جزوه فیزیک یازدهم تجربی 

جزوه فیزیک یازدهم تجربی 

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز و داوطلبین کنکوری، با توجه به اهمیت درس فیزیک در کنکور و برای کسب یک رتبه خوب، در این بخش از سایت دیجی کنکور جزوه فیزیک یازدهم تجربی را برای استفاده شما عزیزان قرار داده ایم.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

این جزوه با درس نامه کامل و تشریحی کمک قابل توجهی می کند که مباحث مربوط به درس فیزیک یازدهم را یاد بگیرید، پس فرصت را از دست ندهید و همین الان جزوه فیزیک یازدهم تجربی را از سایت دیجی کنکور دریافت و با مطالعه چندین باره آن خود را برای موفقیت در آزمون سراسری آماده کنید.

دانلود جزوه فیزیک یازدهم تجربی :

دانش آموزان و داوطلبان کنکور رشته تجربی نباید از مطالعه درس فیزیک غافل شوند و می بایست با یادگیری دقیق و اصولی درس فیزیک درصد موفقیت خود را در کنکور بالا ببرند، به همین منظور جزوه فیزیک یازدهم تجربی پس از تلاش شبانه روزی همکاران ما در دیجی کنکور برای دانلود شما دیجی کنکور قرار داده شده است.

این جزوه دارای 3 فصل می باشد که این فصل ها به صورت مجزا و به صورت کلی برای دریافت و مشاهده شما عزیزان در این پست قرار داده شده است.

در جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی به موضوع بار الکتریکی در اجسام باردار و نحوه باردار کردن و خنثی نمودن اجسام اشاره می کند و سپس به اجسام رسانا و نارسانا و جاذبه بین آن ها می پردازد.

در جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم تجربی سر فصل مولد و اختلاف پتانسیل مطرح شده و بعد از تعریف نیروی مولد به موضوع نیروی محرکه مولد و جریان الکتریکی ناشی از آن پرداخته شده است.

در جزوه فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی که فصل پایانی جزوه فیزیک یازدهم تجربی است به مبحث میدان مغناطیسی اطراف آهن ربا و نحوه نمایش خط های میدان که نشان دهنده سمت شمال و جنوب است، پرداخته شده و در پایان درس نامه عقربه های مغناطیسی و جریان های هم سو و غیر هم سود تدریس و نکات کلیدی و مهم این جزوه، مورد اشاره قرار گرفته است.

در ادامه این پست بیشتر با مباحث جزوه فیزیک تجربی در مقطع یازدهم، آشنا می شوید و فایل های هر فصل برای دانلود به صورت مجزا بارگزاری شده است.

جزوه فیزیک یازدهم تجربی 


رایگان دانلود کن !

شما می توانید جزوه فیزیک و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور یازدهم

دریافت جزوه

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی :

در ادامه این مطلب، جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی برای استفاده شما دانش آموزان گرامی قرار گرفته است. همان طور که می دانید جزوه فیزیک یازدهم تجربی دارای درس نامه کامل به همراه نمونه سوالات مختلف می باشد و هم چنین در پایان هر فصل از جزوه فیزیک مقطع یازدهم تجربی نیز نکات کلیدی و کاربردی برای سهولت استفاده دیجی کنکوری های عزیز درج شده است.

توضیحات مهم جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی که در خصوص الکتریسته ساکن می باشد را با هم مرور می کنیم:

بارداری در اجسام باردار: هر جسمی حاوی بار است و اجسام می توانند دارای بار مثبت، منفی و یا خنثی باشند. در صورتی که تعداد الکترون ها و پروتون ها برابر باشند جسم خنثی می باشد و در غیر این صورت جسم منفی یا مثبت است.

موضوع دوم درس نامه فصل جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی در خصوص جسم رسانا و نارسانا می باشد که در توضیح این قسمت آمده است:

برخی از مواد جاذبه بسیار زیادی دارند و الکترون را در مدار خود نگه می دارند، ویژگی دیگر سایر اجسام نیز از دست دادن الکترون است که این مفهوم در مبحث اجسام رسانا و نارسانا بسیار کاربردی و کلیدی می باشد.

شما عزیزان می توانید جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی را از این قسمت دانلود کنید و با مطالعه آن به مبحث الکتریسته ساکن تسلط کامل پیدا کنید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد گنجی

حجم فایل : 11 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم تجربی :

یکی از مهمترین مباحث جزوه فیزیک یازدهم تجربی که مربوط به مبحث جریان الکتریکی می شود، در جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم تجربی قرار گرفته است و به همین دلیل اهمیت مطالعه چندین باره این فصل مورد تاکید می باشد. شما با یادگیری مباحث آموزشی جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم تجربی دیگر نگرانی بابت درس جریان الکتریکی نخواهید داشت.

هم اکنون با هم به برسی مهمترین مباحث آموزشی مطرح شده در این فصل می پردازیم:

نخستین موضوع طرح شده در جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم تجربی مولد است در توضیح این بخش آمده است:

هنگامی که دو جسم غیر هم پتانسیل را به هم وصل نماییم، بار همیشه از جسمی که پتانسیل بیشتری دارد به جسم پتانسیل کمتر هدایت می شود.

در ادامه درسنامه این فصل نیز به نیروی محرکه مولد و ویژگی های آن پرداخته شده و واحد اندازه گیری نیروی محرکه مولد که ولت می باشد و نحوه محاسبه آن بیان شده است.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد گنجی

حجم فایل : 12 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


جزوه فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی :

خوب به فصل پایانی جزوه فیزیک یازدهم تجربی رسیدیم که جزوه فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی که دارای درسنامه کامل به همراه نمونه سوالات تکمیلی می باشد، سر فصل میدان مغناطیسی و جریان های میدان مغناطیسی اشاره شده است.

با هم به مرور مهمترین نکات جزوه فصل سوم فیزیک یازهم تجربی می پردازیم:

اولین موضوع مطرح شده در این فصل میدان مغناطیسی و نحوه تشخیص جهت های شمال و جنوب است؛ که درسنامه و روش انتخاب صحیح جهت ها در این قسمت قابل مطالعه می باشد.

عقربه های مغناطیسی که باعث ایجاد جریان هم سو و غیر هم سو می شوند و اندازه میدان را تعیین می کنند از دیگر موضوعات طرح شده در جزوه فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی می باشد.

شما می توانید از این قسمت جزوه فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی را دانلود و از درس نامه و نکات کلیدی کاربردی آن استفاده نمایید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد گنجی

حجم فایل : 7 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


ما از نظرات و انتقادات سازنده شما استقبال می کنیم :

دیجی کنکور همواره در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید و بهترین جزوات و آموزش های درسی و کمک درسی را در اختیار شما قرار دهد، به همین دلیل از هرگونه نقد و انتقاد نسبت به جزوه فیزیک مقطع یازدهم تجربی استقبال می نماییم.

جهت ارائه هرگونه پیشنهاد و نقطه نظر در خصوص این جزوه نظرات خود را در زیر همین پست درج نمایید.

14
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

14 دیدگاه

  • محمد
    2 سال پیش

    سپاسگزارم

  • Sanaz
    2 سال پیش

    چرا دانلود نمیشه جزوه ها

    • تیم تحریریه دیجی کنکور
      2 سال پیش

      سلام ساناز جان
      لینک ها سالم هستن. مجدد تلاش کنید.

  • زهرا
    4 سال پیش

    مرسی ممنون عالی مثل همیشه عالی هستین ممنون به خاطر همه چیز دمتون گرم

  • الهام
    4 سال پیش

    این سایت عالیهههههههههه
    مرسییییییییییییییی ❤️

  • m
    4 سال پیش

    سلام تشکر

  • PEYMAN
    4 سال پیش

    عالی بود واقعا
    خسته نباشید

  • رها
    5 سال پیش

    هنوز ندیدمش ولی خوب عالی

  • nima
    5 سال پیش

    عالی بود

  • Ma'edd
    5 سال پیش

    سلام خیلی خیلی مرسی از سایت بی نقصتون:)