دانلود گام به گام ریاضی پایه چهارم – کل کتاب

سلام به شما دیجی کنکوری های عزیز، در این قسمت از سایت دیجی کنکور در بخش سری مقالات بانک گام به گام چهارم، با دانلود فایل PDF گام به گام ریاضی به صورت کل کتاب در خدمت شما هستیم.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

ما برای شما گام به گام درس ریاضی را قرار داده ایم تا بتوانید اشکالات یادگیری خود را به حداقل برسانید. همانطور که می دانید کتاب ریاضی پایه چهارم از هفت فصل تشکیل شده است که حالا با هم در جدول زیر به معرفی فصل های این کتاب پایه چهارم می پردازیم.

معرفی فصل های کتاب ریاضی پایه چهارم


فصل 1 : اعداد و الگوها

فصل 2: کسر

فصل 3: ضرب و تقسیم

فصل 4: اندازه گیری

فصل 5: عدد مخلوط و عدد اعشاری

فصل 6: شکل های هندسی

فصل 7: آمار و احتمال

در ضمن فایل PDF گام به گام کتاب ریاضی به صورت کل کتاب در پایین این مطلب قرار گرفته است.

تیم دیجی کنکور در این گام به گام تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند کامل ترین و بهترین پاسخ ها را برای شما دانش آموزان گرامی جمع آوری کند؛ پس برای یادگیری بهتر و دقیق تر مطالب کتاب درسی خود میتوانید از این گام به گام استفاده نمایید.

در باکس دانلودی زیر می توانید به سادگی گام به گام کتاب ریاضی پایه چهارم را به صورت کل کتاب دریافت کنید. فایل های دانلودی گام به گام که در این سایت وجود دارد دارای پاسخ های تشریحی و تستی می باشد. همچنین اگر نیاز به بانک گام به گام در سایر درس ها داشتید می توانید به مجموعه گام به گام ها مراجعه کنید. گام به گام درس ریاضی چهارم به صورت فصل به فصل برای شما عزیزان قرار داده شده است .


0
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تولید محتوای دیجی کنکور
همیشه سعی ما بر این است تا بهترین ها را برای شما منتشر کنیم. حتما با نظراتتون به ما در بهتر کردن کارمان کمک کنید.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه