نمونه سوال علوم پایه ی چهارم – هردو نوبت

سلام به شما دیجی کنکوری های عزیز، در این بخش از سایت دیجی کنکور با نمونه سوال علوم پایه ی چهارم هردونوبت در خدمت بچه های پایه ی چهارم خواهیم بود. در این قسمت از سایت، ما با ارائه نمونه سوال علوم چهارم هردو نوبت که دانلود فایل های آن را در کادر پایین صفحه برای شما قرار داده ایم، شما را با سطح آزمون پایانی ترم درس علوم پایه ی چهارم آشنا خواهیم کرد. در دیجی کنکور سعی کرده ایم تا با ارائه ی نمونه سوالات دروس مختلف که در این بخش به نمونه سوال علوم پرداخته ایم، شما دانش آموزان عزیز را با فضای آزمون و نوع سوالات هر درس آشنا کنیم، تا بتوانید با قدرت بیشتری در آزمون حاضرشده و موفقیت بیشتری کسب کنید. پس برای هیچ درسی از نمونه سوالات آن غافل نشوید تا بتوانید زحمات خود را به بهترین نحو ممکن به نتیجه برسانید.

 

حالا از باکس زیر فایل نمونه سوال نوبت اول را دریافت کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

در باکس زیر می توانید به راحتی نمونه سوال علوم پایه چهارم نوبت اول را دانلود کنید. استفاده از نمونه سوال می تواند کمک بسیار خوبی در رسیدن به موفقیت باشد.

هم چنین اگر نیاز به نمونه سوال های بیشتری دارید روی دکمه آخر یعنی ” بانک نمونه سوالات چهارم ” کلیک کنید.

لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود نمونه سوال بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

دانلود نمونه سوال


بانک نمونه سوالات چهارم

 

 

نمونه سوال نوبت دوم

آزمون نوبت دوم بسیار اهمیت دارد. باید بسیار به آن دقت داشته باشید. شما دانش آموزان عزیز می توانید با استفاده از نمونه سوال نوبت دوم خود را در پاسخگویی صحیح تر تقویت کنید. همیشه قرار بر این نیست که سوال های موجود در نمونه سوال ها در آزمونی که شما می خواهید امتحان دهید وجود داشته باشد. هدف اصلی نمونه سوال آشنایی شما با شدت سختی و آسانی و نوع سوالاتی است که مطرح می شود. از پایین صفحه نمونه سوال علوم چهارم نوبت دوم را دریافت کنید.

در این قسمت از باکس زیر فایل نمونه سوال نوبت دوم را دریافت کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود نمونه سوال بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

دانلود نمونه سوال 


بانک نمونه سوالات چهارم

0
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تولید محتوای دیجی کنکور
همیشه سعی ما بر این است تا بهترین ها را برای شما منتشر کنیم. حتما با نظراتتون به ما در بهتر کردن کارمان کمک کنید.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه