برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 1401

برنامه ریزی تابستان برای کنکور

دانش آموزان ریاضی سلام! یک شروع قدرتمند با برنامه ریزی تابستان کنکور ریاضی برای شما. تو هیچ میدونستی که فقط 5 درصد از کنکوری ها از تابستون شروع به درس خوندن میکنن! میدونستی با روزانه 3 ساعت مطالعه در تابستون 95 درصد از رقیبات رو جا میزاری!؟


مهم: پکیج برنامه ریزی تابستان رشته ریاضی ویژه کنکور 1401 با آپدیت های جدید (نسبت به سال گذشته) منتشر شد.

تابستان طلایی

این شما و این برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 1401 وبسایت دیجی کنکور. به نظرت بهترین برنامه ریزی تابستان برای کنکور 1401 رو چه کسی میتونه برات انجام بده !؟ بهترین دانشگاه صنعتی کشور رو میشناسی !؟
آفرین درسته دانشگاه صنعتی شریف ! جایی که انتخاب اول همه ی رتبه های برتر کنکوره!

امسال هم مثل پنج سال گذشته برنامه ریزی تابستان در دیجی کنکور با همکاری بیش از 10 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و تهران که همگی از رتبه های زیر 500 کنکور هستن منتشر شد.

با روزی 3 تا 4 ساعت مطالعه طبق برنامه ریزی تابستان برای کنکور 1401 دیجی کنکور از 95 درصد رقیبات جلو میزنی !

برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 1401

اگر از همین تابستون درس خوندن رو طبق پروژه برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 1401 دیجی کنکور پیش بری! این تضمین رو بهت میدیم که مهر ماه با شروع رسمی سال تحصیلی تو یک سر و گردن از همه ی رقیبات جلوتری و فقط داری دروس پایه رو مرور میکنی.

دیجی کنکور پرمخاطب ترین نهاد برنامه ریزی برای کنکور 1401

آیا می دونستید برای کنکور 1400 بیش از 8000 نفر به تیم حرفه ای برنامه ریزی دیجی کنکور اعتماد کرده اند؟ بیش از 300 رتبه زیر 1000 در 5 سال گذشته نشون میده این برنامه ها حسابی جواب میده.

مرکز تماس دیجی کنکور

ریاضی های عزیز: آیا می دونستید در رشته ریاضی دیجی کنکور کلی قبولی تو بهترین دانشگاه ها داشته؟!

رتبه های برتر کنکور ریاضی 99

دقیقا سال گذشته خیلی ها مثل تو ، توی این صفحه بودن و داشتن یکی از تاثیر گذار ترین تصمیم های سال کنکورشون رو میگرفتن و بالاخره تصمیم درست رو گرفتن و موفق شدن. ( به اسامی عکس بالا نگاه کن )

پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور شامل چه بخش هایی است؟

پکیج برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 1401 دیجی کنکور از چند بخش اصلی تشکیل شده.

محتویات پکیج تابستان

پکیج تابستانه دیجی کنکور از 4 بخش اصلی تشکیل شده:

1- بسته برنامه ریزی ویژه دیجی کنکور برای تابستان

در این مورد به اندازه کافی در ادامه صحبت میکنیم و تمام ویژگی ها رو بهت میگیم.

+ طراحان برنامه تابستان: برای رشته ریاضی دانشجویان صنعتی شریف و تهران کار تولید و برنامه ریزی تابستانه رو بر عهده داشتن.
+ قابلیت ویژه شخصی سازی: سطح بندی این برنامه که میتونه با ساعت مطالعه های مختلف قابل تطبیق باشه در کنار راهنمایی مشاوران همراه شما در دیجی کنکور یک برنامه کاملا شخصی سازی شده رو در اختیار هر دانش آموز قرا میده.

2- سه کتابچه اختصاصی بسیار مهم که قطعا یک کنکوری باید داشته باشه

تیم تحریریه دیجی کنکور با همکاری بیش از 50 نفر از رتبه های زیر 500 کنکور در چند سال اخیر سه کتابچه کاملا اختصاصی و مهم و برای خریداران پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور تدوین کرده که نظیرش رو در هیچ جای دنیای کنکور نمیتونید پیدا کنید ! ( برای دیدن نمونه ای از کتابچه ها حتما فایل نمونه برنامه را دانلود کنید )

  • کتابچه اول : ” بهترین اصول مطالعاتی کنکور از دیدگاه رتبه های زیر 500″

روش مطالعه کنکور - برنامه ریزی تابستان برای کنکور

در این کتابچه فوق العاده به آموزش شیوه های مطالعه اصولی تک تک دروس کنکور پرداخته شده ، طوری که با مطالعه اون شما میتونید یک تغییر اساسی مثبت تو شیوه مطالعتون بدید و با بازدهی نزدیک به 100% تمامی درس ها رو مطالعه کنید.

  • کتابچه دوم: ” بهترین منابع کنکور از دیدگاه رتبه های زیر 500″

کتابچه بهترین منابع کنکور - برنامه ریزی تابستان برای کنکور
یکی از دغدغه های مهم کنکوری ها اینه که برای هر درس بهترین منابع کدومن ، چون برای هر درس کلی کتاب تو بازار داریم و این باعث سردرگمی خیلیا تو انتخاب بهترینه بهترین هاست. این کتاب یک راهنما فوق العاده برای اینه بدونید رتبه های برتر کنکور از چه منبعی استفاده میکردن تا بتونید برای هر درس بهترین منابع رو بشناسید و اون ها رو مطالعه کنید.

  • کتابچه سوم: ” بر قله های تمرکز ” – راهکار های افزایش تمرکز و بازدهی مطالعاتی

کتابچه بر قله های تمرکز - برنامه ریزی تابستان برای کنکور

تمرکز پایین و بازدهی پایین مطالعاتی باعث میشه ساعت ها مطالعه روزانه شما به راحتی به هدر بره و این یعنی تلاش شما بی ثمر باشه. تو این کتاب که بر اساس تحقیقات معتبر علمیه در مورد شیوه های افزایش تمرکز و رسیدن به 100% تمرکز هنگام مطالعه بهتون آموزش میدیم تا هر ثانیه درس خوندن شما مفید باشه و زحمتی هدر نره.
نکته مهم : این کتاب ها در هیچ جایی به فروش نمیرسه و حق امتیازشون مربط به دیجی کنکوره و فقط در اختیار خریداران پکیج برنامه ریزی دیجی کنکور قرار میگیره.

خرید پکیج برنامه ریزی تابستانه دیجی کنکور

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف ویژه امروز در جشنواره تابستان طلایی!

ثبت نام و دریافت برنامه

نیاز به یک جلسه مشاوره دارم

3- چهار دوره ویژه مشاوره ای و انگیزشی

شما در طول اجرای برنامه نیاز دارید که یک سری نکات مهم رو یاد بگیرید، یه وقت هایی بی انگیزه و کم انرژی میشید پس به یک بمب انگیزه نیاز دارید. در این پکیج فوق العاده چهار دوره صوتی و ویدیویی جذاب و کاربردی نیز در اختیار شما قرار میگیرن تا لحظات شما رو پر از انرژی و موفقیت کنن.

دوره 1: دوره ویدیویی مهارت های طلایی مطالعه.

دوره 2: دوره صوتی تکنیک های تقویت حافظه و به خاطر سپردن.

دوره 3: دوره صوتی خستگی و خواب را کنار بزنید.

دوره 4: دوره صوتی چطور همیشه سرحال و پر انرژی باشیم.

4- پشتیبانی 24 ساعته مشاوران دیجی کنکور

همانطور که قبلا توضیح دادیم ، در هر ساعت از شبانه روز مشاوران دیجی کنکور پاسخگو سوالات و مشکلات شما عزیزان هستند. پشتیبانی 4 بعدی


خرید پکیج برنامه ریزی تابستانه دیجی کنکور

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف ویژه امروز در جشنواره تابستان طلایی!

ثبت نام و دریافت برنامه

نیاز به یک جلسه مشاوره دارم

1. چطور میشه با این برنامه در کنکور موفق شد؟

همه ما دنبال اینیم که تو هر کاری ببینیم بهترین ها چیکار میکنن و از تجربه اونها استفاده کنیم! توی دنیای کنکور هم چه کسی بهتر از رتبه های برتر کنکور که خودشون همین یکی دو سال پیش کنکور دادن. خودشون مثل شما از تابستون تصمیم به درس خوندن داشتن! خودشون دقیقا مثل شما میخواستن تو سال کنکورشون موفق بشن!

این برنامه توسط موفق ترین های کنکور ریاضی برای کسایی که میخوان در کنکور ریاضی سال 1401 به رتبه های خیلی خوب دست پیدا کنن ساخته شده.

2. چه کسایی میتونن از برنامه ریزی تابستان برای کنکور 1401 استفاده کنن؟

همه کسایی که قصد دارن تو کنکور ریاضی 1401 شرکت کنن می تونن از این برنامه استفاده کنن.

  • دانش آموزانی دوازدهمی که طبق نظام جدید در سال 1401 کنکور دارند.
  • فارغ التحصیلانی امسال پشت کنکوری محسوب میشوند.
  • افراد تغییر رشته که در کنکور ریاضی 1401 شرکت می کنند.
  • افراد شاغل یا فارغ التحصیل که می خواهند سال آینده در کنکور ریاضی شرکت کنند.

نکته : برنامه ریزی ها سطح بندی دارند و بر اساس ساعت مطالعه و سوابق شما تقسیم بندی می شوند.

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه ای از پکیج

3. دیجی کنکور به همه یک برنامه ریزی یکسان ارائه میکنه؟

وقتی میگیم قراره همه با این برنامه موفق بشن منظورمون این نیست که قراره به همه یک برنامه یکسان داده بشه ! آخه راه موفقیت هیچ دو نفری کاملا یکسان نیست.
برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 1401 ما در سه سطح مختلف ارائه میشه و با توجه به ویژگی های زمانی و مطالعاتی شما کاملا شخصی سازی میشه. خیالتون راحت…


4. با پکیج برنامه ریزی تابستان برای کنکور 1401 دیجی کنکور در تابستان چه مباحثی را می خوانیم؟

همه دورس پایه حداقل سه بار مطالعه و مرور میشن! همچنین اگر به کلاس می روید و یا تمایل دارید می توانید 2 تا 3 درس از سال آینده را نیز طبق برنامه پیش خوانی کنید. برنامه ریزی تابستان برای کنکور 1401 دیجی کنکور کاملا منطبق بر آزمون های آزمایشی کل کشوره و شما همراه با بقیه با سرعت بالا پیش می روید.

محتوای برنامه ریزی تابستان کنکور


5. روزانه در برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور ، چقدر باید مطالعه کنیم؟

در برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور سه سطح در نظر گرفته شده که شما میتونید با توجه به ساعت مطالعه و میزان پیشرفتتون سطحتون رو انتخاب کنید و شروع به مطالعه کنید. جالب اینجاست که طبق این سطح بندی حتی اگر خیلی تو تابستون وقت برای درس خوندن نداری هم باز میتونی با چند ساعت مطالعه کوتاه در طول روز هم به مطالعه همه درس هات در تابستان برسی.

  • سطح اول : 3 تا 5 ساعت مطالعه روزانه
  • سطح دوم : 6 تا 7/5 ساعت مطالعه روزانه
  • سطح سوم : بیش از 8/5 ساعت مطالعه روزانه

برنامه ریزی تابستان برای کنکور تجربی 98

خرید پکیج برنامه ریزی تابستانه دیجی کنکور

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف ویژه امروز در جشنواره تابستان طلایی!

ثبت نام و دریافت برنامه

نیاز به یک جلسه مشاوره دارم

6. اگر از برنامه عقب بیوفتم ، اون وقت باید چیکار بکنم؟

خیالت راحت از اول هم بهت گفتیم با این برنامه هم قراره کلی تفریح کنی و هم قراره درس بخونی! کلی ایستگاه استراحت و جبرانی تو هر هفته برات در نظر گرفتیم تا هر جایی احساس کردی به مطالعه بیشتر نیاز داری یا مبحثی عقب مونده ازشون استفاده کنی.

یه نگاه به نمونه ای از برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور بنداز :

برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی - برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 98


ویژگی های برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 1401

تا الان باید متوجه شده باشی که چرا دیجی کنکور سه ساله که موفق ترین و پر مخاطب ترین ( بیش از 2500 نفر ) نهاد برنامه ریزی کشوره. حالا میخوایم خیلی سریع ویژگی های منحصر به فرد برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور رو بهتون معرفی کنیم:

1. قوی ترین تیم برنامه ریزی کشور بهترین برنامه ریزی تابستان برای شما را ساخته اند!

همونطور که قبلا هم گفتیم بیش از 20 نفر از رتبه های زیر 500 کشور سه ساله دارن موفق ترین پروژه برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 1401 رو در دیجی کنکور تهیه و تدوین میکنن.

2. 13 هفته برنامه ریزی دقیق و حساب شده در 3 سطح در اختیار شماست!

در این سری از برنامه های دیجی کنکور 13هفته برای شما برنامه ریزی کرده ایم. این برنامه در 3 سطح در اختیار شما قرار گرفته میشود.

شما با توجه به سطح خودتان با یکی از سطح های برنامه پیش می روید و طول اجرای برنامه با توجه به ارتقا سطح خود، سطح برنامه را نیز ارتقا می دهید. این برنامه کل تابستان شما را پوشش میدهد و 6 مهر ماه پایان می یابد.

3. با برنامه ریزی تابستان برای کنکور 1401 ، شما همه دروس رو حداقل 3 بار مطالعه و مرور می کنید!

در برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور همه چیز به زیبایی در کنار هم قرار گرفته تا شما همه ی دروس و همه ی مباحث پایه را حداقل 3 بار مطالعه و مرور میکنید و خیالتون از این بابت راحت که به همه ی دروس تسلط 100 درصد پیدا می کنید.
همچنین برنامه ریزی دیجی کنکور طوری تنظیم شده که حتی با 3 ساعت مطالعه روزانه هم میتونین هم از تابستونتون لذت ببرید و هم همه دورس پایه رو در تابستان مطالعه کنید.

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه ای از پکیج

4. برنامه ریزی تابستان برای کنکور 1401 ، با برنامه آزمون های آزمایشی منطبق است.

یکی از ویژگی های مهم این برنامه ریزی انطباق 100% آن با آزمون های آزمایشی در دوران تابستان است. با برنامه تابستان دیجی کنکور در تابستان به پیشرفت قابل توجهی در تراز آزمون های خود می رسید.

5. پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته برای کل تابستان

در تمام طول شبانه روز بیش از 10 نفر از مشاوران دیجی کنکور در تمامی پیام رسان ها پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند.

دیجی کنکور تنها نهاد کنکوری ایران است که خدمات پشتیبانی 24 ساعته دارد.

6. در برنامه ریزی تابستان برای کنکور 1401 ، جمعه در اختیار خودته!

قبلا گفتیم که کلی استگاه جبرانی و استراحت در طول هفته برای شما در نظر گرفتیم ! حالا جالبه بدونی ه همه ی جمعه های تابستون هم برای خودته که میتونی ازش برای استراحت بیشتر ، جبران عقب موندگی ها و یا شرکت تو آزمون های آزمایشی پیدا کنی.

7. یک برنامه ریزی کاملا منعطف برای همه شرایط

  • در کلاس کنکور شرکت میکنید ؟
  • در تابستون به مدرسه میرید ؟
  • در طول تابستون فعالیت ورزشی انجام میدید ؟
  • سر کار میرید و زمان محدودی در طول روز دارید ؟
  • و…

سبک برنامه ریزی دیجی کنکور با در اختیار داشتن ایستگاه های جبرانی به همراه جمعه های خالی و همچنین تایم های اختیاری این اجازه رو به شما میده که با راهنمایی مشاورین دیجی کنکور به راحتی مطابق برنامه روزانت دیجی کنکور رو با هر شرایطی اجرا کنی. دیگه چی از این بهتر؟

8. برنامه ریزی تابستان برای کنکور ریاضی 1401 ، مجهز به راهنمای مخصوص برای استفاده است!

برای استفاده از برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور یک راهنمای کامل آماده کردیم. در اون راهنما طرز استفاده از برنامه رو که خیلی خیلی ساده است ، به طور کامل برات توضیح دادیم تازه بازم اگر ابهامی بود پشتیبان ها 24 ساعته پاسخگو شما هستن ، خیالت راحت !

9.  این برنامه مجهز به راهنمای مخصوص برای استفاده است!

برای استفاده از برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور یک راهنمای کامل آماده کردیم. در اون راهنما طرز استفاده از برنامه رو که خیلی خیلی ساده است ، به طور کامل برات توضیح دادیم تازه بازم اگر ابهامی بود پشتیبان ها 24 ساعته پاسخگو شما هستن ، خیالت راحت.

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه ای از پکیج


خرید پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور

قیمت گذاری تابستان

نکته مهم این جاست که شما با پرداخت این هزینه تا پایان تابستان نیاز به هیچ صرف هیچ هزینه ای برای مشاوره ، برنامه ریزی ندارید ، چون همه ی چیزی که میخواهید در این پکیج در اختیار شماست.

پیشنهاد : بسته آلفا پیشنهاد ما به شماست چرا که در واقع با پرداخت فقط 70 هزار تومان بیشتر شما میتوانید یک مشاور خصوصی رتبه برتر از رشته خودتان داشته باشید.


نحوه ی تهیه پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور

پس از کلیک کردن بر روی مستطیل ” خرید پکیج تابستان دیجی کنکور ” به صفحه ی دیگری منتقل می شوید و در آن صفحه فرمی وجود دارد که بعد از پر کردن فرم و کلیک کردن بر روی ” ارسال و خرید ” به صفحه ی پرداخت بانکی متصل می شوید. بلافاصله پس از پرداخت می توانید کل پکیج را به صورت یکجا از سایت دیجی کنکور دانلود کنید ، به همین راحتی…! (اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید)

خرید پکیج برنامه ریزی تابستان

17
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

17 دیدگاه

  • احسان
    3 سال پیش

    سلام خسته نباشید .با ازمون های تابستان قلمچی هماهنگه؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام احسان جان
      بله به طور کامل میتونه با هر آزمونی مثل قلم چی هماهنگ باشه.

  • محمد
    3 سال پیش

    سلام برنامه برای امسال دارید؟ از الآن تا کنکور 1400؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام محمد جان
      برنامه های داخل سایت همه مناسب کنکور 1400 هستند

  • Asal
    4 سال پیش

    از الان میتونم برای کنکور۱۴۰۰از پکیج استفاده کنم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام عسل جان
      بله این پکیج مناسب دانش اموز هایی که امسال میرن دوازدهم و کنکوری 1400 هستن

  • حلما
    4 سال پیش

    سلام اگه از الان بخوام برای کنکور 1400 بخونم میتونم از این پکیج استفاده کنم یا عقبم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام حلما جان
      بله می تونید استفاده کنید

  • محمد
    6 سال پیش

    سلام خسته نباشید اگر برای کسی امکان پرداخت آنلاين وجود نداشته باشد آیا می توان از طریق پرداخت کارت به کارت مبلغ را پرداخت کرد

    • سلام محمد جان
      برای راحتی خودتون ما پرداخت آنلاین رو در نظر گرفتیم.
      به راحتی میتونید بلافاصله بعد از پرداخت پکیج رو دانلود کنید.

    • سلام بله میتونید
      با پشتیبانی تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنن

  • سارا
    6 سال پیش

    سلام
    ببخشید این برنامه دهم و یازدهم رو باهم پوشش میده؟

  • امیرحسین
    6 سال پیش

    سلام
    ببخشید چطور میتونیم با شما در تماس باشیم؟

  • امیرحسین
    6 سال پیش

    سلام
    ببخشید چطور میتونیم با شما در تماس باشیم؟

  • علیرضا
    6 سال پیش

    با سلام و خسته نباشید
    من میخواستم بدونم که این برنامه آیا منطبق با برنامه ی قلم چی هم هس مثلا ازمون 15 تیر قلم چی یا بودجه بندی خودش با این این برنامه ی سایت شما یکی هس تا اون موقع یا خیر؟؟؟؟
    ممنون میشم اگه جواب رو به ایمیلم بفرستید.
    ********

    • سلام علیرضا جان
      بله این برنامه به صورت 100 درصد منطبق بر تمامی آزمون های آزمایشی هستش.