جزوه فیزیک یازدهم ریاضی

جزوه فیزیک یازدهم ریاضی

یکی از مهمترین دروسی که در کنکور ضریب بالایی دارد و شما باید برای موفقیت در کنکور به آن مسلط شوید، درس فیزیک می باشد.

دانلود جزوه فیزیک یازدهم ریاضی :

همانطور که می دانید دروس اختصاصی رشته ریاضی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند؛ به همین دلیل ضریب های بالایی نیز دارند، به همین منظور جزوه فیزیک یازدهم ریاضی را برای دانلود شما دیجی کنکوری های عزیز قرار داده ایم. این جزوه دارای 4 فصل می باشد.

شما می توانید جزوه فیزیک یازدهم ریاضی را به صورت فصل به فصل و یا به صورت کلی از سایت دیجی کنکوری مشاهده و دانلود نمایید.


رایگان دانلود کن !

شما می توانید جزوه فیزیک و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور یازدهم

دریافت جزوه

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

جزوه فیزیک یازدهم ریاضی

جزوه فصل اول فیزیک یازدهم ریاضی :

در این قسمت فصل اول جزوه فیزیک یازدهم ریاضی در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار گرفته است. این فصل حاوی درسنامه، نکات کلیدی و خلاصه مهم ترین موضوعات می باشد که باعث یادگیری سریع تر شما می شود.

در جزوه فصل اول فیزیک یازدهم ریاضی در ابتدا به بار الکتریکی و مهمترین ویژگی های ماده دارای بار اشاره شده، سپس درس نامه پایستگی بار انرژی و نحوه باردار کردن یک جسم توسط الکترون قرار گرفته و در انتها تعریف جسم باردار که تعداد الکترون ها و پروتون های برابری ندارند، مطرح شده است.

پیشنهاد می کنیم شما دیجی کنکوری عزیز جزوه فصل اول فیزیک یازدهم ریاضی را دانلود و مطالعه کنید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد گنجی

حجم فایل : 11 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم ریاضی :

خب نوبتی هم باشه نوبت جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم ریاضی هست. در ادامه این مطلب شما می توانید جزوه فصل دوم فیزیم یازدهم ریاضی را به صورت رایگان از سایت دیجی کنکوری دانلود کنید.

جزوه ای که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته، جزوه کامل فصل دوم فیزیک یازدهم ریاضی می باشد که دارای درس نامه، نکات کلیدی و خلاصه موضوعات مطرح شده در جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم ریاضی است.

برخی از قسمت های درج شده در این جزوه عبارتند از :

مقاومت الکتریکی : موضوع اولی که در جزوه فصل دو فیزیک یازدهم ریاضی به آن اشاره شده مقاومت الکتریکی می باشد. در درس نامه این بخش درباره شارش بارها در هنگامی که اختلاف پتانسیل ایجاد شود تاکید شده، در خصوص رسانا دارای مقاومت الکتریکی و یکای مقاومت الکتریکی و ابزارهای محاسبه آن نیز توضیح داده شده است.

توان اسمی : روی هر وسیله ای برقی 2 عدد ذکر شده که یکی از آن ها ولتاژ اسمی و دیگری اختلاف پتانسیل مناسب کار دستگاه می باشد، توان بیشتر یا کمتر برای دستگاه ها ممکن است زیان بار باشد .

خازن متصل به مولد: یکی از موضوعات بسیار مهم جزوه فیزیک یازدهم در رشته ریاضی، مبحث خازن است. در قسمت پایانی جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم ریاضی به موضوع خازن پرداخته شده و توضیح می دهد که: هنگامی که یک خازن به دو سر مولد وصل شود، میزان اختلاف پتانسیل دو سر مولد ثابت باقی می ماند و در نتیجه ولتاژ خازن تغییر پیدا نخواهد کرد.

برای دانلود جزوه فصل دوم فیزیک یازدهم ریاضی بر روی قسمت زیر کلیک کنید و فایل مورد نظر خود را دریافت نمایید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد گنجی

حجم فایل : 12 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


جزوه فصل سوم فیزیک یازدهم ریاضی :

پیشنهاد می کنیم فصل سوم جزوه فیزیک یازدهم ریاضی را با دقت و توجه بیشتری مطالعه کنید، زیرا این فصل دارای نکات کاربردی و بسیار مهمی می باشد که با مطالعه دقیق آن شما می توانید تست های بیشتری را پاسخ دهید.

جزوه فصل سوم فیزیک یازدهم ریاضی همانند فصل های گذشته، شامل درس نامه تشریحی، نکات مهم و کنکوری و خلاصه مطالب می باشد، که در این قسمت به موضوعات مطرح شده در این جزوه اشاره می کنیم.

سوی میدان در داخل پیچه به عنوان اولین موضوع طرح شده در جزوه فصل سوم فیزیک یازدهم ریاضی می باشد. در درس نامه این قسمت در خصوص نحوه نشان دادن سوی میدان با استفاده از چهار انگشت دست راست که باید سوی جریان باشد، تکنیک هایی ارائه شده است.

خاصیت مغناطیسی مواد نیز از دیگر موارد مطرح شده در جزوه فصل سوم فیزیک یازدهم ریاضی می باشد.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد گنجی

حجم فایل : 7 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود


جزوه فصل چهارم فیزیک یازدهم ریاضی :

در این بخش به منظور تسهیل یادگیری و مطالعه درس نامه کامل و کاربری، جزوه فصل چهارم فیزیک یازدهم ریاضی قرار گرفته است. از ویژگی های مهم جزوه فیزیک یازدهم ریاضی ارائه درس نامه به همراه خلاصه مفید سر فصل ها می باشد.

در جزوه فصل چهارم فیزیک یازدهم ریاضی مباحث مربوط به قانون القای الکترو مغناطیسی و قانون لنز قرار داده شده است که شما عزیزان دیجی کنکوری می توانید از این قسمت این جزوه مفید و کاربردی را دریافت نمایید.


مشخصات و لینک دانلود

نویسنده : استاد گنجی

حجم فایل : 4 مگابایت

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : 19 مهر 1397

دانلود

 


ما از نظرات و انتقادات سازنده شما استقبال می کنیم :

دیجی کنکور همواره در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید و بهترین جزوات و آموزش های درسی و کمک درسی را در اختیار شما قرار دهد، به همین دلیل از هرگونه نقد و انتقاد نسبت به جزوه فیزیک یازدهم ریاضی استقبال می نماییم.

جهت ارائه هرگونه پیشنهاد و نقطه نظر در خصوص این جزوه کامنت بگذارید.

6
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

6 دیدگاه

  • parsa
    3 سال پیش

    ممنون از جزوه های عالی و دقیقتون واقعا ذر این دوره کرونا خیلی خیلی کمک کرد

  • محمد جواد حبیبی نیا
    5 سال پیش

    تو سایت ثبت نام کردم برای برنامه ریزی تابستان کنکور99 رشته ریاضی
    دفعه اول که پولو پرداخت کردم گفت ناموفق و دوباره تلاش کنید
    دفعه دوم هم همینطور و در عین حال هیچ برنامه ای نبود که دانلود کنم
    والآنم دوتا 99 هزارتومن از حسابم کم شده چیکار کنم

  • Sina
    5 سال پیش

    سلام خسته نباشید مطالبتون فوق العاده است یه لطفم بکنید لینک دانلود کامل فیزیک یازدهم ریاضی رو قرار بدید ممنون

    • سلام سینا جان
      خیلی ممنون بابت این انرژی مثبتی که دادید.
      حتما به زودی این بخش تکمیل میشه.