دانلود گام به گام ریاضی پایه هشتم، کل کتاب

سلام دیجی کنکوری های عزیز در این قسمت از سری مقالات بانک گام به گام هشتم با دانلود گام به گام ریاضی هشتم به صورت کل کتاب در خدمت شما هستیم.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

ریاضی یکی از دروس با اهمیت هرمقطعی هست که خیلی از دانش آموزا نمی تونن با این درس ارتباطی که باید رو برقرار کنن، و این مسئله از کجا نشأت می گیره؛ خوب یکی از دلایلش می تونه این باشه که خیلی از دانش آموزان سر کلاس نمیتونن 100 درصد درس رو متوجه بشن و نیاز دارن که بعد از ساعت کلاسی، توی خونه خودشون مطالعه کنن و مطالب رو 100 درصد متوجه بشن.

حالا مشکل اینجاست که داخل خونه خیلی وقتا یه راهنمایی که بتونن بهش اعتماد کامل داشته باشن و همه سوالاتشون رو بلد باشه وجود نداره، این نکته باعث میشه درس های آینده رو هم متوجه نشن که این مسئله، باعث میشه که از این درس زده بشن، و در نهایت ارتباطی که باید با درس داشته باشن ندارن و نتیجش میشه اینکه توی امتحانات آخر سال هم نمیتونن نمرات خوبی بگیرن. گام به گام، همون راهنماست. اما به شرطی که به صورت صحیح ازش استفاده بشه، اگر میخوای بدونی روش درست استفاده از گام به گام چجوریه تا آخر این مطلب با ما همراه باش.

خوب قبل از ادامه مطلب بالا، باید بگیم همونجور که میدونید درس ریاضی از 9 فصل تشکیل شده که در جدول پایین به بررسی و معرفی فصل های این درس می پردازیم.

معرفی فصل های کتاب ریاضی هشتم


فصل اول: عددهای صحیح و گویا

فصل دوم: عددهای اول

فصل سوم: چند ضلعی ها

فصل چهارم: جبر و معادله

فصل پنجم: بردار و مختصات

فصل ششم: مثلث

فصل هفتم: توان و جذر

فصل هشتم: آمار و احتمال

فصل نهم: دايره

در ضمن فایل PDF گام به گام ریاضی به صورت کل کتاب در پایین این مطلب قرار گرفته است.

توضیحات تکمیلی

خوب قسمت بالا گفتیم، باید از گام به گام به طور صحیح استفاده کنیم، اما روش درست چیه؟ روش درست اینه که شما نباید برای خوندن درس برید سراغ گام به گام بلکه باید خودتون درس رو کامل بخونید. زمانی که یک بار به طور دقیق و کامل تمام مطالب درس رو خوندید و سعی کردید که بفهمید، حالا وقتشه که بریم سراغ گام به گام؛ چرا؟ چون دیگه باید سوالات و نکاتی که از مطالعه درس متوجه نشدیم، جوابشونو از گام به گام بخونیم و یاد بگیریم.

خلاصه گام به گام نباید جایگزین کتاب درسی بشه چون برای طولانی مدت ضربه بدی به روند تحصیلیتون میزنه. خوب، به خاطر اینکه یه راهنمای خوب به دستتون برسه، تیم دیجی کنکور در این گام به گام تلاش کرده تا بتونه کامل ترین و بهترین پاسخ ها رو برای شما دانش آموزان گرامی جمع آوری کنه. پس برای یادگیری بهتر و دقیق تر مطالب میتونید از این گام به گام استفاده کنید.

سخن آخر

در باکس دانلودی زیر می توانید به سادگی گام به گام ریاضی پایه هشتم را به صورت کل کتاب دریافت کنید. همه فایل ها همراه با پاسخ های کاملا تشریحی و تستی هستند. همچنین اگر نیاز به بانک گام به گام در سایر درس ها داشتید می توانید به مجموعه گام به گام ها مراجعه کنید.


لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود گام به گام بر روی مستطیل های زیر بزنید

دانلود گام به گام


مجموعه گام به گام هشتم

0
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تولید محتوای دیجی کنکور
همیشه سعی ما بر این است تا بهترین ها را برای شما منتشر کنیم. حتما با نظراتتون به ما در بهتر کردن کارمان کمک کنید.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه