برنامه ریزی 3 ماهه برای کنکور 1401 – همه رشته ها

برنامه ریزی 3 ماهه کنکور

امروز تا کنکور چند روز مونده!؟ به نظرت چقدر زمان نیاز داری تا همه کتاب ها رو دو سه دور مرور کنی!  اینو نگفتیم که استرس بگیری ، اینو گفتیم که حواستو جمع کنی و با تمام وجود در این مسیر باقی مونده تلاش کنی. شاید یه سوالی تو ذهنت ایجاد بشه که چطور قراره تو ۳ ماه کل کنکور رو بخونی و بترکونی. جواب ما به این سوال اینه که تو ۳ ماه خیلی کارا میشه کرد!! خب حالا چطوری ؟!


خبر فوری: نسخه جدید برنامه ۳ ماهه ویژه کنکور 1401 برای هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی منتشر شد.

کمپین ضدکرونا: با توجه به وضعیت نامناسب کشور عزیزمون برای حمایت از دانش آموزان و خانواده هاشون یه تخفیف تکرارنشدنی 70 درصدی گذاشتیم تا با هزینه خیلی کمتری بتونید به این پکیج دسترسی داشته باشید.


بزارید قبل از هر چیزی یک تجربه مهم رو از بیش از ۱۰ هزار دانش آموزی که تو این چند سال داشتیم بهتون هدیه بدیم:

بله درسته همه چیز به این ایام بستگی داره. چه بسیار دانش آموزایی که تو این ایام به درستی استفاده نکردن و همه چیز از دست رفت.

بر عکس خیلی ها هم بودن که تو این ایام بیشتر از همیشه تلاش کردن و با استفاده از یک ابزار بی نظیر تونستن تو ۳ ماه حتی از صفر به رتبه خیلی خوبی برسن. میدونی اون ابزار چیه؟

برنامه ریزی حرفه ای …

یه برنامه ریزی دقیق و حرفه ای که تو ۳ ماه بتونی بهترین نتیجه رو تو کنکور 1401 بدست بیاری و بیش از ۸۰ درصد دروس رو کامل بخونی و با خیال راحت به سال کنکورت ادامه بدی و به بهترین رتبه بررسی.


برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور 1401 شامل چه قسمت هایی میشه؟

پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه دیجی کنکور صفر تا صد همه چیزهایی که نیاز دارید تا تو ۳ ماه بترکونید رو در اختیار شما قرار میده طوری که شما با داشتن این پکیج نیاز به هیچ چیز دیگه ای ندارید و حتی هزار تومان هم خرج اضافی برای تهیه منبع دیگه ای نیاز ندارید.

به تصویر زیر نگاه کنید! نتیجه ها ما را تعریف میکنند :

دیجی کنکور پرمخاطب ترین نهاد برنامه ریزی کشور

آیا می دونستید در کنکور ۹۸ بیش از ۲۲۰۰ نفر پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه دیجی کنکور رو تهیه کردن…!

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص پکیج ۳ ماهه دارید روی دکمه زیر کلیک کنید و با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید:

02128422410

پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه دیجی کنکور از 4 بخش اصلی تشکیل شده:

1- بسته برنامه ریزی ۳ ماهه دیجی کنکور با قابلیت شخصی سازی

یک برنامه ریزی دقیق و کامل تا بتونید در ۳ ماه حداقل ۲ بار بیش از ۸۰ درصد دروس رو بخونی ، تست بزنی و مرور کنی. در مورد این برنامه فوق العاده ویژه و خاص در ادامه به طور کامل توضیح میدیم اما چند نکته باید بدونی تا به قدرت این برنامه ایمان پیدا کنی:

+ طراحان برنامه ۳ ماهه: برای رشته تجربی دانشجویان پزشکی تهران – برای رشته ریاضی دانشجویان صنعتی شریف و برای رشته انسانی دانشجویان دانشگاه تهران و شهید بهشتی کار تولید و برنامه ریزی ۳ ماهه رو بر عهده داشتن.
+ قابلیت ویژه شخصی سازی: سطح بندی این برنامه که میتوه با ساعت مطالعه های مختلف قابل تطبیق باشه در کنار راهنمایی مشاوران همراه شما در دیجی کنکور یک برنامه کاملا شخصی سازی شده رو در اختیار هر دانش آموز قرا میده.

قبولی کنکور 98

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه تجربی- نظام جدید

دانلود نمونه انسانی – نظام جدید

دانلود نمونه ریاضی- نظام جدید

دانلود نمونه تجربی – نظام قدیم

2- دو کتابچه اختصاصی بسیار مهم که قطعا یک کنکوری باید داشته باشه

تیم تحریریه دیجی کنکور با همکاری بیش از 50 نفر از رتبه های زیر 500 کنکور در چند سال اخیر سه کتابچه کاملا اختصاصی و مهم ، برای خریداران پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه تدوین کرده که نظیرش رو در هیچ جای دنیای کنکور نمیتونید پیدا کنید.
کتابچه اول : ” بهترین اصول مطالعاتی کنکور از دیدگاه رتبه های زیر 500″
روش مطالعه کنکور - برنامه ریزی تابستان برای کنکور 99
در این کتابچه فوق العاده به آموزش شیوه های مطالعه اصولی تک تک دروس کنکور پرداخته شده ، طوری که با مطالعه اون شما میتونید یک تغییر اساسی مثبت تو شیوه مطالعتون بدید و با بازدهی نزدیک به 100% تمامی درس ها رو مطالعه کنید.

کتابچه دوم: ” بر قله های تمرکز ” – راهکار های افزایش تمرکز و بازدهی مطالعاتی
کتابچه بر قله های تمرکز - برنامه ریزی تابستان برای کنکور 99
تمرکز پایین و بازدهی پایین مطالعاتی باعث میشه ساعت ها مطالعه روزانه شما به راحتی به هدر بره و این یعنی تلاش شما بی ثمر باشه. تو این کتاب که بر اساس تحقیقات معتبر علمیه در مورد شیوه های افزایش تمرکز و رسیدن به ۱۰۰% تمرکز هنگام مطالعه بهتون آموزش میدیم تا هر ثانیه درس خوندن شما مفید باشه و زحمتی هدر نره.

نکته مهم : این کتاب ها در هیچ جایی به فروش نمیرسه و حق امتیازشون مربط به دیجی کنکوره و فقط در اختیار خریداران پکیج های برنامه ریزی دیجی کنکور قرار میگیره.

خرید با تخفیف فوق العاده

اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 70% تخفیف ویژه امروز در کمپین حامی کنکور!

خرید پکیج ۳ ماهه

آیا میدونستید در رشته ریاضی هم مثل تجربی دیجی کنکور کلی قبولی تو بهترین دانشگاه ها داشته؟!

آلبوم افتخارات ریاضی - دیجی کنکور

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص پکیج ۳ ماهه دیجی کنکور دارید روی دکمه زیر کلیک کنید و با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید:

02128422410

3- چهار دوره ویژه که باید داشته باشید (جدید)

برای اولین بار در ایران و بعد از 1 سال تلاش برای تهیه و تدوین 4 دوره بسیار ویژه ، کلیدی و مهم برای شما آماده کرده ایم که اطلاعات آن می تواند سال کنکور را برای شما به یک سال طلایی ، ایده آل و پر از موفقیت تبدیل کند. نکته مهم این است که اطلاعات این دوره ها همیشه و تا آخر عمر به دردتون می خوره.

بهتون قول میدیم و تضمین میکنیم که اطلاعات این دوره ها اینقدر خاص و خفن هستن که برگ برنده شما در رقابت حساس با بزرگترین رقبای کنکوریتون میشن.

در ضمن توجه کنید که همه این دوره ها به صورت کاملا رایگان و به عنوان هدیه ناقابل فقط در اختیار خریداران پکیج های دیجی کنکور قرار میگیره.

دوره شماره 1: دوره ویدیویی ” مهارت های طلایی مطالعه ” 

میخواید سرعت مطالعتون رو ظرف 1 ماه 20 برابر بیشتر کنید؟ میخواید 5 برابر بیشتر اطلاعات رو تو حافظتون نگه دارید؟ بعد از دیدن این دوره 1.5 ساعته حداقل 40% سرعت مطالعه و یادداشت برداریتون رو افزایش میده و بدون افزایش ساعت مطالعه تا 80% بهره وری مطالعتون رو افزایش بدید.

مدرس این دوره: این دوره کاملا مبتنی بر روش های علمی و 100% عملی هستش که در بزرگترین مراکز آموزش دنیا به افراد آموزش داده میشه. مدرس این دوره پال نواک هستش که از بزرگترین اساتید تقویت حافظه و تندخوانی در تمام دنیاست. پل نواک(Paul Nowak) دوره های مهارت سریع خواندن و بهبود حافظه را در سازمان هایی مانند ناسا و گوگل آموزش میده. پل نواک مدیر موسسه و برنامه ریزی ایریس ریدینگ(Iris Reading)است که بزرگترین ارائه دهنده آموزش های سریع خوانی و بهبود حافظه است. او در کارگاه های آموزشی خود هزاران نفر از دانش آموزان، تاجران حرفه ای وسازمان هایی چون NASA،Google وتعدادی از شرکت های Fortune 500 را تعلیم داده. او سخنران مهمان در دانشگاه هایی چون هاروارد، استنفورد و دانشگاه شیکاگو بوده است.

بخش از این دوره را رایگان ببینید : 11 تکنیک مطالعه 25 و 5 برای بازدهی 100%

نتایج این دوره:

  1. یادگیری و مطالعه 20 تا 80 برابر سریعتر و دقیق تر
  2. تقویت 10 برابری مهارت های یادداشت برداری سریع و اصولی
  3. تقویت حافظه بخاطرسپاری لغات و فرمول ها و روش های تست زنی
  4. کسب نمرات خیلی خیلی بهتر در آزمون ها و کنکور

این دوره بین المللی به ارزش 95 دلار (معادل 1 میلیون و 140 هزار تومان) برای اولین بار با زبان فارسی به عنوان هدیه ای ناقابل فقط در اختیار خریداران پکیج پاییزه دیجی کنکور قرار میگیره.

دوره شماره 2: دوره صوتی ” روش های تکنیکی تقویت حافظه و به خاطر سپردن طولانی مدت ” 

تا به حال به این فکر کردید چطور می توانید مطالب را مدت بیشتری در ذهن خود نگه دارید؟ چطور می توان سریع تر و بهتر مطالب را یاد گرفت؟ بر خلاف چیزی که همه تصور می کنند حافظه و قدرت هوش قابل ارتقا می باشد. این دوره شامل 13 فایل صوتی که با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی تهیه و تدوین شده سات به شما روش ها و تکنیک هایی را یاد می دهد که سریعتر یاد بگیرید و بیشتر در حافظه خود نگه دارید. با دانستن این روش ها رقبا خودتون رو کنار بزنید و سال موفقی رو برای خودتون رقم بزنید.

بخش از این دوره را رایگان گوش کنید : 11 روش فوق العاده برای افزایش قدرت حافظه و به خاطر سپردن مطالب

دوره شماره 3: دوره صوتی ” خستگی و خواب را کنار بزنید ” 
خستگی ، خواب آلودگی و کم انرژی بودن از مهمترین مسائل و معضلات دانش آموزان به خصوص کنکوری ها می باشد. برای اولین بار یک دوره ویژه مخصوص خواب و استراحت با سرفصل های فوق العاده کاربردی برای شما آماده کرده ایم تا به طور کامل این مشکل را پشت سر بگذارید. مهارت هایی مثل اینکه چطور کمتر بخوابید اما همچنان سرحال و قبراق باشید قطعا به شما کمک می کند بهتر مطالعه کنید و سر حال تر زندگی کنکوری و تحصیلی خودتون رو بگذرونید.

اطلاعات این دوره بر اساس متدهای روانشناسی خواب و استراحت بر اساس مکانیزم بدن انسان است که توسط بزرگترین کارشناسان این حوزه به طور کامل تایید شده است و کاملا می تواند عملی باشد.

دوره شماره 4: دوره صوتی ” چطور همیشه سرحال و پر انرژی باشیم ” 
شاد بودن ، انرژی داشتن و وجود انگیزه 70% موفقیت است. شما باید هر روز با انگیزه و دل خوش فریند مطالعه خود را شروع کنید. این دوره ویژه با همکاری دیجی کنکور و استودیو هارمونی در 12 فایل صوتی تهیه و تدوین شده است. هدف اصلی این دوره این است که شما انگیزه خود را حفظ کنید ، هر وقت نا امیدی سراغتان آمد آن را کنار بزنید و بتوانید با نهایت لذت به مسیر درس خواندن ادامه دهید.
اطلاعات و فایل های این دوره انرژی شما رو تامین میکنه و انگیزه فوق العاده ای به شما تزریق میکنه ، چیزی که خیلی بهش نیاز دارید تا موفق بشید.

قبولی 98

خرید با تخفیف فوق العاده

اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 70% تخفیف فقط امروز در کمپین حامی کنکور

خرید پکیج ۳ ماهه


4- پشتیبانی 24 ساعته ویژه خریداران پکیج ۳ ماهه دیجی کنکور

پشتیبانی های 24 ساعته دیجی کنکور معروف ترین خدمتیه که تو سه سال اخیر باعث شده همه دانش آموز ها از دیجی کنکور به عنوان یک برند قابل اعتماد یاد کنند. در هر ساعت از شبانه روز اگر سوالی داشته باشید هم از طریق مرکز تماس و هم از طریق پشتیبانی آنلاین 24 ساعته سایت میتونید جواب و راه حل سوالات و مشکلاتتون رو بگیرید و خیالتون راحت باشه که هیچ سوالیتون بی جواب نمیمونه.

5- مشاور شخصی در کنار شما تا آخرین روز اجرای برنامه

همچنین میتونید در کنار پکیج یک مشاور شخصی داشته باشید که به صورت روزانه پیگیر وضعیت شما باشه و به بهترین نحو به شما برای یک پیشرفت فوق العاده در 4 ماه کمک کنه.

ویژگی های مشاور شخصی دیجی کنکور :

+ رتبه برتر کنکور : مشاور شما از رتبه های زیر 500 کنکور سراسری سه سال اخیر
+ پیگیری روزانه : مشاور شما به طور روزانه وضعیت برنامه شما رو پیگیری میکنه و بهتون راهکارهای مناسب رو یاد میده
+ پیشرفت در آزمون ها : مشاور شما وضعیت تراز آموز های شما رو مرتب تحلیل میکنه و برای افزایش تراز حسابی بهتون کمک میکنه
+ تماس تلفنی هفتگی : مشاور شما هفته ای چند بار بهتون زنگ میزنه و نکات طلایی مشاوره ای رو بهتون یاد میده
+ پاسخگویی 24 ساعته : مشاور شما همیشه حواسش به شما هست و برای هر سوال و مشکل شما یک راه حل دقیق ارائه میکنه

خرید با تخفیف فوق العاده

اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 70% تخفیف فقط امروز در کمپین حامی کنکور!

خرید پکیج ۳ ماهه


قبولی 98


ویژگی های برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور 1401

تا الان فهمیدی که این پکیج کلی خدمات و امکانات و فوق العاده داره! حالا می خوایم تو ادامه مطلب خیلی دقیق و موشکافانه تمامی ابعاد برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور 1401 رو با هم بررسی کنیم. اول از همه بریم سوال هایی که ممکنه همین ابتدا تو ذهنه شما باشه رو پاسخ بدیم…

سوال اول: اگه تا الان خوب درس نخونده باشم ، یا هیچی نخونده باشم، با برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور می تونم موفق بشم؟

جواب این سوال مثبته. البته اگه خودت بخوای! طبق برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور تجربی 1401 و همچنین برنامه ریزی ۳ ماهه کنکور ریاضی و انسانی 1401 میتونی موفق بشی.
درسته که حجم درسا خیلی زیاده و شاید احساس کنی که زمان زیادی تا کنکور نمونده ، اما با برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور میتونی به هدفت برسی. بر اساس این برنامه ریزی حتی وقت اینو داری که مطالب رو چند دفعه مرور هم بکنی! فقط کافیه اراده کنی که از الان به بعد با برنامه ریزی ۳ ماهه کنکور دیجی کنکور درس بخونی.

یادت نره که”از قدیم گفتن خواستن توانستنه…”

سوال دوم: اصلا میشه تو ۳ ماه با برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور موفق شد؟

چرا که نه! برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور تجربی به صورت کاملا حرفه ای تهیه شده. به طوری که شما با به کار گیری اون موفقیت خودتون در کنکور تجربی 1401 رو حتمی می کنید. دوست من ۳ ماه زمان کمی نیست. فقط باید بدونید چطور میشه حداکثر استفاده رو ازش کرد. برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور 1401 این امکان رو به شما میده که نهایت بهره رو از این ۳ ماه ببرید و در نهایت به هدفتون برسید.

کمتر از ۳ ماه به کنکور مانده؟

حتی اگه کمتر از ۳ ماه تا کنکور هم زمان داری ، این برنامه ریزی حسابی به کارت میاد. چون تا پایان هفته هشتم بیش از ۷۰ درصد مباحث کنکور رو میخونی، تست میزنی و مرور میکنی.

سوال سوم: کیا میتونن از برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور استفاده کنن؟

برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور 1401 برای همه مناسبه. دانش آموزانی که تو این مدت درس نخوندن؛ دانش آموزانی که درس خوندن ولی اصولی و کنکوری نخوندن و همینطور دانش آموزانی که تا الان خیلی خوب پیش رفتن و از همه مهمتر دانش آموزان زرنگی که میخوان خیلی زود و تو ۳ ماه کل مباحث کنکور رو یکبار مطالعه کنن و تازه دو بار هم مرور کنن. برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور تجربی 1401 طوری طراحی شده که پاسخگوی همه ی بچه های کنکوری باشه.
در ضمن بچه های بقیه رشته های هم خیالشون راحت که این اصول تو برنامه ریزی ۳ ماهه کنکور ریاضی و انسانی 1401 هم پیاده سازی شده.

سوال چهارم: در برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور هر درس رو چند بار مطالعه و مرور می کنیم؟

در برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور تجربی 1401 و سایر رشته ها درس ها بارها و بارها مرور میشن. به طوری که شما میتونید توی ۱۲ هفته حداقل ۲ دور کل درس ها رو مرور کنید.

خرید با تخفیف فوق العاده

اگر نیاز به راهنمایی دارید کافیه با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02128422410 تماس بگیرید تا حسابی راهنماییتون کنیم. 70% تخفیف فقط امروز در کمپین حامی کنکور!

خرید پکیج ۳ ماهه

سوال پنجم: روزانه برای این برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور چقدر وقت ما شما رو میگیره؟

برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور تجربی 1401 و سایر رشته ها سه تا سطح داره. زمان بندی مطالعه این برنامه ریزی به طور روزانه بین ۸ تا ۱۲ ساعته. توی هر روز ۵ واحد مطالعاتی به علاوه ۱ واحد ویژه در نظر گرفته شده. در هر واحد مطالعاتی یک سری درس در نظر گرفته شده که باید توی اون روز مطالعه بشه و واحد ویژه برای دانش آموزاییه که میخوان توی اون روز بیشتر از ۵ واحد درس بخونن.

سوال ششم: آیا واقعا میشه با برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور موفق شد؟

تو دیجی کنکور هیچ چیزی نشد نداره! اما در نهایت به خودتون بستگی داره. اگه شما برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور رو به طور کامل و دقیق اجرا کنید موفقیتتون صد در صده. چون این برنامه ریزی مو لای درزش نمیره و کلی دانشجو موفق که رتبه خودشون تو کنکور زیر 300 بوده این برنامه رو برای شما نوشتن.
پس ما این اطمینان رو بهتون میدیم که با برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور موفقیتتون رو تضمین میکنید فقط کافیه از بچه های پارسال در مورد برنامه ۳ ماهه دیجی کنکور بپرسید.

سوال هفتم: اگر از برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور عقب بیوفتم ، اون وقت چی؟

برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور تجربی بخش های جبرانی داره. ما یه سری از روز ها و زمان ها رو براتون در نظر گرفتیم که درس های عقب افتاده تون رو توی اون زمان بخونید. اینطوری خیالتون راحت میشه که از برنامه جا نمیمونید.

سوال هشتم: اگر در طول اجرای برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور ، سوال مشاوره ای برام ایجاد شد چیکار کنم؟

برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور فکر همه جا رو کرده. به طوری که مشاوره ی ۲۴ ساعته هم در اختیارتون قرار میده. شما میتونید هر وقت که براتون سوالی پیش اومد با واحد های مشاوره تماس بگیرید و مشکل رو حل کنید.

سوال نهم: آیا میشه با برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور تو دانشگاه های تاپ کشور پذیرفته شد؟

فقط غیر ممکنه که غیر ممکنه! شما میتونید با برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور تو دانشگاه های تاپ کشور پذیرفته بشید. این یه امر کاملا طبیعی و ممکنه! فقط باید توی این ۳ ماه پا به پای برنامه ریزی ۳ ماهه پیش برید. البته یکم اراده و پشتکار هم لازمه که قطعا تو همتون پیدا میشه. خیلی ها تو همین یکی دو سال اخیر تونستن با ما به رتبه عالی برسن کافیه یه بار دیگه عکس های آلبوم افتخارات دیجی کنکور رو چک کنی.

یک جلسه مشاوره رایگان
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص پکیج ۳ ماهه دارید روی دکمه زیر کلیک کنید و با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید:

02128422410


نمونه های از برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور

برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور که توسط تیم دیجی کنکور تهیه شده است بدون شک بهترین برنامه ۳ ماهه موجود در سطح کشور می باشد (میخوام به سال قبل اشاره کنم که تعداد ۲۲۰۰ نفر از برنامه ریزی ۳ ماهه ویژه کنکور 98 ما استفاده کردن). کافیه نمونه های زیر را مشاهده کنید:
ابتدا یک نمونه از نظام جدید رشته تجربی:

این هم یک نمونه از نظام جدید رشته ریاضی:

و یک نمونه از نظام جدید رشته انسانی :

بریم سراغ نمونه های نظام قدیم:

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه تجربی- نظام جدید

دانلود نمونه انسانی – نظام جدید

دانلود نمونه ریاضی- نظام جدید

دانلود نمونه تجربی – نظام قدیم


قیمت پکیج های برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور

  • پکیج آلفا ( کل محتویات پکیج ۳ ماهه + ۳ ماه مشاوره خصوصی+ 70% تخفیف ویژه : 189 هزار تومان ۴۲۰ هزار تومان
  • پکیج بتا ( کل محتویات پکیج ۳ ماهه + پشتیبانی ) + 65% تخفیف ویژه : 159 هزار تومان ۳۰۰ هزار تومان

ویژگی های مشاور شخصی در پکیج آلفا

+ رتبه برتر کنکور : مشاور شما از رتبه های زیر 500 کنکور سراسری سه سال اخیر.
+ پیگیری روزانه : مشاور شما به طور روزانه وضعیت برنامه شما رو پیگیری میکنه و بهتون راهکارهای مناسب رو یاد میده.
+ پیشرفت در آزمون ها : مشاور شما وضعیت تراز آموز های شما رو مرتب تحلیل میکنه و برای افزایش تراز حسابی بهتون کمک میکنه.
+ تماس تلفنی هفتگی : مشاور شما هفته ای 2 – 3 بار بهتون زنگ میزنه و نکات طلاییی  مشاوره ای رو بهتون یاد میده.
+ پاسخگویی 24 ساعته : مشاور شما همیشه حواسش به شما هست و برای هر سوال و مشکل شما یک راه حل دقیق ارائه میکنه.

چرا پکیج آلفا انتخاب هوشمندانه تری است؟

نکته بسیار مهم این است که در پکیج آلفا شما با پرداخت فقط 40 هزار تومان هزینه بیشتر به مدت ۳ ماه از خدمات مشاوره خصوصی دیجی کنکور بهره مند خواهید شد.


نحوه ی تهیه برنامه ریزی ۳ ماهه برای کنکور

پس از کلیک کردن بر روی ” خرید پکیج ۳ ماهه دیجی کنکور ” به صفحه ی دیگری منتقل می شوید که باید پکیج خود را از بین آلقا و بتا انتخاب کنید. در صفحه بعد فرمی وجود دارد که بعد از پر کردن این فرم ( شامل مشخصات و رشته تحصیلی و… ) و کلیک کردن بر روی ” ارسال و خرید ” به صفحه ی پرداخت بانکی متصل می شوید و پس پرداخت موفق بلافاصله به صفحه دانلود پکیج برنامه ریزی ۳ ماهه متصل می شوید و می توانید برنامه ریزی ۳ ماهه را برای کنکور دانلود کنید.

خرید پکیج ۳ ماهه دیجی کنکور

15
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

15 دیدگاه

  • محمد
    3 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    شماره ای برای ارسال پیام از طریق واتساپ یا تلگرام برای پرسیدن سوال دارین؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام محمد جان
      بله شماره تلگرام
      09035714234

  • رئیسی
    3 سال پیش

    سلام برنامه ای دارید که دهم و یازدهم فقط جمع کنه

  • محدثه
    3 سال پیش

    سلام پکیج سه ماه تو واتساپ ارسال نمی کنید حتما باید تلگرام باشه؟

    • تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام محدثه جان
      بله هم در تلگرام میشه ارسال کرد و هم در واتساپ میشه ارسال کرد

  • حسن زاده
    3 سال پیش

    اگه کسی بخواد این پکیج رو بخره و تلگرام نداشته باشه براش مشکلی پیش نمی یاد

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      3 سال پیش

      سلام. این پکیج برای کنکور 99 هستش.
      پکجی مناسب پشت کنکوری ها برنامه 6 ماهه هستش.
      که در واتس اپ هم براتون میشه ارسال کرد

  • samin elf vip
    4 سال پیش

    الانم میفروشین؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام.بله
      برای اطلعات بیشتر می تونید با این شماره تماس بگیرید 021-28422410

  • علیرضا
    4 سال پیش

    سلام خسته نباشید . با اینکه تا زمان کنکور وقت کمی دارم خرید پک ۳ ماههکنکور تاثیری داره ؟

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      4 سال پیش

      سلام علیرضا جان
      بله با برنامه 3 ماهه صفر تا صد 10 و 11 و 12 رو مرور و جمع بندی می کنید و مشاور هم با توجه به حذفیات جدید راهنمایی تون میکنه

  • الهه
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید من پکیجتون رو خریداری کردم اما نمی تونم دانلود کنم

  • مجتبی
    5 سال پیش

    سلام من پکیجو خریدم تراکنش هم موفق بود ولی لینک دانلود واسم نیومد چکار باید بکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