ثبت نام در لاتاری 2019

ثبت نام لاتاری 2019

درباره لاتاری 2019 : لاتاری یکی از انواع ویزاهای مهاجرتی آمریکا است که افراد هر ساله می توانند با مراجعه به وب سایت اصلی وزارت امور خارجه آمریکا به آدرس www.dvlottery.state.gov در این قرعه کشی شرکت کنند و شانس خود را در برنده شدن گرین کارت آمریکا ( اقامت دائم آمریکا ) بسنجند که براساس قانون مهاجرت سال 1990، برنامه ویزای فعلی و دائمی Visa (DV) تصویب شده است.
پس از ثبت نام لاتاری 2019 ، افراد واجد شرایط برای دریافت اقامت آمریکا از طریق یک قرعه کشی توسط وزارت امور خارجه آمریکا انتخاب می شوند که این قرعه کشی تحت قانون مهاجرت و ملیت (INA) اجرا می شود. و در نهابت سالانه 5000 ویزای مهاجرین را در دسترس قرار می دهد و هدف آن تنوع جمعیت مهاجران در ایالات متحده است. جالب است بدانید که در پنج سال گذشته. در سال 2017 حدود 20 میلیون نفر برای قرعه کشی اقامت در آمریکا ثبت نام کرده اند.
تاریخچه لاتاری : از سال 1986، ایالات متحده چند برنامه ویزای موقت مهاجرت را خارج از تنظیمات مهاجرت معمول (اعضای خانواده یا مشاغل) ایجاد کرد. اولین برنامه NP-5 بود که از سال 1987 تا 89 اجرا شد و تعداد محدودی از ویزا ها براساس اولویت اول صادر شد
برنامه دوم OP-1 بود که از سال 1989 تا 1991 به صورت قرعه کشی اجرا شد و برای بومیان کشورهایی که سطح مهاجرت اخیر به ایالات متحده را دارند، در دسترس بود.
برنامه سوم، AA-1، از سال 1992 تا 1994، برای بومیان از یک گروه انتخاب شده از کشورهایی که تحت تاثیر قوانین مهاجرت قبلی به طور ذهنی و در عمل، مردم ایرلند و ایرلند شمالی. آنها همچنین به عنوان ویزاهای Donnelly، Berman و Morrison شناخته می شدند.
ویزای Donnelly به “چندین هزار ایرلندی” (تقریبا 4،000) و ویزای برمن را تقریبا 500 ایرلندی را دریافت کردند. تحت برنامه سه ساله موریسون (1992-1994)، افرادی که در ایرلند شمالی  متولد شده بودند 40 درصد از تمام ویزاهای مختلف را دریافت کردند و در مجموع 48،000
را دریافت کردند. در ادامه بریتانیا در برنامه سوم موریسون، 6،000 ویزای دیگر را به خود اختصاص داد که شامل بومیان انگلستان یا قلمروهای آن (به غیر از هنگ کنگ و ایرلند شمالی) می شد.


>>> برای ثبت نام در لاتاری 2020 بر روی مستطیل سبز رنگ زیر کلیک کنید <<<

ثبت نام در لاتاری ( کلیک کنید )


راهنمای ثبت نام لاتاری 2019 آمریکا

 

 زمان ثبت نام لاتاری 2019

زمان ثبت نام لاتاری 2019 از تاریخ ۳ اکتبر شروع شده و تا تاریخ 6 نوامبر ادامه خواهد داشت (‌ از ۱۱ مهر ماه تا ۱۵ آبان سال ۱۳۹۷ میباشد.)

 سایت ثبت نام لاتاری 2019

همانطور که در بالا به آن اشاره شد برای ثبت نام لاتاری باید به سایت www.dvlottery.state.gov مراجعه کنید، اگر نگران هستید که فرم ثبت نام را ممکن است به درستی کامل نکنید ما در دیجی کنکور اطلاعات شما را دریافت می کنیم و ثبت نام لاتاری 2019 را بدون نگرانی برای شما انجام می دهیم

 شرایط عمومی ثبت نام لاتاری 2019

داشتن تابعیت یکی از کشور های مجاز شرکت کننده در لاتاری
کسانی که در مناطقی متولد شده اند که بیش از پنجاه هزار مهاجر را به ایالات متحده آمریکا در پنج سال گذشته ارسال کرده اند واجد شرایط دریافت ویزای لاتاری نیستند. با توجه به این تبصره در حال حاضر امکان ثبت نام با ملیت ایرانی در سایت لاتاری وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
داشتن مدرک 12 سال تحصيل کامل يا دو سال سابقه کار در طی 5 سال گذشته
برای بررسی شغلتان می توانید به سایت https://www.onetonline.org/ بروید و نام شغل خود را به انگلیسی در آن وارد کنید. دقت داشته باشید که شغل شما در این سایت باید دارای امتیاز SVP 7 باشد.
داشتن حداقل سن 18 سال در زمان ثبت نام لاتاری
 لازم به ذکر است هر سال وزارت امور خارجه دستورالعمل جدیدی برای متقاضیان ارائه می دهد.


>>> برای ثبت نام در لاتاری 2020 بر روی مستطیل سبز رنگ زیر کلیک کنید <<<

ثبت نام در لاتاری ( کلیک کنید )


شرایط عکس لاتاری 2019

یکی از مهمترین بخش های ثبت نام در لاتاری گرفتن عکس به شکل صحیح می باشد چرا که در وب سایت اصلی وزارت امور خارجه آمریکا شرایط ویژه ای برای عکس های ارسالی کاربران در نظر گرفته است که در این بخش به صورت کامل به آن می پردازیم

  1. عکس ارسالی کاربر باید رنگی باشد
  2. عکس باید تمام رخ باشد و فرد باید به صورت مستقیم به دوربین نگاه کند.
  3. سر باید به صورت مستقیم رو به دوربین باشد و به هیچ سمتی متمایل نباشد.
  4. زمینه عکس باید سفید یا روشن باشد
  5. در صورتی که از عینک استفاده می کنید انعکاس نور نباید در آن نمایان باشد
  6. از پوشش های اضافه مانند کلاه حتی برای کودکان نباید استفاده کنید
  7. برای خانم ها، عکس هایشان می تواند با حجاب باشد اما گردی صورت باید به صورت کامل دیده شود.
  8. عکس شما باید مربعی با ابعاد 5 سانت در 5 سانت یا همان 600 پیکسل در پیکسل باشد.
  9. رزولوشن عکس ۳۰۰ dpi باشد.
  10. دقت داشته باشید که در هنگام گرفتن عکس هیچ سایه ای بر روی صورت شما یا دیوار نیفتد
  11. بر روی دیوار پس زمینه نباید چیزی قرار داشته باشد.
  12. حالت چهره شما باید خنثی باشد (‌دهان باز نباشد و دید مستقیم رو به دوربین )
  13. عکس خانم ها بدون پوشش اسلامی و با پوشش اسلامی قابل قبول است.

شرایط عکس لاتاری 2019 , شرایط عکس لاتاری 2020


>>> برای ثبت نام در لاتاری 2020 بر روی مستطیل سبز رنگ زیر کلیک کنید <<<

ثبت نام در لاتاری ( کلیک کنید )


نمونه عکس های مورد قبول وزارت امور خارجه آمریکا

شرایط عکس لاتاری 2019 , شرایط عکس لاتاری 2020 شرایط عکس لاتاری 2019 , شرایط عکس لاتاری 2020


ثبت نام لاتاری برای متاهلین

شرایط عمومی ثبت نام برای متاهلین مانند افراد مجرد است و در ادامه می بایست اطلاعات همسر و همچنین تعداد فرزندان و اطلاعات آنها را در فرم دریافت اطلاعات وارد کنیم


تاییدیه ثبت نام لاتاری 2019

پس از تکمیل ثبت نام لاتاری، به شما پیامی مبنی بر موفق بودن عملیات ثبت نام نشان داده می شود و همچنین به شما یک شماره پرونده (confirmation number) نشان داده می شود که باید آن را تا زمان اعلام نتایج لاتاری نگهداری کنید تا بتوانید وضعیت برنده شدن خود را در سایت لاتاری بررسی کنید.


>>> برای ثبت نام در لاتاری 2020 بر روی مستطیل سبز رنگ زیر کلیک کنید <<<

ثبت نام در لاتاری ( کلیک کنید )


توزیع جغرافیایی لاتاری 2019

امکان ثبت نام در لاتاری در میان شش منطقه توزیع شده است: آفریقا، آسیا، اروپا (ترکیه، قبرس و همه کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق به اروپا اختصاص داده می شوند، گرچه بعضی از آنها از لحاظ جغرافیایی به طور کامل در آسیا هستند)، آمریکای لاتین (مکزیک، آمریکای مرکزی، کارائیب و آمریکای جنوبی)، آمریکای شمالی (شامل کانادا و باهاما) و اقیانوسیه

هر منطقه ای که بیش از یک ششم از کل مهاجران را در ایالات متحده در پنج سال گذشته ارسال کرده باشد، “منطقه پذیرش بالا” (در حال حاضر آمریکای لاتین و آسیا) است و هر منطقه که کمتر از یک ششم را ارسال کرده باشد “منطقه کم پذیرش” (در حال حاضر آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و اقیانوسیه). نسبت ویزای تنوعی که به گروه کم پذیرش داده می شود، به عنوان نسبت مهاجرین اخیر از گروه پذیرش بالا (در حال حاضر حدود 80٪)، و بالعکس است.

در هر منطقه، ویزا در میان کشورهای مختلف اختصاص نمی یابد. همه متقاضیان از همان منطقه به صورت تصادفی به طور کامل انتخاب می شوند، برای تعداد ویزا های اختصاص یافته برای آن منطقه، اما با محدودیتی که هیچ کشوری نمی تواند بیش از 7 درصد از ویزای لاتاری را به خود اختصاص دهد.
هرچند تنها 50،000 ویزای متنوع در هر سال در دسترس هستند، و در قرعه کشی حدود 100،000 متقاضی  انتخاب می شوند. دلیل بیشتر انتخاب کردن این است که اطمینان حاصل شود که هر ساله پنجاه هزار ویزای متنوع به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرند، زیرا انتظار می رود که برخی از متقاضیان از الزامات مهاجرت عمومی رنج می برند یا می توانند تصمیم بگیرند که مهاجرت نکنند. و همچنین برخی از برندگان قرعه کشی که ممکن است ویزا دریافت نکرده باشند
همچنین ممکن است بعضی از ویزا ها مورد قبول واقع شوند، پس از آنکه تمام متقاضیانی که در ابتدا انتخاب شده اند بررسی شدند. در این مورد، متقاضیان بیشتری بعدا انتخاب می شوند. به همین دلیل، متقاضیانی که ابتدا در قرعه کشی انتخاب نشده بودند، باید تا پایان سال مربوطه وضعیت خود را بصورت آنلاین بررسی کنند.


>>> برای ثبت نام در لاتاری 2020 بر روی مستطیل سبز رنگ زیر کلیک کنید <<<

ثبت نام در لاتاری ( کلیک کنید )


کشورهای غیر قابل قبول لاتاری 2019

کسانی که در مناطقی متولد شده اند که بیش از پنجاه هزار مهاجر را به ایالات متحده آمریکا در پنج سال گذشته ارسال کرده اند واجد شرایط دریافت ویزای لاتاری نیستند. برای DV-2020  جدیدترین قرعه کشی، با دوره ورود به سال 2018، بومیان کشورهای زیر واجد شرایط نیستند: بنگلادش، برزیل، کانادا، چین (متولد سرزمین اصلی)، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، السالوادور، هائیتی، هند، جامائیکا، مکزیک، نیجریه، پاکستان، پرو، فیلیپین، کره جنوبی، انگلستان و مناطق وابسته به آن (به جز ایرلند شمالی) و ویتنام


ثبت نام در لاتاری توسط تیم ما در کمترین زمان ممکن

ثبت نام در لاتاری توسط تیم ما برای شما انجام می شود . تیم دیجی کنکور مسلط به زبان انگلیسی و با سابقه ی 3 سال ثبت نام در لاتاری و دریافت گرین کارت برای آمریکا ثبت نام در قرعه کسی بزرگ و مهم لاتاری را برای شما انجام میدهد.
مزایای ثبت نام در لاتاری توسط تیم دیجی کنکور
1- ثبت نام شما به بهترین شک ممکن و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
2- اطلاع رسانی نتیجه ی لاتاری به شما از طریق پیامک
3- تمامی کار های لازم بعد از برنده شدن شما در لاتاری برای دریافت گرین کارت آمریکابرای شما و خانواده تون توسط ما انجام می شود.
4- امکان ثبت نام 2 شانسه را برای شما فراهم میکنیم. یعنی شانس شما را در لاتاری 2 برابر میکنیم. ( این مورد فقط ویژه ی متاهلین می باشد )
5- پشتیبانی آنلاین دیجی کنکور در تمامی مراحل و در لحظه پاسخگوی سوالات شما هستند.
6- بعد از ثبت نام ، ما با شما در کمتر از 2 ساعت تماس میگیریم و تمامی اطلاعات شما رو ازتون دریافت میکنیم.
7- عکس های شما را مطابق شرایط عکس لاتاری 2020 ، اصلاح میکنیم که هیچ نگرانی از بابت عکس لاتاری نداشته باشید.
8- این تضمین را به شما می دهیم که ثبت نام شما را به بهترین شکل ممکن انجام میدهیم.

>>> برای ثبت نام در لاتاری 2020 بر روی مستطیل سبز رنگ زیر کلیک کنید <<<

ثبت نام در لاتاری ( کلیک کنید )

0
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه