برنامه ریزی پاییز برای کنکور 1401 ( برای همه ی رشته ها )

برنامه ریزی پاییز برای کنکور 1401 ( برای همه ی رشته ها )

فوری : پکیج برنامه ریزی پاییز برای کنکور 1401 دیجی کنکور ویژه پایه ی دوازدهم در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی منتشر شده است.

با توجه به رقابت زیادی که در کنکور هست اهمیت سال دوازدهم چند برابر میشه! خیلی تفاوت بین کسیه که از الان برای کنکور شروع کرده با کسی که دیرتر شروع میکنه. به خصوص برای کسایی که میخوان به بهترین رشته ها در بهترین دانشگاه ها برن ( مثل دانش آموزان رشته تجربی که میتونن از الان یه روپوش خوشگل پزشکی برای خودشون تصور کنن). هدف ما در اینجا توضیح زیاد در رابطه با اهمیت برنامه ریزی نیست!

مرکز تماس دیجی کنکور

بهترین برنامه ریزی پاییز کنکوری ها

ما می خوایم بیشتر راجع به اهمیت داشتن برنامه ریزی در سال دوازدهم با هم صحبت کنیم و اینکه می تونه چه معجزه ای در رتبه ی کنکور شما بکنه!

فقط 2 درصد دانش آموزها برنامه دارن!
طبق تحقیقات سازمان سنجش تنها 10 درصد دانش آموزان برای مطالعه در سال دوازدهم و سال های پایه برنامه دارند و تنها 2 درصد از آن ها طبق برنامه پیش می روند و به صورت حرفه ای درس میخونند.

پس دوازدهمی عزیز! اگر طبق یک برنامه ریزی حرفه ای مطالعه کنید حداقل از 98 درصد کنکوری های جلو می افتید.
پس عجله کنید …
برنامه ریزی دیجی کنکور برای پایه ی دوازدهم آماده شد!!

بریم برای آشنایی با پکیج برنامه ریزی کنکور پایه دوازدهم…

اما با خرید این پکیج مثل همیشه از خدمات 5 گانه ویژه دیجی کنکور در فصل پاییز برخوردار میشید:

برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور


برنامه پاییزه برای پایه ی دوازدهم

درست مثل تابستان در ایام پاییز هم با توجه به استانداردهای مطالعاتی کنکوری های موفق در این ایام و با در نظر گرفتن تمامی شرایطی که به آن نیاز دارید مثل آزمون دادن، سر کلاس مدرسه یا آموزشگاه رفتن، تایم مرور، تایم استراحت و… در خدمت شما هستیم.

تجربی های عزیز: آیا می دونستید در سه سال اخیر دیجی کنکور بیش از 100 مورد قبولی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی داشته؟!

انسانی های عزیز: آیا می دونستید در رشته انسانی دیجی کنکور کلی قبولی تو بهترین دانشگاه ها داشته؟!

آلبوم افتخارات انسانی - دیجی کنکور

ریاضی های عزیز: آیا می دونستید در رشته ریاضی دیجی کنکور کلی قبولی تو بهترین دانشگاه ها داشته؟!

آلبوم افتخارات ریاضی - دیجی کنکور

دقیقا سال گذشته خیلی ها مثل تو ، توی این صفحه بودن و داشتن یکی از تاثیر گذار ترین تصمیم های سال کنکورشون رو میگرفتن و بالاخره تصمیم درست رو گرفتن و موفق شدن. ( به اسامی عکس بالا نگاه کن )

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه

محتویات پکیج برنامه ریزی پاییزه

تا الان با بعضی از ویژگی های پکیج برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور آشنا شدیم ، ولی صبر کنید! هنوز چند بخش های هیجان انگیز ماجرا مونده. در ادامه میخوایم ببینیم که با خرید این بسته چه چیزهایی در اختیار شما قرار میگیره ، مطمئنیم شگفت زده میشید! شما با خرید این بسته 5 بخش ویژه در اختیار شما قرار میگیرد:


بخش اول: بسته برنامه ریزی روزانه ویژه دیجی کنکور برای پاییز

نمونه برنامه ریزی پاییز کنکور

یک برنامه ریزی ویژه روزانه پاییزی تمام عیار که برای کل دوران پاییزه شامل برای رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی طراحی شده است. امسال هم مثل همیشه با بالاترین کیفیت و دقت برنامه ریزی ها رو بهتون ارائه میدیم ، کیفیتی که تو هیچ جای ایران نمیتونید پیدا کنید! کافیه نمونه ها و توضیحات این صفحه رو بررسی کنید و اون رو با هر جایی که میخواید مقایسه کنید.

