دانلود سوالات کنکور انسانی 98 – نظام جدید

دانلود سوالات کنکور انسانی 98 - نظام جدید به همراه کلید و پاسخنامه

نمی توانم شما را وکیل یا قاضی صدا کنم! گستره ی شغلی وسیعی در رشته ی انسانی وجود دارد. از موفق ترین روانشناسان تا سیاستمداران و وکلای بزرگ همه از رشته ی به نام رشته ی انسانی عبور کرده اند. رشته ای که سال های سال از حمایت های ویژه ای محروم بود.

کنکور انسانی 98 با همه ی سختی های آن برای بچه های انسانی برگزار شد ولی امسال یک تفاوت بزرگ داشت.

ما در این سال 2 کنکور انسانی داشتیم! یکی نظام جدید ، دیگری نظام قدیم . ما در پست برای سوالات کنکور انسانی 98 نظام جدید را برای دانلود آماده کرده ایم. تیم تحریریه ی دیجی کنکور طبق روال هر ساله خود که در روز کنکور سوالات کنکور همه ی رشته ها را برای دانلود آماده می کند، امسال هم از قاعده ی کلی خود پیروی کرد و هیچ تفاوتی بین رشته های مختلف قائل نشد و شما با دانلود سوالات کنکور 98 انسانی نظام جدید به این حقیقت اطمینان حاصل کنید.


دانلود سوالات کنکور انسانی 98 نظام جدید

حاصل زحمت های چندین ساله ی شما در نظام آموزشی ای که میتوان از آن به عنوان سخت ترین و خسته کننده ترین نظام های آموزشی دنیا یاد کرد ، با یک آزمون به نام کنکور مشخص می شود. شما با همه ی سختی های چند ساله ی خود بالاخره به روز کنکور رسیدید. 12 سال تحصیل در مقاطع مختلف و مسیری پر از فراز و نشیب و سختی های بسیار که بالاخره شما را به روز کنکور انسانی 98 رساند.

برنامه ریزی ویژه رشته انسانی منتشر شده

دیجی کنکور تنها نهاد کنکوری در ایرانه که به صورت تخصصی مثل بقیه رشته ها برای بچه های رشته انسانی هم مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای ارائه میده. اگر یک برنامه ریزی حرفه ای میخوای روی لینک زیر بزن:

برنامه ریزی ویژه کنکور انسانی 99

حال ما برای اینکه به شما یک دید مناسب از وضعیت کنکور شما بدهیم . سوالات کنکور انسانی 98 نظام جدید را برای دانلود برای شما عزیزان دل آماده کرده ایم. شما با دانلود سوالات کنکور انسانی 98 نظام جدید می توانید به یک دید مناسب از نتیجه ی کنکور خود برسید. برای  دانلود سوالات کنکور انسانی 98 نظام جدید از طریق باکس زیر اقدام کنید.
ما برای همه شما به خصوص کسانی که برنامه ریزی کنکور انسانی 99 ما رو تهیه کردن و الان دانش آموز ما هستن یه دنیا آرزو خوب داریم که موفق شده باشید یا در کنکور 99 موفق بشید.


دانلود کن !

دیجی کنکور سوالات کنکور 98 انسانی نظام جدید را به صورت فایل pdf آماده دانلود کرده است.

برای دانلود سوالات بر روی مستطیل سبز رنگ کلیک کنید.

اگر مایل به دانلود سوالات و پاسخنامه نظام قدیم هستید، بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید

کنکور چطور بود؟

بچه ها حسابی خسته نباشید! بهمون تو کامنت ها بگید که کنکور چطور بود؟ به نظرتون امسال سوالات راحت تر بود یا سختتر؟

برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

6 دیدگاه

  • هستی
    4 سال پیش

    خوب بود

  • Faezaneh
    4 سال پیش

    خوب بود

  • خیام مدانچ
    5 سال پیش

    عالی

  • فاطمه
    5 سال پیش

    کنکور بد نبود

    • من نشین
      4 سال پیش

      سخت بود