نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت اول و نوبت دوم

نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت اول - نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت دوم

نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت دوم و نوبت اول همراه با جواب ویژه ایام امتحانات دی ماه و خرداد ماه و آشنایی با نمونه سوال امتحانی در دیجی کنکور منتشر شد.

دسترسی سریع دانلود

روی دکمه بالا بزنید تا به باکس دانلود هدایت شوید.

مقدمه

 ما بهترین بسته های مختلف نمونه سوال های درس تاریخ یازدهم را برای شما بر اساس سوال های سال های تحصیلی قبل و هم چنین تغییرات جدید در این کتاب طرح و جمع آوری کرده ایم تا شما بتوانید با پاسخ به این سوالات خود را برای امتحان های مختلف به ویژه برای کنکور آماده کنید. به دلیل شباهت زیاد مطالب در تاریخ و اسامی و حکومت هایی که در این کتاب آورده شده است، فایده نمونه سوال های آماده شده برای این درس بیشتر خواهد شد.

نمونه سوال تاریخ یازدهم

مطالعه نمونه سوال تاریخ یازدهم چه فوایدی دارد؟ کتاب تاریخ یازدهم شامل چهار فصل و در مجموع شانزده درس می باشد که دوره های تاریخی مختلف را مورد بررسی قرار می دهد. در این کتاب به دانش آموز کمک می شود، تا بتواند حافظه تاریخی را در خود تقویت کند. از درس اول این کتاب درباره دوره های تاریخی مختلف از دوره ظهور اسلام در مکه تا پس از ورود اسلام به ایران تا دوره پایان صفویه و هم چنین تاریخ اروپا در قرون وسطا و در عصر جدید و اتفاقات تاریخی در این دوره ها صحبت شده است.

این دوره های بررسی شده در کتاب، شامل حجم زیادی از تاریخ های مختلف هجری شمسی، هجری قمری، پیش از میلاد، میلادی و هم چنین حکومت ها و سلسه های مختلف پادشاهی و اسامی تاثیرگذار زیادی در تاریخ می شود که کار را برای شما در به خاطر سپردن و پاسخ به سوال های امتحانات نوبت های مختلف این کتاب دشوارتر خواهد ساخت. اما با نمونه سوالات تاریخ مقطع یازدهم راحت تر می توانید این موارد را به ذهن بسپارید.

نمونه سوال تاریخ یازدهم

نمونه سوال تاریخ نوبت اول

نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت اول یا دی ماه که برای شما آماده کرده ایم، هم از سوال های تشریحی و هم چهار گزینه ای تشکیل شده است که شامل  فصل یکم و فصل دوم این کتاب درسی است، که بیشتر سوال های طرح شده این بخش از فصل دوم آورده شده است، چرا که فصل اول این کتاب بیشتر جنبه آموزش تاریخ شناسی را مورد بررسی قرار می دهد.

این بسته شما را هم به صورت تشریحی و هم چنین به صورت تستی آزمایش خواهد کرد. پاسخ به نمونه سوال های آپلود شده تشریحی تاریخ یازدهم نوبت اول که برای شما طرح کرده ایم، درک شما را از درس مربوطه مورد آزمون افزایش می دهد و در یادآوری مطالب مفهومی کتاب یاری می کند.

پاسخ به نمونه سوال های آپلود شده تستی تاریخ یازدهم نوبت اول نیز باعث می شود تا در ازمون های مهم مانند کنکور، سرعت عمل شما را در پاسخ به جواب های چهار گزینه ای افزایش دهد و شما را با شکل سوال های چهار گزینه ای که ممکن است جواب های نزدیک به هم داشته باشند، بیشتر آشنا خواهد کرد.


رایگان دانلود کن !

شما می توانید نمونه سوالات تاریخ و سایر دروس را از طریق اپلیکیشن دیجی کنکور دانلود کنید.

img

دیجی کنکور یازدهم

دریافت سوالات

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود نمونه سوال ها بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

دانلود نمونه سوال با پاسخ 1


دانلود نمونه سوال با پاسخ 2


بانک نمونه سوالات یازدهم


نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت دوم

نمره و بارم بیشتر این نوبت امتحانی، اهمیت نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت دوم را بیشتر می کند، زیرا در این آزمون می توانید نمراتی که در آزمون های قبل به دست نیاورده اید، جبران کنید.

هم چنین برای کسانی که پشت کنکوری هستند، این نمونه سوال های آخر سال به آن ها کمک بیشتری خواهد کرد، زیرا سوال های این نوبت شامل تمامی فصل های کتاب می شود، به این معنی که نمونه سوال های تاریخ یازدهم نوبت دوم شامل مجموعه سوال های تشریحی و تستی کل کتاب تاریخ یازدهم می شود.

نکته: پاسخ ها در انتهای PDF سوالات قرار دارد.

نمونه اول ( نوبت دوم خرداد ماه )

حجم فایل : –

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : –

دانلود

نمونه اول ( نوبت دوم خرداد ماه )

حجم فایل : –

منبع : دیجی کنکور

تاریخ انتشار : –

0
برچسب ها :
نویسنده مطلب تیم تحریریه دیجی کنکور
تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه