جزوه عربی دهم

جزوه عربی دهم

جزوه عربی دهم، از جزوه های پرکابرد دانش آموزان می باشد. درس عربی دهم اصولا برای فهم بهتر قواعد عربی دهم نیاز به جزوه دارد.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

این موضوع باعث شده که جزوه عربی دهم از مهم ترین و پرکاربرد ترین جزوات درسی باشد. بر این اساس، تیم دیجی کنکور بر آن شد تا جزوه عربی دهم را جمع آوری کند تا با گذاشتن امکان دانلود جزوه عربی دهم این نیاز را هر چه بهتر از قبل برطرف کند. در این جزوه تمام قواعد عربی دهم و توضیح قواعد عربی دهم به صورت کامل داده شده و هم چنین، با در اختیار گذاشتن دانلود جزوه قواعد عربی دهم برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی نیاز تمامی دانش آموزان را برطرف کرده است.

دانلود جزوه عربی دهم + قواعد عربی دهم

کتاب عربی دهم در 8 فصل توسط وزارت آموزش و پرورش تنظیم شده است. که برای رشته ی ریاضی و تجربی تالیف شده است.


دانلود جزوه عربی دهم - قواعد عربی دهم

جزوه جامع عربی دهم

مباحث و قواعد عربی دهم از اهمیت بالایی برخوردار هستند. چون هم موضوعات مهمی در عربی دهم گفته شده است و هم تمامی این موضوعات پایه ای هستند و اهمیت فوق العاده در فهم مطالب عربی سال های بالاتر دارد. در اینجا ما در دیجی کنکور برای شما جزوه جامع عربی دهم را آماده کرده ایم که قول می دهیم شما را از هر جزوه ی دیگری بی نیاز می کند. جزوه به قلم استاد یادگاری نوشته شده است. حالا هر چه سریعتر از طریق باکس زیر جزوه جامع عربی دهم ( جزوه عربی دهم ) رو دانلود کنید و ازش لذت ببرید.


رایگان دانلود کن !

شما می توانید جزوه عربی و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور دهم

دریافت جزوه

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

جزوه عربی دهم درس اول ( انواع افعال در زبان عربی + کاربرد اعداد شمارشی و ترتیبی در زبان عربی )

در درس اول عربی دهم کتاب به قواعد در رابطه با افعال پرداخته است؛ یعنی به عبارتی انواع فعل در زبان عربی را بررسی می کند. همچنین به کاربرد اعداد شمارشی و ترتیبی در زبان عربی می پردازد. فهم مباحث درس اول از اهمیت بسزایی برخوردار است. چون در پایه ی عربی شما بسیار تاثیر گذار است. جزوه ی زیر جزوه ی عربی دهم درس اول می باشد. جزوه ی زیر توسط استاد یادگاری تالیف شده است. از بهترین جزوات عربی دهم درس اول می باشد.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد یادگاری

حجم فایل : 8.8 مگابایت

منبع : دیجی  کنکور

تاریخ انتشار : 01 فروردین 1397

دانلود


جزوه عربی دهم درس دوم ( اعداد شمارشی و ترتیبی یک تا صد در زبان عربی )

درس دوم عربی دهم به مبحث اعداد می پردازد. این مبحث در ادامه مبحث اعداد در درس اول می باشد. پیش نیاز این درس قطعا درس اول خواهد بود؛ پس حتما درس اول را مطالعه کنید و سپس به سراغ درس دوم بروید. ما در دیجی کنکور جزوه عربی دهم درس دوم به قلم استاد یادگاری را برای شما فراهم کردیم. با دانلود جزوه عربی دهم درس دوم تسلط خود را بر این درس چندین برابر افزایش دهید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد یادگاری

حجم فایل : 9.9 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 01 فروردین 1397

دانلود


جزوه عربی دهم درس سوم ( اشکال فعل )

در این درس به مبحث اشکال فعل پرداخته شده است. به عبارتی دقیق تر با فعل های ثلاثی مزید آشنا می شوید. این مبحث از مباحث بسیار بسیار مهم و پایه ای عربی دهم یا به طور کلی عربی می باشد. خیلی ساده بخوام بگم اگه این مبحث رو خوب یاد نگیرید یه جورایی باید عربی رو ببوسید بزارید کنار!! از طریق باکس زیر می تونید جزوه عربی دهم درس سوم یا به عبارتی جزوه قواعد عربی دهم درس سوم رو دانلود کنید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد نعمت الله مقصودی

حجم فایل : 2.28 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 30 خرداد 1400

دانلود


جزوه عربی دهم درس چهارم ( اشکال فعل 2 )
این درس در ادامه درس چهارم می باشد که به مبحث اشکال افعال و فعل های ثلاثی مزید می پردازد. در این درس به 4 وزن باقی مانده افعال ثلاثی مزید پرداخته می شود. دیگه لازم نیست تکرار کنم این مبحث یعنی افعال ثلاثی مزید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یک جزوه عربی دهم مناسب، می تونه کمک بسزایی به شما در فهم مطلب بکنه. از طریق باکس زیر می تونید جزوه عربی دهم درس چهارم یا به عبارتی جزوه قواعد عربی دهم درس چهارم رو دانلود کنید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد نعمت الله مقصودی

حجم فایل : 2.47 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار :30 خرداد 1400

دانلود


 

جزوه عربی دهم درس پنجم ( جمله فعلیه و جمله اسمیه )

اگر نگاهی به زبان عربی بندازیم، می بینیم که جملات یا با اسم شروع شدن یا با فعل؛ همین جا بهانه ای هستش برای شروع یکی از مباحث مهم عربی دهم یا به عبارتی عربی که جمله اسمیه و جمله ی فعلیه هستش. این بحث یعنی تعیین نوع جمله از مباحث مهم و پایه ای عربی هستش که باید با تمام وجودتون این مبحث رو یاد بگیرید، چون در آینده خیلی به دردتون می خوره. از طریق باکس زیر می تونید جزوه عربی دهم درس پنجم رو دانلود کنید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد نعمت الله مقصودی

حجم فایل : 2.69 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 30 خرداد 1400

دانلود


 

جزوه عربی دهم درس ششم ( افعال مجهول )

همانطور که ما در زبان فارسی افعال معلوم و مجهول داریم، در زبان عربی هم ما این افعال رو داریم. قواعد افعال مجهول یکی از مهم ترین قواعد عربی دهم هستش. شاید پیش خودتون بگید ای بابا ما به هر درسی می رسیم شما می گید مهمه!! بله واقعیتش هم همینه، مباحث عربی دهم به علت پایه ای بودن برای مباحث عربی یازدهم و دوازدهم از اهمیت بسزایی برخوردار است که غیر قابل انکار می باشد. افعال مجهول هم اهمیت بسیار بالایی دارن که باز هم تاکید می کنم یک جزوه ی مناسب تاثیر فوق العاده ای در فهم مطالب دارد. از طریق باکس زیر می تونید جزوه عربی دهم درس ششم یا به عبارتی جزوه قواعد عربی دهم درس ششم رو دانلود کنید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد نعمت الله مقصودی

حجم فایل : 2.94 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 30 خرداد 1400

دانلود


 

جزوه عربی دهم درس هفتم ( جار و مجرور )

در ادامه دو درس قبل که مبحث تعیین نوع جمله و تشخیص افعال مجهول در جمله بود، حالا می رسیم به یک مبحث دیگر یعنی جار و مجرور در جملات. مبحث آن چنان سختی نیست و اینجاست که یک جزوه ی مناسب می تونه به شما کمک کنه در فهم این مطلب یعنی جار و مجرور بتونید پیشرفت کنید. از طریق باکس زیر می تونید جزوه عربی دهم درس هفتم یا به عبارتی جزوه قواعد عربی دهم درس هفتم رو دانلود کنید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد نعمت الله مقصودی

حجم فایل : 3.38 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 30 خرداد 1400

دانلود


 

جزوه عربی دهم درس هشتم ( اسم فاعل، اسم مفعول و اسم مبالغه )

دیگه رسیدیم به آخرین درس از عربی دهم یعنی درس هشتم که به مبحث اسامی اختصاص داده شده است. در واقع در 4 درس انتهایی عربی دهم تمرکز نویسنده بر روی جملات در عربی بوده و بعد از تعیین نوع جمله و تشخیص مجهول و جار و مجرور، حال می رسیم به اسم فاعل، اسم مفعول و اسم مبالغه که از اهمیت بالایی مانند درس های قبلی برخوردار است. تا اینجا ی کار، اگر می گفتیم جزوه اهمیت بالایی داره اینجا باید بگیم که اهمیت جزوه برای این درس اهمیت خیلی خیلی بالایی داره و کمک بسیاری به شما در فهم این درس می کنه. از طریق باکس زیر می تونید جزوه عربی دهم درس هشتم رو دانلود کنید.

مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد نعمت الله مقصودی

حجم فایل : 2.03 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 30 خرداد 1400

دانلود

ما در دیجی کنکور برای اینکه شما بهتر بتونید برای کنکور خودتون برنامه ریزی کنید، مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی بسیاری در حوزه ی برنامه ریزی کنکور آماده کرده ایم. همه ی این مقالات و دوره های صوتی را به صورت رایگان در دیجی کنکور منتشر کردیم. شاید مطالعه کلیه مقالات و دیدن کلیه دوره های صوتی و ویدیویی دیجی کنکور نهایتا 1 ساعت از شما وقت بگیرد، ولی حتما تمامی این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی را به صورت کامل مطالعه و مشاهده کنید. این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی می تواند تاثیر باور نکردنی ای در رتبه برتر شدن شما در کنکور سراسری داشته باشد.

برای دسترسی ساده تر به کلیه مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی دیجی کنکور بر روی مستطیل سبز رنگ زیر کلیک کنید.
کامنت بزارید و سوالاتتون رو بپرسید و ما رو نقد کنید !!

اگر ایرادی یا اشکالی در جزوه عربی دهم وجود داشت، در قسمت نظرات سایت حتما بهمون بگید تا به سرعت اون مشکل رو رفع کنیم. اگر پیشنهاد، انتقاد یا نظری داشتید، حتما مطرح کنید تا هر روز بهتر از روز قبل باشیم. اگر این جزوات برای شما مفید بود، کامنت بزارید تا دوستاتونم بتونن با نظرات شما از این جزوات استفاده کنن و بهره مند بشن.

منبع : دیجی کنکور
8
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

8 دیدگاه

  • Iiiiii
    3 سال پیش

    👌👌👌👌

  • محمد
    4 سال پیش

    ممنون بابت جزوه

  • نرگس
    5 سال پیش

    سلام
    ممنون از استاد یادگاری و استاد مقصودی بابت جزوه جذاب عربی
    خیلی براشون دعای خیر میکنم

  • لیلا
    6 سال پیش

    سلام میشه جزوه هاتون عالین کاش جزوه درس 2 به بعد عربی دهم و جزوات عربی یازدهم رو زودتربگذارید این ها کی آماده میشوند؟

  • سارا
    6 سال پیش

    ببخشین همه جزوات رایگان دراختیار ما هستن؟