مشاوره تلفنی کنکور با دانشجویان پزشکی

مشاوره تلفنی کنکور با دانشجویان پزشکی

همیشه آدم های با تجربه ای که خودشون یک بار مسیر رو رفتن و موفق شدن میتونن یک همراه با ارزش برای رسیدن به موفقیت دیگه ای برای نفر بعدی باشن. بخش مشاوره تلفنی کنکور در وبسایت دیجی کنکور کلی آدم موفق و با تجربه حضور دارن که میتونن امسال رو براتون پر از موفقیت های رویایی بسازن.

قطعا وقتی به این صفحه اومدی دنبال یک مشاور خیلی حرفه ای کنکور میگردی که بتونی بهش اعتماد کنی و پله های موفقیت رو یک یکی بری بالا تا به قله بررسی. اول از همه بریم سراغ 2 دلیل بسیار مهم که چرا مشاوره تلفنی کنکور با تیم دیجی کنکور بهترین گزینه ی دانش آموزان و کنکوری ها برای موفقیت در سال پیش روست.

شانس نجات


چرا مشاوره تلفنی کنکور ، تیم دیجی کنکور بهترین گزینه است؟

برای اینکه یک فوتبالیست موفق بشی باید یک مربی فوق العاده داشته باشی که قبلا خودش یک فوتبالیست حرفه ای بوده ، غیر از اینه؟

به تصویر زیر نگاه کنید! نتیجه ها ما را تعریف میکنند :

آرزو قبولی چه رشته ای رو داری؟

میخوای پزشکی ، دندون یا داروسازی قبول شی؟ خب مشاورت باید از همین رشته باشه اونم تو بهترین دانشگاه های کشور.

امسال هم قراره کلی رتبه فوق العاده تحویل دانشگاه ها بدیم.

میخوای تو کنکور ریاضی یه رتبه فوق العاده عالی بیاری؟خب مشاورت باید از بهترین دانشگاه صنعتی کشور باشه ( دانشگاه صنعتی شریف).

اگر میخواید تو 2 دقیقه با خدمات مشاوره دیجی کنکور آشنا بشید ویدیو زیر رو ببینید


رزومه تیم مشاورین دیجی کنکور

آمار تیم مشاوره تلفنی کنکور دیجی کنکور


تیم مشاورین رشته تجربی ما را بشناسید

همونطور که گفتیم برای رسیدن به رشته ی رویاهات ( پزشکی ، دندونپزشکی و داروسازی ) باید یکی که قبلا به این رشته ها رسیده و لذت رتبه برتر شدن رو تجربه کرده ، راه و رسم رسیدن به بهترین رشته تو بهترین دانشگاه ها رو بهت یاد بده.

دانشجویان پزشکی بهترین دانشگاه های ایران به شما مشاوره میدهند (جهت مشاهده لیست کامل مشاورین + کارت دانشجویی فایل زیر عکس را دانلود کنید) :

مشاوره کنکور - مشاوره تلفنی کنکور

لیست مشاورین دیجی کنکور

برای آشنایی با تیم مشاورین پزشکی دیجی کنکور فایل زیر را دریافت کنید.

دانلود لیست مشاورین دیجی کنکور

حرفه ای ترین تیم مشاوره رشته تجربی متشکل از دانشجویان پزشکی دانشگاه های تهران ، شهید بهشتی و ایران در دیجی کنکور حضور دارند.

2- تیم مشاورین رشته ریاضی ما را بشناسید

اسم دانشگاه صنعتی شریف رو که قطعا شنیدی! بهترین دانشگاه صنعتی کشور. تیم مشاوره رشته ریاضی دیجی کنکور هم از بهترین ها هستند.
تیم مشاوره رشته ریاضی دیجی کنکور از رتبه های زیر 500 کشور و از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف هستند.

