برنامه ریزی درسی برای پایه یازدهم (همه ی رشته ها)

برنامه ریزی درسی یازدهم

یازدهمی های عزیز سلام، تا حالا چقدر به کنکورتون فکر کردید؟ چقدر به برنامه ریزی درسی پایه یازدهم تجربی، انسانی و ریاضی، فکر کردید؟ به نظرتون از کی باید شروع کنید؟ به نظرتون چن درصد از یازدهمی ها از الان به فکر کنکورن؟ تابستان سال یازدهم چه تاثیری تو کنکور داره؟ جدول برنامه ریزی درسی یازدهم چطوریه؟

اگر به دنبال موفقیت تو کنکور هستین اینا سوالایی هستن که به عنوان یک یازدهمی باید از خودتون بپرسید! اگر دنبال جواب این سوالات هستید تا آخر این پست با ما همراه باشید.

دریافت برنامه ریزی یازدهم

یک برنامه ریزی حرفه ای و کامل روزانه، برای جمع بندی دهم و مطالعه یازدهم منتشر شد. برای اطلاعات بیشتر، روی دکمه های زیر بزنید.

برنامه ریزی پاییزه یازدهم

یک جلسه مشاوره رایگان

شماره تماس: 02128422410

کمتر از 5 درصد از دانش آموزای سال یازدهمی از الان به فکر کنکور هستن!
یک جمله معروف هست که میگه ” اگر کاری که دیگران امروز نمیکنن رو بکنی ، فردا ، کاری رو میکنی که دیگران نمیتونن بکنن! “.

پس در گوشی بهت میگم که؛ اگر الان که هیچ یازدهمی به فکر درس خوندن نیست، تو فقط یه کم تو این ایام درس بخونی، سال بعد با اختلاف از همه جلوتری.

کمتر از 5 درصد

از اهمیت پایه یازدهم هر چی بگم، کم گفتم. اما همین بس که اگر از سال یازدهم درست استفاده کنید؛ هم در طول سال راحت هستید! هم در تابستان کنکور هم در سال کنکور. کلا تجربه همه رتبه های برتر ثابت کرده! بیش از 90% کسایی که از تابستون سال یازدهم با هدف کنکور مطالعه رو شروع میکنن در سال کنکور موفق تر هستن.

مهم نیست که اگر تابستون رو هم از دست دادید! اما اینو بدونید با روزی 3 ساعت مطالعه در سال یازدهم، میتونید یک کنکور طلایی رو سال دیگه، برای خودتون، رقم بزنید.

برنامه ریزی درسی برای پایه یازدهم برای همه ی رشته ها

میخوام جزئی تر راجع به یازدهم و اهمیت برنامه ریزی داشتن، حرف بزنم! ببینید وقتی دارید میرید پایه یازدهم، یه فرصت طلایی دارید! برای چی؟

دیجی کنکور پرمخاطب ترین نهاد برنامه ریزی برای کنکور

آیا می دونستید سال گذشته بیش از 5000 نفر از یادهمی ها به تیم حرفه ای برنامه ریزی دیجی کنکور اعتماد کرده اند؟

برای اینکه پایه دهمتون خوب بخونید و ببندینش! همچنین روی خود یازدهم تمرکز کنید، تا تو سال کنکور کارتون سبک تر باشه.

تو همین سال یازدهم میتونی؛ به راحتی، نصف مسیر موفقیت سال کنکورت رو بری.

الان دونه رو بکار سال کنکور برداشت کن: در واقع اهمیت پایه یازدهم توی اثرش در سال کنکوره! شما میتونید از این فرصت طلایی استفاده کنید و پایه دهم رو کامل بخونید و تست کار کنید! تو قدم بعدی هم توی تابستون بعضی از دروس سال یازدهم رو پیشخوانی کنید تا وقتی سال تحصیلی شروع شد از همه رقبات جلوتر باشی.

در تابستان دهم رو ببند! با طول سال تحصیلی یازدهم رو بترکون.

تیم دیجی کنکور، متشکل از رتبه های برتر کنکور! یک برنامه ریزی عالی برای شما تدارک دیده.


برنامه ریزی درسی یازدهم تجربی

برنامه ریزی درسی یازدهم تجربی

تا اینجا از اهمیت پایه یازدهم براتون گفتم! با توجه به رقابت زیادی که در کنکور هست؛ اهمیت سال یازدهم، چند برابر میشه. در سال آینده خیلی تفاوت بین کسیه که از الان برای کنکور شروع کرده، با کسی که سال آینده شروع میکنه.

به خصوص برای کسایی که میخوان به بهترین رشته ها، در بهترین دانشگاه ها برن. مثل دانش آموزان رشته تجربی که میتونن از الان یه روپوش خوشگل پزشکی برای خودشون تصور کنن.

پس شما به یک برنامه ریزی درسی یازدهم تجربی، خیلی قوی نیاز دارید. همونطور  که قبلا گفتم؛ در فصل تابستان، با خوندن و تست زدن پایه دهم تو تابستان، می تونید گام خوبی برای کنکورتون بردارید. شما به این مسئله پیشخوانی مطالب یازدهم رو هم اضافه کنید. حالا فکر کنید در طول سال یازدهم هم درساتونو خوب بخونید.

اینجوری برای سال کنکورتون، فقط درس های سال دوازدهم میمونه و دو پایه قبلی رو بسیار خوب، از قبل کار کردید. طبیعتا از کسایی که تازه اون موقع، به فکر کنکور افتادن، خیلی جلوتر هستید. حتی از کسایی که سال یازدهم رو خوب خودن هم جلوتر هستید. چون سال دهم رو هم خوندید و نگرانی خاصی ندارید.

برنامه ریزی درسی یازدهم انسانی

برنامه ریزی درسی یازدهم انسانی

برنامه رشته انسانی، حساسیت نسبتا بالایی داره. از اونجایی که بچه های این رشته 8 درس اختصاصی دارن. در کنار اون 4 درصد عمومی هم اضافه کنید که میشه 12 درس!

پس برنامه درسی یازدهم انسانی، باید ظرافت، دقت و چینش خیلی مناسبی داشته باشه. طوری که بچه های عزیز این رشته، بارها و بارها اکثر دروس رو که ماهیت حفظی و مفهومی داره مطالعه و مرور کنن.

برنامه ریزی درسی یازدهم ریاضی

برنامه ریزی درسی یازدهم ریاضی

کنکور ریاضی، همیشه در دروس اختصاصی سخت بوده، به خصوص ریاضی و شیمی. در ظاهر، شما 3 درس اختصاصی در کنکور دارید! ولی در باطن، کار دنیای از مباحث رو باید بخونید که تو دل این درس ها جمع شده.

پس برای عزیزان این رشته هم برنامه ریزی یادهم ریاضی، توضیح و تفسیر شده.


جدول برنامه ریزی یازدهم

قبل از هر چیز، بریم باهم یه نگاهی بندازیم؛ به جدول برنامه ریزی یازدهم تجربی، ریاضی و انسانی.

جدول برناتمه ریزی یازدهم تجربی

تصویر بالا: نمونه ای از جدول برنامه ریزی یازدهم تجربی، مربوط به فصل تابستان است. این برنامه در قالب، بسته برنامه تابستانه یازدهم منتشر شده است.

جدول برناتمه ریزی درسی یازدهم انسانی

تصویر بالا: نمونه ای از جدول برنامه ریزی درسی یازدهم انسانی، مربوط به فصل پاییز است. این برنامه در قالب، پکیج برنامه ریزی پاییز پایه یازدهم منتشر شده است.

تصویر بالا: نمونه ای از جدول برنامه درسی یازدهم ریاضی، مربوط به فصل زمستان است. این برنامه در قالب، پکیج برنامه ریزی زمستان پایه یازدهم منتشر شده است.


دانلود نمونه برنامه ریزی درسی یازدهم تجربی، انسانی و ریاضی

در ادامه نمونه ای از برنامه تابستان پایه یازدهم برای هر دو رشته ریاضی و تجربی را قرار داده ایم.

در این باکس چندین نمونه از برنامه های مختلف دیجی کنکور قرار گرفته. برای دانلود هر کدام بر روی مستطیل قرمز رنگ کلیک کنید.

دانلود نمونه برنامه یازدهم


ویژگی های برنامه پایه یازدهم

حالا میخوایم، ویژگی هایی که ما توی برنامه ریزی یازدهم، در دیجی کنکور لحاظ میکنیم رو براتون بگم. این برنامه ریزی بدون هیچ حرف اضافه ای، بهترین پکیج برنامه ریزی پایه یازدهم، که میتونه یک سال فوق العاده طلایی، براتون رقم بزنه.

کافیه ویژگی های این برنامه ریزی بخونی و اون رو با جاهای دیگه مقایسه کنی؛ تا به جملاتمون ایمان بیاری.

سبک برنامه ریزی درسی برای یازدهم دیجی کنکور به چه صورته ؟

پکیج های برنامه ریزی دیجی کنکور، شامل یک برنامه ریزی روزانه برای هر فصله. شما با داشتن این برنامه برای هر هفت روز هفته و حتی هر ساعت از روزتون یک برنامه کامل و دقیق دارید.
این برنامه پاسخ همه سوالات زیر رو به شما میده:
چی بخونم؟ چقدر بخونم؟ اصلا چطور بخونم؟
کی تست بزنم؟ چقدر تست بزنم؟
کی مرور کنم؟ چطور مرور کنم؟
چطور به کلاس هام برسم؟
آزمون آزمایشی رو چیکار کنم؟ چطور ترازم رو افزایش بدم؟
و کلا اینکه چطور میتونم آخر تابستون به خودم نمره 20 بدم؟

برنامه ی ریزی تابستانی دیجی کنکور حداقل 99.9 درصد با هر چیزی که شما میخواید منطبقه.

چند ساعت درس بخونیم تا به چیزی که میخوایم برسیم؟

این برنامه سه سطح مختلف داره. شما بعد از تهیه این برنامه، با مشورت و راهنمایی مشاورین ما، یک برنامه ریزی شخصی سازی شده رو دریافت میکنید. بعد مطابق با سطحتون، برنامه در اختیارتون قرار گرفته میشه. در واقع این برنامه برای شما شخصی سازی میشه.


تو برنامه ریزی درسی برای پایه یازدهم چه درسهایی مطالعه میشه ؟

این برنامه ریزی در مرحله اول، در فصل تابستان، همه درسهای پایه دهم رو شامل میشه. یعنی شما می تونید کامل همه درسهای پایه دهم رو بخونید و تست بزنید. در فصل های دیگه به مطالعه حرفه ای یازدهم می پردازیم.

در ضمن، اگر در طول سال، برای درس های یازدهم، کلاس میرید؛ میتونید با این برنامه ریزی کاملا هماهنگ پیش برید. این برنامه ها، همه چیزهایی رو که شما از یه برنامه ریزی حرفه ای میخواید رو داره. هر شرایطی که داشته باشید باز هم دیجی کنکور یه راه حل از قبل براتون در نظر گرفته.


برنامه ها کاملا با آزمون های آزمایشی هماهنگه!

پکیج ما مطابق با همه آزمونهای آزمایشی پیش میره. تو هر آزمون آزمایشی که ثبت نام کردید؛ می تونید با استفاده از این برنامه ریزی به اونها هم برسید. تیم با تجربه ما این امکان رو برای شما فراهم کرده که مطابق با آزمون ها بتونید درس بخونید. در نهایت هم کلی تو نمره تراز پیشرفت کنید.


اگر از برنامه ها عقب بیافتیم چی میشه؟

نگران نباشید! برنامه ریزی یازدهم پر از ایستگاه جبرانی هست. این ویژگی به شما این امکان رو میده که اگر از برنامه عقب افتادید، به راحتی جبران کنید. در نتیجه شما در کنار همه تفریحات و مسافرت هاتون میتونید به این برنامه ریزی عمل کنید.


محتویات پکیج برنامه ریزی درسی برای پایه یازدهم

محتویات پکیج

بسته های برنامه ریزی دیجی کنکور، چندین بخش داره. این بسته های شامل برنامه ریزی درسی، درسنامه های حرفه ای، کتابچه بهترین اصول مطالعاتی کنکور از دیدگاه رتبه های برتر، کتابچه بر قله های تمرکز، دوره های صوتی آموزشی، مشاوره ای و انگیزشی.

بخش اول: برنامه ریزی درسی برای تابستان

این بخش خب مهم ترین بخش این پکیجه! به اندازه کافی در مورد این بخش باهاتون صحبت کردیم و میدونیم 100% باهاش آشنا شدید.

بخش دوم: کتابچه های همراه

1. کتابچه بهترین اصول مطالعاتی کنکور از دیدگاه رتبه های زیر ۵۰۰

در این کتابچه فوق العاده، به آموزش شیوه های مطالعه اصولی تک تک دروس کنکور پرداخته شده. طوری که با مطالعه اون، شما میتونید؛ یک تغییر اساسی مثبت تو شیوه مطالعتون بدید. در نهایت هم با بازدهی نزدیک به ۱۰۰% تمامی درس ها رو مطالعه کنید.

2. کتابچه بر قله های تمرکز

تمرکز پایین و بازدهی پایین مطالعاتی، باعث میشه؛ ساعت ها مطالعه روزانه شما به راحتی به هدر بره. این یعنی تلاش شما بی ثمر باشه. تو این کتاب که؛ بر اساس تحقیقات معتبر علمیه، در مورد شیوه های افزایش تمرکز و رسیدن به ۱۰۰% تمرکز هنگام مطالعه بهتون آموزش میدیم. تا هر ثانیه درس خوندن شما مفید باشه و زحمتی هدر نره.

نکته مهم: این کتاب ها در هیچ جایی به فروش نمیرسه و حق امتیازشون مربط به دیجی کنکوره و فقط در اختیار خریداران پکیج برنامه ریزی دیجی کنکور قرار میگیره.

بخش سوم : دوره های صوتی آموزشی، مشاوره ای و انگیزشی

شما در طول اجرای برنامه، نیاز دارید؛ که یک سری نکات مهم رو یاد بگیرید. یه وقت هایی بی انگیزه و کم انرژی میشید. پس به یک بمب انگیزه نیاز دارید. در این پکیج فوق العاده بیش از ۱۰ فایل صوتی فوق العاده جذاب و کاربردی نیز در اختیار شما قرار میگیرن تا لحظات شما رو پر از انرژی و موفقیت کنن.

بخش چهارم : پشتیبانی همیشگی دیجی کنکور

قطعا بله، مثل بقیه پکیج ها این پکیج هم پشیبانی 24 ساعته داره! در هر ساعت از شبانه روز مشاوران دیجی کنکور پاسخگو سوالات و مشکلات شما عزیزان هستند.

سخن پایانی

امیدواریم این مطلب به دردتون خورده باشه. حتما در کامنت های زیر مطلب نظراتتون رو به ما بگید. همچنین برای راهنمایی، مشاوره بیشتر با ما در تماس باشید.


سوالات متداول

در پایان، سه سوال که برای آن ها پاسخ قطعی داده ایم را بررسی می کنیم.

ساعت مطالعه در سال یازدهم چقدر باشد؟

این بستگی به تلاش شما دارد. اما در سطح بندی که مشخص کردیم: از 2 ساعت تا 5 ساعت در روز مناسب است.

چطور فایل جدول برنامه ریزی یازدهم را دانلود کنیم؟

در اواسط مطلب یک فایل PDF، به همراه چندین عکس از نمونه برنامه ها، قرار گرفته. لطفا با دقت این بخش ها را بررسی کنید.

چگونه برنامه ریزی درسی یازدهم انسانی تنظیم کنیم؟

در طول این مقاله، به طور کامل در مورد ویژگی های این برنامه توضیح دادیم.

75
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

75 دیدگاه

  • امیرحسین
    2 سال پیش

    سلام خسته نباشید من پایه یازدهمم ،از دهم چیزی متوجه نشدم متاسفانه ،این به امسالم ضربه نمیزنه؟بهتر نیست همراه یازدهمم ،دهم رو بخونم؟
    می ترسم بعدا بخونم لطمه بزنه؟
    لطفا راهنمایی کنید🙏🙏

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      2 سال پیش

      سلام امیرحسین جان
      خوبه به مرکز تماس ما زنگ بزنی و یه راهنمایی حسابی بگیری.

  • Fatemeh
    3 سال پیش

    سلام
    من امسال یازدهم انسانی میخونم از دهم چیز زیادی یادم نیست..
    تابستون هم مرور زیادی نداشتم
    اگه دهم رو برای عید بزارم به امسالم لطمه نمیزنه!!!؟
    کتابای دهم و یازدهم انسانی بهم پیوسته و مربوطه!!؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام
      از مهر چون یازدهمی هستید همون دروس یازدهم رو مطالعه کنید. در تابستان کنکور فرصت مطالعه دهم باز پیش میاد. امسال با قدرت یازدهم رو ببندید کارتون خیلی راحت میشه از تابستون کنکور به بعد.
      موفق باشید

  • هدی
    3 سال پیش

    سلام ببخشید برای فنی حرفه ای چیزی نگفتید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام هدی جان.
      حتما امسال فایل هایی برای این شاخه در نظر گرفته میشه.

  • hanieh
    4 سال پیش

    سلام من الان یازدهم تجربیم از دهمم با وضعیت کرونا همه چی قاطی شد اصن هیچ تمرین و تستس نداشتم بنظرتون میتونم دهمم مرور کنم همراه یازدم!
    خیلیم استرس دارم میترسم نتونم تمرین کنم
    تمومشون کنم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام هانیه جان
      بله نگران نباشید
      میتونید به راحتی با برنامه ما یازدهم رو بخونید هم برای کنکور و هم برای امتحان های مدرسه .
      دهم رو هم بزارید برای عید یا تابستون سال بعد.
      مشاورهامون هم همراه تون هستند و راهنمایی تون میکنن

  • yeganeh
    4 سال پیش

    من تازه با سایت خوب دیجی کنکور اشنا شدم و قصد دارم تا روز کنکور با دیجی کنکور در ارتباط باشم . میشه راجب هزینه های مشاوره هم بگید

  • yeganeh
    4 سال پیش

    سلام میخواستم بدونم برای شروع و خرید پکیج تابستانه دیر نیس چون تقریبا فقط 1 ماه از تابتون مونده و با شرایط موجو از 15 ام مدارس شروع میشه

  • سارا
    4 سال پیش

    سلام من یک ساعت قبل پکیج رو سفارش دادم ولی لینک نیومد و پول هم از حساب برداشته شده چیکارکنم؟

  • سارا
    4 سال پیش

    سلام
    میخواستم بپرسم من اگه بخوام سفارش بدم هنوز دیره؟
    و اینکه اگه کلاس داشته باشیم مشاور مارو راهنمایی میکنه؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام سارا جان
      بله هنوز هم می تونید تهیه کنید و اگر مشکلی براتون پیش اومد مشاور همراه تون هستش و راهنمایی تون میکنه

  • فلاح
    4 سال پیش

    من بعد ازدرگاه پرداخت تایید که میزنم دوباره برمیگردم به صحفه ای که برای پرکردن فرم هست ولینک دانلود برام نمیاد.
    میشهراهنمایی کنید چون پول ازحساب برداشت شده

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام در صورت مشکل در پرداخت و دریافت لینک می تونید با شماره 021-28422410 تماس بگیرید

  • محمودی
    4 سال پیش

    خواهشا میشه بگید چطور میتونم الان این پکیج رو سفارش بدم

  • محمودی
    4 سال پیش

    سلام مجدد.ببخشید خواستم بدونم که در این پکیج جدول برنامه ریزی اماده هست یا اینکه مطالبی پیرامون برنامه ریزی وجود داره و ما باید طبق تون برناممون رو بچینیم؟ممنون

  • محمودی
    4 سال پیش

    سلام.چطور میتونم الان این پکیج رو سفارش بدم؟.نمیدونم کدوم لینکو بزنم. درضمن تو سایت نوشتید که جدیدترین نسخه اومده پس لینکش کجاست.خیلی ممنون

  • Ailin
    4 سال پیش

    سلام خسته نباشین من سال یازدهم رشته حسابداری هستم شما برنامه برای رشته ی هنرستانی دارین؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام ایلین جان
      نه متاسفانه

  • Shiva
    4 سال پیش

    سلام من دارم می رم یازدهم تجربی و امروز اول تیر هستش و من هنوز نه برنامه تهیه کردم نه درس شروع کردم. خیلی استرس دارم به نظرتون دیر شده. این برنامتون می تونه به من کمک کنه از تابستونم برای جمع بندی دهم نهایت استفاده رو کنم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام شیوا جان
      بله می تونید از برنامه استفاده برای پایه یازدهم استفده کنید و داخلش دهم رو به طور کامل مرور و تست دارید و 2/3 تا از درس های یازده رو به اختیار مرور میکنید و مشاور هم همراه تون هستش و راهنمایی تون میکنه .هنوز دیر نشده و می تونید از امروز هم شروع کنید

  • صبا
    4 سال پیش

    قیمت بسته رو ممکنه بفرمایید؟یازهم میرم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام صبا جان قیمت برنامه برای پایه یازدهم میلغ 99 تومن هستش

  • اسماعیل
    4 سال پیش

    سلام.ببخشید من امسال یازدهم بودم میتونم ازاین پکیج استفاده کنم؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلان اسماعیل جان
      شما می تونید از پکیج دوازدهم تابستانه استفاده کنید.
      که در اون دهم و یازدهم به طور کامل صفر تا 100 مرور میشوند و چند از دروس دوازدهم به اختیار.
      این لینک صفحه ی مناسب شماست
      برنامه تابتسانه تجربی

  • مریم
    4 سال پیش

    سلام، وقتتون بخیر ، یه سوال دارم درباره این پکیج عالی تون ❤
    آیا بعد از پرداخت پول مستقیما قابل دریافت هست ؟ یا اینکه در ایمیل میفرستید؟ یا در تلگرام؟ شماره ای وارد کنم که ایمیل و اینا داشته باشه یا بعد از پرداخت وجه مستقیم همونجا رو سایت قابل دانلوده(که امیدوارم اینجوری باشه )؟ و یه سوال دیگه چه حجم اینترنت لازمه برای دانلود کل پکیج ؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام مریم جان.
      بعد از خرید به صفحه ی لینک دانلود منتقل میشید و اگر مشکلی پیش آمد و نتونستید دانلود کنیدبراتون در تلگرام یا واتس اپ به صورت پی دی اف ارسال میکنیم.
      حجم پکیج زیر 100 مگابایت هستش

  • محمودی
    4 سال پیش

    خسته نباشید.خواستم بدونم که ایا این پکیج پس از خرید بصورت pdf در دسترسمون قرار میگیره؟ به چه صورت هست.متاسفانه مشکلم اینه که نمیتونم نمونه این پکیج رو که تو سایت گذاشتید دانلود کنم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام و وقت بخیر
      بله به صورت پی دی اف هستش و اگر نتونستید دانلود کنید براتون در تلگرام یا واتس اپ ارسال میکنیم.
      برای خرید از سایت باید رمز پویا داشته باشید و اگر نتونستید از سایت خرید کنید با شماره 021-28422410 تماس بگیرید تا بهتون شماره کارت بدن

  • ناشناس
    4 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    با توجه به اینکه امسال اموزش ها مجازی بودن من درست درس های تخصصی دهم (تجربی) رو یاد نگرفتم و درسی مثل ریاضی رو اشکال دارم ایا تو این بسته امکان جبران و اموزشش هست؟ من خیلی نگرانم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام و وقت بخیر
      بله به ظور کامل می تونید جبران کنید در تابستان با برنامه مون و مشاور هم راهنمایی تون میکنه

  • مریم ۱
    4 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر ، ببخشید میخواستم بدونم که برای امسال یعنی تابستون ۹۹ برنامه تابستونه دهم به یازدهم کی آپدیت میشه؟ خیلی نگرانم ، الان 28 خرداد هستش….. شروع برنامه از چه زمانیه؟ و اینکه آیا منطبق با آزمونهای قلم چی هست؟ بی صبرانه منتظر آپ دیت جدید برنامه ام…….

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام مریم جان
      بله تا یکی دو روز اینده برنامه ی اپدیت شده روی سایت قرار میگیره

  • نجف
    4 سال پیش

    سلام ببخشید الان من می خوام تو 12 اسفند 1398شروع کنم آیا برنامه دارید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام
      بله میتونید از پکیج از موفقیت تا کنکور استفاده کنید و شروع کنید

  • R
    4 سال پیش

    سلام بنظرتون لازمه تو سال تحصیلی یازدهم درسای دهم رو هم در کنار درسای یازدهم بخونیم

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام
      خیر اینکار درست نیست در تابستان سال کنکور به طور کامل دهم رو هم میخونید. سال یازدهم رو دروس یازدهم تمرکز کنید.

  • عباسی
    5 سال پیش

    سلام من درسال1400کنکور دارم، و می خواستم بدونم که آیا برنامه ای دارید برای پاییز98 تا سال یازدهمم رو با برنامه شما بخونم؟ و هم راستای اون بتونم سال دهمم رو هم دوره کنم؟ اگه دارید لطفا لینک توضیحات و خرید رو برام بزارید.

    • سمانه اقبال جو
      4 سال پیش

      سلام و وقت بخیر
      بله برای پایه یازدهم برنامه داریم تا کنکور تون
      برای اطلاعات بیشتر با شمراه 021-28422410 تماس بگیرید

  • فاطمه
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم در این برنامه ریزی میشه کل ۴ درس اختصاصی یازدهم رو کامل خوند همراه با دهم یا نه؟؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      نکته اول : کل دروس دهم در برنامه یک بار خوانده میشه و تست میزنید + 2 بار هم مرور میشه
      نکته دوم : دروس اختصاصی سال آینده یعنی یازدهم رو هم میتونید طبق برنامه پیش خوانی منظم و دقیق داشته باشید.
      دروس عمومی یازدهم نیازی به مطالعه در تابستان ندارن همانطور که می دونید.

  • حبیبی
    5 سال پیش

    به نظرم بسته فوق العاده ای میاد فقط قیمتش رو یه ذره کم کنید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      وقتتون بخیر
      همین الان هم برای عزیزانی مثل شما 40 هزار تومان تخفیف زدیم. شما کافیه هزینه ها و کیفیت رو مقایسه کنید قطعا این محصول قیمت و ارزشش خیلی خیلی بیشتر از این حرفاست.
      خوشحال میشیم امتحانش کنید مطمئنیم تا آخر دیجی کنکوری باقی میمونید ، شک نکنید.

  • ساناز
    5 سال پیش

    سلام. این پکیج واسه هرشخص جدا طراحی میشه یا یه چیز از قبل تعیین شدس؟
    مثلا من نیازی به جمع بندی پایه ی دهم ندارم و فقط میخوام روی یازدهم متمرکز باشم. ممنون

    • سلام
      بله پکیج های دیجی کنکور با استفاده از فایل راهنما و همچنین راهنمایی مشاورین و پشتیبان های خریداران هر پکیج کاملا قابلیت شخصی سازی رو دارن.
      خیالتون راحت تا آخرین لحظه پشتیبان ها در کنارتون هستن.

  • محمود
    5 سال پیش

    سلام خدمت شما بزرگواران من یازدهم تجربی ام میخواستم بدونم من که در طول سال ۱۱ کتاب های تخصصی محاسباتیم رو با نکته برداری انجام دادم برای تابستون باید دوباره کتاب ها رو همراه کتاب های کمک اموزشی دقیق بخونم یا اینکه نه کتاب و جزوه رو و بعدش نکته هامو بخونم وبعد برم سراغ تست های اموزشی یا به زبان ساده تر ضربتی کارکنم ؟ممنون میشم کمکم کنید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      محمود جان اول از همه شما نیاز به برنامه ریزی اصولی و استاندارد دارید. یک برنامه ریزی درست و اصولی بهشما میگه کی بخونید ، چی بخونید ، کی تست بزنید ، کجا مرور کنید.
      خیالتون با برنامه راحت میشه و همه تمرکزتون رو میزارید روی درس خوندن.

  • مبین انیری
    5 سال پیش

    سلام میخواستم بپرسم آیا کسی اگه سال دهمش صفر باشد میتواند در تابستان یازدهم به سطح عالی برسد؟

  • عرفان
    5 سال پیش

    سلام و وقت بخیر. من دانش آموز پایه یازدهم (تجربی) هستم و میخواستم ببینم برنامه ی ویژه ای برای تابستان هست یا خیر؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام عرفان جان
      این برنامه یکی از بهترین برنامه های ما برای پایه شماست.
      خیلی از هم رشته ای ها یازدهم شما این برنامه رو هم اکنون تهیه کردن و دارن با برنامه درس خوندن به شیوه دیجی کنکور که بزرگترین نهاد برنامه ریزی ایران هستش رو انجام میدن.

  • پارسا
    5 سال پیش

    سلام ببخشید
    برای دانش آموز های یازدهم انسانی که از زمستان درس کنکوریو شروع کردن برنامه ندارین
    با تشکر

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      برای هر 4 فصل تابستان ، پاییز ، زمستان و بهار به صورت جداگانه و بر اساس استراتژی های مطالعاتی هر فصل برنامه جداگانه خدمتتون ارائه میشه.

  • داریوش
    6 سال پیش

    سلام
    من امسال میرم یازدهم
    میخام آزمون ثبت نام کنم و کلاس های کنکوری برم اما کلا سردرگمم. بنظرتون تو تابستون فقط دروس دهم رو بخونم یا دهم و یازدهم رو باهم؟؟ کلا نمیدونم چیکار کنم لطفا صریح و روشن منو راهنمایی کنید.
    ممنون

    • سلام
      تابستون بیشتر مختص دروس پایه هستش به همراه پیشخوانی چند درس از دروس سال آینده. این بهترین کار که با برنامه پیش برید.

  • نوید
    6 سال پیش

    سلام
    ببخشید این بسته تون برای همه یکسانه یا اینکه کارشناساتون شخصی سازی میکنن؟!

  • امیر
    6 سال پیش

    سلام…ببخشید میخواستم بدونم بسته سه ماهه پاییز کی آماده فروش میشه؟

  • امیر
    6 سال پیش

    سلام…لطفا رمز من رو از طریق شماره تلفن ارسال کنید…هرچه زودتر بهتر

  • سلام امیر جان
    خیر ایم پکیج یک ماهه نیست بلکه کل تابستون رو شامل میشه

  • سلام امیر جان
    یک اشتباه تایپی بود که تصحیح شد .

  • پرنیان
    6 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    اینکه تو صفحه خرید پکیج نوشتید یک ماهه یعنی برنامه ریزی فقط برای یک ماه است ؟
    ممنونم

  • علی
    6 سال پیش

    سلام-این برنامه برای دانش آموزاییه که میرن پایه 12؟آیا پایه دهم و یازدهم مرور میشه کامل؟

  • علیرضا
    6 سال پیش

    سلام
    ببخشید، حسابی آب دهنمون ریخت
    بعد از آخر یه پتگ سنگین خوابوندین تو سرمون…!
    بهرحال دستتون درد نکنه

    • سلام علیرضا جان
      دقیق متوجه منظورتون نشدم اما خب برنامه ریزی های دیجی کنکور این روزها خیلی معروفه و با توجه به ویژگی هایی که گفته شد هیچ جا با این دقت برنامه ریزی انجام نمیده.
      امیدواریم شما هم به کانون گرم دیجی کنکوریای موفق بپیوندی.

  • تیم تحریریه دیجی کنکور
    5 سال پیش

    سلام
    این برنامه برای کسایی که تا الان خیلی تلاش نکردن هم کاربرد داره.
    سطح بندی ویژه ای برای این عزیزان داریم که بتونن در این سه ماه خودشون رو به طور کامل به سطح بقیه برسونن و حتی جلوتر هم بزنن.

  • تیم تحریریه دیجی کنکور
    5 سال پیش

    سلام حسین جان
    پکیج به طور کامل برای تابستان امسال آپدیت شده و همه چیز مطابق آزمون ها و شرایط جدید درسی امسال هستن.
    موفق باشید

  • سلام بله برای همه سه ماه تا فرداشب تخفیف داره و 99 هزار تومان هستش.

  • سلام بله برای کل تابستان هستش و فعلا تا شروع تابستان تخفیف ویژه داره.