نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم (تجربی، ریاضی )

نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم نوبت اول - نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم نوبت دوم

در این بخش، نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم نوبت دوم و نوبت اول، همراه با جواب ویژه امتحانات دی ماه و خرداد ماه، و جهت آشنایی با نمونه سوال امتحانی در دیجی کنکور منتشر شد. در این نمونه سوالات سعی شده است که تمام نیازهای شما عزیزان پوشش داده شده و با مطالعه این نمونه سوال ها، تسلط کافی بر آیات قرآنی دین و زندگی به دست آورید. با هم مروری می کنیم بر محتوای کتاب دین و زندگی و سپس به بررسی نمونه سوالات می پردازیم. با ما همراه باشید.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم

می دانید مطالعه نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم چه کمکی به شما می کند؟ اين کتاب از دو بخش تشکیل شده که این دوبخش در مجموع از دوازده درس تشکیل شده است . بخش اول این کتاب تفکر و اندیشه از شش درس تشکیل شده است که خدواند به عنوان هستی بخش و یگانه بی همتا یاد کرده است و همچنین از توحید نیز سخن به میان اورده است.

بخش دوم این کتاب از بازگشت و احکام الهی صحبت میکند.این کتاب سعی میکند که کمی دانش اموزان را به قران نزدیک تر کند به همین دلیل بخشی از بیست نمره این درس برای همه دانش اموزان به قرات صحیح ایات قرانی اختصاص داده شده است.این کتاب درسی از ایه های قرانی و ترجمه انها و همچنین بیشتر بدانیم هایی نیز در این کتاب وجود دارد که اکثرا می تواند دارای نمره های تشویقی و برای این هدف در کلاس از ان استفاده شود.

در این کتاب درسی آیه های کوتاه قرانی و همچنین شعر هایی که در ان برای درک بهتر شما قرار گرفته برخلاف گفته کتاب و براساس تجربه در امتحان کنکور و بیشتر ازمون های سال تحصیلی دیده شده که از انها سوال کتبی و تستی طرح شده است.در دین و زندگی دوازدهم برخلاف سال پیش از روایات کمتری استفاده شده و بیشتر تمرکز کتاب به اموزش درکی مطالب با استفاده از ایه های قرانی و ترجمه ها و همچنین شعرهای سروده شده مرتبط با مطالب درسی است و مسائل گفته شده بسیار شبیه بهم و همچنین مشابه مباحث سالهای پیش می باشند که این امر باعث دشواری بیشتر ازمون های شما بخصوص ازمون کنکور خواهد شد و اهمیت نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم را که برای شما طرح کرده ایم بیشتر خواهد کرد.

نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم

نمونه سوال دین و زندگی نوبت اول

نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم  نوبت اول یا دی ماه اپلود شده هم از سوال های تشریحی و هم چهارگزینه ای تشکیل شده است که شامل سوال های کاربردی امتحانی از درس اول تا ششم  بخش اول این کتاب درسی می باشد، این بسته شما را هم بصورت تشریحی و همچنین بصورت تستی در این چند درس آزمایش و تقویت خواهد کرد. پاسخ به نمونه سوال های اپلود شده تشریحی دین و زندگی دوازدهم نوبت اول که برای شما طرح کرده ایم درک شما را از درس موبوطه مورد آزمون قرار میدهد و در یادآوری مطالب مفهومی کتاب یاری می کند.

پاسخ به نمونه سوال دوازدهم اپلود شده تستی دین و زندگی نوبت اول نیز باعث می شود تا در ازمون های مهم مانند کنکور سرعت عمل شما را در پاسخ به جواب های چهارگزینه ای افزایش دهد و شما را با شکل سوال های چهارگزینه ای که ممکن است جواب های نزدیک بهم داشته باشند بیشتر آشنا خواهد کرد.

لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود نمونه سوال ها بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

دانلود نمونه سوال با پاسخ 1


دانلود نمونه سوال با پاسخ 2


بانک نمونه سوالات دوازدهم

نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم نوبت دي ماه

نمونه سوال های دین و زندگی دوازدهم دی ماه مانند نوبت اول هم بصورت تستی و هم به صورت تشریحی طراحی و نوشته شده است. در این بسته از نمونه سوال ها،سوال هایی از درس های اول تا ششم مربوط به بخش اول تفکر و اندیشه در این از نمونه سوال های دی ماه آورده شده است و در فایل آپلودی نمونه سوال های دین و زندگی دوازدهم نوبت دی ماه موجود است.

دلیل تکرار سوال ها سال های قبل در نمونه سوال های دین و زندگی دوازدهم نوبت دی ماه آماده کردن ذهن شما برای حفظ و یادگیری حجم بیشتری از نمونه سوال های درسی این کتاب که با وجود ایه ها یی از قران و ترجمه انها و همچنین شعرهای سروده شده در ان مشکل تر نیز شده  و همچینن مانده گار شدن بیشتر این آیات که حجم بیشتر سوال های نوبت های مختلف این درس را تشکیل میدهد یاری خواهد کرد.

نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم نوبت دوم

داشتن نمره و بارم بیشتر این نوبت امتحانی اهمیت نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم نوبت دوم را بیشتر میکند . زیرا در این آزمون میتوانید نمره اتی  را که در آزمون های قبل بدست نیاورده اید ، جبران کنید. درس هفتم تا دهم از بخش دوم این کتاب در این سری از نمونه سوال های دین و زندگی دوازدهم نوبت دوم گنجانده شده است همچنین برای کسانی که پشت کنکوری هستند این نمونه سوال های اخر سال به آن ها کمک بیشتری خواهد کرد، زیرا سوال های این نوبت شامل تمامی فصل های کتاب می شود، به این معنی که نمونه سوال های دین و زندگی دوازدهم نوبت دوم شامل مجموعه سوال های تشریحی و تستی فصل اول تا اخر(دهم) کتاب دین و زندگی دوازدهم می شود.


رایگان دانلود کن !

شما می توانید نمونه سوالات دینی را به همراه سایر دروس، از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور دوازدهم

دریافت سوالات

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

نکته: پاسخ ها در انتهای پی دی اف سوالات قرار دارد.

نمونه اول ( نوبت دوم خرداد ماه )

حجم فایل : –

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود

نمونه دوم ( نوبت دوم خرداد ماه )

حجم فایل : –

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود

 


نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم خرداد ماه

بیشتر تمرکز دانش آموزانی که برای کنکور خود راه اماده میکنند بر روی نمونه سوال های نوبت خرداد است که تمامی درس ها از هردوبخش کتاب درسی مربوطه را شامل می شود که نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم نوبت خرداد نیز از این دسته است.

نمونه سوال های دین و زندگی دوازدهم خرداد ماه از سوال های تستی و تشریحی برای همه فصل های این کتاب درسی تشکیل شده است. نمونه سوالات دین و زندگی دوازدهم نوبت خرداد در نتایج امتحانات اخر ترم دانش آموزان نیز بصورت مفیدی تاثیرگذار خواهد بود.به دلیل حجم بالای مباحث  و شباهت انها به یکدیگر این بسته نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم نوبت خرداد اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد زیرا در این بسته ما سعی کرده ایم تمامی سوال های سال های قبل را نیز که بصورت زیادی در ازمون های تحصیلی و همچنین ازمون کنکور دیده شده اند در کنار سوال هایی که بوسیله خود ما طرح شده اند گرداوری کرده و شما را بیش از پیش در این راه یاری کنیم.

نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم با جواب

بسته کامل نمونه سوال های دین و زندگی دوازدهم با جواب بهترین پیشنهادی است که برای شما گردآوری کرده ایم  که به کمک آن گروه از کسانی خواهد امد که از نظر زمانی وقت کمتری یا آزمون کنکور را در پیش روی خود دارند.

پیشنهاد ما به شما بر اساس تجربه کاری این است که برای دانش آموزان که که از آزمون کنکور دورتر هستند  این دسته از نمونه سوال ها ی دین و زندگی دوازدهم که به همراه پاسخ سوالات است را بعد از نمونه سوال ها بارگذاری شده قبل بخرند تا بتوانید پس از تکیه بیشتر برکتاب و به ذهن سپردن بیشتر مطالب این نمونه سوال ها را پاسخ دهند.

در این که که این بسته از نمونه سوال در سرعت عمل شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود موفق خواهد بود هیچ شکی وجود ندارد. همان طور که گفته شد بر اساس تجربه اکثر سوال ها در امتحان های مختلف که از این کتاب طرح می شود سوال های مختلف با شیوه های طراحی مختلف از آیه ها،ترجمه های ان ها وشعرهای سروده شده در این کتاب می باشد، به همین دلیل بیشتر سوال های موجود در بسته های پیشین و جاری با همین محوریت طرح شده و در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید با خیال اسوده به همراه موفقیت سوال های طرح شده از این کتاب را در دوره ها و نوبت های تحصیلی و کنکور پاسخ دهید.

با دریافت بسته نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم که همراه با پاسخ می باشد ان دسته از شما عزیزان که خود را برای کنکور اماده می کنید  به راحتی در زمانی که برای تقویت و اماده سازی برای ازمون در نظر دارید صرفه جویی خواهید کرد.

6
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

6 دیدگاه

  • شایان
    5 سال پیش

    پس چرا نمیزارید؟

    • سلام رضوان جان
      ضمن عرض پوزش!
      به زودی نمونه سوال های این بخش تکمیل می شود.

  • لادن
    5 سال پیش

    الان احیانا ماه چندمه؟مهر گذشته هاااااا

    • سلام لادن جان
      ضمن عرض پوزش!
      به زودی نمونه سوال های این بخش تکمیل می شود.