ، دریافت کمک های دولتی و همچنین اقامت دائم در کشور آمریکا اشاره کرد.
هر ساله 55 هزار نفر در لاتاری برنده می شوند! این یعنی شانس زیادی برای برنده شدن در محبوب ترین قرعه کشی دنیا دارید!!
به صورت خلاصه اگر در لاتاری 2020 برنده شوید ، می توانید اقامت دائمی آمریکا همراه با خانواده را دریافت کنید و از تمامی خدمات تحصیلی و رفاهی کشور آمریکا برای خود و خانواده ی خود بهره ببرید.

>>> ثبت نام لاتاری رایگان است و به هیچ سایتی هزینه پرداخت نکنید <<<

زمان ثبت نام لاتاری 2020

یکی از مهم ترین و حساس ترین قسمت های لاتاری ، زمان ثبت نام آن است. اگر حتی 1 ثانیه از زمان ثبت نام گذشته باشد ، شما دیگر قادر نخواهید بود که در لاتاری ثبت نام کنید. پس برای اصلاع دقیق از زمان ثبت نام لاتاری 2020 با ما همراه باشید و 2 بخش زیر یعنی مهلت ثبت نام لاتاری 2020 و تاریخ ثبت نام لاتاری 2020 را به دقت مطالعه کنید. حواستون باشه به زمان ثبت نام لاتاری 2020 باشه و این فرصت رو قدر بدونید.

مهلت ثبت نام لاتاری 2020

حالا در این قسمت می رسیم به مهلت ثبت نام لاتاری 2020 . پس با دقت همراه ما باشید. مهلت ثبت نام لاتاری 2020 تنها 35 روز است. سایت رسمی کنسولار آمریکا این مهلت را تعیین کرده و به هیچ عنوان قابل تغییر یا تمدید نیست . پس برای یک بار دیگه تکرار میکنم ، مهلت ثبت نام در لاتاری 2020 فقط و فقط 35 روز است و به هیچ عنوان تمدید نمی شود. حالا این سوال ایجاد می شود که تاریخ ثبت نام در لاتاری 2020 ، چه تاریخی می باشد. پس برای اطلاع از تاریخ ثبت نام لاتاری 2020 با ما همراه باشید و بخش بعدی را مطالعه کنید.

تاریخ ثبت نام لاتاری 2020

حالا میریم سراغ تاریخ ثبت نام لاتاری 2020 یا بهتر بگم بزرگترین و جذاب ترین قرعه کشی در دنیا. تاریخ ثبت نام لاتاری 2020 طبق اعلام رسمی سایت کنسولار آمریکا ، از روز 3 اکتبر سال 2018 تا 6 نوامبر سال 2018 می باشد.
تاریخ ثبت نام لاتاری 2020 به تاریخ شمسی معادل 11 مهر ماه تا 15 آبان سال 1397 می باشد.

>>> ثبت نام لاتاری رایگان است و به هیچ سایتی هزینه پرداخت نکنید <<<

شرایط ثبت نام لاتاری 2020

ثبت نام در لاتاری 2020 دارای شرایط سختی نمی باشد و تقریبا تمامی افراد شرایط ثبت نام در این قرعه کشی بزرگ را دارند. حال در زیر شرایط ثبت نام لاتاری 2020 را برای شما لیست کرده ایم.
شرایط عمومی ثبت نام در لاتاری 2020 :
1- شما حتما باید تابعیت یکی از کشور های مجاز لاتاری را داشته باشید. ( همه ی ما تابعیت ایران را داریم و ایران جز کشور های مجاز لاتاری می باشد. پس همه ی ما این مورد از شرایط لاتاری را داریم )
2- شما باید مدرک حداقل 12 سال تحصیل را داشته باشید یا اگر 12 سال تحصیل نداشتید ، باید 2 سال سابقه ی کار در 5 سال گذشته داشته باشید. ( حتما پیوست 1 و 2 را مطالعه کنید )
– پیوست 1 : از سال 71 تا سال 91 برای اخذ مدرک دیپلم شما باید 11 سال درس میخوندید و پس از آن یک سال دیگر تحت عنوان پیش دانشگاهی برای دانش آموزانی قصد ادامه ی تحصیل را داشتند، در نظر گرفته میشد. پس اگر شما در مقطع پیش دانشگاهی تحصیل کردید ، شرط مدرک تحصیلی لاتاری را دارید .  از سال 92 به بعد هم با به روی کار آمدن نظام آموزشی جدید ، دوره ی دیپلم 12 ساله شد.
– پیوست 2 : اگر شما 12 سال مدرک تحصیلی را ندارید ، 2 سال سابقه ی شغلی شما حتما باید در لیست مشاغل اداره ی کار کشور آمریکا باشد. ( این مورد توسط تیم پشتیبانی آنلاین ما چک می شود. این مورد را از بخش پستیبانی آنلاین سایت ما بپرسید. )