برنامه ریزی دیجی کنکور شامل 12 برنامه یک هفته ای ویژه 3 ماه فصل پاییز است که شما می توانید بلافاصله بعد از خرید در هر هفته ای از پاییز که هستید شروع کنید.

6 ویژگی برنامه پاییزه

1. سطح بندی شده : بر اساس زمان ، حجم مطالعه و هدفتون میتونید ساعت مطالعه های مختلفی داشته باشید.

2. متد color-learning در برنامه ریزی : این متد بر اساس جدیدترین روش های علمی برنامه ریزی تضمین کننده موفقیت برای سادگی بیشتر و در عین حال کاربردی بودن برنامه در دیجی کنکور نیز اجرا شده است.

3. متد تثبیت 7 و 14 : به عنوان مثال شما این هفته میخواید درس ریاضی رو بخونید ، در 7 روز اول یک تایم مطالعه تشریحی بعد یک تایم ویژه تست زنی در همین هفته دارید. بعد در روز 7 تا 14 حداقل یکبار مرور میکنید و بعد از روز 14 تا 30 حداقل یکبار دیگه مطالعه میکنید و در انتها تا روز 90 ام یعنی پایان دوره فصلی حداقل یکبار دیگه اون درس رو مرور و تثبیت میکنید.

4. ایستگاه های جبرانی و استراحت : به اندازه کافی و نیاز در برنامه ایستگاه های جبرانی و استراحت دارید تا با خیال راحت به همه درس هاتون برسید.

5. جمعه های آزاد : جمعه ها به طور کامل در اختیار خودتون که می تونید به استراحت ، جبران و یا آزمون دادن اختصاصش بدید.

6. منطبق با آزمون های آزمایشی : اگر در آزمون های آزمایشی قلمچی ، گزینه 2 ، سنجش و گاج شرکت میکنید خیالتون راحت که برنامه منطبق بر آزمون شما خواهد شد.

7. حداقل 3 بار نیمسال اول : در طول پاییز حداقل 3 بار دروس نیمسال اول سال دوازدهم + حداقل 2 بار مطالعه ، تست و مرور یکی از پایه ها (دهم یا یازدهم) را مطالعه می کنید.

دانلود کن ، بررسی کن
برای دیدن کیفیت بخش های مختلف برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور نمونه ی زیر را دانلود کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه برنامه تجربی

دانلود نمونه برنامه ریاضی

دانلود نمونه برنامه انسانی


لازم به ذکر است در برنامه ریزی زمستان که نسخه جدید آن در آذر ماه ارائه می شود ، ادامه مباحث را مطالعه می کنید.


بخش دوم: مشاور 24 ساعته اختصاصی

حداکثر 1 روز بعد از خریدتون مشاورتون باهاتون تماس میگیره و از اون روز تا آخرین روز اجرای برنامه در کنار شماست. در واقع شما با خرید این پکیج یک مشاور خصوصی از بهترین رتبه های رشته خودتون هم دارید که در کنارتونه و به همه سوالاتتون جواب میده. پس شما دیگه نیازی به مشاور ندارید و با خرید این پکیج یکی از موفق ترین های رشته خودتون رو در کنارتون دارید.

البته اگر خودتون مشاوره دارید اشکالی نداره با هر کدوم که خواستید میتونید ادامه بدید ما همیشه هواتونو داریم و داشتن مشاور به انتخاب شما بستگی داره.

آیا میدونستید: بیش از 3900 دانش آموز از برنامه ریزی فصل قبل یعنی تابستان دیجی کنکور استفاده کردن و رضایت کامل داشتن!

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه


بخش سوم : 4 دوره ویژه که باید داشته باشید (خدمت جدید)

برای اولین بار در ایران و بعد از 1 سال تلاش برای تهیه و تدوین 4 دوره بسیار ویژه ، کلیدی و مهم برای شما آماده کرده ایم که اطلاعات آن می تواند سال کنکور را برای شما به یک سال طلایی ، ایده آل و پر از موفقیت تبدیل کند. نکته مهم این است که اطلاعات این دوره ها همیشه و تا آخر عمر به دردتون می خوره.

بهتون قول میدیم و تضمین میکنیم که اطلاعات این دوره ها اینقدر خاص و خفن هستن که برگ برنده شما در رقابت حساس با بزرگترین رقبای کنکوریتون میشن.

دوره شماره 1: دوره ویدیویی ” مهارت های طلایی مطالعه ” 

میخواید سرعت مطالعتون رو ظرف 1 ماه 20 برابر بیشتر کنید؟ میخواید 5 برابر بیشتر اطلاعات رو تو حافظتون نگه دارید؟ بعد از دیدن این دوره 1.5 ساعته حداقل 40% سرعت مطالعه و یادداشت برداریتون رو افزایش میده و بدون افزایش ساعت مطالعه تا 80% بهره وری مطالعتون رو افزایش بدید.

بخش از این دوره را رایگان ببینید : 11 تکنیک مطالعه 25 و 5 برای بازدهی 100%

نتایج این دوره:

  1. یادگیری و مطالعه 20 تا 80 برابر سریعتر و دقیق تر
  2. تقویت 10 برابری مهارت های یادداشت برداری سریع و اصولی
  3. تقویت حافظه بخاطرسپاری لغات و فرمول ها و روش های تست زنی
  4. کسب نمرات خیلی خیلی بهتر در آزمون ها و کنکور

دوره شماره 2: دوره صوتی ” روش های تکنیکی تقویت حافظه و به خاطر سپردن طولانی مدت ” 

تا به حال به این فکر کردید چطور می توانید مطالب را مدت بیشتری در ذهن خود نگه دارید؟ چطور می توان سریع تر و بهتر مطالب را یاد گرفت؟ بر خلاف چیزی که همه تصور می کنند حافظه و قدرت هوش قابل ارتقا می باشد. این دوره شامل 13 فایل صوتی که با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی تهیه و تدوین شده سات به شما روش ها و تکنیک هایی را یاد می دهد که سریعتر یاد بگیرید و بیشتر در حافظه خود نگه دارید.
دوره شماره 3: دوره صوتی ” خستگی و خواب را کنار بزنید ” 
خستگی ، خواب آلودگی و کم انرژی بودن از مهمترین مسائل و معضلات دانش آموزان به خصوص کنکوری ها می باشد. برای اولین بار یک دوره ویژه مخصوص خواب و استراحت با سرفصل های فوق العاده کاربردی برای شما آماده کرده ایم تا به طور کامل این مشکل را پشت سر بگذارید. مهارت هایی مثل اینکه چطور کمتر بخوابید اما همچنان سرحال و قبراق باشید قطعا به شما کمک می کند بهتر مطالعه کنید و سر حال تر زندگی کنکوری و تحصیلی خودتون رو بگذرونید.

دوره شماره 4: دوره صوتی ” چطور همیشه سرحال و پر انرژی باشیم ” 
شاد بودن ، انرژی داشتن و وجود انگیزه 70% موفقیت است. شما باید هر روز با انگیزه و دل خوش فریند مطالعه خود را شروع کنید. این دوره ویژه با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی در 12 فایل صوتی تهیه و تدوین شده است. هدف اصلی این دوره این است که شما انگیزه خود را حفظ کنید ، هر وقت نا امیدی سراغتان آمد آن را کنار بزنید و بتوانید با نهایت لذت به مسیر درس خواندن ادامه دهید.

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه


بخش چهارم :  دو کتابچه اختصاصی بسیار مهم که قطعا یک کنکوری باید داشته باشه

تیم تحریریه دیجی کنکور با همکاری بیش از ۵۰ نفر از رتبه های زیر ۵۰۰ کنکور در چند سال اخیر دو کتابچه کاملا اختصاصی و مهم و برای خریداران پکیج برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور تدوین کرده که نظیرش رو در هیچ جای دنیای کنکور نمیتونید پیدا کنید ! ( برای دیدن نمونه ای از کتابچه ها حتما فایل نمونه برنامه را دانلود کنید )

  • کتابچه اول : ” بهترین اصول مطالعاتی کنکور از دیدگاه رتبه های زیر ۵۰۰″

روش مطالعه کنکور - برنامه ریزی پاییز برای کنکور
در این کتابچه فوق العاده به آموزش شیوه های مطالعه اصولی تک تک دروس کنکور پرداخته شده ، طوری که با مطالعه اون شما میتونید یک تغییر اساسی مثبت تو شیوه مطالعتون بدید و با بازدهی نزدیک به ۱۰۰% تمامی درس ها رو مطالعه کنید.

  • کتابچه دوم: ” بر قله های تمرکز ” – راهکار های افزایش تمرکز و بازدهی مطالعاتی

کتابچه بر قله های تمرکز - برنامه ریزی پاییز برای کنکور
تمرکز پایین و بازدهی پایین مطالعاتی باعث میشه ساعت ها مطالعه روزانه شما به راحتی به هدر بره و این یعنی تلاش شما بی ثمر باشه. تو این کتاب که بر اساس تحقیقات معتبر علمیه در مورد شیوه های افزایش تمرکز و رسیدن به ۱۰۰% تمرکز هنگام مطالعه بهتون آموزش میدیم تا هر ثانیه درس خوندن شما مفید باشه و زحمتی هدر نره.
نکته مهم : این کتاب ها در هیچ جایی به فروش نمیرسه و حق امتیازشون مربط به دیجی کنکوره و فقط در اختیار خریداران پکیج برنامه ریزی دیجی کنکور قرار میگیره.

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه

دانلود کن ، بررسی کن
برای دیدن کیفیت بخش های مختلف برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور نمونه ی زیر را دانلود کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه برنامه تجربی

دانلود نمونه برنامه ریاضی

دانلود نمونه برنامه انسانی


مهمترین سوالات شما

سوال اول : آیا برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور با برنامه ی مدرسه یا کلاس های دیگه ما تداخل دارد؟

نه اصلا! نه تنها هیچ تداخلی با برنامه ی مدرسه وجود ندارد بلکه کاملا میتونه با برنامه مدرسه هماهنگ هم باشه.
در هر روز از برنامه ریزی پاییزه ، دو تایم ویژه به مدرسه یا کلاس هاتون اختصاص داده شده است و برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور به صورت 100 درصد با برنامه مدرسه همگام می باشد و هیچ تداخلی ایجاد نمی کند. همچنین با در نظر گرفتن ایستگاه های جبرانی و جمعه هایی که به صورت آزاد و برای خودتون در برنامه قرار گرفته است دیگه جای هیچ نگرانی ای را برای تداخل با دروس مدرسه نمی گذارید.


سوال دوم : آیا افرادی که در تابستان ، مطالعه ای نداشتند یا آنطور که می خواستند مطالعه نکرده اند ، آن ها هم می توانند از برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور استفاده کنند؟

بله. افرادی که هیچ مطالعه ای هم در تابستان نداشته اند نیز می توانند از برنامه ی پاییز دیجی کنکور استفاده کنند. به نوعی این برنامه می تواند یک استارت قدرتمند برای کنکور امسال باشد.
پس قاطعانه باید بگوییم که دانش آموزانی که در تابستان مطالعه نداشتند یا به خوبی مطالعه نکرده اند، می توانند با برنامه ی پاییز دیجی کنکور تمامی عقب ماندگی های خود را جبران کنند. پس هرچه سریعتر مطالعه با برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور را استارت بزنید!


سوال سوم : با برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور دروس نیمسال اول دوازدهم را چند بار مطالعه و مرور می کنیم؟

بیش از 3 بار! اگر با برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور پیش بروید تمامی مباحث نیمسال اول دوازدهم را حداقل 3 بار مطالعه و مرور می کنید و همچنین برای مباحثی که سخت تر هستند یا زود فراموش می شوند تا 6 بار مرور در نظر گرفته شده است که تا در پایان پاییز مطمین باشید به همه ی مباحث پاییز تسلط پیدا کرده ای و دیگر به هیچ عنوان از ذهن شما پاک نمی شود.

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه


سوال چهارم : آیا شما به همه کسانی که پکیج رو بخرن، یک برنامه ریزی یکسان میدین؟

قطعا نه!! اگر با سبک برنامه ریزی های دیجی کنکور آشنایی داشته باشید میدونید که در دیجی کنکور برنامه ها سطح بندی شده تدوین میشن و کاملا قابلیت شخصی سازی 100% برای هر نفر رو دارن. پشتیبان های دیجی کنکور دلسوزانه میتونن تو این امر به شما کمک کنن.
شما متناسب با ساعت مطالعه ات و میانگین ترازی که میخوای و همچنین با توجه به صحبت هایی که با مشاوران دیجی کنکور می کنید، متوجه میشید که از کدوم سطح از برنامه ریزی باید استفاده کنید و هفته به هفته با توجه به پشیشرفتت به سطح های بالاتر میری.


سوال پنجم : آیا هر سه سطح برنامه ریزی پاییز برای پایه ی دوازدهم در اختیار ما قرار گرفته می شود؟

بله ۱۰۰%. هر سه سطح برنامه ریزی به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی در اختیار شما قرار گرفته می شود تا با توجه به پیشرفت و تغییرات شرایط به سطح های بالاتر برنامه ریزی دسترسی داشته باشی.


سوال ششم : اگر از برنامه ریزی پاییز برای پایه ی دوازدهم عقب بیوفتم ، اون وقت باید چیکار بکنم؟

به هر دلیلی ممکنه برای هر دانش آموزی در طول مدت اجرای برنامه اتفاقات پیش بینی نشده بیوفته که از برنامه عقب بمونه. ما برای شما ایستگاه های جبرانی خیلی زیادی قرار دادیم که خیالتون راحت باشه(اگر نمونه رو بررسی کنید این ایستگاه ها رو میبینید).

دانلود کن ، بررسی کن
برای دیدن کیفیت بخش های مختلف برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور نمونه ی زیر را دانلود کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه برنامه تجربی

دانلود نمونه برنامه ریاضی

دانلود نمونه برنامه انسانی


قیمت پکیج برنامه ریزی پاییز دیجی کنکور (قیمت با تخفیف)

پکیج برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور در دو مدل آلفا و بتا ارائه میشه. تنها تفاوت این دو پکیج بخش مشاوره خصوصی آن است. یعنی اگر نیاز به مشاوره خصوصی همراه پکیج دارید باید پکیج آلفا را بگیرید در غیر اینصورت پکیج بتا را سفارش دهید. 

خرید پکیج برنامه ریزی پاییزه دیجی کنکور

با زدن روی دکمه زیر به راحتی میتونید به صفحه ثبت نام و پرداخت منتقل بشید. اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 50% تخفیف تا ساعت 12 امشب همراه با جشنواره بوی ماه مهر!

ثبت نام و دریافت برنامه

پیشنهاد : بسته آلفا پیشنهاد ما به شماست چرا که در واقع با پرداخت فقط 70 هزار تومان بیشتر شما میتوانید یک مشاور خصوصی رتبه برتر از رشته خودتان داشته باشید.

53
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

53 دیدگاه

  • امین
    3 سال پیش

    سلام و عرض ادب
    برنامه پاییزه برای انسانی
    برای پشت کنکوری ها ب چ شکل هست
    ماهایی ک مدرسه نمیریم و وقت ازاد زیادی داریم
    برنامه دارید؟
    نمونه برنامه رو دیدم ک برای اونایی بود ک مدرسه میرن
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام وقتتون بخیر. اگر پشت کنکوری هستید پیشنهاد میکنم برنامه 6 ماهه یا 4 ماهه دیجی کنکور رو داشته باشید. بسیار موثره این مورد براتون.

  • فاطمه
    3 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    این پکیج برای تابستان ورودی یازدهم هم هست؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام این پکیج برای کنکوری های 1401 هستش یعنی کسایی که امسال دوازدهم میرن یا فارغ التحصیل سال های گذشته هستن.
      برای بچه های دهم به یازدهم هم اینجا کلیک کنید پکیج معرفی شده.

  • نازنین
    3 سال پیش

    سلام من میخواستم بسته رو خریداری کنم اما نظرها ک همه برای دوسال پیش هشت شما گفتین پکیج 1400 من تابستون رو از دست دادم تازه میخوام شروع کنم میترسم نتونم با برنامه جلو بیام و سختم بشه و اینکه الان کلی از پاییز گذشته و برنامه پاییزتون ادامه تابستون هست شما چی پیشنهاد میکنید لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام نازنین جان .
      پکیج اپدیت شده هستش و مناسب کنکور 1400 هستش.
      برنامه پاییزه رو به تنهایی میشه استفاده کرد و ادامه تابستون نیست.
      مشاور هم همراه تون هستن و به طور کامل راهنمایی تون میکنن

  • علیرضا
    5 سال پیش

    سلام ، برنامه از کی شروع میشه ؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام علیرضا جان
      برنامه ویژه پاییزه شامل 12 هفته برنامه ریزی.
      هر جای پاییز باشید میتونید تهیه کنید و شروع کنید. اما توصیه میکنم زودتر و اوایل پاییز برنامه رو تهیه کنید

  • mahdi
    5 سال پیش

    سلام برای پشت کنکوری های نظام جدید هم برنامه دارید ؟؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام این برنامه برای فارغ التحصیلان هم قابل استفاده است 100%.
      همچنین توصیه ما به فارغ التحصیلان معمولا برنامه 4 ماهه هستش.
      برای راهنمایی بیشتر با مرکز مشاوره ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید کامل راهنماییتون میکنن

  • rezaahmadi
    5 سال پیش

    پس برای نظام قدیم چی؟؟؟ برای نظام قدیم برنامه برای پاییز 98 ندارین؟؟؟؟؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام
      برای نظام قدیم ما برنامه ریزی 4 ماهه رو به شدت توصیه میکنیم. روی لینک زیر بزنید تا اطلاعات بهتری به دست بیارید :
      برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور

  • رضا
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم من الان اگه ثبت نام کنم می تونم از برنامه های شما استفاده کنم یا نه؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      5 سال پیش

      سلام رضا جان
      بله هر زمان که ثبت نام کنید در خدمتتون هستیم.

  • سپهر
    5 سال پیش

    سلام الان که تو ماه آذریم پکیج که بخریم واسه دو ماه آینده است یا دو ماهی که گذشته رو هم باید خریداری کنیم

    • سلام سپهر جان
      این پکیج تا 5 بهمن برنامه ریزی داره. شما با تهیه اون هم دوماه گذشته رو دریافت میکنید و هم دو ماه آینده رو.

  • زهره
    5 سال پیش

    سلام .. اونجور که تو نمونه برنامه هست یه بار میخونیم یه بار تست هست !! تایمی برای مرور نداره ؟؟! و اینکه اگه من از الان تهیش کنم پشتیبان کمکم میکنه مطالب تا الان رو که نصفه مونده بتونم تموم کنم ؟؟

    • سلام زهره جان
      ببینید اون نمونه کوچکی از برنامه است. اگر در تابستون همراه ما بودی میدیدی که علاوه بر مطالعه و تست ما تایم خوبی رو برای مرور هر درس در نظر گرفتیم.
      در مورد برنامه پاییز هم دقیقا همینطوره هم مطالعه هم تست و هم مرور رو بارها در برنامه داریم.

  • رضا
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید!
    من تقریبا این 40 روزی که از مدرسه گذشت رو درسی نخوندم.
    هنوز امکانش هست که برنامه ایی دریافت کنم که من رو به کنکور 98 برسونه؟
    و این 40 روز از دست رفته رو جبران کنه

    • سلام رضا جان
      قطعا که میشه. دور جدید برنامه پاییز منتشر شده. و میتونید باهاش پیش برید.
      دیجی کنکور خوشحال میشه که این افتخار رو داشته باشه که به شما دانش آموزان عزیز کمک کنه

  • علی
    5 سال پیش

    همه چی برنامه عالی بود فقط کاش برای درس های اختصاصی انسانی هم روش مطالعه می نوشتین

    • سلام علی جان
      در برنامه های امسالمون به رشته انسانی توجه ویژه تری خواهیم داشت

  • علی
    5 سال پیش

    سلام دستتون درد نکنه به خاطر پکیج فوق العاده

  • علی
    5 سال پیش

    ببخشید من برنامه رو تهیه کردم و مبلغش از حساب کسر شد ولی سایت پیام پرداخت ناموفق میده و مانع ادامه میشه

    • سلام علی جان
      عذرخواهی به خاطر مشکلی که تو اون ساعت پیش اومد.
      برنامه توسط پشتیبانی براتون ارسال شد.