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص مشاوره های دیجی کنکور دارید روی دکمه زیر کلیک کنید و با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید:

02128422410


 خدمات مشاوره دیجی کنکور به چه صورت است؟

تمامی مشاوره های دیجی کنکور با هدف موفقیت شما در طول سال تحصیلی و کسب موفقیت در کنکور سراسری برای رسیدن بهترین رشته در بهترین دانشگاه ها است.

قبولی کنکور 98

ویژگی های خدمات مشاوره شخصی دیجی کنکور :

+ مشاور شما در رشته مورد علاقه شما درس می خواند : همونطور که قبل گفتیم در هر رشته بهترین ها مشاور شما خواهند بود. مثلا اگر شما می خواهید در پزشکی قبول بشید مشاور شما از دانشجویان پزشکی دانشگاه تهران است.
+ ارائه برنامه ریزی روزانه و هفتگی شخصی : مشاور شما با توجه به ویژگی ها و شرایط شما هر هفته یک برنامه ریزی دقیق و شخصی سازی شده برای کل روزهای هفته در اختیار شما قرار می دهد.
+ برنامه ریزی روزانه دقیق : در برنامه ریزی های روزانه به طور کامل مشخص شده که چه زمانی تشریحی بخونید ، کی تست بزنید ، کی مرور کنید و… . پس خیالتون از این بابت راحته که برای هر دقیقه از
+ آموزش روش مطالعه اصولی : مشاور شما از رتبه های برتر کنکور است یعنی کسی که در اکثر دروس درصد پاسخگویی خیلی بالایی داشته است. پس یکی از وظایف مشاور شما این است که تکنیک ها و روش های
+ معرفی بهترین منابع کنکور : مشاور کنکور بهتون میگه چه کتاب هایی برای شما مناسب هستن؟ نیاز به کلاس دارید ؟ آیا میتونید دی وی دی آموزشی از فلان موسسه رو تهیه کنید؟ مهمترین مباحث کنکور کدوما
+ آموزش مدیریت آزمون های آزمایشی : حتما میدونید که هر چقدر هم که درس بخونید برای اینکه به یک تراز فوق العاده در آزمون های آزمایشی برسید نیاز دارید که تکنیک های آزمون دادن و مدیریت زمان رو بلد باشید. خیالتون راحت ! مشاور شما که خودش قبلا تراز های خیلی خوبی رو کسب کرده بهتون یاد میده که چطور آزمون بدید که به تراز بالا برسید.
+ پیگیری روزانه : مشاور شما هر روز وضعیت شما رو پیگیری میکنه و پاسخگو سوالات و مشکلات شماست. پس در طول روز خیالتون راحت باشه که یه نفر حواسش به شما هست.
+ تماس تلفنی هفتگی : مشاور شما هفته ای 2 – 3 بار بهتون زنگ میزنه و نکات طلایی مشاوره ای رو بهتون یاد میده. به علاوه در این جلسات مشاوره ای نکاتی رو یاد میگرید که برای موفقیت در آزمون های
+ پاسخگویی 24 ساعته : مشاور شما همیشه حواسش به شما هست و برای هر سوال و مشکل شما یک راه حل دقیق ارائه میکنه.

ثبت نام با تخفیف فوق العاده

اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. ماه اول را با 50 هزار تومان تخفیف ثبت نام کنید.

215 هزار تومان 275 هزار تومان

ثبت نام مشاوره خصوصی


ویژگی های منحصر بفرد خدمات مشاوره دیجی کنکور

تا اینجا دیگه به طور کامل با خدمات مشاوره تلفنی کنکور دیجی کنکور به طور کامل آشنا شدی و قطعا این نکته رو فهمیدی که چرا تو سه سال اخیر دیجی کنکور یکی از معتبرترین برندهای مشاوره کنکور در ایران بوده. اما میخوایم بریم سراغ چنتا ویژگی دیگه از خدمات مشاوره که خیلی خیلی میتونن در طول سال بهتون کمک کنن.

برنامه ریزی روزانه ای که مشاور به ما میده چه ویژگی داره؟

مشاور شما با توجه به ویژگی های شما و شرایطتون و هدفی که در ذهن دارید هر هفته بهتون یک برنامه ریزی شخصی میده که به بهترین نحو برای شخص شما طراحی شده تا بتونید در طول هفته با خیال راحت به درس هاتون ، کلاس هاتون و سایر فعالیت هایتون برسید.

در این برنامه همه چیز به طور کامل مشخص میشه :

از چه مباحثی بخونید ؟ کدوم کتاب ها بهترن؟ کی تست بزنید؟ کی تشریحی بخونید ؟ کی مرور کنید ؟ اگر دی وی دی دارید کی از شون استفاده کنید؟ چقدر در طول روز می تونید استراحت و تفریح داشته باشید؟ و همه چیزهایی که باید براتون در نظر گرفته بشه.

برنامه ریزی 100 درصد شخصی

در سیستم مشاوره دیجی کنکور برنامه ریزی هر فرد مختص خودشه و با بقیه دانش آموز ها کاملا متفاوته.

قبولی 98

جلسات مشاوره تلفنی کنکور مشاور من چگونه انجام می شود؟

مشاوره تلفنی کنکور فقط صحبت کردن در مورد مشکلات نیست. مشاور در جلسات مشاوره کنکور که هفته ای دو تا سه بار انجام میگرید ابتدا مشکلات و سوالات دانش آموز آموز را بررسی میکند تا همه مشکلات و مسائل دانش آموز به درستی حل و رفع شود.

تکنیک های ویژه رتبه های برتر

اما نکته بسیار مهم تر این است که در جلسات مشاوره تلفنی کنکور مشاور وظیفه دارد در هر جلسه مباحثی تحت عنوان دانش های مشاوره ای را به طور کامل به شما آموزش دهد. این اطلاعات شامل تکنیک هایی است که خود مشاور در سال کنکور از آن استفاده کرده و توانسته به موفقیت های فوق العاده ای برسد.

 

با تیم مشاوره دیجی کنکور چقدر می تونیم تو آزمون های آزمایشی پیشرفت کنیم؟

بهترین تکنیک های آزمون دادن با توجه به سبک مطالعه و تست زنی شما بهتون آموزش داده میشه. تکنیک هایی که بهتون کمک میکنه بهتر از همیشه آزمون بدید و در نتیجه خیلی بهتر از قبل در آزمون ها نتیجه بگیرید.

پیشرفت در آزمون های آزمایشی

مشاورین دیجی کنکور خودشون استادهای آزمون دادن هستن و از رتبه های برتر آزمون های آزمایشی هم بودن پس حسابی میتونن بهتون کمک کنن که شما هم مثله اونا تو آزمون ها موفق بشید.

قبولی 98

دانش های مشاوره ای که یاد میگیریم دقیقا چه مباحثی هستند؟

حتما شنیدید که میگن فلانی نصف من درس میخونه اما از من خیلی موفق تره! سال تحصیلی و به خصوص سال کنکور فقط درس خوندن و تست زدن نیست! شما باید یک سری موارد رو به طور کامل یاد بگیرید تا بتونید از رقباتون جلو بزنید. مشاورهای دیجی کنکور که همگی از رتبه های زیر 500 کنکور سراسری هستن یک سری راز و رمز ها و نکات مهم رو در اختیارتون قرار میدن تا شما هم بتونید مثل اون ها به یک رتبه و موفقیت فوق العاده دست پیدا کنید.

بعضی از مباحثی که به شما آموزش داده می شود:
+ آموزش تکنیک ها و روش های مطالعه دقیق هر درس
+ چطور کمتر درس بخونید ولی نتیجه بهتری بگیرید( تکنیک های خاص).
+ تکنیک های تست زنی سرعتی و مدیریت زمان
+ آموزش تکنیک های حرفه ای و خاص مدیریت آزمون و افزایش تراز
+ مدیریت استرس و هیجانات
+ جلسات فوق انگیزشی و روحیه بخش هفتگی
و یک سری مباحث ویژه که شاید در هیچ جای دنیا کنکور در مورد آن صحبت نشود!


هزینه خدمات مشاوره خصوصی دیجی کنکور

در تصویر زیر هزینه مشاوره خصوصی دیجی کنکور درج شده است. هدیه ویژه ما به شما این است که میتوانید در کمپین یلدای کنکوری ماه اول را با یک تخفیف فوق العاده ثبت نام کنید یعنی فقط 215 هزار تومان به جای 275 هزار تومان پرداخت کنید.

نحوه ی ثبت نام مشاوره خصوصی دیجی کنکور

پس از کلیک کردن بر روی ” ثبت نام مشاوره خصوصی دیجی کنکور ” به صفحه ی دیگری منتقل می شوید و در این صفحه فرمی وجود دارد که بعد از پر کردن این فرم ( شامل مشخصات و رشته تحصیلی و… ) و کلیک کردن بر روی ” ارسال و پرداخت ” به صفحه ی پرداخت بانکی متصل می شوید و پس پرداخت موفق اطلاعات شما در سیستم ما ثبت خواهد شد و چند دقیقه بعد مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت و فرایند شما تکمیل می شود.

ثبت نام مشاوره خصوصی دیجی کنکور

63
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

63 دیدگاه

  • Parya
    4 سال پیش

    سلام ببخشید برای مشاور تنها یک ماهه و سه ماهه امکانش هست؟
    مثلا اگر از الان ثبت نام کنیم نمیشه تا خود کنور ۱۴۰۰ مشاورمون باشن؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام پریا جان
      بله امکانش هست
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 021-28422410 تماس بگیرید

  • eli
    4 سال پیش

    سلام
    وقت بخیر ،،میخواستم بدونم من تقریبا ۱۰ سال پیش فارغ التحصیل رشته تجربی شدم
    بنا ب دلایلی تو این رشته ادامه تحصیل نداده و تو رشته انسانی کنکور دادم و الان لیسانس دارم
    اما دوباره میخوام تو رشته تجربی کنکور ۱۴۰۰ آماده شم آیا برا من ک کل درسها و موضوعاتشون فرق کرده امکان دوباره خوندن و کنکور دادن هستش؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام الی جان
      با دیپلم نظام قدیم تجربی می تونید در کنکور نظام قدیم تجربی شرکت کنید

  • Nima
    4 سال پیش

    سلام من هزینرو پرداخت کردم ولی کسی بهم زنگ نمیزنه.

  • Nassim
    4 سال پیش

    حالا که مشاوره حضوری نیست از کجا بفهمیم کسی که داریم باهاش صحبت می کنیم رتبه بهتره؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام نسیم جان
      اطلاعات مشاورین در این صفحه وجود داره. در ضمن کارت دانشجویی و مشخصات هم در صورت نیاز بهتون ارائه میشه.

  • زهرا
    5 سال پیش

    سلام من سوالی درمورد این داشتم که کدوم نظام تحصیلی رو شرکت کنم دو سال که دور از درس بودم و چون کنکور امسال نظام قدیمی ها رتبه خوب نیووردن تصمیم گرفتم نظام جدید شرکت ولی هیچ چیزی دو مورد نظام جدید نمیدونم مشکلی ایجاد نمیکنه

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام زهرا جان
      با شماره 02128422410 که مرکز مشاوره دیجی کنکور هستش تماس بگیرید به طور کامل به همه سوالاتتون جواب میدن.

  • نرگس
    5 سال پیش

    سلام من نظام قدیمی هستم ومی خوام کنکور99روشرکت کنم وهدفم دانشگاه فرهنگیانه، آیابایدحتماکنکورنظام جدیدروشرکت کنم تابهش برسم یاهمین نظامی که هستم شانس قبولی هست

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      در همون نظام قدیم خودتون شرکت کنید کافیه.

  • مهسا
    5 سال پیش

    سلام من مشاوره خصوصی نمیخوام فعلا چون هنوز تصمیم نگرفتم چه نظامی شرکت کنم
    میخوام با یکی از مشاورهاتون درباره این صحبت کنم نظام قدیم تجربی ام زیاد نخوندم واسه 98 و رتبمم خوب نشد نمیدونم نظام جدیدو شروع کنم یا قدیمو لطفا راهنماییم کنین

  • مریم
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم هزینه مشاورتون چقدر هست؟ واین پکیج تابستانه چطور هستش؟

  • آدینه
    5 سال پیش

    سلام من چند روزه صبحها تماس میگیرم ولی نمیتونم با مشاوری صحبت کنم میگن داخلی مورد نظر شما پاسخگو نمیباشد راه دیگه ای هست برای ارتباط؟

  • مهدیه
    5 سال پیش

    چرا ب تماسا رسیدگی نمیشه

    • با شماره ی 02128422410 تماس بگیرید. از ساعت 9 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما هستیم

    • Anis
      2 سال پیش

      سلام وقت بخیر
      مشاوره کنکور شما شامل رشته انسانی هم میشه؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      2 سال پیش

      سلام انیس جان
      بله عزیزان رشته های ریاضی و انسانی هم میتونید از خدمات ما به طور کامل استفاده کنند.

  • سیده مهدیه
    5 سال پیش

    ببخشید پس چرا تماسا پیگیری نمیشن!!

    • با شماره ی ۰۲۱۲۸۴۲۲۴۱۰ تماس بگیرید. از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستیم

  • سیده مهدیه
    5 سال پیش

    من ثبت نام کردم هزینه مشاور خصوصی یکماهرو پرداختم کردم چراکسی هنوز باهام تماس نگرفته

  • St
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم برای هر درس چند کتاب کمکدرسی داشته باشیم و اگر نظر شما خوندن یک منبع به طورکامل است باید چندبار آن منبع را دوره کرد

  • مهسا
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم ماباید چطوری به صحت مشاوره هاتون اعتماد کنیم. کسی بیگدار به آب نمی زنه پیشنهاد میکنم یه نمونه از مشاوره هاتونو رو سایت قرار بدید تا مردم ببینن وباور کنن.

    • چشم ، این موضوع به سرعت در گروه تدوین دیجی کنکور پیگیری خواهد شد. فقط مدنظر داشته باشید که مشاوران دیجی کنکور تماما رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند

  • ا
    5 سال پیش

    چرا هر چقدر تماس مي گيرم جواب نميدين براي مشاوره كنكور؟؟؟؟؟l

    • با سلام ، با شماره ی 02128422410 تماس بگیرید . ما از ساعت 9 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما هستیم

  • ا
    5 سال پیش

    چرا هر چقدر تماس مي گيرم جواب نميدين براي مشاوره كنكور؟؟؟؟؟

    • با سلام ، با شماره ی 02128422410 تماس بگیرید . ما از ساعت 9 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما هستیم

  • سروه
    5 سال پیش

    سلام من ثبت نام كردم براي مشاوره و هزينه شم پرداخت كردم اما چرا كسي به من زنگ نمي زنه ؟؟

  • فاطمه
    5 سال پیش

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم موسسه شما تمایلی برای همکاری در خصوص مشاوره تلفنی داره؟؟

  • ارسلان
    5 سال پیش

    سلام اگه هفتگی 2الی3جلسه مشاوره تلفنی هست پس چطورنوشته پیگیری روزانه هم داره؟؟؟؟؟؟

  • احسان صادقیان
    5 سال پیش

    سلام ببخشید چرا زنگ نمیزنید من بسته خریداری‌ کردم
    شمارم ۰۹۱۵۳۴۹۷۳۸۳

  • احسان صادقیان
    5 سال پیش

    ببخشید من پک مشاورتون خریدم اما زنگ نمیزنید جوابم نمیدید

  • حنا
    5 سال پیش

    من چطور میتونم به عنوان مشاور تو مرکز شما فعالیت کنم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      اگر از رتبه های برتر در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی هستید با شماره 02128422410 تماس بگیرید راهنماییتون میکنن.

  • نیما
    5 سال پیش

    سلام و خسته نباشید!!چطور می تونم با دیجی کنکور در زمینه مشاوره همکاری کنم؟
    رتبه 163 تجربی سال 97 !!

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام لطفا با شماره 02128422410 تماس بگیرید و اطلاعات رشته ، تحصیلاتتون رو بدید.

  • امیرحسین
    5 سال پیش

    سلام چرا هر چقدر تماس میگیرم میگه که شماره موقتا قطع شده است ؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام امیرحسین جان
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • Amir
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    بعداز ثبت نام چقدر طول میکشه تا باما تماس میگیرید؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام امیرجان
      همون روز ( معمولا کمتر از 3 ساعت) مشاور باهاتون تماس میگیره.
      ما اصلا نمیزاریم وقتی ازتون هدر بره. مطمئن باشید

  • borhan
    5 سال پیش

    سلام ببخشید چطور میتونیم یک جلسه؛ رایگان مشاوره داشته باشیم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • سارا
    5 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر
    من دانشجوی دوره کارشناسی هستم ولی الان تصمیم گرفتم که دوباره کنکور بدم و میخوام که کارشناسی رو ادامه ندم و مدرک معادل فوق دیپلم بگیرم
    بنظرتون اجازه دارم دوباره تو مقطع کارشناسی سراسری مثل رشته پرستاری یا مامایی شرکت کنم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • ساناز
    5 سال پیش

    سلام من پایه دهم هستم و قصدم فعلا به طور جدی کنکور نیستش خواستم بدونم برای منم برنامه هست؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام ساناز جان
      برای تمامی بچه ها ما بهترین خدمات مشاوره و برنامه ریزی رو انجام میدیم.
      پیشنهاد میکنم قبل از هر چیزی با شماره مرکز تماس مشاورین ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید مشاورین ما با صبر و حوصله حسابی راهنماییتون میکنن.

  • یوسف
    5 سال پیش

    ساعات کاری شما کی هست؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام ساعت کاری رسمی ما از 8 صبح تا 10 شب هستش. اما بخش پشتیبانی معمولا به صورت 24 ساعته فعال هستش اگر سوالی دارید در خدمت هستیم.

  • فرینوش
    5 سال پیش

    سلام روزتون بخیر من بسته مشاوره رو سفارش دادم و هزینه اشم پرداخت کردم ولی هنوز کسی بهم زنگ نزده و هرچی هم به شماره ای ک تو سایت بود زنگ میزنم میگه ک شماره موقتا قطع شده حالا من باید چیکار کنم؟

    • سلام فرینوش جان
      اولا که بهت تبریک میگم که قرار از این به بعد زیر نظر تیم حرفه ای دیجی کنکور کار کنی.
      تیم پشتیبانی باهات تماس گرفتن و مشاورتون هم مشخص شده عزیزم.

  • محمد صادق
    5 سال پیش

    با سلام
    من الان یک ساله که پشت کنکورم معافیت تحصیلیم همین دیماه به پایان می رسه پارسال فارغ التحصیل شدم آیا میتونم سربازی را به تعویق بندازم تا بعد کنکور ؟؟؟؟ ترو خدا جوابم و بدین ممنون.

    • سلام محمد جان
      ببینید چون دیماه معافیت تحصیلی به پایان میرسه و سال قبل فارغ التحصیل شدید باید حتما به نظام وظیفه ابتدا مراجعه کنید.

  • زهرا
    5 سال پیش

    سلام
    چرا من هر چقدر تماس میگیرم جواب نمیدین ؟
    نیاز به مشاور دارم

    • سلام زهرا جان
      با شماره مرکز مشاوره ما هر روز ۸ صبخ تا ۱۰ شب میتونید تماس بگیرید.
      شماره : ۰۲۱۲۸۴۲۲۴۱۰