نمونه سوال شیمی یازدهم نوبت اول با پاسخ

نمونه سوال شیمی یازدهم نوبت اول با پاسخ تشریحی

در این بخش از سایت دیجی کنکور، با نمونه سوال شیمی یازدهم نوبت اول با پاسخ تشریحی در خدمت شما دانش آموزان عزیز یازدهمی هستیم.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

در امتحانات دی ماه این درس مباحثی مثل شناخت فلزات، نام گذاری هیدروکربن ها، آشنایی با ویژگی فلزات در جدول تناوبی، حل مسائل مربوط به استوکیومتری و … در این نوبت سوال خواهند داشت. معمولا اولین سوال شما که تا 3 نمره می تواند داشته باشد، در مورد ” درست یا نادرستی عبارات ” است که برای پاسخ به این سوال، باید به خوبی به تمامی مباحث و متن کتاب درسی تسلط داشته باشید.

هم چنین نام گذاری هیدروکربن ها به روش آیوپاک، یکی از اصلی ترین سوالات امتحان خواهد بود که باید به نام ها و اشکال هیدروکربن ها در کتاب درسی نیز توجه ویژه ای داشته باشید. در مسائل این درس معمولا معادله واکنش ها را به شما می دهند، پس از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت. اما قبل از دریافت نمونه سوالات امتحانی این درس، توصیه های زیر را مطالعه کنید تا بتوانید به موفقیت خوبی در این درس دست پیدا کنید.

توصیه های مطالعاتی امتحان نوبت اول شیمی یازدهم


توصیه اول : باید روی مفاهیم کتاب درسی و خط به خط آن، تسلط کافی داشته باشید.

توصیه دوم : ویژگی های عناصر در گروه ها و دوره های جدول تناوبی، حتما سوال دارد.

توصیه سوم : در مورد اطلاعات کلی مثل تعداد فلزات و نافلزات و … جدول تناوبی، باید اطلاعات کافی داشته باشید.

توصیه چهارم : نام گذاری هیدروکربن ها به روش آیوپاک به این صورت است که چند تصویر از هیدروکربن های مختلف به شما می دهند که باید آن ها را نام گذاری کنید.

توصیه پنجم : در سوالات مربوط به حل مسائل استوکیومتری، معادله واکنش ها را به شما خواهند داد مطابق فایل های نمونه سوال شیمی یازدهم نوبت اول که برای دانلود قرار داده شده اند.

توصیه ششم : در حل مسائل مربوط به استوکیومتری از روش های تستی استفاده نکنید؛ بله طبق روش های تناسبی که معلم سر کلاس تدریس کرده است مسائل را حل کنید.

توصیه هفتم : توصیفات کتاب درسی از معادله های مختلف (مثل معادله واکنش مربوط به معدن مس سرچشمه کرمان) معمولا مورد سوال قرار می گیرد.

توصیه هشتم : برای آمادگی بیشتر فایل نمونه سوال ها را دانلود کنید و از خود امتحان بگیرید.

در باکس زیر می توانید به راحتی نمونه سوال شیمی یازدهم نوبت اول را همراه با پاسخنامه تشریحی دانلود کنید. هم چنین اگر نیاز به نمونه سوال های بیشتری دارید روی دکمه آخر یعنی ” بانک نمونه سوالات یازدهم ” بزنید.


رایگان دانلود کن !

شما می توانید نمونه سوالات شیمی و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور یازدهم

دریافت سوالات

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود نمونه سوال ها بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

دانلود نمونه سوال با پاسخ 1


دانلود نمونه سوال با پاسخ 2


بانک نمونه سوالات یازدهم

1
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Mahdi
    5 سال پیش

    خوب بود ولی بیشتر سعی کنید برای یاد گیری حل مسائل سوال طرح کنید