نمونه سوال حسابان یازدهم نوبت اول و دوم

نمونه سوال حسابان یازدهم نوبت اول - نمونه سوال حسابان یازدهم نوبت دوم

نمونه سوال حسابان یازدهم نوبت اول و نوبت دوم همراه با جواب، ویژه ایام امتحانات دی ماه و خرداد ماه و آشنایی با نمونه سوال امتحانی در دیجی کنکور منتشر شد.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

نمونه سوال های حسابان یازدهم، شامل نمونه سوال هایی طرح شده از همین فعالیت ها و تمرینات کتاب درسی می باشد. بنابراین شما را، هم در ادامه سال تحصیلی و نیز هم در کنکور کمک خواهد کرد، زیرا بر اساس تجربه، بهترین راه حل برای یادگیری خوب حسابان، حل کردن تمرین های مختلف زیاد می باشد که ما در این بسته برای شما اماده کرده ایم. انجام این تمرینات شما را در رسیدن به هدف یاری خواهد کرد.

نمونه سوال حسابان یازدهم

حل کردن نمونه سوال حسابان یازدهم چه نتایجی خواهد داشت؟ کتاب حسابان یک یا همان حسابان پایه یازدهم، از پنج فصل تشکیل شده است که هرکدام از فصل های این کتاب به طور متوسط شامل چهار درس به دنبال یکدیگر می باشد.

در این کتاب، آموزش ابتداعی مبحث هایی مانند جبر و معادله، مثلثات، انواع توابع و حد و پیوستگی به چشم می خورد که پایه ای از درس حسابان برای سال های بعدی دانش آموزان خواهد بود و حتی بعد از کنکور نیز در دانشگاه به کمک شما خواهد آمد.

توضیحات تکمیلی

بنابراین، یاد گرفتن خوب مطالب این کتاب برای اینده دانش آموز، مخصوصا برای رشته ریاضی و بعد از آن تجربی بسیار مهم می باشد. این کتاب، درسی مهم برای دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک است، که قصد دارند در کنکور شرکت کنند؛ چرا که از مواد تخصصی کنکور است و ضریب بالایی در کنکور خواهد داشت. یاد نگرفتن صحیح حسابان یازدهم، حتی در سال های بعدی تحصیلی شما تاثیر منفی برعملکرد و نمرات شما خواهد گذاشت.

با توجه به سخنان گفته شده، ما سعی داشتیم تا بهترین نمونه سوال حسابان یازدهم را برای شما طراحی و هم چنین سوال های سال های قبل که در امتحانات مهم از جمله کنکور گردآوری کرده ایم را در اختیار شما بگذاریم.

کتاب حسابان یازدهم، در تمامی فصل ها و دروسی که در فصل های خود دارد، با چند نمونه فعالیت برای آموزش بیشتر شما مانند: فعالیت و کار درکلاس و تمرین در اخر هر درس از فصول همراه شده است. این کتاب سعی کرده است تا آموزش خود را بیشتر بر پایه تمرینات و سوال های کار شده در کلاس به شما منتقل کند.

نمونه سوال حسابان یازدهم

نمونه سوال حسابان نوبت اول

توضیح بیشتر

نوبت اول امتحان در هر سال تحصیلی برای هرکتاب بسیار مهم است. اهمیت آن در این است که اگر نمره خوبی را در ان کسب نکنید در امتحان و ازمون اخر سال نیز به دلیل افزایش حجم بیشتری از درس های همان کتاب نتیجه خوبی را بدست نمی اورید، بنابراین حل کردن نمونه سوال های بیشتر که نمونه سوال حسابان یازدهم از این دسته است بسیار اهمیت دارد.

اگر فرض را براین بگذاریم که شما در کلاس درسی خود به خوبی مطالب را یاد گرفته اید باز هم در امتحان های خود ممکن است با سوال های متفاوتی از کتاب حسابان یازدهم مواجه شوید. نمونه سوال حسابان به شما کمک می کند با حل تمرین های بیشتر از مرحله براحتی عبور کنید.این نوبت از نمونه سوال ها را سعی کرده ایم همراه با بیشتر امتحانات مدرسه ای فصل بندی کنیم. نمونه سوال های حسابان نوبت اول از سوال های تستی و تشریحی از فصل های اول تا سوم که از دوازده درس تشکیل شده است برای شما طراحی شده است.


رایگان دانلود کن !

شما می توانید نمونه سوال حسابان را از طریق اپلیکیشن نمره باکس دانلود کنید.

img

نمره باکس یازدهم

دیجی کنکور

رایگان دانلود کن !

شما می توانید نمونه سوالات حسابان و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور یازدهم

دریافت سوالات

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود نمونه سوال ها بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

دانلود نمونه سوال با پاسخ 1


دانلود نمونه سوال با پاسخ 2


بانک نمونه سوالات یازدهم


 

نمونه سوال حسابان یازدهم نوبت دوم

نوبت دوم امتحانی برای هر درس در سال تحصیلی دانش اموزان به خودی خود بدلیل تنها فرصت باقی مانده برای دانش اموز جهت گرفتن یک نمره خوب در امتحان بسیار حساس است.

نمونه سوال حسابان یازدهم نوبت دوم حساسیت این موضوع را با تقویت شما در پاسخ به سوال ها کمتر خواهد کرد و شما را با تشویق به حل تمرین بیشتر و راهکارهای بیشتر برای این کار یاری خواهد کرد.

سخن آخر

بسته نمونه سوال نوبت دوم شامل سوال های تشریحی و تستی تمام فصل های کتاب و  بیست و یک درس می باشد. بنابراین همان طور که قبلا گفته شد حجم کتاب بالاتر رفته و زمان شما برای اماده شده کمتر شده است که این موضوع با گرفتن نمونه سوال حسابان نوبت دوم به خوبی قابل حل می باشد.

نکته: پاسخ ها در انتهای پی دی اف سوالات قرار دارد.

نمونه اول ( نوبت دوم خرداد ماه )

حجم فایل : 3 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود

نمونه دوم ( نوبت دوم حرداد ماه )

حجم فایل : 3 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود

نمونه سوم ( نوبت دوم خرداد ماه )

حجم فایل : 3 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود

نمونه چهارم ( نوبت دوم خرداد ماه )

حجم فایل : 3 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود

1
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • M.H.R
    3 سال پیش

    خیلی عالی بود ممنون از سایت خوبتون