شرایط عکس لاتاری 2020

یکی از شرایط مهم دیگر در ثبت نام لاتاری ، شرایط عکس لاتاری 2020 می باشد. سالانه هزاران نفر از برندگان لاتاری به علت عکس نامناسب و خارج از چارچوب های قوانین مهاجرتی آمریکا ، این شانس بزرگ محروم می شوند. عکس فرد متقاضی برای شرکت در لاتاری همراه با عکس همسر و فرزندان ایشان ( در صورت متاهل بودن ) حتما باید تمامی شرایط عکس لاتاری 2020 را داشته باشد. شما حتی اگر نوزاد یک ماه دارید باید از ایشان عکس بگیرید و حتی اگر قادر به نشتن نیست باید ایشان را به صورت خوابیده و رو به دوربین قرار دهید و از ایشان عکس مناسب بگیرید. در زیر شرایط عکس لاتاری 2020 به صورت کامل ذکر شده است.

>>> ثبت نام لاتاری رایگان است و به هیچ سایتی هزینه پرداخت نکنید <<<

شرایط عکس لاتاری 2020 :
1- عکس گرفته شده حتما باید به صورت کاملا رنگی باشد. ( عکس سیاه سفید پذیرفته نمی باشد. )
2- فرد باید به صورت کامل مستقیم و رو به دوربین باشید.
3- در هنگام عکس برداری حتما سر باید رو به بالا باشد. ( عکسی که سر رو به بالا یا رو به پایین یا سمت طرفین باشد، پذیرفته نیست )
4- اندازه ی سر شما در تصویر باید به صورت نرمال و طبیعی باشد ( عکسی که در آن سر شما به صورت غیر طبیعی بزرگتر یا کوچکتر از حد معمول باشد ، پذیرفته نیست )
5- زمینه ی عکس حتما باید سفید یا به رنگ روشن باشد.
6- استفاده از عینک در عکس ممنوع می باشد. ( اگر شما از عینک استفاده می کنید ، حتما در هنگام عکس برداری آن را بردارید )
7- استفاده از کلاه در عکس ممنوع می باشد. ( این ممورد حتی برای کودکان نیز ممنون می باشد )
8- استفاده از حجاب برای خانم ها ممنوعیتی ندارد ، در صورتی که حجاب صورت آن ها را نپوشاند. ( پیشنهاد می کنیم در عکس های خود حجاب ناشته باشید ! ولی رعایت حجاب در صورتی که صورت شما را نپوشانده باشد ، ممنوعیتی ندارد. )
9- ابعاد عکس باید حتما باید 5 سانتی متر در 5 سانتی متر یا 600 پیکسل در 600 پیکسل باشد. ( مرکز دیجی کنکور این مورد را برای شما تصحیح میکند. یعنی تصویر شما در هر ابعادی باشد ، این مورد را ما برای شما اصلاح می کنیم. )
10- رزولوشن عکس حتما باید 300 dpi باشد. ( مرکز دیجی کنکور این مورد را برای شما تصحیح میکند. یعنی تصویر شما در هر رزولشنی باشد ، این مورد را ما برای شما اصلاح می کنیم. فقط سعی کنید ، تصویر را باکیفیت بیاندازید. )
11- هیچ گونه سایه ای نباید روی دیوار پست سر شما باشد.
12- حجم عکس باید کمتر از 100 کیلوبایت باشد. ( مرکز دیجی کنکور این مورد را برای شما تصحیح میکند. یعنی اگر حجم تصویر شما بیشتر از 1000 کیلو بایت باشد ، این مورد را ما برای شما اصلاح می کنیم. )
13- حتما باید حالت چهره ی شما خنثی باشد یعنی چهره ی شما نباید دارای خنده یا به صورت جمع شده یا طوری که فرم صورت شما را به هم بریزد، نباشد. حتما باید دهان شما بسته و چشمان شما باز  و سر شما صاف باشد.
14- باید مقدار فضای زیادی بالا و پایین صورت شما باشد.
15- دیوار پشت سر شما نباید هیچ گونه زمینه ی رنگی یا دکوری داشته باشد.

در تصویر زیر تمامی شرایط عکس لاتاری 2020 قرار دارد.

شرایط عکس لاتاری 2019 , شرایط عکس لاتاری 2020


>>> ثبت نام لاتاری رایگان است و به هیچ سایتی هزینه پرداخت نکنید <<<

نمونه عکس صحیح برای لاتاری 2020

در زیر حالت های مختلف عکس های صحیح و غلط آورده شده است. دیدن این عکس های برای شما خالی از لطف نیست. تمامی این عکس ها از سایت کنسولر آمریکا برداشته شده است.
شرایط عکس لاتاری 2019 , شرایط عکس لاتاری 2020 شرایط عکس لاتاری 2019 , شرایط عکس لاتاری 2020


>>> ثبت نام لاتاری رایگان است و به هیچ سایتی هزینه پرداخت نکنید <<<

تاییده ی ثبت نام لاتاری

بعد از ثبت نام در لاتاری 2020 ، باید تاییدیه ای حامی Digital signature و Confirmation No دریافت کنید. نکته قابل توجه و حائز اهمیت در این مورد این است که لزوما دریافت این تاییده که عکس یک نمونه از آن در پاین قرار گرفته است، به این معنا نیست که ثبت نام شما به صورت کامل و صحیح انجام شده است. تنها و تنها به این معنی می باشد که فرایند ثبت نام شما به صورت کامل تکمیل شده است. اگر بخوام یک مثال ساده برای شما بزنم ، اگر یک کرگدن با عکس یک الاغ در لاتاری ثبت نام کند، باز هم این تاییده دریافت می شود فقط اگر این کرگدن خوش شانس باشد و در لاتاری برنده شود ، به ایشان گرین کارت تعلق نمیگیرد. یعنی باید ثبت نام شما به صورت کامل و صحیح و مطابق شرایط لاتاری انجام شود و این تاییده ی ثبت نام لاتاری که یک نمونه از آن در پایین قرار گرفته است ، صرفا به معنا پایان مراحل ثبت نام لاتاری می باشد.
تاییده ی ثبت نام لاتاری 2019 , تاییده ی ثبت نام لاتاری 2020


سایت ثبت نام لاتاری 2020

ثبت نام در لاتاری به صورت اینترنتی انجام می شود. دیجی کنکور به عنوان معتبر ترین سایت ثبت نام لاتاری می باشد. تمامی کار های ثبت نام خود در حساس ترین و بزرگترین قرعه کشی لاتاری با خیالی آسوده به ما بسپارید. حتما می دونید که حتی اگر در لاتاری 2020 پذیرفته شوید و برنده ی این قرعه کشی هیجان انگیز شوید ولی فرایند ثبت نام شما به درستی انجام نشود ، گرین کارت آمریکا به شما تعلق نمی گیرد و آن جاست که شما باید سال ها افسوس این موقعیت از دست رفته را بخورید که هیچ وقت بدیگر بازنخواهد گشت! حواستون باشه که برنده شدن در این لاتاری میتواند تک تک ثانیه های آینده شما را تغییر دهد و شما را به یک زندگی بدون دغدغه هدایت کند.

سایت لاتاری

ثبت نام در سایت رسمی کنسولار آمریکا ( سایت لاتاری )انجام میشود. این سایت به صورت کامل به صورت انگلیسی می باشد و ثبت نام در سایت لاتاری ( سایت رسمی کنسولار آمریکا ) دارای ریزه کاری هایی خاصی می باشد. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردم ثبت نام لاتاری دارای ریزه کاری های خاصی می باشد و اگر حتی در یکی از قسمت های اشتباه کنید ، حتی در صورت برنده شدن در لاتاری ، این شانس بزرگ را از دست می دهید و آن وقت برای شما می ماند یک عمر حسرت و افسوس !

>>> ثبت نام لاتاری رایگان است و به هیچ سایتی هزینه پرداخت نکنید <<<

ثبت نام در لاتاری توسط تیم ما در کمترین زمان ممکن

ثبت نام در لاتاری توسط تیم ما برای شما انجام می شود . تیم دیجی کنکور مسلط به زبان انگلیسی و با سابقه ی 3 سال ثبت نام در لاتاری و دریافت گرین کارت برای آمریکا ثبت نام در قرعه کسی بزرگ و مهم لاتاری را برای شما انجام میدهد.
مزایای ثبت نام در لاتاری توسط تیم دیجی کنکور
1- ثبت نام شما به بهترین شک ممکن و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
2- اطلاع رسانی نتیجه ی لاتاری به شما از طریق پیامک
3- تمامی کار های لازم بعد از برنده شدن شما در لاتاری برای دریافت گرین کارت آمریکابرای شما و خانواده تون توسط ما انجام می شود.
4- امکان ثبت نام 2 شانسه را برای شما فراهم میکنیم. یعنی شانس شما را در لاتاری 2 برابر میکنیم. ( این مورد فقط ویژه ی متاهلین می باشد )
5- پشتیبانی آنلاین دیجی کنکور در تمامی مراحل و در لحظه پاسخگوی سوالات شما هستند.
6- بعد از ثبت نام ، ما با شما در کمتر از 2 ساعت تماس میگیریم و تمامی اطلاعات شما رو ازتون دریافت میکنیم.
7- عکس های شما را مطابق شرایط عکس لاتاری 2020 ، اصلاح میکنیم که هیچ نگرانی از بابت عکس لاتاری نداشته باشید.
8- این تضمین را به شما می دهیم که ثبت نام شما را به بهترین شکل ممکن انجام میدهیم.

>>> ثبت نام لاتاری رایگان است و به هیچ سایتی هزینه پرداخت نکنید <<<
0
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه