برنامه ریزی زمستان پایه ی یازدهم ؛ پکیج کامل برنامه و مشاوره

برنامه ریزی زمستان پایه ی یازدهم

فوری : پکیج برنامه ریزی زمستانه امسال دیجی کنکور ویژه پایه ی یازدهم برای هر سه رشته تجربی ، ریاضی و انسانی منتشر شد.

بعد از گذروندن پروژه پاییزه دیجی کنکور که بیش از 8000 هزار یازدهمی در اون شرکت کردن و تونستن با برنامه فصل پاییز رو بگذرونن حالا نوبته فصل زمستونه. فصل زمستونه خیلی اهمیت داره از دو جهت :

    1. امتحانات نوبت اول : دی ماه فصل امتحانات و دانش آموزان باید خودشون رو در شروع زمستان برای امتحانات آماده کنن، پس تو برنامه ریزی زمستان باید نگاه ویژه ای به دی ماه بشه.
    2. جبران کم کاری ها و شروع قدرت مند نیمسال دوم : مهم نیست تا الان چیکار کردید مهم اینه که از الان به بعد چیکار میکنید. اول تو دی ماه با یک برنامه منسجم همه کم کاری ها رو جبران می کنید و برای امتحانات آماده میشید و بعد یک شروع شکوهمند برای نیمسال دوم دارید. بهتون قول میدیم که تا پایان زمستون کل دروس نیمسال دوم رو حداقل 3 بار مطالعه میکنی.

بنابراین برنامه ریزی زمستان باید ویژگی های خیلی منحصر بفردی داشته باشه که بتونه به پیشرفت و موفقیت شما کمک کنه. بعد از برنامه ریزی تابستان و پاییز این بار تیم دیجی کنکور با برنامه ریزی حرفه ای و اصولی فصل زمستان به همراه مکمل های فوق العاده در خدمت شماست.

مرکز تماس دیجی کنکور

اما با خرید این پکیج از خدمات 5 گانه ویژه دیجی کنکور در فصل زمستان برخوردار میشید:

برنامه ریزی زمستان برای کنکور


تجربی های عزیز: آیا می دونستید در سه سال اخیر دیجی کنکور بیش از 100 مورد قبولی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی داشته؟!

انسانی های عزیز: آیا می دونستید در رشته انسانی دیجی کنکور کلی قبولی تو بهترین دانشگاه ها داشته؟!

آلبوم افتخارات انسانی - دیجی کنکور

ریاضی های عزیز: آیا می دونستید در رشته ریاضی دیجی کنکور کلی قبولی تو بهترین دانشگاه ها داشته؟!

آلبوم افتخارات ریاضی - دیجی کنکور

دقیقا سال گذشته خیلی ها مثل تو ، توی این صفحه بودن و داشتن یکی از تاثیر گذار ترین تصمیم های سال کنکورشون رو میگرفتن و بالاخره تصمیم درست رو گرفتن و موفق شدن. ( به اسامی عکس بالا نگاه کن )

با یک تیر 3 نشان بزنید
با پکیج برنامه ریزی زمستان هم دروس نیمسال اول را به طور کامل در دی ماه میخونید و مرور می کنید، هم برای امتحانات نوبت اول برنامه دارید و هم یک برنامه ریزی دقیق روزانه تا پایان زمستان دارید.


برنامه زمستان برای پایه ی یازدهم

درست مثل تابستان و پاییز در ایام زمستان نیز با توجه به استانداردهای مطالعاتی رتبه های برتر در این ایام و با در نظر گرفتن تمامی شرایطی که به آن نیاز دارید مثل آزمون دادن ، سر کلاس مدرسه یا آموزشگاه رفتن ، تایم مرور ، تایم استراحت ، امتحانات نوبت اول ، مباحث نوبت دوم در خدمت شما هستیم.

بیش از 8000 دانش آموز بازدهمی از برنامه ریزی پاییز 1400 دیجی کنکور استفاده کرده اند و حالا با برنامه زمستانه دیجی کنکور همراه شما هستیم

خرید پکیج برنامه ریزی زمستانه یازدهمی ها

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 70% تخفیف ویژه امروز در جشنواره شانس نجات!
119 هزار تومان   250 هزار تومان

ثبت نام و دریافت برنامه

مهمترین سوالات در مورد پکیج زمستانه یازدهم


سوال اول :سبک برنامه ریزی درسی برای یازدهم دیجی کنکور به چه صورته ؟

پکیج زمستانه ی دیجی کنکور شامل یک برنامه روزانه برای کل دوره زمستانه! شما با داشتن این برنامه برای هر هفت روز هفته و حتی هر ساعت از روزتون یک برنامه کامل و دقیق دارید.

یک نکته مهم : همانطور که بالاتر گفتیم برنامه زمستانه کاملا برای ایام امتحانات نوبت اول دی کاملا قابلیت انطباق با ایام امتحانات رو داره و بهتون کمک میکنه در این ایام به نمره 20 برسید.

این برنامه پاسخ همه سوالات زیر رو به شما میده:
چی بخونم؟ چقدر بخونم؟ اصلا چطور بخونم؟
برای امتحانات نوبت اول چطوری درس بخونم؟
کی تست بزنم؟ چقدر تست بزنم؟
کی مرور کنم؟ چطور مرور کنم؟
چطور به کلاس هام برسم؟
آزمون آزمایشی رو چیکار کنم؟ چطور ترازم رو افزایش بدم؟


نمونه ای از برنامه هفتگی رشته تجربی

نمونه برنامه زمستان یازدهم تجربی


نمونه ای از برنامه هفتگی رشته ریاضی

نمونه برنامه زمستان یازدهم ریاضی


سوال دوم :اگر از برنامه ریزی درسی برای پایه یازدهم عقب بیافتیم چی میشه ؟

به هر دلیلی ممکنه برای هر دانش آموزی در طول مدت اجرای برنامه اتفاقات پیش بینی نشده بیوفته که از برنامه عقب بمونه. ما برای شما ایستگاه های جبرانی خیلی زیادی قرار دادیم که خیالتون راحت باشه( اگر نمونه رو بررسی کنید این ایستگاه ها رو میبینید)


سوال سوم :آیا برنامه ریزی زمستانه دیجی کنکور با برنامه ی مدرسه تداخل دارد؟

نه اصلا! نه تنها هیچ تداخلی با برنامه ی مدرسه وجود ندارد بلکه کاملا میتونه با برنامه مدرسه هماهنگ هم باشه.
در هر روز از برنامه ریزی زمستانه، دو تایم ویژه به مدرسه اختصاص داده شده است و برنامه ریزی زمستانه دیجی کنکور به صورت 100 درصد با برنامه مدرسه همگام می باشد و هیچ تداخلی ایجاد نمی کند. همچنین با در نظر گرفتن ایستگاه های جبرانی و جمعه هایی که به صورت آزاد و برای خودتون در برنامه قرار گرفته است دیگه جای هیچ نگرانی ای را برای تداخل با دروس مدرسه نمی گذارید.

همچنین برای ایام امتحانات دی ماه نیز برنامه به صورت ویژه امتحانات تایم بندی شده.

خرید پکیج برنامه ریزی زمستانه یازدهمی ها

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 70% تخفیف ویژه امروز در جشنواره شانس نجات!
119 هزار تومان   250  هزار تومان

ثبت نام و دریافت برنامه


سوال چهارم:آیا برنامه ریزی زمستان برای پایه ی یازدهم با آزمون های آزمایشی منطبق هستش؟

بله ! به صورت 100 درصد.
برنامه ریزی زمستانه دیجی کنکور برای پایه ی یازدهم به صورت 100 % با تمامی آزمون های آزمایشی از جمله قلمچی ، گزینه 2 و گاج منطبق می باشد.


سوال پنجم : آیا افرادی که در تابستان و پاییز ، مطالعه ای نداشتند یا آنطور که می خواستند مطالعه نکرده اند ، آن ها هم می توانند از برنامه ریزی زمستان دیجی کنکور استفاده کنند؟

بله. افرادی که هیچ مطالعه ای هم در تابستان و پاییز نداشته اند نیز می توانند از برنامه ی زمستانه دیجی کنکور استفاده کنند. به نوعی این برنامه می تواند یک استارت قدرتمند برای کنکور سال آینده باشد.
پس قاطعانه باید بگوییم که دانش آموزانی که در تابستان و پاییز مطالعه نداشتند یا به خوب مطالعه نکرده اند، می توانند با برنامه ی زمستان دیجی کنکور تمامی عقب ماندگی های خود را جبران کنند. پس هرچه سریعتر مطالعه با برنامه ریزی زمستان دیجی کنکور را استارت بزنید!


سوال ششم: با برنامه ریزی زمستان دیجی کنکور دروس نیمسال دوم یازدهم را چند بار مطالعه و مرور می کنیم؟

بیش از 3 بار! اگر با برنامه ریزی زمستانه دیجی کنکور پیش بروید تمامی مباحث نیمسال اول یازدهم را حداقل 3 بار مطالعه و مرور می کنید و همچنین برای مباحثی که سخت تر هستند یا زود فراموش می شوند تا 6 بار مرور در نظر گرفته شده است که تا در پایان زمستان مطمئن باشید به همه ی مباحث تسلط پیدا کرده ای و دیگر به هیچ عنوان از ذهن شما پاک نمی شود.


سوال هفتم : آیا شما به همه کسانی که پکیج رو بخرن ، یک برنامه ریزی یکسان میدین؟

قطعا نه!! اگر با سبک برنامه ریزی های دیجی کنکور آشنایی داشته باشید میدونید که در دیجی کنکور برنامه ها سطح بندی شده تدوین میشن و کاملا قابلیت شخصی سازی 100% برای هر نفر رو دارن. پشتیبان های دیجی کنکور دلسوزانه میتونن تو این امر به شما کمک کنن.
شما متناسب با ساعت مطالعه ات و میانگین ترازی که میخوای و همچنین با توجه به صحبت هایی که با مشاوران دیجی کنکور می کنید، متوجه میشید که از کدوم سطح از برنامه ریزی باید استفاده کنید و هفته به هفته با توجه به پشیشرفتت به سطح های بالاتر میری.


سوال هشتم : آیا هر سه سطح برنامه ریزی زمستانه برای پایه ی یازدهم در اختیار ما قرار گرفته می شود؟

بله ۱۰۰% . هر سه سطح برنامه ریزی به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی در اختیار شما قرار گرفته می شود تا با توجه به پیشرفت و تغییرات شرایط به سطح های بالاتر برنامه ریزی دسترسی داشته باشی.

خرید پکیج برنامه ریزی زمستانه یازدهمی ها

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 70% تخفیف ویژه امروز در جشنواره شانس نجات!
119 هزار تومان   250 هزار تومان

ثبت نام و دریافت برنامه


پکیج برنامه ریزی زمستانه دیجی کنکور شامل چه چیزهایی است؟

تا الان با تمام ویژگی های برنامه ریزی زمستانه دیجی کنکور آشنا شدیم ، ولی صبر کنید! هنوز چند بخش هیجان انگیز مونده. در ادامه میخوایم ببینیم که با خرید این بسته چه چیزهایی در اختیار شما قرار میگیره ، مطمئنیم شگفت زده میشی!


بخش اول: بسته برنامه ریزی ویژه دیجی کنکور برای زمستان

یک برنامه ریزی ویژه روزانه زمستانه تمام عیار برای هر سه رشته تجربی ، ریاضی و انسانی که در موردش بالاتر مفصل صحبت کردیم.

بخش دوم : بانک نمونه سوالات طلایی تجربی ، ریاضی و انسانی

یکی از خدمات جدید ما در برنامه زمستانه ارائه کتابچه سوالات طلایی نوبت اول همه دروس پایه یازدهم می باشد. با این بسته نمونه سوال در دی ماه می توانید به طور 100% خودتون رو برای نمره 20 امتحان آماده کنید.

در بانک سوالات طلایی هر درس شامل سه سری نمونه سوال VIP مطابق با بارم بندی رسمی آموزش پرورش می باشد که با مطالعه و حل این سوال ها قطعا به کل مطالب برای امتحان مدرسه مسلط میشید.


بخش سوم : دو کتابچه اختصاصی بسیار مهم که قطعا یک یازدهمی و کنکوری آینده باید داشته باشه

تیم تحریریه دیجی کنکور با همکاری بیش از ۵۰ نفر از رتبه های زیر ۵۰۰ کنکور در چند سال اخیر سه کتابچه کاملا اختصاصی و مهم و برای خریداران پکیج برنامه ریزی زمستان دیجی کنکور تدوین کرده که نظیرش رو در هیچ جای دنیای کنکور نمیتونید پیدا کنید ! ( برای دیدن نمونه ای از کتابچه ها حتما فایل نمونه برنامه را دانلود کنید )

  • کتابچه اول : ” بهترین اصول مطالعاتی کنکور از دیدگاه رتبه های زیر ۵۰۰″

روش مطالعه کنکور - برنامه ریزی پاییز برای کنکور
در این کتابچه فوق العاده به آموزش شیوه های مطالعه اصولی تک تک دروس کنکور پرداخته شده ، طوری که با مطالعه اون شما میتونید یک تغییر اساسی مثبت تو شیوه مطالعتون بدید و با بازدهی نزدیک به ۱۰۰% تمامی درس ها رو مطالعه کنید.

  • کتابچه دوم: ” بر قله های تمرکز ” – راهکار های افزایش تمرکز و بازدهی مطالعاتی

کتابچه بر قله های تمرکز - برنامه ریزی پاییز برای کنکور
تمرکز پایین و بازدهی پایین مطالعاتی باعث میشه ساعت ها مطالعه روزانه شما به راحتی به هدر بره و این یعنی تلاش شما بی ثمر باشه. تو این کتاب که بر اساس تحقیقات معتبر علمیه در مورد شیوه های افزایش تمرکز و رسیدن به ۱۰۰% تمرکز هنگام مطالعه بهتون آموزش میدیم تا هر ثانیه درس خوندن شما مفید باشه و زحمتی هدر نره.
نکته مهم : این کتاب ها در هیچ جایی به فروش نمیرسه و حق امتیازشون مربط به دیجی کنکوره و فقط در اختیار خریداران پکیج برنامه ریزی دیجی کنکور قرار میگیره.


بخش چهارم : چهار دوره ویژه که باید داشته باشید (خدمت جدید)

برای اولین بار در ایران و بعد از 1 سال تلاش برای تهیه و تدوین 4 دوره بسیار ویژه ، کلیدی و مهم برای شما آماده کرده ایم که اطلاعات آن می تواند سال کنکور را برای شما به یک سال طلایی ، ایده آل و پر از موفقیت تبدیل کند. نکته مهم این است که اطلاعات این دوره ها همیشه و تا آخر عمر به دردتون می خوره.

بهتون قول میدیم و تضمین میکنیم که اطلاعات این دوره ها اینقدر خاص و خفن هستن که برگ برنده شما در رقابت حساس با بزرگترین رقبای کنکوریتون میشن.

در ضمن توجه کنید که همه این دوره ها به صورت کاملا رایگان و به عنوان هدیه ناقابل فقط در اختیار خریداران پکیج های دیجی کنکور قرار میگیره.

دوره شماره 1: دوره ویدیویی ” مهارت های طلایی مطالعه ” 

میخواید سرعت مطالعتون رو ظرف 1 ماه 20 برابر بیشتر کنید؟ میخواید 5 برابر بیشتر اطلاعات رو تو حافظتون نگه دارید؟ بعد از دیدن این دوره 1.5 ساعته حداقل 40% سرعت مطالعه و یادداشت برداریتون رو افزایش میده و بدون افزایش ساعت مطالعه تا 80% بهره وری مطالعتون رو افزایش بدید.

بخش از این دوره را رایگان ببینید : 11 تکنیک مطالعه 25 و 5 برای بازدهی 100%

نتایج این دوره:

  1. یادگیری و مطالعه 20 تا 80 برابر سریعتر و دقیق تر
  2. تقویت 10 برابری مهارت های یادداشت برداری سریع و اصولی
  3. تقویت حافظه بخاطرسپاری لغات و فرمول ها و روش های تست زنی
  4. کسب نمرات خیلی خیلی بهتر در آزمون ها و کنکور

این دوره بین المللی به ارزش 95 دلار (معادل 1 میلیون و 140 هزار تومان) برای اولین بار با زبان فارسی به عنوان هدیه ای ناقابل فقط در اختیار خریداران پکیج زمستانه دیجی کنکور قرار میگیره.

دوره شماره 2: دوره صوتی ” روش های تکنیکی تقویت حافظه و به خاطر سپردن طولانی مدت ” 

تا به حال به این فکر کردید چطور می توانید مطالب را مدت بیشتری در ذهن خود نگه دارید؟ چطور می توان سریع تر و بهتر مطالب را یاد گرفت؟ بر خلاف چیزی که همه تصور می کنند حافظه و قدرت هوش قابل ارتقا می باشد.

این دوره شامل 13 فایل صوتی که با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی تهیه و تدوین شده است. این دوره فوق العاده به شما روش ها و تکنیک هایی را یاد می دهد که سریعتر یاد بگیرید و بیشتر در حافظه خود نگه دارید. با دانستن این روش ها رقبا خودتون رو کنار بزنید و سال موفقی رو برای خودتون رقم بزنید.

دوره شماره 3: دوره صوتی ” خستگی و خواب را کنار بزنید ” 
خستگی ، خواب آلودگی و کم انرژی بودن از مهمترین مسائل و معضلات دانش آموزان به خصوص کنکوری ها می باشد. برای اولین بار یک دوره ویژه مخصوص خواب و استراحت با سرفصل های فوق العاده کاربردی برای شما آماده کرده ایم تا به طور کامل این مشکل را پشت سر بگذارید.

مهارت هایی مثل اینکه چطور کمتر بخوابید اما همچنان سرحال و قبراق باشید قطعا به شما کمک می کند بهتر مطالعه کنید و سر حال تر زندگی کنکوری و تحصیلی خودتون رو بگذرونید.

اطلاعات این دوره بر اساس متدهای روانشناسی خواب و استراحت بر اساس مکانیزم بدن انسان است که توسط بزرگترین کارشناسان این حوزه به طور کامل تایید شده است و کاملا می تواند برای یک کنکوری عملی باشد.

دوره شماره 4: دوره صوتی ” چطور همیشه سرحال و پر انرژی باشیم ” 
شاد بودن ، انرژی داشتن و وجود انگیزه 70% موفقیت است. شما باید هر روز با انگیزه و دل خوش فریند مطالعه خود را شروع کنید. این دوره ویژه با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی در 12 فایل صوتی تهیه و تدوین شده است.

هدف اصلی این دوره این است که شما انگیزه خود را حفظ کنید ، هر وقت نا امیدی سراغتان آمد آن را کنار بزنید و بتوانید با نهایت لذت به مسیر درس خواندن ادامه دهید. اطلاعات و فایل های این دوره انرژی شما رو تامین میکنه و انگیزه فوق العاده ای به شما تزریق میکنه ، چیزی که خیلی بهش نیاز دارید تا موفق بشید.


4- پشتیبانی ۲۴ ساعته مشاوران دیجی کنکور

همانطور که قبلا توضیح دادیم ، در هر ساعت از شبانه روز مشاوران دیجی کنکور پاسخگو سوالات و مشکلات شما عزیزان هستند.


خرید پکیج برنامه ریزی زمستانه دیجی کنکور (قیمت با تخفیف)

قیمت پکیج کامل زمستانه دیجی کنکور برای پایه ی یازدهم با تمام ویژگی ها ، محصولات و خدماتی که در اختیار شما قرار میگیرید فقط و فقط 200 هزار توماناست که شامل 70 درصد تخفیف ویژه کمپین آخرین شانس نجات می شود و به قیمت 119 هزار تومان در اختیار شما قرار میگیرد یعنی روزی کمتر از ۱۰۰۰ تومان !

خرید پکیج برنامه ریزی زمستانه یازدهمی ها

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 70% تخفیف ویژه امروز در جشنواره شانس نجات!
119 هزار تومان   250 هزار تومان

ثبت نام و دریافت برنامه

2
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • Fttfn
    4 سال پیش

    سلام برای تابستون ۹۹هم پکیج ۴۵روزه اماده میکتید؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام
      بله حتما