  • علی
    5 سال پیش

    سلام ببخشید میخواستم بدونم ایا برای دوازدهم برنامه ریزی چهارماهه نوشتین ؟ و اینکه میشه کتاب های خوب جمع بندی و کنکور رو برای رشته انسانی معرفی کنین ؟

    • سلام علی جان
      برای دوازدهمی ها فعلا برنامه پاییز رو داریم چون طبیعتا شما باید مطابق برنامه مدرسه پیش برید.
      از بهمن 4 ماهه نظام جدید هم به سایت اضافه میشه.

  • تارا
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    من مهندس برق الکترونیک هستم و شاغلم می خوام کنکور پزشکی بدم نیاز به مشاوره دارم با مرکز تماس گرفتم متاسفانه جوابگو نبودید اگر میشه راهنمایی کنید .
    ممنون

    • سلام
      مرکز تماس ما تا 10 شب پاسخگو هستن دوباره با شماره ما تماس بگیرین همکاران راهنماییتون میکنن.

  • تارا
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    من مهندس برق الکترونیک هستم و شاغلم می خوام کنکور پزشکی ردم نیاز به مشاوره دارم با مرکز تماس گرفتم متاسفانه جوابگو نبودید اگر میشه راهنمایی کنید .
    ممنون

  • مارال
    5 سال پیش

    برای دوازدهم کامپیوتر چیزی دارید؟؟؟؟

    • سلام مارال جان
      خیر فعلا ما رشته های فنی حرفه ای و هنرستان رو پوشش نمیدیم.

  • مینا
    5 سال پیش

    سلام خوبید خسته نباشید رشته انسانی هستم اگر پکیج رو بگیرم چجور با پشتیبان در ارتباط میشم یا چجور از پکیج استفاده میکنم

    • سلام
      بعد از ثبت نام شمارتون در سیستم ثبت میشه و ارتباط با پشتیبانی دارید مینا جان.

  • حسین$
    5 سال پیش

    باسلام…کاردانی فنی حرفه ای دارم میتونم کنکور تجربی ۹۸شرکت بکنم…ممنون

  • حسین
    5 سال پیش

    باسلام…کاردانی فنی حرفه ای دارم میتونم کنکور تجربی ۹۸شرکت بکنم…ممنون

  • بنیامین
    5 سال پیش

    برای دوازدهم برنامه ای ندارید؟؟؟

    • سلام بنیامین جان
      خب این برنامه ریزی ها برای پایه دوازدهم هستن دیگه عزیزم

  • ارش
    5 سال پیش

    این بسته بدرد کنکور 99هم میخوره?

  • فاطمه
    6 سال پیش

    سلام خسته نباشيد
    ببخشيد ميخواستم بدونم با برنامه قلم چى هماهنگه صددرصد؟

    • سلام
      بله برنامه به طور کامل با آزمون های آزمایشی قلم چی مطابقت داره.

  • شیوا
    6 سال پیش

    سلام.این برنامه هماهنگ با آزمون های آزمایشی سنجش هم مطابقت داره؟

    • سلام
      بله این برنامه ها طوری تنظیم شدن که با برنامه ریزی آزمون ها کاملا هماهنگ باشن

  • mobin
    6 سال پیش

    برنامه ریزتون فقط برای ریلضیا و تجربی هاست؟-_-

  • الناز
    6 سال پیش

    سلام ببخشین من میتونم با همون برنامه ریزی تابستون توی پاییز پیش برم و از زمستون باز برنامه ریزی جدیدتون رو خریداری کنم؟تطابق پیدا میکنن باهم؟

    • سلام
      برنامه ریزی تابستان با تمرکز بر دروس پایه بود اما در پاییز دروس دوازدهم نقش پر رنگ تری دارن. پیشنهاد میکنم از برنامه ریزی جدید استفاده کنید که بتونید با بقیه بچه ها همراه بشید.

  • ابوالفضل
    6 سال پیش

    سلام من پکیج رو خریدم لینک هنوز برام ارسال نشده

  • پوریا
    6 سال پیش

    سلام
    ببخشید با برنامه آزمون های قلم چی هماهنگ هست ؟

    • سلام پوریای عزیز
      بله این برنامه ریزی به صورت 100 درصد با آزمون های قلمچی و گزینه 2 و گاج هماهنگ می باشد