دانلود گام به گام زبان پایه نهم

سلام به شما دیجی کنکوری های عزیز، در این قسمت از بخش سری مقالات بانک گام به گام نهم، با دانلود فایل pdf گام به گام زبان نهم به صورت کل کتاب در خدمت شما هستیم.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

درس زبان یکی از دروس مهم می باشد که باید برای یادگیری ریز به ریز مسائل این درس تلاش کرد و از هیچ راهی برای یادگیری بیشتر نباید دریغ کرد، گام به گام یکی از اون راه های خوب برای یادگیری دقیقه که البته باید در کنار کتاب درسی باشه، یعنی اول کتاب درسی مورد بررسی قرار بگیره و اگر مسئله ای یا نکته ای مبهم باقی موند از گام به گام باید کمک گرفت. همانطور که میدانید کتاب زبان پایه نهم از 6 درس تشکیل شده است که باهم در جدول پایین به بررسی و معرفی درسهای کتاب زبان پایه نهم میپردازیم.

معرفی درس های کتاب زبان نهم


Lesson1: Personality

Lesson2: Travel

Lesson3: Festivals and Ceremonies

Lesson4: Services

Lesson5: Media

Lesson6: Health and Injuries

در ضمن فایل PDF گام به گام کتاب زبان به صورت کل کتاب در پایین این مطلب قرار گرفته است.

توضیحات تکمیلی

تیم بزرگ سایت دیجی کنکور در این گام به گام سعی و تلاش خود را کرده است تا بتواند کامل ترین و بهترین پاسخ ها را در مورد هردرس برای شما دانش آموزان گرامی در فایل های گام به گام جمع آوری کند. پس شما همراهان همیشگی سایت دیجی کنکور میتوانید برای یادگیری بهتر و دقیق تر مطالب و سرعت بخشیدن در فرایند یادگیری خود از این گام به گام که برای درس زبان گردآوری شده استفاده نمایید.

شما دیجی کنکوری های عزیز، در باکس دانلودی زیر می توانید به سادگی گام به گام کتاب زبان پایه نهم را به صورت کل کتاب دریافت کنید و از آن برای فهمیدن بهتر مطالب به بهترین نحو استفاده کنید. همه فایل ها همراه با پاسخ های کاملا تشریحی و تستی هستند. همچنین اگر نیاز به بانک گام به گام در سایر درس ها داشتید می توانید به مجموعه گام به گام ها مراجعه کنید.


لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود گام به گام بر روی مستطیل های زیر بزنید

دانلود گام به گام


مجموعه گام به گام نهم

1
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تولید محتوای دیجی کنکور
همیشه سعی ما بر این است تا بهترین ها را برای شما منتشر کنیم. حتما با نظراتتون به ما در بهتر کردن کارمان کمک کنید.

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • عبدالرحمن
    3 سال پیش

    عالی